Dat wordt het inderdaad, maar het lijkt meer op een bestekbakquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kijkertje het volgende:
Het wordt een plankje voor boven het bed van Isabel. Dat had ze beloofd te maken
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:24 schreef Kaleddi het volgende:
En daar is natuurlijk rienk weer ---> ZAP
Zit ik net naar Nico's klusserij te kijken komt die sukkel weer om de hoek waaien...... idd ZAPquote:
Moeten veel pillen inquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat wordt het inderdaad, maar het lijkt meer op een bestekbak
ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
En ik doe dat ook al met de decoupeerzaag, Aike's laptopstaren en Jimmie's bokstraining
Onder haar bed, daar zit gewoon een magazijn met personeel dat haar dingen aangeeft hequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
En ik doe dat ook al met de decoupeerzaag, Aike's laptopstaren en Jimmie's bokstraining
Als dat de worstelaar slim maakt, en de bouwvakker/aannemer dom, begin ik toch echt te twijfelen aan de slagingskansen van dit utopiaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Slim van Emil. eerst uitproberen.![]()
Paul koopt alles zonder te testen.
He, ik zit niet voor niks te zappen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
gelijk vanessa erbij ze is geliefd
![]()
had graag dat gesprekje willen horenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het nadeel is dat andrea vanas niet verstaat...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef renevanlaaren het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
"Ge het gekse op uwe kop staen"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het nadeel is dat andrea vanas niet verstaat...vanas praat gewoon simpel, doch doeltreffend en relativerend, zonder poespas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |