in ieder geval betaalde exposure. Als Mora 100.000 euro biedt om de hele dag met t-shirts met: lekker, van Mora! rondloopt, zal JdM er wel over nadenken. Maar dat is de exposure die niet mag (op shirts etc)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. dat bedoel ik niet echt, maar meer alle contacten met potentiële zakenpartners die min of meer de belofte krijgen dat handelen met Utopia gegarandeerd "succes" zal opleveren...
Het ligt niet aan dementie, ook niet aan Anton, het is simpelweg haar karakter, sommige mensen zijn nou eenmaal egoisten en leven alleen voor zichzelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, zoals ik eerder al zei, als Andrea 'warrig' is, dan is ze zo ter aarde gekomen. Zie die vrouw echt niet normaal functioneren, ook niet 10 jaar geleden.
Lot doet Andrea na. In alles. Let maar opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft lot hier gelezen ofzo,alles 2x zeggen
Komt omdat ze de baarmoeder al moest delen met haar 2lingzusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het ligt niet aan dementie, ook niet aan Anton, het is simpelweg haar karakter, sommige mensen zijn nou eenmaal egoisten en leven alleen voor zichzelf
serieus? dat vind ik echt minquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lot doet Andrea na. In alles. Let maar op
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze wil dat ik haar fan word,vergeet het maar pieppppppppquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag ook dat als ze later groot is, hoopte net zo als Andrea te wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
TV uitzendingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Was de brief in de tv-uitzending of elders op SBS6?
Gelukkig dat gemistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef frensje het volgende:
[..]
Ze zei vanmiddag ook dat als ze later groot is, hoopte net zo als Andrea te worden
Misschien welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Komt omdat ze de baarmoeder al moest delen met haar 2lingzus
Hij heeft weer een paar halve liters in zijn mik hé?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
paul zegt op dit een enorme klik met emil te hebben
Toch wel treurig, als je om niemand kan geven behalve jezelf. Zou bijna medelijden krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het ligt niet aan dementie, ook niet aan Anton, het is simpelweg haar karakter, sommige mensen zijn nou eenmaal egoisten en leven alleen voor zichzelf
In 1e reactie is dat ook wat je zegt he.. Boeit me niet... Maar 's avonds lig je toch te janken. Misschien dat je het daar even wat langer kunt volhouden. (helaas in verdediging van Andrea)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toch wel treurig, als je om niemand kan geven behalve jezelf. Zou bijna medelijden krijgen.
Billy wil nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw..Centraal hoeft niet meer...
Meestal zijn ze net te laatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
regie leest mee gelijk stream wissel
Ik kan geen chocola maken van wat je zegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In 1e reactie is dat ook wat je zegt he.. Boeit me niet... Maar 's avonds lig je toch te janken. Misschien dat je het daar even wat langer kunt volhouden. (helaas in verdediging van Andrea)
Het is ook moeilijk in het leven als je geen eigen persoonlijkheid hebt. Moet je elke keer iets van iemand lenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken zegt ook altijd "Hatseflats...."
Uhhhh? Dat zei Peter altijd en heeft ze nu ineens iets overgenomen van hem?
in 1e instantie ben je verdoofd (het kwam voor haar als donderslag bij heldere hemel he). Dan zeg je: boeit me niet (verdediging), dan ga je slapen, begint het toch te knagen en ga je janken/huilen. In die loods kan het wel wat langer duren, voordat je echte emoties doorkomen. Iedereen zit daar in een bepaalde rol. Dus kan best dat Andrea pas over 2-3 dagen echt breekt en "iets" beseft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan geen chocola maken van wat je zegt.
Moet ze niet zeggen dat ze dat altijd zegt. Toen Peter in De Bunker zat, zei hij dat ook al. En toen liep dat varken nog in haar luiers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk in het leven als je geen eigen persoonlijkheid hebt. Moet je elke keer iets van iemand lenen.
Ik kreeg alleen de "mooie" van mijn ex-zwagerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
Ruud whatsappt in het dagelijks leven graag een foto van zijn vers gescheten drol rond, echt mooi zegt ie
Ah dit is duidelijker. Denk je dan dat Andrea opeens een zogeheten 'moment of clarity' gaat krijgen? Ik help het je hopen, maar zie het niet gebeuren. Sommige mensen zijn niet te repareren en totaal rot van binnen, denk dat Andrea daar 1 van is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
in 1e instantie ben je verdoofd (het kwam voor haar als donderslag bij heldere hemel he). Dan zeg je: boeit me niet (verdediging), dan ga je slapen, begint het toch te knagen en ga je janken/huilen. In die loods kan het wel wat langer duren, voordat je echte emoties doorkomen. Iedereen zit daar in een bepaalde rol. Dus kan best dat Andrea pas over 2-3 dagen echt breekt en "iets" beseft.
Ik mag die gastquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
Ruud whatsappt in het dagelijks leven graag een foto van zijn vers gescheten drol rond, echt mooi zegt ie
Dat is toch hoe Lot is? Bij elk nieuw idee zegt ze steevast er achteraan, oh ja daar had ik ook al aan gedacht. Zulke mensen zijn bloed irritant.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet ze niet zeggen dat ze dat altijd zegt. Toen Peter in De Bunker zat, zei hij dat ook al. En toen liep dat varken nog in haar luiers.
nee, bij andrea denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, want ze zit daar voor dochter. En helaas meent ze dat echtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah dit is duidelijker. Denk je dan dat Andrea opeens een zogeheten 'moment of clarity' gaat krijgen? Ik help het je hopen, maar zie het niet gebeuren. Sommige mensen zijn niet te repareren en totaal rot van binnen, denk dat Andrea daar 1 van is.
Geloof je echt dat ze daar zit voor haar dochter? Ik geloof toch liever Anton, die zegt dat ze een showgirl wilde zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, bij andrea denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, want ze zit daar voor dochter. En helaas meent ze dat echtVerlies van anton is uiteindelijk collateral damage. Je moet er zwaar gestoord voor zijn, want ieder normaal mens weet dat je dit niet werkt om een relatie op te bouwen. Maar als je echt zo wanhopig bent...
Die zit daar echt niet voor haar dochter hoor, of zat ze ook bij Oh oh Europa,Vrouwenvleugel en Achter gesloten deuren voor haar dochter?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, bij andrea denk ik ook niet dat het gaat gebeuren, want ze zit daar voor dochter. En helaas meent ze dat echtVerlies van anton is uiteindelijk collateral damage. Je moet er zwaar gestoord voor zijn, want ieder normaal mens weet dat je dit niet werkt om een relatie op te bouwen. Maar als je echt zo wanhopig bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |