SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO Cossers!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Ze hebben iets gedaan met de camera's misschien vanwege de markt. Even check, checkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef isax het volgende:
er is een nieuwe inwoner geariveerd. hij heet nijntje.
heet hem welkom!
waarom al die random beelden?
mijn keukengodin zit volgeboekt hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef Poolhond39 het volgende:
Geen eters voor Vanessa vanavond? En hoe zit het de honden voor Laura?
Het lijkt wel of ze diverse activiteiten maar een paar keer aanbieden, en dat het dan weer doodbloedt.
niet scheldenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef martend het volgende:
[..]
mijn keukengodin zit volgeboekt hoor
tenzij in de betekenis 'behalve als'quote:
Ik hoop voor je dat ze het niet op het laatste moment afzeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef martend het volgende:
[..]
mijn keukengodin zit volgeboekt hoor
Tegen wie mogen we wel schelden dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tenzij in de betekenis 'behalve als'
Naar eigen inzichtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Rietens het volgende:
[..]
Tegen wie mogen we wel schelden dan?
niet tegen mijn dreetjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Rietens het volgende:
[..]
quote:
Doe maar naar mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:55 schreef Rietens het volgende:
[..]
kijk eens op stream 2quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Is er trouwens nog drank in huis?......Dokter Speelman zegt dat Andrea niet gek is, dus ze mogen best wel weer wat bij haar stoken
Ik heb Paul trouwens nog niet zien drinken vandaag... zo zie je maar wat het resultaat is van het weghalen van een stoker als Hakim
ja hakim is ook pas sinds gister weg natuurlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Is er trouwens nog drank in huis?......Dokter Speelman zegt dat Andrea niet gek is, dus ze mogen best wel weer wat bij haar stoken
Ik heb Paul trouwens nog niet zien drinken vandaag... zo zie je maar wat het resultaat is van het weghalen van een stoker als Hakim
Paul had vanmiddag al een halve literquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
hoe desperate moet je zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij ook vrijgezel? en zo ja ga je haar verleiden tijdens het diner?
Vraag Jimmy maarquote:
neen, dat zal niet gebeuren, ook al ben ik vrijgezelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij ook vrijgezel? en zo ja ga je haar verleiden tijdens het diner?
Ach het is weekend, he, dan mag het... hij begint er in ieder geval niet meer om 2 uur al mee, en hij is best te genieten de laatste dagen.quote:
Denk eerder 2e dag nadat Jimmy haar onder handen heeft genomen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Vanessa lijkt spierpijn te hebben. Is dat sinds de massage van Dre?
wat dan heeft hij zijn tollie door de helmondse feesttent geslingerd?quote:
ze heb last van d'r rug en dreetje heeft daarom een massage gegeven, denk niet dat het veel geholpen heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Hij wil wel ff carnavallen met mefke Vanas en daarna opstijven in de vrieskist van Aike....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan heeft hij zijn tollie door de helmondse feesttent geslingerd?
nee hoor, vanass hielp jou dreetje herinneren dat ze haar pilletjes was vergeten in te nemen !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
jou vanass stampte bijna mijn dreetje wakker in haar bedje
nietes ik zit te kijken naar haar bedjequote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:02 schreef martend het volgende:
[..]
nee hoor, vanass hielp jou dreetje herinneren dat ze haar pilletjes was vergeten in te nemen !
Paul zat vanmiddag al aan zijn Best Biertje hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Vanassa had erg spierpijn in haar benen na een training van Jimmy. Vandaar dat Andrea haar heeft gemasseerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Volgens de site hebben ze de hondenuitlaatservice nog wel. Maar ik zie daar nooit meer iemand met een hond. Zal wel te duur zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:53 schreef Poolhond39 het volgende:
Geen eters voor Vanessa vanavond? En hoe zit het met de honden voor Laura?
Het lijkt wel of ze diverse activiteiten maar een paar keer aanbieden, en dat het dan weer doodbloedt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea's lijfwacht zit zijn tijd uit, tot ze wakker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |