ORDUNG MUSST SEIN!!quote:
tis wat belachelijk gewoonquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Andrea's lijfwacht zit zijn tijd uit, tot ze wakker wordt
Die heeft gewoon zo een humana zak onder haar bed verstoptquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef renevanlaaren het volgende:
zal ik eens wat vertellen,andrea heeft volgens mij elke dag ander beddengoed
in haar kistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zo een humana zak onder haar bed verstopt
Ik heb de functie van Harold en Jimmy uitgelegd aan mijn ma en stiefpa... Die kijken ineens heel anders naar de uitzendingenquote:
Nico zit aan die decoupeerzaag?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef martend het volgende:
gelukkig..ik miste het geluid van een of ander doe het zelf apparaat al, maar nico gaat klussen
mijn dreetje slaapt gelukkig door,jim pillencheckquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:10 schreef Urb het volgende:
%$#@ gooi stream aan en %$#@ zaag in mn oren.
Ja eerste minpuntje voor Nico hierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[ afbeelding ]
Zij deed dat Urb...
Jim, pillencheck? ook bij andrea? die trekt niet alleen bed en kist uit elkaar, maar ook andreaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
mijn dreetje slaapt gelukkig door,jim pillencheck
Ik hoop dat hij erin gepist heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vertrouw die ruud niet,zag dat hij aan het kloten was ,die heeft dreetje vast iets gegeven in sinaasappelsap
Was het goedkoopste huismerk, wordt niet vergoed... Dus het zijn alleen maar Andrea's pillen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vertrouw die ruud niet,zag dat hij aan het kloten was ,die heeft dreetje vast iets gegeven in sinaasappelsap
andrea alweer zo vroeg in haar nest? dus die gaat spoken vannachtquote:
Andrea spookt alleen als ze wakker is... En beweegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
andrea alweer zo vroeg in haar nest? dus die gaat spoken vannacht
er ontbrak 59 kilo, daar is hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heeft gewoon zo een humana zak onder haar bed verstopt
Zijn het allemaal Gohan's?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is ook weer het apenstaartje van de bewoners?
Kan het nergens vinden......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |