SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 28-02-2014 11:08:25 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mijn niet-meer-op-de-baan-kunnen-trainen-wegens-renovatie-probleem wordt opgelostMet een echte eigen vroemmm
Vanaf september heb ik hoogstwaarschijnlijk toch een auto nodig vanwege werk, dus dat kan dan ook wel alvast in april
Vroemmmm.
![]()
Weet je al waar je gaat werken dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn niet-meer-op-de-baan-kunnen-trainen-wegens-renovatie-probleem wordt opgelostMet een echte eigen vroemmm
Vanaf september heb ik hoogstwaarschijnlijk toch een auto nodig vanwege werk, dus dat kan dan ook wel alvast in april
Vroemmmm.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor de bemoedigende woorden @ vorige threadWe gaan vol goeie moed verder!
Fijne dag allemaal
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
95% kans dat het niet in de buurt is van waar ik nu woon, want daar is bijna geen werk dat ook maar enigszins gerelateerd is aan mijn vakgebied. Ik ben nu naar stage (waar ik ook best graag zou willen blijven werken, ik heb het erg naar m'n zin) in totaal 4 uur per dag met het OV aan het reizen, terwijl het met de auto - als ik voor de file's uit ga - in totaal 2 uur zou zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat werken dan?![]()
Mogen we in de WLWW
1
2
3[b]5 Oktober 2014 - [url=http://www.rottemerenloop.nl/]Rottemerenloop (Rotterdam)[/url][/b]
[*] E.T. - HM
[*] Swetsenegger - HM![]()
ETquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Wauw E.T! Gaaf!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
[ code verwijderd ]![]()
Stoer om het samen te doen, en done!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
[ code verwijderd ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Over sportkeuring gesproken. Mijn meneer wil zo'n Groot Sport Medisch Onderzoek (gSMO) laten doen, voor hij aan de marathontraining begint. Sja, en als het dan toch grotendeels vergoed wordt en hij gaat, ga ik denk ik ook. Lijkt me wel geinig
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroep![]()
![]()
Nuttig ja! Als je een uitgebreide doet, weet je ook nog eens je hartslagzones en kun je nog gerichter trainen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Over sportkeuring gesproken. Mijn meneer wil zo'n Groot Sport Medisch Onderzoek (gSMO) laten doen, voor hij aan de marathontraining begint. Sja, en als het dan toch grotendeels vergoed wordt en hij gaat, ga ik denk ik ook. Lijkt me wel geinig
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroepIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zit ik ook al een hele tijd naar te kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroep
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuringF means you're fucked![]()
Daar zit ik ook over te denken om mijn bloeggroep eens uit te zoeken...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroep
Over een sport medische keuring.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ken jij mensen die die hebben gedaan? Ik ben een beetje aan het rondvragen naar ervaringen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit ik ook al een hele tijd naar te kijken
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuring![]()
Zo uit mijn blote hoofd niet...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ken jij mensen die die hebben gedaan? Ik ben een beetje aan het rondvragen naar ervaringen.F means you're fucked![]()
Ik heb het gedaan, wel lang geleden (5 jaar).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Groot gelijk als je werkgever die aanbiedt. Zit dan ws indien nodig nog een staartje aan vast: doelstellingen en coaching en stuff?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga deze dus doen, maandag
http://www.eur.nl/medewer(...)vitaal/health_check/![]()
Helemaal niks. Men wil hier gewoon gezonde werknemers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Groot gelijk als je werkgever die aanbiedt. Zit dan ws indien nodig nog een staartje aan vast: doelstellingen en coaching en stuff?![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Helemaal niks. Men wil hier gewoon gezonde werknemers.Maar hypothetisch: wat als je niet gezond blijkt?
![]()
@ Mossel : Natasja is Tazzy24
Lees hier nog steeds mee maar post niet actief. Ben nog wel steeds aan het hardlopen en heb er nog steeds veel plezier in. Dit jaar ligt mijn focus op de obstacleruns om te kijken of ik het leuk vind. Ook wil ik dit jaar de Bridge to Bridge en 7 heuvelen gaan lopen![]()
![]()
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef mosselmossel het volgende:
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.Wat veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is een betaald vervolgtraject. Maar geheel vrijwillig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snap ikMaar hypothetisch: wat als je niet gezond blijkt?
![]()
I seequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is een betaald vervolgtraject. Maar geheel vrijwillig.![]()
Lastige discussie, want door die screening zal je bedrijf ipv meer gezonde alleen maar meer 'zieke' medewerkers krijgen, want je vindt altijd wat. Maar voor jou persoonlijk: ik zou hetzelfde doen!![]()
Tis gelukt les 9 voor t werk, ben benieuwd of les 10 gaat lukken zondagToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik denk dat ze verwachten dat mensen die zo'n keuring doen ook meer bereid zijn slechte gewoonten aan te passen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
I see![]()
Lastige discussie, want door die screening zal je bedrijf ipv meer gezonde alleen maar meer 'zieke' medewerkers krijgen, want je vindt altijd wat. Maar voor jou persoonlijk: ik zou hetzelfde doen!
Verder is dit zo'n beetje de meest correct organisatie in Nederland (voorbeeldje, diverse mensen van een bepaalde faculteit weigeren deel te nemen aan de cursus bedrijfshulpverlening omdat de organisatie die die geeft (g4s) omstreden is als wegens mensenrechtenschendingen in andere landen). Dus dat een mindere gezondheid meezou spelen in eventuele aanstellingen of promotie's ofzo zie ik hier zeker niet als een risico.![]()
Iemand van hier heeft toch een gsmo gedaan? Weet nniet meer wie..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:59 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
@murmeli bedankt voor de tip, deze besteld
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Al gemeld hierboven dat ik dat wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand van hier heeft toch een gsmo gedaan? Weet nniet meer wie..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Ynske het volgende:
Tis gelukt les 9 voor t werk, ben benieuwd of les 10 gaat lukken zondagI solemnly swear i'm up to no good![]()
Als les 9 lukt, lukt les 10 ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Ynske het volgende:
Tis gelukt les 9 voor t werk, ben benieuwd of les 10 gaat lukken zondag
F means you're fucked![]()
Ik ga een halve marathon lopen! En ik vind mezelf echt rete-stoer!
Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoog
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat sportmedisch onderzoek, dat heb ik mooi uit m`n hoofd gezet. ¤300 vind ik toch wel iets te duur voor zo`n testje. Dan doe ik die ene looptest die laatst gepost is wel (omslagpunt bepalen) en ga ik daarvan percentages pakken. Loop je het risico dat de zones dan niet helemaal accuraat zijn, maar so be it.
Kan me wel wat leukere dingen bedenken voor ¤300
Overigens, hoe verstandig zou het voor mij zijn om dat omslagpunt-bepaal-test te doen, over een week of 2-3?
Het "opbouwschema" wat ik van de fysio heb gekregen, heeft rond 20 maart zijn laatste training. Weektotaal zit dan alweer op 25 km ofzo. Als ik volledig zonder enige klachten door dat opbouwschema kom, zou het dan verstandig zijn om die test de week erna te doen?
Heb dan in totaal 3 weken volledige rust gehad en 6 weken voorzichtig opbouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Ik ga een halve marathon lopen! En ik vind mezelf echt rete-stoer!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Ik ga een halve marathon lopen! En ik vind mezelf echt rete-stoer!Ik zat vorige week toevallig te kijken of een SMO op Papendal iets is.quote:Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoog![]()
En de vooroeverloop ook nog? Of sla je die nu over? Wel erg gaaf!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoog![]()
![]()
Wordt vaak (deels) vergoed..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef Levitas het volgende:
Dat sportmedisch onderzoek, dat heb ik mooi uit m`n hoofd gezet. ¤300 vind ik toch wel iets te duur voor zo`n testje. Dan doe ik die ene looptest die laatst gepost is wel (omslagpunt bepalen) en ga ik daarvan percentages pakken. Loop je het risico dat de zones dan niet helemaal accuraat zijn, maar so be it.
Kan me wel wat leukere dingen bedenken voor ¤300
Overigens, hoe verstandig zou het voor mij zijn om dat omslagpunt-bepaal-test te doen, over een week of 2-3?
Het "opbouwschema" wat ik van de fysio heb gekregen, heeft rond 20 maart zijn laatste training. Weektotaal zit dan alweer op 25 km ofzo. Als ik volledig zonder enige klachten door dat opbouwschema kom, zou het dan verstandig zijn om die test de week erna te doen?
Heb dan in totaal 3 weken volledige rust gehad en 6 weken voorzichtig opbouwen.
[..]![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoogbeginnersvraagje, hoelang ben je al bezig?
![]()
Ik ben bang dat ik me stuk ga lopen/trainen op de limiet. Dan liever een paar weken later en optimaal ernaartoe kunnen trainen en lopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En de vooroeverloop ook nog? Of sla je die nu over? Wel erg gaaf!![]()
en vooroeverloop aanmoedigen vond ik vorig jaar ook enorm leuk, dus dat ga ik dit jaar weer doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
(met tussenpozen) al een jaar of vier, vijf. Paar keer tot 5km opgebouwd en weer laten versloffen. Vorig jaar doorgezet en na 1,5 jaar de 15km geredquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef Fa-tum het volgende:
[..]beginnersvraagje, hoelang ben je al bezig?
Door omstandigheden nu weer ff minder, maar in oktober dus een HM in de planning
Verstandige keus inderdaad! Misschien dat ik wel met je meejuichquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik me stuk ga lopen/trainen op de limiet. Dan liever een paar weken later en optimaal ernaartoe kunnen trainen en lopen![]()
en vooroeverloop aanmoedigen vond ik vorig jaar ook enorm leuk, dus dat ga ik dit jaar weer doenLeuk! Duurt nog even, maar ben er weer bij dit jaar. Nu hebben ze toch 3km eraan geplakt om er een M van te maken. Ik ben benieuwd! Weet in ieder geval zeker dat mijn eerste M nu niet onder de 3 uur luktquote:Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de De Hoge Veluwe Loop trail marathon van de Hoge Veluwe Loop 2014!.
Code voor WLWW doe ik vanavond wel even aanleveren.![]()
![]()
Hebben jullie dat nou ook, dat je ineens besluit ergens lopend heen te gaan omdat je "toch van plan was te lopen"?
Wij zouden vanavond bij mijn schoonmoeder (ongeveer 12 km van hier) gaan eten, en mijn vriendin wil vanmiddag nog even ergens anders heen met de auto. Ik ga nog een beetje klussen bij huis. Hoe gaan we dat dan doen qua planning en logistiek (want maar 1 auto)?
"Ach, als jij mijn tas met kleren alvast meeneemt, dan ga ik wel lopen."It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Leuk! Duurt nog even, maar ben er weer bij dit jaar. Nu hebben ze toch 3km eraan geplakt om er een M van te maken. Ik ben benieuwd! Weet in ieder geval zeker dat mijn eerste M nu niet onder de 3 uur lukt.
Code voor WLWW doe ik vanavond wel even aanleveren.![]()
![]()
Regelmatigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef Cynic het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je ineens besluit ergens lopend heen te gaan omdat je "toch van plan was te lopen"?
Wij zouden vanavond bij mijn schoonmoeder (ongeveer 12 km van hier) gaan eten, en mijn vriendin wil vanmiddag nog even ergens anders heen met de auto. Ik ga nog een beetje klussen bij huis. Hoe gaan we dat dan doen qua planning en logistiek (want maar 1 auto)?
"Ach, als jij mijn tas met kleren alvast meeneemt, dan ga ik wel lopen."
Oeh ik zie startnummers op FB. Snel naar de brievenbus (want weekend!)!
Ons LDL groepje was nog even groot als bij de start van de CPC training. Helaas nu een uitvaller vanwege blessure. Balen![]()
![]()
Niiiice! Wat was jij kwijt aan verzendkosten trouwens? Kon niks vinden op de sitequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:59 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
@murmeli bedankt voor de tip, deze besteldSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, 18 km erop zitten, die loop kon ik nog net uploaden, en doen was de batterij van mijn Polar leeg, Dus voor de CPC even een verse erin duwen.
Vandaag begonnen op D1 en, na een onverklaarbare dip in km 7, langzaam gaan versnellen via D2 naar D3.
Lekker vertrouwen kunnen tanken voor de HM, en vanaf nu is het taperen voor mij begonnen![]()
En het was heerlijk loopweer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Thnx guys!quote:
Jullie zijn liefToday is life -
Dale Carnegie![]()
Met moeite 10k volbracht. Dat wordt volgende week zwaar bij Mud Masters met carnaval daar ook nog eens tussenin..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
D1/D2/D3 zijn tempo's, gebaseerd op hartslag.quote:
D1 is een LangeDuurloop tempo.
Zie hier voor wat meer uitleg: http://www.runnersweb.nl/(...)elheidsbegrenzer.htmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even in de herhaling: Is er iemand die een startnummer voor de 5k van de CPC over wil nemen?
Opsturen is geen probleem, afgeven tijdens voor de loop op het terrein ook niet!
Overschrijven kan tot 6 maart zag ik net.
A grand adventure has begun.![]()
Nog niet, maar dat schiet ook nog niet op. En zelfs als... Mijn schoonvader woont 1500km hier vandaan, mijn schoonmoeder 2500km (give or take a few km). Om over mijn eigen ouders nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef Cynic het volgende:
"Ach, als jij mijn tas met kleren alvast meeneemt, dan ga ik wel lopen."
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is nog eens een goede reden om niet op visite te hoeven!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat schiet ook nog niet op. En zelfs als... Mijn schoonvader woont 1500km hier vandaan, mijn schoonmoeder 2500km (give or take a few km). Om over mijn eigen ouders nog maar te zwijgenIt has to mean something
Vorige week nog bij schoonmoe geweest en op de terugweg langs schoonpa geredenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede reden om niet op visite te hoeven!Leuk autoritje en het was erg gezellig. Schoonma en haar man zijn erg prettig gestoord, dat helpt en het was carnaval (op de grens met Brazilië, dus borsten en billen zo ver het oog reikte).
Edit: voorbeeldje is altijd leuk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Geen startnummer in de bus. Geduld![]()
Ik dacht dat ik bij Lebkov een groot stuk ontbijtkoek kocht, nu blijkt het een mega-brownie te zijnMet de calorieën komt het nu wel goed. Als ik nu omval zit er ergens een lek
![]()
![]()
Hier vanavond alweer pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Quoi het volgende:
Geen startnummer in de bus. Geduld![]()
Ik dacht dat ik bij Lebkov een groot stuk ontbijtkoek kocht, nu blijkt het een mega-brownie te zijnMet de calorieën komt het nu wel goed. Als ik nu omval zit er ergens een lek
Pannenkoeken is wel een goed idee eigenlijk, al in geen jaren gemaakt/gegeten. Vooral bij gebrek aan Van Gilse schenkstroop
Ik wil lopen, want ik moet m`n gedachten op een rijtje zetten. Op momenten als deze is het verplicht moeten rusten tussen loopjes écht balen.
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijf![]()
Disdag moeten we geloof ik ook weer aan de pannenkoeken: http://en.wikipedia.org/wiki/Shrove_TuesdayNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wow! Dat lijkt me zo moeilijk..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Ik wil lopen, want ik moet m`n gedachten op een rijtje zetten. Op momenten als deze is het verplicht moeten rusten tussen loopjes écht balen.
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijfJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heavy!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijfToday is life -
Dale Carnegie![]()
Als het maar na de ekiden isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijf
Heel veel succes met de keuze, dat is een hele grote!![]()
Succes! Bedenk je alleen wel: geen enkele keuze is voor heel je leven. Mocht het niet bevallen/niet OK zijn, dan kom je gewoon weer terugquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijf
Effe op de fiets stappen anders? Snap erg goed dat je het lopen mist![]()
![]()
Dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Succes! Bedenk je alleen wel: geen enkele keuze is voor heel je leven. Mocht het niet bevallen/niet OK zijn, dan kom je gewoon weer terug
Effe op de fiets stappen anders? Snap erg goed dat je het lopen mist
Al zou ik denk ik zo ja zeggen als ik de mogelijkheid had (en vrijgezel zou zijn / of Wolve meteen zou zeggen 'ja, ik ga (wel weer) mee)
Zo'n kans zou ik niet snel laten schieten denk ik!
Ja doei.![]()
Succes ermee, ik heb het volste vertrouwen dat je de juiste keuze maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijfMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk! Ik vermoed dat het er bij ons vanavond net wat anders uitzietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vorige week nog bij schoonmoe geweest en op de terugweg langs schoonpa geredenLeuk autoritje en het was erg gezellig. Schoonma en haar man zijn erg prettig gestoord, dat helpt en het was carnaval (op de grens met Brazilië, dus borsten en billen zo ver het oog reikte).
Edit: voorbeeldje is altijd leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ik ga er wél nu heenrennen!
It has to mean something
Mij niet. Als ik zijn leeftijd had en vrijgezel was geweest had ik direct gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wow! Dat lijkt me zo moeilijk..![]()
Ja, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mij niet. Als ik zijn leeftijd had en vrijgezel was geweest had ik direct gedaan.F means you're fucked![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Succes! Bedenk je alleen wel: geen enkele keuze is voor heel je leven. Mocht het niet bevallen/niet OK zijn, dan kom je gewoon weer terug
Effe op de fiets stappen anders? Snap erg goed dat je het lopen mist
I solemnly swear i'm up to no good![]()
In hoeverre is de maximaaltest op de loopband? Bij de ademgastest (o.i.d.) hebben ze het specifiek over de mogelijkheid loopband of fiets, maar elders niet. Ik dacht namelijk dat ze niet makkelijk de inspanning op de loopband kunnen testen omdat de vele plakkertjes niet goed blijven zitten bij die meer schokkerige beweging in combinatie met zweet. In Rotterdam doen ze dat in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuring![]()
Levitas: DOEN! Je kan altijd terug, don´t worry. En je wil later ook niet denken "Had ik toen maar...". Het is inderdaad lifechanging, maar volgens mij alleen maar ten goede. Zelfs als het niet naar je zin zou gaan. Nu schrijven Acda en de Munnik vaak vage teksten, maar deze vind ik altijd wel erg sterk.
Zelf net terug van de volgende stap in mijn schema, denkende dat "ach, 4x 3 minuten en maar liefst 2 hele minuten rust tussendoor" een eitje zou zijn. Ahum, daar kom ik dan bij deze even op terugWas ook wel met hindernissen, de hond die ik meenam moest tijdens mijn eerste run poepen (dus ik moest hem echt meeslepen tot aan de rustperiode, zielig!) en verder had ie ook weinig zin om mee te rennen. Daar heeft die andere zeker geen last van (die rent rondjes om mij heen, want mag los) dus die gaat maandag weer mee, wel zo makkelijk...
Ah en alweer een bekertje
(onder de 8 min/km zie ik)
Vreemd, vorige run was onder de 8min, deze niet. Toch een bekertje, snap er weinig van, maar goed...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Weetikveelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In hoeverre is de maximaaltest op de loopband? Bij de ademgastest (o.i.d.) hebben ze het specifiek over de mogelijkheid loopband of fiets, maar elders niet. Ik dacht namelijk dat ze niet makkelijk de inspanning op de loopband kunnen testen omdat de vele plakkertjes niet goed blijven zitten bij die meer schokkerige beweging in combinatie met zweet. In Rotterdam doen ze dat in ieder geval wel.
Ik neem aan dat er meer mensen zijn die geen zin hebben om na het lopen geen zin meer hebben om een complete avondmaaltijd in elkaar te flansen. Wat eten jullie dan in dat geval? Iets wat je vantevoren bereid oid? Een pizza ofzo lijkt me ook weer zo'n afbreuk van de arbeid![]()
![]()
Een pizza, een patatje met frikandel en kroket, Chinees, een kant-en-klaar van de AH, de opties zijn legio.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Zhano het volgende:
Ik neem aan dat er meer mensen zijn die geen zin hebben om na het lopen geen zin meer hebben om een complete avondmaaltijd in elkaar te flansen. Wat eten jullie dan in dat geval? Iets wat je vantevoren bereid oid? Een pizza ofzo lijkt me ook weer zo'n afbreuk van de arbeid![]()
Nou ik ga vanavond toch wel een pizza oppeuzelen. Mag af en toe best.
Als ik geen zin heb om te koken flans ik meestal een maaltijdsalade in elkaar, met tonijn enzo. Zo klaar
Je hebt je 1km tijd met 1 seconde verbeterd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef flipsen het volgende:
Vreemd, vorige run was onder de 8min, deze niet. Toch een bekertje, snap er weinig van, maar goed...Ja doei.![]()
lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt je 1km tijd met 1 seconde verbeterd.
Maar hoe zie je dat zo snel?
Never mind, al gevonden
Als je bij je profiel bent staat onder "News": Personal best 1 km of 7m:23s which is a 0m:01s improvement.quote:![]()
Levitas, lijkt me ook een moeilijke beslissing, zet duidelijk de voors en tegens op een rijtje, wat je gaat missen en wat het je gaat opleveren, dan moet je wel tot een goede beslissing kunnen komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zorg dat je eiwitten binnen krijgt, door bijvoorbeeld een handje noten te eten of het eiwit van een gekookt ei. Eet vooral voedzaam en geen snacks, dat is het beste voor je lijf...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende:
25 km was toch iets te ver...ben compleet leeg. Nog tips voor een goed herstel?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Chocolademelk heeft precies de goede verhouding eiwitten en energie!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende:
25 km was toch iets te ver...ben compleet leeg. Nog tips voor een goed herstel?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb er ook eenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef flipsen het volgende:
Vreemd, vorige run was onder de 8min, deze niet. Toch een bekertje, snap er weinig van, maar goed...
6 seconden sneller dan de vorige lapToday is life -
Dale Carnegie![]()
M'n oefenrondje voor de CPC ging gisteren best lekker, als ik dat tempo (52min/10km) dan ook haal de eerste 10km moet ik vrij makkelijk onder de 2 uur kunnen duiken met wat licht verval.![]()
Maar ik en wedstrijden lopen is nog geen gelukkige combi tot nu toe, slechts 1 keer echt op het tempo gelopen dat ik wenste.![]()
![]()
Het lijkt wel alsof mijn lichaam een week voor de CPC allemaal excuses gaat zoeken![]()
Nu weer de hele dag kramp in mijn voet. Zodra ik plantairflexie doe (voet naar beneden, tenen naar beneden) schiet er kramp in. Daarnaast nog steeds mijn bovenbeen links, kan het precies aanwijzen en volgens mij is het de pees die over de knie naar beneden loopt. Het is wel duidelijk dat het einde van een intensieve trainingsperiode in zicht is![]()
Iemand nog tips voor zo'n kramp-voet? Misschien doe ik wel weer een warm voetenbadje oid.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
Eet vooral voedzaam en geen snacks, dat is het beste voor je lijf...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
Levitas, lijkt me ook een moeilijke beslissing, zet duidelijk de voors en tegens op een rijtje, wat je gaat missen en wat het je gaat opleveren, dan moet je wel tot een goede beslissing kunnen komen!Oh en ik baal ook van mijn rustdag... ben blij dat ik morgen dit tijdens een lekker loopje kan verwerken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah, precies wat ik vanmorgen tegen Gogo zei. Allemaal pre-evenement-kwaaltjes. Heb ik ook zooooo vaak. Wat je eraan moet doen? Die wedstrijd lopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:34 schreef Quoi het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn lichaam een week voor de CPC allemaal excuses gaat zoeken![]()
Nu weer de hele dag kramp in mijn voet. Zodra ik plantairflexie doe (voet naar beneden, tenen naar beneden) schiet er kramp in. Daarnaast nog steeds mijn bovenbeen links, kan het precies aanwijzen en volgens mij is het de pees die over de knie naar beneden loopt. Het is wel duidelijk dat het einde van een intensieve trainingsperiode in zicht is![]()
Iemand nog tips voor zo'n kramp-voet? Misschien doe ik wel weer een warm voetenbadje oid.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Erg he? Ik verzin ze echt niet.. Ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, precies wat ik vanmorgen tegen Gogo zei. Allemaal pre-evenement-kwaaltjes. Heb ik ook zooooo vaak. Wat je eraan moet doen? Die wedstrijd lopen.![]()
![]()
Ik moest trouwens ook meteen in de brievenbus kijken. Wel leuke post voor mij, maar die envelop van de CPC die er ook in zat was dan weer niet voor mij
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
twitter:CPCLoopDenHaag twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 17:09:11De individuele startnummers voor de ABN AMRO CPC Loop Den Haag zijn vandaag verstuurd. #cpc14 reageer retweet
Dat jullie allemaal zo makkelijk die beslissing maken om weg te gaan naar de andere kant van de wereld.![]()
Ik zou er echt flink over moeten denken.. Familie, vrienden.. alles laat je achter. Ik ben helemaal geen heimwee type ofzo, maar zou er toch echt een week over nadenken gok ik.
Eten na 25km hardlopen?
[img]http://thisfelicitouslife.files.wordpress.com/2014/01/eat-all-the-things.jpg/img]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel [KAA] zit er vol meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat jullie allemaal zo makkelijk die beslissing maken om weg te gaan naar de andere kant van de wereld.![]()
Ik zou er echt flink over moeten denken.. Familie, vrienden.. alles laat je achter. Ik ben helemaal geen heimwee type ofzo, maar zou er toch echt een week over nadenken gok ik.(o.a. Moblo, RD en ik). Maar mijn moeder zegt wel eens dat ze, nu met internet enzo, meer contact met mij heeft dan met mijn broertje die 25km verderop woont
Mo en ik zitten wel iets minder ver dan jullie!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heel [KAA] zit er vol mee(o.a. Moblo, RD en ik). Maar mijn moeder zegt wel eens dat ze, nu met internet enzo, meer contact met mij heeft dan met mijn broertje die 25km verderop woont
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik zou het meteen doen als ik vrijgezel was.Maar ik snap dat het een zware beslissing is, je kunt niet zomaar 'ff' terug.
Deze week pas 14 KM op de teller na mn val van de trap
![]()
Tijd om dat vanavond aan te vullen."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Precies. Dichterbij zou een makkelijkere beslissing zijn. Zoals Mo en Wo. "even" met de boot heen en weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef _MvN_ het volgende:
Ik zou het meteen doen als ik vrijgezel was.Maar ik snap dat het een zware beslissing is, je kunt niet zomaar 'ff' terug.
Deze week pas 14 KM op de teller na mn val van de trap
![]()
Tijd om dat vanavond aan te vullen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Al denkt men daar altijd wel makkelijk over 'jullie zitten maar daar en daar', maar het kost toch uiteindelijk altijd wel rond de 300 pond (minimaal! buiten zomerseizoen/vakanties) om 'even' op bezoek te komen
Ja doei.![]()
Moeilijke afweging idd. Zijn toch weer 2 paar hardloopschoenenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Al denkt men daar altijd wel makkelijk over 'jullie zitten maar daar en daar', maar het kost toch uiteindelijk altijd wel rond de 300 pond (minimaal! buiten zomerseizoen/vakanties) om 'even' op bezoek te komen
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik zeg ook "even"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
O ja. Ik nog bruine boterhammen en pindakaas halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:05 schreef spiritusbus het volgende:
Van de week maar eens een paar gelletjes halen voor de cpcZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah, wel voor mij dus!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:56 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moest trouwens ook meteen in de brievenbus kijken. Wel leuke post voor mij, maar die envelop van de CPC die er ook in zat was dan weer niet voor mij![]()
![]()
@Yur, ik ben morgen wel op Haag maar loop met mn eigen groep mee en plak er (met een aantal man) nog een stukje aanvast
The line is a dot to you!![]()
rly? geen ryan air vluchtjes voor 25,-?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Al denkt men daar altijd wel makkelijk over 'jullie zitten maar daar en daar', maar het kost toch uiteindelijk altijd wel rond de 300 pond (minimaal! buiten zomerseizoen/vakanties) om 'even' op bezoek te komen![]()
Jullie zitten relatief toch best dicht bij Hull? Ik ben recent nog naar Hull City - Chelsea geweest en was rond de 80,- kwijt voor een retourtje van Hoek van Holland naar Hull met de boot.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Al denkt men daar altijd wel makkelijk over 'jullie zitten maar daar en daar', maar het kost toch uiteindelijk altijd wel rond de 300 pond (minimaal! buiten zomerseizoen/vakanties) om 'even' op bezoek te komenCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:31 schreef kepler het volgende:
@Yur, ik ben morgen wel op Haag maar loop met mn eigen groep mee en plak er (met een aantal man) nog een stukje aanvast
Wij doen een retourtje Hoek van HollandF means you're fucked![]()
Daar schijn je naar Hull te kunnenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook
Wij doen een retourtje Hoek van Holland![]()
![]()
Dat is inderdaad steeds de rugzak waar ik ook bij uitkom als ik kijk naar wat me het fijnst lijkt zitten. Weer iets hardloop gerelateerds toe te voegen op het lijstje voor mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Denk dat ik dat was. Een Salomon Skin Pro 10+3Correctie...het is de SALOMON XT WINGS 10+3 die ik graag wil hebben.
Voorlopig ligt mijn focus inderdaad op afstand. Half mei staat er 10km op de planning. En hoewel ik droom van een HM heb ik die bewust nog niet gepland omdat ik nu al merk dat die 10km in het vooruitzicht al "ga ik het wel op tijd halen" spanning met zich mee brengt. Dus straks eerst rustig verder opbouwen en dan zien welke het wordt tegen de tijd dat ik zo ver ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar die afstanden komen veel sneller dan je denktTenminste..., als je het UBERHAUPT al wil. Sommige hebben meer lol in sneller worden, andere in meer afstand. En regelmatif veranderd die ambitie ook nog eens.
Hoewel ik ook neig naar het roepen van "Natuurlijk moet je het doen" zie ik op mijn werk ook van dichtbij de andere kant van het verhaal. De schoonouders van mijn collega wonen in Nieuw Zeeland en die worden ouder met steeds wat meer gebreken. Dan ga je toch niet makkelijk even heen en weer. En dat is dan weer zo'n kant van de medaille waar je ook over na moet denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Succes met het nemen van je beslissing."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
zo direkt spullen pakken en naar de eerste wedstrijd van het seizoen
zin in, echt prachtig loopweer....mooi rustig herfstweer,fris en geen wind.
Kijken of ik de beoogde tijd kan halen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
als je ga emigreren merk je pas hoeveel echte vrienden je hebt......voor de halve handje vol hoef je het niet te latenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zou er echt flink over moeten denken.. Familie, vrienden.. alles laat je achter. Ik ben helemaal geen heimwee type ofzo, maar zou er toch echt een week over nadenken gok ik.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Yep, een vriendin van ons is naar Noorwegen verhuisd. Haar eerste vakantie heeft ze zich rot gerend om al die zogenaamde vrienden te bezoeken. Toen ze de tweede keer kwam wist ze in elk geval waar ze niet meer langs hoefde...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ga emigreren merk je pas hoeveel echte vrienden je hebt......voor de halve handje vol hoef je het niet te laten"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik lees net dat Fok! op 29, 30 en 31 februari gesloten is. Mooi excuus om uitgebreid naar buiten te gaan en een flink rondje te rennen!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
hier al weer open!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Frsh het volgende:
Ik lees net dat Fok! op 29, 30 en 31 februari gesloten is. Mooi excuus om uitgebreid naar buiten te gaan en een flink rondje te rennen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[KAA-mode] ik heb 1 echte vriend waarvan ik nooit wat hoor maar die wel al 17 jaar lang, elke keer bij mijn aankomst, weer op Schiphol staat. Eerst alleen, toen met vriendin, vriendin werd vrouw en nu met vrouw en kinderen [/KAA-mode]quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Yep, een vriendin van ons is naar Noorwegen verhuisd. Haar eerste vakantie heeft ze zich rot gerend om al die zogenaamde vrienden te bezoeken. Toen ze de tweede keer kwam wist ze in elk geval waar ze niet meer langs hoefde...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zelfs in Nederland geen enkele jeugdvriend meer over. Maar goed ik moet zeggen dat ik ook een echte einzelganger ben en heel goed zonder kan.![]()
Word zondag maar half half weer. Misschien niet eens droog. Zit nu al twijfelen of lang kort, kort lang, of kort kort.... Ik maak mij anders nooit druk om kledingkeuze, draag standaard 2 verschillende sokken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ook, een linker en een rechter.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
...... draag standaard 2 verschillende sokken.Ik heb, op die ene jeugdvriend na, verder bij al mijn verhuizingen binnen Nederland ook geen vrienden meegenomen. Maar familie is wel wat anders natuurlijk. Een neef van mij in laatst (tijdelijk) teruggekomen uit Australië toen zijn vader overleed, die had het wel ff zwaar toen hij terugging en zijn moeder alleen moest achterlaten.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ga emigreren merk je pas hoeveel echte vrienden je hebt......voor de halve handje vol hoef je het niet te laten![]()
Schoonmoederbezoek weer gehad!
Het was even zoeken waar ik langs moest, want ik wilde niet de autoroute volgen. Loopt wel wat vervelend als je moet nadenken over de route. Uiteindelijk scheelde het qua afstand volgens mij niks.
Het plan was om ongeveer op 5 min/km te gaan zitten, is uiteindelijk ietsje sneller geworden. Het liep in ieder geval veeeeeeeel lekker dan het 6 min/km experiment van afgelopen week.
http://www.endomondo.com/workouts/302289005/14083692
Ik moet overigens ook echt meer/anders gaan eten. Heb me zojuist gewogen en ik zit op 78 kg, vind ik eigenlijk net iets te weinig voor de 1,98 die ik lang ben. Helemaal omdat ik van het survivalgebeuren meer spieren zou moeten krijgen en dus eigenlijk iets in gewicht zou willen toenemen...
It has to mean something
Die kan ik er nu al wel uitpikken. En dat is een handjevol ja. Maar die wil ik eigenlijk niet maar 1 keer in het jaar zien... Mis er nu soms al 1 als hij voor zijn werk weer een maand weg is. De andere zie ik vaak genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ga emigreren merk je pas hoeveel echte vrienden je hebt......voor de halve handje vol hoef je het niet te laten
Maar ik kan me alleen ook goed vermaken dus waarschijnlijk pas ik dan wel snel aan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het enige dat het lastig maakt om te emigreren zijn m'n katten
Ik zou er ook niet zoveel moeite mee hebben, emigreren. Als er maar wel leuke hardlooprondjes redelijk in de buurt zijn, en een atletiekbaan.
Ik ga trouwens waarschijnlijk incognito (nouja, vooral voor Zwabberhark dan) naar de CPC. Waarschijnlijk wordt morgen m'n haar weer mijn eigen kleur, ipv blond. Gekkenhuis.![]()
Misschien is het die dag wel 15 graden. Moet je in korte mouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef hatsaflats het volgende:Ik ga trouwens waarschijnlijk incognito (nouja, vooral voor Zwabberhark dan) naar de CPC. Waarschijnlijk wordt morgen m'n haar weer mijn eigen kleur, ipv blond. Gekkenhuis.
![]()
Weeronline zegt pas in de avond regen. Wel bewolkt en een graadje of 9. Ik ga voor lang - lang en een dun jack. (Maar ik ben over het algemeen een koukleum.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
Word zondag maar half half weer. Misschien niet eens droog. Zit nu al twijfelen of lang kort, kort lang, of kort kort.... Ik maak mij anders nooit druk om kledingkeuze, draag standaard 2 verschillende sokken.)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
We have got what you want!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:02 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou er ook niet zoveel moeite mee hebben, emigreren. Als er maar wel leuke hardlooprondjes redelijk in de buurt zijn, en een atletiekbaan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb met 15 graden in lang-lang 5k in 22:28 gelopen. Optimaal was het niet, maar dan kan ik ook best 10k in het langzamer in lang-lang hobbelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien is het die dag wel 15 graden. Moet je in korte mouwen.![]()
![]()
Ook leuke banen die niets met bloembollen te maken hebben? Want daarvoor ga ik niet emigrerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
We have got what you want!![]()
![]()
![]()
Ook hier een afvaller in ons CPC groepje. Loopmaat van mijn pa heeft last van zijn darmen, en dan is zo'n HM best ver <isert metal picture of THE PHOTO here>.
Nu alleen mijn zus en ik nog over voor de halve, en pa voor de 10. Een familie-uitje dus, dat is dan wel weer leuk
Nou heb ik alweer een mail van run2today over de Adidas Energy Boost 2.
Ben ik de enige die die zool op piepschuim vindt lijken
Nee hoor. Ik kreeg die mail ook en dacht meteen "squeek squeek squeek"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Guard het volgende:
Ben ik de enige die die zool op piepschuim vindt lijken[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Overigens kreeg ik m'n compressiekousen de laatste tijd veels te makkelijk aan. Dat hoort ploeteren te zijn, het zwaarste deel van het hardlopen, zeg maar. En nu was het gewoon *floep* aan. Niet goed. Ik had ze dan ook al een dikke 9 maanden, en ik begon gaatjes te ontdekken. En dus mocht ik nieuwe van mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens kreeg ik m'n compressiekousen de laatste tijd veels te makkelijk aan. Dat hoort ploeteren te zijn, het zwaarste deel van het hardlopen, zelf maar. En nu was het gewoon *floep* aan. Niet goed. Ik had ze dan ook al een dikke 9 maanden, en ik begon gaatjes te ontdekken. En dus mocht ik nieuwe van mezelf.Ze doen bijna zeer aan mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn laatste trainingsrondje erop zitten. Ik merkte al dat ik voor "even een laatste rustig rondje" te hard ging maar ik liep zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ze doen bijna zeer aan mijn ogen.
Ik heb mijn laatste trainingsrondje erop zitten. Ik merkte al dat ik voor "even een laatste rustig rondje" te hard ging maar ik liep zo lekker.
In het echt zijn ze nòg rozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook echt goed bezig he!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik durf nog niet zo goed te juichen. Ik vind 5 kilometer nog steeds een rot eind en vraag me af of het uitbouwen naar de 10 wel gaat lukken. Maar daar valt nu nog niks over te zeggen.quote:
Het belangrijkste vind ik dat ik ondanks alles nog geniet van mijn rondjes."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat is ook belangrijk! En als dat eenmaal een beetje lekker gaat, komt die 10km ook wel. Let maar op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:06 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik durf nog niet zo goed te juichen. Ik vind 5 kilometer nog steeds een rot eind en vraag me af of het uitbouwen naar de 10 wel gaat lukken. Maar daar valt nu nog niks over te zeggen.
Het belangrijkste vind ik dat ik ondanks alles nog geniet van mijn rondjes.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik sta al ingeschreven voor een 10km wedstrijd over een maandje of 3 en al moet ik hem kruipen ik ga hem gewoon doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk! En als dat eenmaal een beetje lekker gaat, komt die 10km ook wel. Let maar op.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens kreeg ik m'n compressiekousen de laatste tijd veels te makkelijk aan. Dat hoort ploeteren te zijn, het zwaarste deel van het hardlopen, zeg maar. En nu was het gewoon *floep* aan. Niet goed. Ik had ze dan ook al een dikke 9 maanden, en ik begon gaatjes te ontdekken. En dus mocht ik nieuwe van mezelf.Paar keer wassen op 60 graden en ze knellen dan weer als een malle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De laatste volwaardige training voor de CPC zit er op, al was het wel mijn favoriete 15x200, dus dat ging lekker. Het was trouwens een klein beetje mosselweer, maar ik had gelukkig geen last van yurkak, ondanks een maaltijd in de mik bestaande uit patat met, een gehaktstaaf en een magnum.
Nog 9 dagen tot de HM. Twee doelen: sub2 en Hats spotten.![]()
Gaan de gaten die erin zitten dan ook weer dicht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Paar keer wassen op 60 graden en ze knellen dan weer als een malle.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaat helemaal goedkomen! Ik heb zelf ook een 10km gepland staan bij de Marikenloop. Ik moet zeggen dat ik er ook alweer tegenop ziequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik sta al ingeschreven voor een 10km wedstrijd over een maandje of 3 en al moet ik hem kruipen ik ga hem gewoon doen.maar het gaat vast goedkomen, en het wordt sowieso gezellig
Ik loop de 10 en blijf niet lapje plakken, dus dat kan nog een uitdaging worden. Niet als je na afloop van de HM naar de Fiddler's gaat trouwens, dan wordt mij spotten een heel stuk makkelijker. Bier en hamburgerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Zwabberhark het volgende:
De laatste volwaardige training voor de CPC zit er op, al was het wel mijn favoriete 15x200, dus dat ging lekker. Het was trouwens een klein beetje mosselweer, maar ik had gelukkig geen last van yurkak, ondanks een maaltijd in de mik bestaande uit patat met, een gehaktstaaf en een magnum.
Nog 9 dagen tot de HM. Twee doelen: sub2 en Hats spotten.![]()
![]()
Ik twijfel nu.. Lang kort of kort kort.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Weeronline zegt pas in de avond regen. Wel bewolkt en een graadje of 9. Ik ga voor lang - lang en een dun jack. (Maar ik ben over het algemeen een koukleum.)
Finish is 500 meter van mijn huis.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Rondje warmlopen in de achtertuin en dan ter plekke beslissen wat je gaat doen. Als je zo dichtbij woont kan dat makkelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik twijfel nu.. Lang kort of kort kort.Finish is 500 meter van mijn huis.
Deze had ik even gemist maar daar kun je prima op hardlopen toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog 9 dagen tot de HM. Twee doelen: sub2 en Hats spotten."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Vrouwen en hamburgers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik loop de 10 en blijf niet lapje plakken, dus dat kan nog een uitdaging worden. Niet als je na afloop van de HM naar de Fiddler's gaat trouwens, dan wordt mij spotten een heel stuk makkelijker. Bier en hamburger![]()
Geen gezicht.![]()
Ja, prima hardloopvoer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Nanook24 het volgende:Deze had ik even gemist maar daar kun je prima op hardlopen toch?
![]()
Kort kort! Het is een wedstrijd, geen trainingquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze maand op 151 km uitgekomen. Een nieuw PR. Niet dat dat boeit, maar het geeft wel aan dat de voorbereiding voor de CPC veel beter verlopen is dan vorig jaar.
Mijn CPC-trainingsschema start "altijd" na de Bruggenloop. Vorig jaar haalde ik in die periode net geen 300 km. Nu zit ik al net over de 400k heen, met nog 3 trainingen te gaan (die in totaal circa 15-20k zullen bedragen komende week). Belangrijker nog is dat deze kilometers veel beter aanvoelden dan vorig jaar en het vertrouwen er is.![]()
Die had ik nodig. 16,5 moeiteloze km's in 6:40 min/km gem.![]()
CPC, 2 doelen: uitlopen in <2u10 en Zwabber spotten![]()
![]()
Mag nog ff genieten van mn 2de plek op het leaderboard totdat alle duurloop specialisten in actie komen.![]()
Mag er wel weer 16 bijschrijven.
Sinds ik op mijn Saucony Ride en Nike Free loop, regelmatig, vind ik mijn Asics maar groot, lomp en zwaar."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Jij begint de afstanden ook steeds makkelijker te lopen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef Quoi het volgende:
Die had ik nodig. 16,5 moeiteloze km's in 6:40 min/km gem.![]()
CPC, 2 doelen: uitlopen in <2u10 en Zwabber spotten
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Waarom ga je niet zo? Het wordt warm genoeg. Wel even uitkijken met het opspelden van je startnummer.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die Boosts lopen lekker trouwensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:27 schreef Guard het volgende:
Ben ik de enige die die zool op piepschuim vindt lijken
Zou z'n horloge stuk zijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom ga je niet zo? Het wordt warm genoeg. Wel even uitkijken met het opspelden van je startnummer.
[ afbeelding ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
GMTAquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste dat mij opviel
Zeurpietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Vrouwen en hamburgers.![]()
Geen gezicht.![]()
Ik ga een Kanon opentrekken, die heb ik vandaag wel verdiend
Koud en winderig aan de start.... En dan zijn we nog niet eens boven op de heuvels bij de windmolens.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks. Mag ook inmiddelsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Jij begint de afstanden ook steeds makkelijker te lopen he
Jij niks overgehouden aan je schuifpartij?
Wat mij betreft blijven die foto's van kekke lopers zonder of met zonnebloemtight erin![]()
![]()
Lastig vraagstuk dat emigreren en voor iedereen weer anders. Het is dat mijn vader mij nodig heeft anders zou er eigenlijk weinig zijn om te gaan.
Vandaag een Ldl gedaan op relaxed tempo. Wat wel lekker is na zo'n loopje om languit in bad te liggen. Alleen eh ik heb geen bad. Dus plan b ik loop gewoon met een omweg naar het zwembad, vriendin gaat daar met de auto heen. We dobberen daar wat en weer met de auto weer terug naar huis.
Overigens merk ik dat ik het zwemmen ook een stuk makkelijker volhoud dan in het verleden. In het zwembad nog een km'tje gezwommen wat me in het verleden echt niet lukte.
http://connect.garmin.com/activity/452703924![]()
![]()
ik heb mn belt binnen
hijs tof!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ze doen bijna zeer aan mijn ogen.
Laatste rondje voor de cpc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee laatste rondje voor mijn 5km op de 20 van Alphen a.s. zondag.quote:
Lichte hersenschudding volgens de huisarts. Maar dat mag geen naam hebben. 3 dagen rustig aan moeten doen en thats it.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Thanks. Mag ook inmiddels
Jij niks overgehouden aan je schuifpartij?
Wat mij betreft blijven die foto's van kekke lopers zonder of met zonnebloemtight erin
Die zonnebloemtight
Ohhh ik snapte het al niet. Sorry, blond enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nee laatste rondje voor mijn 5km op de 20 van Alphen a.s. zondag.
Alvast succes zondag!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ohhh ik snapte het al niet. Sorry, blond enzo
Alvast succes zondag!
De CPC is voor mij net even te ver uit de buurt. (Hoewel ik niet uitsluit dat ik hem wel een keer ga lopen gewoon omdat het me een leuke loop lijkt) Alphen ook niet trouwens maar die loop ik samen met mijn nicht die weer wel in de buurt woont dus dat wordt gecombineerd met een familie bezoekje.
Hoe zou het RD vergaan op de winderige heuvels tussen de windmolens?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Als een ware Don Quichote trok hij ten strijde en verbeterde zijn tijd van twee jaar geleden met bijna zeven minuten, blij ei!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:36 schreef Nanook24 het volgende:
Hoe zou het RD vergaan op de winderige heuvels tussen de windmolens?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als een ware Don Quichote trok hij ten strijde en verbeterde zijn tijd van twee jaar geleden met bijna zeven minuten, blij ei!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als een ware Don Quichote trok hij ten strijde en verbeterde zijn tijd van twee jaar geleden met bijna zeven minuten, blij ei!Dat is nog eens wat je noemt een goed begin van het hardloop seizoen.
Wel een beetje roestig van 2 maanden verplicht freewheelen maar het geeft me een goede inducatie hoe ik er voor sta en hoeveel training er tegen aan moet voor het eind van de maand.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Join the club....doe rustig aan, het gaat je lukken!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... nog even een bakkie pleur en een banaantje en dan zullen we eens 3 en half uur gaan hobbelen.F means you're fucked![]()
thanks all!
ik zou de stats nog even voor jullie uploaden maar ik denk dt ik het oplaadding een beetje tijdelijk kwijt ben...... denk alleen niet dat Mrs.RD dit ziet als een geldig excuus om de Suunto website te gaan bestuderen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat ze laat bestuderen wat je wilt, maar dat het dan ook daarbij blijftquote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
thanks all!
ik zou de stats nog even voor jullie uploaden maar ik denk dt ik het oplaadding een beetje tijdelijk kwijt ben...... denk alleen niet dat Mrs.RD dit ziet als een geldig excuus om de Suunto website te gaan bestuderen
Ja verdorie! Ik kwam speciaal kijken voor de statsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
thanks all!
ik zou de stats nog even voor jullie uploaden maar ik denk dt ik het oplaadding een beetje tijdelijk kwijt ben...... denk alleen niet dat Mrs.RD dit ziet als een geldig excuus om de Suunto website te gaan bestuderen![]()
Well done![]()
Loop ze vandaag! En goed gedaan rd!
Ik weet niet of ik ga. Pijnlijke hamstring, al drie dagen, totaal onverklaarbaar. Misschien loop ik het eruit maar ik word een week voor een evenement een nog grotere pietlut dan ik al ben als het om pijntjes gaat.![]()
Gewoon even lekker rust pakkenJe hoeft toch geen super lange trainingen meer te doen, want de basis is er toch al. Volgende week ga je lekker knallen!
RD, een mooie verbetering!Op naar de GNWR!
YUR, Swets, cafca en natuurlijk alle anderen die gaan lopen heel veel plezier!
En Gogo, gewoon even goed taperen! Kan je goed fris aan de start verschijnen.![]()
De Rottemerenloop is in Bleiswijk! In de zomer is er trouwens nog een Rottemerenloop, maar die is in Zevenhuizen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
5 Oktober 2014 - Rottemerenloop (Rotterdam)
• E.T. - HM
• Swetsenegger - HM
Heb zelf ooit aan de Bleiswijkse variant meegedaan (10k) en dat was leuk.![]()
Deze heb ik gisteren gedaan. Moet nog even op het verslag wachten, maar heb natuurlijk al wel eerste resultaten besproken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuring
MCH doet niet aan een maximaaltest met loopband, omdat het ecg dan niet betrouwbaar is door de schokbewegingen. Da's overigens bij meer SMA's zo.Je kan wel een ademgasanalyse doen op de loopband; zij het niet dat de loopband nu kapot isquote:Tijdens deze loopbandtest vindt er geen registratie van de elektrische hartactiviteit plaats, omdat bij het hardlopen geen betrouwbare hartregistratie mogelijk is.
https://www.mchaaglanden.(...)lopers--spelsportersSPOILER: Mijn onderzoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen behoefte hebt aan nauwkeurige meting van je hartslagzones en omslagpunt, maar gewoon wil weten of je in goede conditie bent en of er geen reden tot zorg is, dan is het gSMO een prima test.
Wil je meer (nauwkeurige) info, met name over je hart, dan zal je een uitgebreid SMO moeten doen; dus met ademgasanalyse en wél op de loopband.
Afhankelijk van de informatie die ik uit het verslag haal overweeg ik om later dit jaar alsnog een ademgasanalyse te laten doen op de loopband, omdat de informatie over m'n hart me (tot nu toe) een beetje tegenvalt
[ Bericht 5% gewijzigd door Yuki op 01-03-2014 10:02:29 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Neem wat te lezen voor onderweg mee, tegen de vervelingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... nog even een bakkie pleur en een banaantje en dan zullen we eens 3 en half uur gaan hobbelen.
Well done!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als een ware Don Quichote trok hij ten strijde en verbeterde zijn tijd van twee jaar geleden met bijna zeven minuten, blij ei!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo'n lekker weer! Ik ga op pad voor een intervaltraining (geloof iets van 6 keer een minuut versnellen)Linkje van waar je 'm besteld hebt en een analyse als je 'm gebruikt hebt? Zit te denken of ik er ook 1 wil..quote:![]()
Net een loopanalyse gehad in de winkel. Ik kan best op neutrale schoenen lopen, zei die. Alleen vroeg hij ook waarom ik zou veranderen als ik lekker loop op m'n Mizuno's. En hij dacht dat die voor lange afstanden beter zouden zijn omdat ik door vermoeidheid misschien meer zou gaan proneren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waarom zou je iets veranderen wat goed werkt inderdaad? Mag ik hieruit concluderen dat je nieuwe schoenen hebt gekocht?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De inschrijving voor de Zeebodemloop is vandaag geopend. Ingeschreven voor de HM. Volgend weekend de HM van Spa Franchorchamps
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Is die op het circuit?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
De inschrijving voor de Zeebodemloop is vandaag geopend. Ingeschreven voor de HM. Volgend weekend de HM van Spa Franchorchamps![]()
Nee, maar ik wel!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom zou je iets veranderen wat goed werkt inderdaad? Mag ik hieruit concluderen dat je nieuwe schoenen hebt gekocht?![]()
![]()
Goed bezigquote:welke??
Speciaal voor zwabber blijf ik nog wel een beetje blond. Al blijf ik vanbinnen natuurlijk altijd wel blond, daar verander je niets aan.
Goed gelopen RD! Aardige progressie op de korte afstand zo!![]()
Volgens Garmin val jij met 44 als jij jonger dan 30 bent net in de uitstekend . Maar dat is dan ook het omslagpunt van die schaal. Ben je ouder dan 30 dan val je daar ruim in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
VO2 max wordt geschat op 44, waarmee ik bovenin de schaal van een goede conditie val. Nét niet zeer goed gehaald![]()
Zelf kom ik op dit moment net iets te kort voor uitstekend op dit moment.![]()
![]()
Yup en starten vanuit de pitstraatquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Even een hele domme vraag: maar wat had RD gelopen eigenlijk gisteren? *schaam* *zat niet op te letten*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo kan ik het ook ter paard en dan je tijd verbeteren, of had je die ezel geleend van sancho panza?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Als een ware Don Quichote trok hij ten strijde en verbeterde zijn tijd van twee jaar geleden met bijna zeven minuten, blij ei!![]()
![]()
![]()
Netjes RD, gewoon 7 minuten, das wel een mooie verbetering!!!Mooie scores hoor, leuk om zo'n bevestiging te krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deze heb ik gisteren gedaan. Moet nog even op het verslag wachten, maar heb natuurlijk al wel eerste resultaten besproken.
Afhankelijk van de informatie die ik uit het verslag haal overweeg ik om later dit jaar alsnog een ademgasanalyse te laten doen op de loopband, omdat de informatie over m'n hart me (tot nu toe) een beetje tegenvalt![]()
Ik heb gister ook de uitslag van een medische test gekregen, alleen was die wat minder positief. Mijn darmen zitten op het moment niet goed in elkaar, doordat ik eigenlijk mijn hele leven lang al glutenintolerant ben, maar het niet wist... Dus ik heb inmiddels mijn laatste boterham gegeten. Het voelt echt heel raar en frustrerend dat ik zoveel niet meer kan gaan eten. Maar het goede nieuws is dat mijn lijf er wel van zal gaan opknappen als ik door de behandeling heen ben, dus ben blij dat ik vanavond even lekker 10 km alle stress en frustratie van me af kan lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
haha ik zou best eens willen weten hoe ik daarop scoor. niet zo best, gok ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgens Garmin val jij met 44 als jij jonger dan 30 bent net in de uitstekend . Maar dat is dan ook het omslagpunt van die schaal. Ben je ouder dan 30 dan val je daar ruim in.![]()
Zelf kom ik op dit moment net iets te kort voor uitstekend op dit moment.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga morgen de Delftse Hout Loop doen, samen met Corniel. De afstand zal 7k zijn, benieuwd of ik onder mijn tijd van vorig jaar ga komen, want ik wil niet voluit gaan.
De pootjes zullen wel matig zijn, want ik sta straks een aantal uren te blauwbekken in het olympisch stadion.![]()
Ik ga zo een stukkie lopen. Nog geen idee hoe ver. Ik zie wel hoe lang ik zin hou.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
7min!! Netjes!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
Als een ware Don Quichote trok hij ten strijde en verbeterde zijn tijd van twee jaar geleden met bijna zeven minuten, blij ei!![]()
Inschrijving was ook al behoorlijk lang open. Heb er best veel over gepost hier de laatste tijdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Had vorige week nog even geken of er nog plek was.Helaas vol.Je had gewoon eerder moeten reageren
ouch ja dat is heel heftigquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes RD, gewoon 7 minuten, das wel een mooie verbetering!!!
[..]
Mooie scores hoor, leuk om zo'n bevestiging te krijgen![]()
Ik heb gister ook de uitslag van een medische test gekregen, alleen was die wat minder positief. Mijn darmen zitten op het moment niet goed in elkaar, doordat ik eigenlijk mijn hele leven lang al glutenintolerant ben, maar het niet wist... Dus ik heb inmiddels mijn laatste boterham gegeten. Het voelt echt heel raar en frustrerend dat ik zoveel niet meer kan gaan eten. Maar het goede nieuws is dat mijn lijf er wel van zal gaan opknappen als ik door de behandeling heen ben, dus ben blij dat ik vanavond even lekker 10 km alle stress en frustratie van me af kan lopen...![]()
vooral met uit eten gaan en bij andere mensen eten is het lastig, omdat anderen vaak niet door hebben hoe nauw het kan luisteren met gluten. Al wisselt de mate van intolerantie per persoon gelukkig. Met een beetje geluk kan jij wel een paar kruimels verdragen als die per ongeluk in je eten terecht komenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Deze, de New Balance W860v3quote:
We gingen naar een hardloopwinkel want de marathonschoenen van Rotterdam waren gratis voor de eerste die er voor kwam, met 90 % korting voor de tweede enz.. Tot aan de 25 % korting die de hele dag op alle New Balance spullen geldig is. Anyway; we lopen normaal allebei niet op neutrale schoenen, maar wilden wel even kijken. We zouden 50% krijgen (waren niet de eerste), maar de schoen was zeker voor mij echt te neutraal, ik had echt meer ondersteuning nodig. Maar die man zag potentiele klanten en zei dat als het antipronatie me wel goed zou zitten, ik die met 50% korting zou krijgen. En ze liepen lekker! Dus nu heb ik, voor 70 euro, nieuwe schoenen. Zo toch maar een klein rondje, heel rustig aan, lopen dus.![]()
![]()
'quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:57 schreef Murmeli het volgende:
Even een hele domme vraag: maar wat had RD gelopen eigenlijk gisteren? *schaam* *zat niet op te letten*
ah, gevonden, 13 km
hee mede 10 km loopster volgende weekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Deze, de New Balance W860v3
[ afbeelding ]
We gingen naar een hardloopwinkel want de marathonschoenen van Rotterdam waren gratis voor de eerste die er voor kwam, met 90 % korting voor de tweede enz.. Tot aan de 25 % korting die de hele dag op alle New Balance spullen geldig is. Anyway; we lopen normaal allebei niet op neutrale schoenen, maar wilden wel even kijken. We zouden 50% krijgen (waren niet de eerste), maar de schoen was zeker voor mij echt te neutraal, ik had echt meer ondersteuning nodig. Maar die man zag potentiele klanten en zei dat als het antipronatie me wel goed zou zitten, ik die met 50% korting zou krijgen. En ze liepen lekker! Dus nu heb ik, voor 70 euro, nieuwe schoenen. Zo toch maar een klein rondje, heel rustig aan, lopen dus.
Grappig van de schoenen. Wel fijn dat je ze nu voor niet te duur hebt kunnen kopen
'Hee, een stel dat allebei hardloopt en zegt net nieuw in deze stad te wonen. Ow, en die man zegt ook nog dattie een goeie jas zoekt, waarbij de prijs niet uitmaakt!~¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤'quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Deze, de New Balance W860v3
[ afbeelding ]
We gingen naar een hardloopwinkel want de marathonschoenen van Rotterdam waren gratis voor de eerste die er voor kwam, met 90 % korting voor de tweede enz.. Tot aan de 25 % korting die de hele dag op alle New Balance spullen geldig is. Anyway; we lopen normaal allebei niet op neutrale schoenen, maar wilden wel even kijken. We zouden 50% krijgen (waren niet de eerste), maar de schoen was zeker voor mij echt te neutraal, ik had echt meer ondersteuning nodig. Maar die man zag potentiele klanten en zei dat als het antipronatie me wel goed zou zitten, ik die met 50% korting zou krijgen. En ze liepen lekker! Dus nu heb ik, voor 70 euro, nieuwe schoenen. Zo toch maar een klein rondje, heel rustig aan, lopen dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zometeen les 3 van Evy doen. Maar alles ligt nog op te laden dus nog even wachten
Inderdaad! Ik had nog niet echt nieuwe nodig, maar toch wel binnen nu en een paar maanden. Dus dan is 70 euro ipv 140 heel leuk. En heb ik nu ook twee paar schoenen. En kan ik afwisselen ondanks dat ik dat altijd zo'n onzin vind voor mensen die zoals ik rond de 20 km per week lopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee mede 10 km loopster volgende week
Grappig van de schoenen. Wel fijn dat je ze nu voor niet te duur hebt kunnen kopen![]()
Oeh, linkje?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgens Garmin val jij met 44 als jij jonger dan 30 bent net in de uitstekend . Maar dat is dan ook het omslagpunt van die schaal. Ben je ouder dan 30 dan val je daar ruim in.![]()
Zelf kom ik op dit moment net iets te kort voor uitstekend op dit moment.
Ik ben 25, dus dan is het net wel / net niet.
In de tabel van de sportarts had ik 46 moeten scoren voor zeer goed.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeker weten! Had ik ook moeten weten. moet ook dit jaar nieuwe schoeniesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:09 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik had nog niet echt nieuwe nodig, maar toch wel binnen nu en een paar maanden. Dus dan is 70 euro ipv 140 heel leuk. En heb ik nu ook twee paar schoenen. En kan ik afwisselen ondanks dat ik dat altijd zo'n onzin vind voor mensen die zoals ik rond de 20 km per week lopen.
Woon jij ook in Rotterdam trouwens? keertje samen hobbelen?
*loopt ook rond de 20 km per week*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als de wasmachine nou een beetje opschiet, kan ik zo ook gaan rennen
Jemig, das nogal een ontdekking. Hoop dat je idd snel opknapt! En geniet van je anti-frustratieloopjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes RD, gewoon 7 minuten, das wel een mooie verbetering!!!
[..]
Mooie scores hoor, leuk om zo'n bevestiging te krijgen![]()
Ik heb gister ook de uitslag van een medische test gekregen, alleen was die wat minder positief. Mijn darmen zitten op het moment niet goed in elkaar, doordat ik eigenlijk mijn hele leven lang al glutenintolerant ben, maar het niet wist... Dus ik heb inmiddels mijn laatste boterham gegeten. Het voelt echt heel raar en frustrerend dat ik zoveel niet meer kan gaan eten. Maar het goede nieuws is dat mijn lijf er wel van zal gaan opknappen als ik door de behandeling heen ben, dus ben blij dat ik vanavond even lekker 10 km alle stress en frustratie van me af kan lopen...
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
succes!!! je kunt het!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zometeen les 3 van Evy doen. Maar alles ligt nog op te laden dus nog even wachtenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik weet het, ik weet het.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inschrijving was ook al behoorlijk lang open. Heb er best veel over gepost hier de laatste tijdJe had gewoon eerder moeten reageren
![]()
![]()
Linkje werd lastig dus dan maar even zo:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, linkje?
Ik ben 25, dus dan is het net wel / net niet.
In de tabel van de sportarts had ik 46 moeten scoren voor zeer goed.![]()
![]()
Zo ik heb een redelijk gat in de dag geslapen. Zo even brunchen en dan een 10km cross. De laatste van de 5. Deze zal wel een stuk beter moeten gaan als 2 weken terug want alles voelt goed, en het waait niet als een gek. Toch moet ik niet te wild doen want volgende week is de trail al! Aftellen![]()
![]()
Ja, ben er gelukkig al mee bekend, doordat mijn vrouw en dochter het ook hebben, maar we hadden nooit verwacht dat dat er bij mij ook uit zou komen, dus was een beetje donderslag bij heldere hemel... maar als ik zie hoe zij zijn opgeknapt nadat ze het hele traject waren doorgelopen, dan zie ik het wel positiever in...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ouch ja dat is heel heftig![]()
vooral met uit eten gaan en bij andere mensen eten is het lastig, omdat anderen vaak niet door hebben hoe nauw het kan luisteren met gluten. Al wisselt de mate van intolerantie per persoon gelukkig. Met een beetje geluk kan jij wel een paar kruimels verdragen als die per ongeluk in je eten terecht komenJa, baalde dat ik gister niet kon gaan lopen omdat mijn vrouw 's avonds weg was, maar dat gaat goedkomen, alleen mijn best doen om niet te hard te lopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jemig, das nogal een ontdekking. Hoop dat je idd snel opknapt! En geniet van je anti-frustratieloopje
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oh dat is wel heel fijn, dat je het idee an sich al kent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ben er gelukkig al mee bekend, doordat mijn vrouw en dochter het ook hebben, maar we hadden nooit verwacht dat dat er bij mij ook uit zou komen, dus was een beetje donderslag bij heldere hemel... maar als ik zie hoe zij zijn opgeknapt nadat ze het hele traject waren doorgelopen, dan zie ik het wel positiever in...
[..]
Ja, baalde dat ik gister niet kon gaan lopen omdat mijn vrouw 's avonds weg was, maar dat gaat goedkomen, alleen mijn best doen om niet te hard te lopenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kiek! Pas maar op Gogo, voor je het weet loop je een marathon.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie schoen, ik heb er zojuist nog 30.66KM op gelopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Goed zeg! Hoe ging t??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie schoen, ik heb er zojuist nog 30.66KM op gelopen.![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
Dat lijkt me best wel raar om te horen eigenlijk.. Je bent natuurlijk geen kleuter meer en hebt er dus al die jaren mee geleefd? Of is dat iets wat ook op latere leeftijd op kan komen zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga je toch wel redelijk je leven aan moeten passen, heavy. Maar, aan de andere kant ook wel weer goed dat je weet wat het is en er daardoor een aantal klachten opgelost kan worden.Ik ben ook absoluut niet "ik mis thuis" of heimwee type. Ik ben er natuurlijk al 2 keer voor langere tijd geweest (respectievelijk 8 en 5 maanden) en weet hoe het is om er "normaal" te leven. In die tijd daar ben ik er al snel achter gekomen dat het een land is waar ik er graag KAN wonen, maar niet per sé MOET wonen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Het grootste punt waar ik eigenlijk tegenaan loop, is het financiële plaatje - Het is een flinke investering. En, ik moet nog even goed onderhandelen over het salaris. Het is bovendien heel moeilijk om een goede schatting te maken van de vaste lasten, iets wat ik vorige jaren dus niet zo erg had.Dat merkte ik al toen ik "slechts" 8 maanden weg was. Vrienden die ik ook nog écht als vrienden beschouw, dan is een handje vol nog redelijk veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je ga emigreren merk je pas hoeveel echte vrienden je hebt......voor de halve handje vol hoef je het niet te laten
Anyway, genoeg KAA van mijn kantDo tell! Hoe verging het je???quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb er zojuist nog 30.66KM op gelopen.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie schoen, ik heb er zojuist nog 30.66KM op gelopen.
Ging het lekker?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik wilde me inschrijven voor de Meerhoven24 vandaag. 24km...dacht ik. Maar dat is een parcours van 2,2km, ergens in de wijk Meerhoven (Eindhoven). En dat durven ze een ultraloop te noemen
Ik moest aan streamnl denken, aan wat voor ware hel hij dat zou vinden
Rondjes...nog meer rondjes... nóg meer rondjes
Ik kan ook niet wachten tot ik weer kan lopen om de onrust uit m'n kop te krijgen. Dat wordt vermoedelijk morgenochtend, eventueel weer samen met m'n vader. Zit te denken aan een soortgelijk rondje als vorige week zondag. 10km wind koppen in de polder lijkt me heerlijk. Alleen ff kijken wat de kuiten doen, want die zijn wat gevoelig en wil ik niet vernielen in de week voor de CPC.
Nu eerst mezelf uit bed schoppen en een flink stuk fietsen. Dat helpt vast ook al wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh typisch meerhoven ^^quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wilde me inschrijven voor de Meerhoven24 vandaag. 24km...dacht ik. Maar dat is een parcours van 2,2km, ergens in de wijk Meerhoven (Eindhoven). En dat durven ze een ultraloop te noemen
Zo les 3 van Evy gedaan ging best Lekker. Dinsdag weer
Oh ja ik had vandaag een ik ben al hier en ben nog niet helemaal stuk momentje
[ Bericht 38% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-03-2014 12:38:01 ]I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Edit:
Maar op de baan rennen, vind ik wel gaaf.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:23 schreef Yuki het volgende:
Ik kan ook niet wachten tot ik weer kan lopen om de onrust uit m'n kop te krijgen. Dat wordt vermoedelijk morgenochtend, eventueel weer samen met m'n vader. Zit te denken aan een soortgelijk rondje als vorige week zondag. 10km wind koppen in de polder lijkt me heerlijk. Alleen ff kijken wat de kuiten doen, want die zijn wat gevoelig en wil ik niet vernielen in de week voor de CPC.
Nu eerst mezelf uit bed schoppen en een flink stuk fietsen. Dat helpt vast ook al wel.Oeff.. Dat zijn mindere berichten. Gecondoleerd en heel veel sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Ja goed, relatief eenvoudig. Na 25KM werd het wel zwaar maar kon wel m'n tempo vasthouden. Nu kleine pijntjes en een beetje stijvig maar niets verontrustends zo te voelen.quote:
Geen mosselweer of yurkak, wel swetspis op 16KMVerder mooi vlak gelopen HR iets te hoog voor het mooie, maar ben dik tevreden
![]()
Ah, dat belooft veel goeds dan! Hoe ging het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Goeie schoen, ik heb er zojuist nog 30.66KM op gelopen.
@Yuki; veel sterkte!
Ik heb m'n eerste rondje gelopen, en het ging lekker. Met mossel vertrokken, eerste 2,5 kilometer samen gelopen en toen ben ik rechtsaf gegaan voor een rondje om een plas heen. Op een gegeven moment was ik ongemerkt aan het versnellen, toch maar in gehouden met nog maar een week tot aan de CPC. Maar ging lekker, nieuwe schoenen lopen goed. Ik merk wel dat er voor in wat minder steun zit dan bij m'n adidasjes, aan het eind een klein pijntje in m'n rechtermiddelteen. Maar ik was sowieso al niet van plan om hier de CPC mee te lopen, eerst lekker inlopen voor dat ik er wedstrijdjes op ga knallen.![]()
Dat soort lopen (6-, 12- of zelfs 24-uurslopen) kan je eigenlijk alleen maar op kleine rondjes organiseren, omdat je dan de afstand veel beter bij kunt houden. Na afloop moet ook voor alle atleten opgemeten worden waar ze zich precies op het parcours bevonden bij het eindsignaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk er stiekem over om in juni de 6-uurs bij Haag te gaan lopen... Is voor mij makkelijker dan voor veel andere hardlopers, omdat ik er bij de marathon al best dicht tegenaan zat (nog minder dan anderhalf uur erbij...)
Vanochtend heb ik de laatste training voor de 20 van Alphen gedaan: 23 km lopen door de parken van Den Haag, in ruim 2:30. Mooie omgeving, mooi weer... ik voelde aan het eind alleen wel dat ik zonder te ontbijten vertrokken was. Goede oefening
http://www.endomondo.com/workouts/302510252/1318271
@Yuki: sterkte. En loopze.![]()
Rondjesquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
Hier in het dorp binnenkort een loop, 5, 10 of 15 km. is dus 1,2 of 3 rondjes van 5. Zat heel even te twijfelen over de tien, maar ik heb echt geen zin in 2x hetzelfde rondje![]()
![]()
Vandaag bewust een stapje terug gedaan, beperkte afstand, beperkt tempo. Puur op techniek gelet en met metronoom gelopen voor het juiste stappentempo. Ging lekker, had alleen een nog gelijkmatiger tempo verwacht.
http://www.endomondo.com/workouts/302513516/14233744![]()
Zat. Alleen hier in Bezuidenhout heb ik het meeste al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoeveel nieuwe segmentjes heb je er weer bij? Hoeveel moet je eigenlijk nog in die omgeving?
(Voor wie niet weet waar het over gaat -- iedereen behalve Zwabber dus -- : na ieder loopje download ik de gpx en zet ik die in een kaartje. Omdat ik iedere keer probeer een nieuw stukje weg mee te pakken, ziet dat er ongeveer zo uit:
Ik hoop dat jullie het plaatje kunnen zien...)
Maar de route van vandaag had ik niet uitgekozen op nieuwe stukjes; dat was een (deel van een) fietsroute. Ik hoefde alleen de bordjes te volgen.![]()
Ik herken de Kerkpolderloop, rondje Rottemeren, Noord-Aa Polderloop, Vlietloop, Rokkeveense Dekkerloop 2012, maar ik mis de Klaverbladloop, 3 Plassenloop, Rokkeveense Dekkerloop 2013 en 14. Dit is niet compleet. Aan het werk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Zat. Alleen hier in Bezuidenhout heb ik het meeste al.
(Voor wie niet weet waar het over gaat -- iedereen behalve Zwabber dus -- : na ieder loopje download ik de gpx en zet ik die in een kaartje. Omdat ik iedere keer probeer een nieuw stukje weg mee te pakken, ziet dat er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Maar de route van vandaag was een (deel van een) fietsroute. Ik hoefde alleen de bordjes te volgen.![]()
Cool! Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:12 schreef pijll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar de route van vandaag had ik niet uitgekozen op nieuwe stukjes; dat was een (deel van een) fietsroute. Ik hoefde alleen de bordjes te volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:23 schreef Yuki het volgende:
Nu eerst mezelf uit bed schoppen en een flink stuk fietsen. Dat helpt vast ook al wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou
Wat een mooi plaatje. Artistiek gezien kun je er best iets leuks van maken - af en toe een loopje ergens doen puur en alleen om het plaatje mooier te maken![]()
@Yuki: sterkte ermee! Leuk om je ervaringen over de GSMO te lezen.
@Swets: die km's, wow!
@Gogo: mooie pattas! goed dat je toch bent gaan lopenDie stomme pre-evenement-pijntjes
Hier circuleert de Delftse Houtloop voor morgen op 'de hardloop-whatsapp' (andere hardloopnerds). Ik vind eigenlijk dat ik wel rustig aan moet doen vanaf nu, maar zo'n 7k morgen lijkt me best leuk. In ieder geval ga ik wel even kijken denk ik, want meneer gaat sowieso lopen geloof ik![]()
![]()
Mijn benen zijn een beetje moe, geloof ik. Dus die ga ik vanaf nu maar eens een goeie week rust geven.
Wel nog 13km gelopen net.
Krijg mijn loopje nog niet geüpload naar Endomondo, omdat Garmin Expres kut is.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zit daar nu dus ook mee te kuttenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn benen zijn een beetje moe, geloof ik. Dus die ga ik vanaf nu maar eens een goeie week rust geven.
Wel nog 13km gelopen net.
Krijg mijn loopje nog niet geüpload naar Endomondo, omdat Garmin Expres kut is.zullen we doen we het eerste zijn stats heeft?
Garmin heeft gisteren een bericht naar buiten gestuurd met daarin het advies om Express te de-installeren en weer gebruik te maken van ANT+ Agent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef mosselmossel het volgende:Krijg mijn loopje nog niet geüpload naar Endomondo, omdat Garmin Expres kut is.
Dat wordt dus weer 1 nanoseconde contact, cool!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:23 schreef Quoi het volgende:
Hier circuleert de Delftse Houtloop voor morgen op 'de hardloop-whatsapp' (andere hardloopnerds). Ik vind eigenlijk dat ik wel rustig aan moet doen vanaf nu, maar zo'n 7k morgen lijkt me best leuk. In ieder geval ga ik wel even kijken denk ik, want meneer gaat sowieso lopen geloof ik![]()
Ik kom niet verder dan dit:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:27 schreef mosselmossel het volgende:
Win!
http://www.endomondo.com/workouts/302525878/5346508
Garmin ligt op m'n iMac, en dat was voorheen voldoende… Gezeik
Ik had dan ook de gpx van garmin connect gedownload.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
Garmin ligt op m'n iMac, en dat was voorheen voldoende… Gezeik
Ik ga Expres maar de-installeren dan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het duurt even, maar ook win!
http://www.endomondo.com/workouts/302531512/2734897
Met dank aan ANT agent
Dat is al ambitieus! Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat wordt dus weer 1 nanoseconde contact, cool!Mooi nummerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ow! Startnummer voor de CPC binnen! Nummer 16333Hier nog niks.
![]()
Eh, oeps. Dit was het plaatje van 2012, ja. In augustus 2013 zag het er al zo uit:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik herken de Kerkpolderloop, rondje Rottemeren, Noord-Aa Polderloop, Vlietloop, Rokkeveense Dekkerloop 2012, maar ik mis de Klaverbladloop, 3 Plassenloop, Rokkeveense Dekkerloop 2013 en 14. Dit is niet compleet. Aan het werk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Cool! Hoe doe je dat?Details: in Garmin Connect (en misschien ook in Endomondo en andere sites) kan je je loopje als gpx downloaden. Dat doe ik trouw iedere keer. En dan open ik ze in een programma dat gpx-en in kan lezen; in mijn geval is dat josm, dat ik toevallig nog ergens had staan van toen ik een tijd terug me met OpenStreetMap bezig hield.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooier maken doe ik niet, maar ik doe af en toe wel een loopje om wat stukjes aan elkaar te verbinden. En als ik met iemand samenloop, dan kan het gebeuren dat ik zeg, hee deze straat heb ik nog niet, we moeten hier even linksaf.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:23 schreef Quoi het volgende:
Wat een mooi plaatje. Artistiek gezien kun je er best iets leuks van maken - af en toe een loopje ergens doen puur en alleen om het plaatje mooier te maken![]()
![]()
Wha-heyyy, goed bezig kilometervreters!![]()
pijll, wat een tof plaatje!
Het was vanochtend verraderlijk warm/benauwd tijdens het lopen (met de groep). Terwijl ik het op weg naar de sportschool nog best koud had. Maar goed, we zijn naar een mooi stukje fietspad/bospad gegaan (2km van de sportschool) en hebben daar rondjes van ca. 1 kilometer gelopen. Ik wilde er 4 doen maar dat lukte niet, na 3km kreeg ik weer last waar ik zowat iedere keer dat ik met de groep loop last krijg: piepende adem. Dan moet ik echt stoppen want er komt geen lucht meer binnen. Een minuut of 2 uithijgen/piepen en daarna gaat het weer prima, alsof er niks aan de hand was.
Frustrerend dat het is, geen idee waar het door komt. Enige theorie die ik momenteel kan bedenken is dat het lopen met een groep, hoe gezellig en motiverend het ook is, bij mij toch een soort onrust teweeg brengt omdat ik dan meteen merk dat ik langzamer ga, of anderen sneller. Iets waar ik me niet druk om moet maken maar waar ik me toch onbewust aan blijf meten. Maar ik ga ook niet sneller dan normaal of zo. Hmm.![]()
Nou ja, alles bij elkaar toch weer ongeveer 9 a 10 km gelopen (m'n timer heb ik niet de hele tijd aan gezet), maar ik zou zo graag willen dat het weer eens gewoon aan een stuk door mogelijk is. Wellicht lukt dat wanneer ik in m'n eentje een rondje doe, doordeweeks, 's avonds, wanneer het langer licht is.![]()
En dan zeggen dat ik "aan het over analyseren" ben als ik kritisch naar m`n techniek kijk :pquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:12 schreef pijll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar de route van vandaag had ik niet uitgekozen op nieuwe stukjes; dat was een (deel van een) fietsroute. Ik hoefde alleen de bordjes te volgen.
Niet jij hoor Pijl![]()
![]()
Er is een verschil tussen overanalyseren en voor de gein een nutteloos kaartje bijhoudenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik "aan het over analyseren" ben als ik kritisch naar m`n techniek kijk :p
Niet jij hoor Pijl
35km in the pocketHeerlijk gelopen in prima weer. Heb het gevoel dat het ietsje gemakkelijker ging dan vorig jaar.
Nu heel even plat, straks richting stadion.
Yuki, heel veel sterkte
En die berekening met in welke kilometers iedereen hoeveel verval had tijdens een bepaald loopje (of wat was dat precies?), en dat omslagpunt berekenen/ testen, om maar even 2 dingen te noemen. Overigens zijn deze 2 dingen ontzettend handig, maar hey.. Ik werp een paar keer een kritische blik naar m`n techniek om de kans op blessures te verminderen (scheenbeenklachten komen immers heel vaak voor bij een verkeerde techniek) en dan ben ik van alle kanten aan het overanalyseren, maar deze dingen (oké, dit kaartje niet per sé) gaan daar toch wel écht ff wat boven IMHOquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:19 schreef mosselmossel het volgende:
voor de gein een nutteloos kaartje bijhouden
Overigens wil ik niemand aanvallen en/of afvallen met deze posts. Maar vind het toch ietwat vreemde beredenering![]()
Ow, ik keek alleen naar dit kaartje inderdaadAl die andere dingen vind ik ook onzin
Gewoon lekker lopen. Je voelt zelf wel wanneer je niet lekker genoeg loopt. Da's mijn motto.
Heerlijk vandaag weer in korte broek gelopenWas naar mijn idee te warm voor een lange broek vandaag. Uiteindelijk 11 kilometer zonder veel moeite gelopen. Ben volledig klaar voor de Plassenloop over twee weken
![]()
![]()
Ik wil toch even zeggen dat ik mij niet aangevallen voel; alleen heb ik het idee dat sommigen mij een geek vinden. En dat klopt ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Overigens wil ik niemand aanvallen en/of afvallen met deze posts. Maar vind het toch ietwat vreemde beredenering
Ik ben nu eenmaal een statistiek-geek en een landkaarten-geek, geen looptechniek-geek. Daarom vind ik posts over looptechniek gewoon minder interessant, en daar zal ik niet zo vaak iets op zeggen. Ik zou zelf nooit tegen jou zeggen dat je overanalyseert (voor zover ik me kan herinneren; I could be wrong); misschien dat anderen dat wel doen. Is mij niet opgevallen, ik zou dat zelf ook niet te zwaar opnemen.
Analyseren (op welke manier dan ook; looptechniek, statistieken, kaartjes, etc) wordt m.i. pas overanalyseren als je door dat analyseren geen plezier meer hebt in het lopen.![]()
Volgens mij trek je de opmerking van overanalyseren je veel teveel aan. Ik zie je opmerking over dat jij zou overanalyseren een stuk vaker langskomen dan de daadwerkelijke opmerking dat je overanalyseert. En het is ook maar gewoon een mening, daar mag je het wel of niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
En die berekening met in welke kilometers iedereen hoeveel verval had tijdens een bepaald loopje (of wat was dat precies?), en dat omslagpunt berekenen/ testen, om maar even 2 dingen te noemen. Overigens zijn deze 2 dingen ontzettend handig, maar hey.. Ik werp een paar keer een kritische blik naar m`n techniek om de kans op blessures te verminderen (scheenbeenklachten komen immers heel vaak voor bij een verkeerde techniek) en dan ben ik van alle kanten aan het overanalyseren, maar deze dingen (oké, dit kaartje niet per sé) gaan daar toch wel écht ff wat boven IMHO
Overigens wil ik niemand aanvallen en/of afvallen met deze posts. Maar vind het toch ietwat vreemde beredenering
Ik vind die kaartjes en tabelletjes geweldig, overigens. Maar ik ben dol op (over)analyseren.![]()
Analyseren is leuk, zolang je het maar niet al te serieus neemt.
(Zoals pijll ook al zegt: het moet niet je plezier in het lopen in de weg staan)![]()
Ik heb zojuist even je loopje overgeanalyseerd (geoveranalyseerd?), en ik ben tot de conclusie gekomen dat het er op het scherm uitziet als een mooi strak loopjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja goed, relatief eenvoudig. Na 25KM werd het wel zwaar maar kon wel m'n tempo vasthouden. Nu kleine pijntjes en een beetje stijvig maar niets verontrustends zo te voelen.
Geen mosselweer of yurkak, wel swetspis op 16KMVerder mooi vlak gelopen HR iets te hoog voor het mooie, maar ben dik tevreden
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb me bij de fok groep aangemeld op Endomondo
En niet teveel analyseren, hè?![]()
![]()
Lekkere 35k weg getikt, ging verbazingwekkend lekker. Voor mn gevoel had ik er zo nog 10 aan kunnen plakkenIk ga voor de marathon nog een 35 lopen, man met de hamer naar achteren duwen (heb vanochtend ook gelopen op alleen vier winegums tijdens de loop en ontbijtje)
The line is a dot to you!![]()
Zal mijn best doen ^^ ik loop niet heel snel. Ben ook niet zo groot dat scheelt (1.57) Maar gaat mij er vooral om dat het het uitloop de snelheid komt later wel. Dus ik hobbel gewoon rustig door ^^quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik zit je net te mailen (geloof ik)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:40 schreef kepler het volgende:
Lekkere 35k weg getikt, ging verbazingwekkend lekker. Voor mn gevoel had ik er zo nog 10 aan kunnen plakkenIk ga voor de marathon nog een 35 lopen, man met de hamer naar achteren duwen (heb vanochtend ook gelopen op alleen vier winegums tijdens de loop en ontbijtje)
Ik heb 'm ook al 3 uur geanalyseerd en die pispauze staat een beetje lullig in mijn vlakke kilometers.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even je loopje overgeanalyseerd (geoveranalyseerd?), en ik ben tot de conclusie gekomen dat het er op het scherm uitziet als een mooi strak loopje![]()
Toch tof dat je gewoon een pispauze in je gpx klustquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al 3 uur geanalyseerd en die pispauze staat een beetje lullig in mijn vlakke kilometers.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Toch tof dat je gewoon een pispauze in je gpx klustJa dat was wel een uitzoek werk! 3 uur bezig geweest.
![]()
Vol![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: