SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 28-02-2014 11:08:25 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mijn niet-meer-op-de-baan-kunnen-trainen-wegens-renovatie-probleem wordt opgelostMet een echte eigen vroemmm
Vanaf september heb ik hoogstwaarschijnlijk toch een auto nodig vanwege werk, dus dat kan dan ook wel alvast in april
Vroemmmm.
![]()
Weet je al waar je gaat werken dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn niet-meer-op-de-baan-kunnen-trainen-wegens-renovatie-probleem wordt opgelostMet een echte eigen vroemmm
Vanaf september heb ik hoogstwaarschijnlijk toch een auto nodig vanwege werk, dus dat kan dan ook wel alvast in april
Vroemmmm.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor de bemoedigende woorden @ vorige threadWe gaan vol goeie moed verder!
Fijne dag allemaal
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
95% kans dat het niet in de buurt is van waar ik nu woon, want daar is bijna geen werk dat ook maar enigszins gerelateerd is aan mijn vakgebied. Ik ben nu naar stage (waar ik ook best graag zou willen blijven werken, ik heb het erg naar m'n zin) in totaal 4 uur per dag met het OV aan het reizen, terwijl het met de auto - als ik voor de file's uit ga - in totaal 2 uur zou zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Weet je al waar je gaat werken dan?![]()
Mogen we in de WLWW
1
2
3[b]5 Oktober 2014 - [url=http://www.rottemerenloop.nl/]Rottemerenloop (Rotterdam)[/url][/b]
[*] E.T. - HM
[*] Swetsenegger - HM![]()
ETquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Wauw E.T! Gaaf!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
[ code verwijderd ]![]()
Stoer om het samen te doen, en done!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogen we in de WLWW
[ code verwijderd ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Over sportkeuring gesproken. Mijn meneer wil zo'n Groot Sport Medisch Onderzoek (gSMO) laten doen, voor hij aan de marathontraining begint. Sja, en als het dan toch grotendeels vergoed wordt en hij gaat, ga ik denk ik ook. Lijkt me wel geinig
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroep![]()
![]()
Nuttig ja! Als je een uitgebreide doet, weet je ook nog eens je hartslagzones en kun je nog gerichter trainen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Over sportkeuring gesproken. Mijn meneer wil zo'n Groot Sport Medisch Onderzoek (gSMO) laten doen, voor hij aan de marathontraining begint. Sja, en als het dan toch grotendeels vergoed wordt en hij gaat, ga ik denk ik ook. Lijkt me wel geinig
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroepIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zit ik ook al een hele tijd naar te kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroep
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuringF means you're fucked![]()
Daar zit ik ook over te denken om mijn bloeggroep eens uit te zoeken...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:10 schreef Quoi het volgende:
Ik ben overigens flabbergasted dat hij dit wil, aangezien hij normaal gesproken ver weg wil blijven van alles dat medisch is - weet niet eens zijn bloedgroep
Over een sport medische keuring.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ken jij mensen die die hebben gedaan? Ik ben een beetje aan het rondvragen naar ervaringen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit ik ook al een hele tijd naar te kijken
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuring![]()
Zo uit mijn blote hoofd niet...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ken jij mensen die die hebben gedaan? Ik ben een beetje aan het rondvragen naar ervaringen.F means you're fucked![]()
Ik heb het gedaan, wel lang geleden (5 jaar).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Groot gelijk als je werkgever die aanbiedt. Zit dan ws indien nodig nog een staartje aan vast: doelstellingen en coaching en stuff?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga deze dus doen, maandag
http://www.eur.nl/medewer(...)vitaal/health_check/![]()
Helemaal niks. Men wil hier gewoon gezonde werknemers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Groot gelijk als je werkgever die aanbiedt. Zit dan ws indien nodig nog een staartje aan vast: doelstellingen en coaching en stuff?![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Helemaal niks. Men wil hier gewoon gezonde werknemers.Maar hypothetisch: wat als je niet gezond blijkt?
![]()
@ Mossel : Natasja is Tazzy24
Lees hier nog steeds mee maar post niet actief. Ben nog wel steeds aan het hardlopen en heb er nog steeds veel plezier in. Dit jaar ligt mijn focus op de obstacleruns om te kijken of ik het leuk vind. Ook wil ik dit jaar de Bridge to Bridge en 7 heuvelen gaan lopen![]()
![]()
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef mosselmossel het volgende:
O ja. De Endomondogroep: Er staan een hoop mensen in, waarvan ik de nick niet ken en die dus ook niet in het lijstje staan bij de omschrijving van de groep. Ik wil dat lijstje compleet krijgen. Dus graag aanvullen! Of met quoten, of met PM/DM.Wat veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is een betaald vervolgtraject. Maar geheel vrijwillig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snap ikMaar hypothetisch: wat als je niet gezond blijkt?
![]()
I seequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is een betaald vervolgtraject. Maar geheel vrijwillig.![]()
Lastige discussie, want door die screening zal je bedrijf ipv meer gezonde alleen maar meer 'zieke' medewerkers krijgen, want je vindt altijd wat. Maar voor jou persoonlijk: ik zou hetzelfde doen!![]()
Tis gelukt les 9 voor t werk, ben benieuwd of les 10 gaat lukken zondagToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik denk dat ze verwachten dat mensen die zo'n keuring doen ook meer bereid zijn slechte gewoonten aan te passen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
I see![]()
Lastige discussie, want door die screening zal je bedrijf ipv meer gezonde alleen maar meer 'zieke' medewerkers krijgen, want je vindt altijd wat. Maar voor jou persoonlijk: ik zou hetzelfde doen!
Verder is dit zo'n beetje de meest correct organisatie in Nederland (voorbeeldje, diverse mensen van een bepaalde faculteit weigeren deel te nemen aan de cursus bedrijfshulpverlening omdat de organisatie die die geeft (g4s) omstreden is als wegens mensenrechtenschendingen in andere landen). Dus dat een mindere gezondheid meezou spelen in eventuele aanstellingen of promotie's ofzo zie ik hier zeker niet als een risico.![]()
Iemand van hier heeft toch een gsmo gedaan? Weet nniet meer wie..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:59 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
@murmeli bedankt voor de tip, deze besteld
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Al gemeld hierboven dat ik dat wasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Iemand van hier heeft toch een gsmo gedaan? Weet nniet meer wie..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Ynske het volgende:
Tis gelukt les 9 voor t werk, ben benieuwd of les 10 gaat lukken zondagI solemnly swear i'm up to no good![]()
Als les 9 lukt, lukt les 10 ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Ynske het volgende:
Tis gelukt les 9 voor t werk, ben benieuwd of les 10 gaat lukken zondag
F means you're fucked![]()
Ik ga een halve marathon lopen! En ik vind mezelf echt rete-stoer!
Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoog
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat sportmedisch onderzoek, dat heb ik mooi uit m`n hoofd gezet. ¤300 vind ik toch wel iets te duur voor zo`n testje. Dan doe ik die ene looptest die laatst gepost is wel (omslagpunt bepalen) en ga ik daarvan percentages pakken. Loop je het risico dat de zones dan niet helemaal accuraat zijn, maar so be it.
Kan me wel wat leukere dingen bedenken voor ¤300
Overigens, hoe verstandig zou het voor mij zijn om dat omslagpunt-bepaal-test te doen, over een week of 2-3?
Het "opbouwschema" wat ik van de fysio heb gekregen, heeft rond 20 maart zijn laatste training. Weektotaal zit dan alweer op 25 km ofzo. Als ik volledig zonder enige klachten door dat opbouwschema kom, zou het dan verstandig zijn om die test de week erna te doen?
Heb dan in totaal 3 weken volledige rust gehad en 6 weken voorzichtig opbouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Ik ga een halve marathon lopen! En ik vind mezelf echt rete-stoer!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Ik ga een halve marathon lopen! En ik vind mezelf echt rete-stoer!Ik zat vorige week toevallig te kijken of een SMO op Papendal iets is.quote:Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoog![]()
En de vooroeverloop ook nog? Of sla je die nu over? Wel erg gaaf!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoog![]()
![]()
Wordt vaak (deels) vergoed..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef Levitas het volgende:
Dat sportmedisch onderzoek, dat heb ik mooi uit m`n hoofd gezet. ¤300 vind ik toch wel iets te duur voor zo`n testje. Dan doe ik die ene looptest die laatst gepost is wel (omslagpunt bepalen) en ga ik daarvan percentages pakken. Loop je het risico dat de zones dan niet helemaal accuraat zijn, maar so be it.
Kan me wel wat leukere dingen bedenken voor ¤300
Overigens, hoe verstandig zou het voor mij zijn om dat omslagpunt-bepaal-test te doen, over een week of 2-3?
Het "opbouwschema" wat ik van de fysio heb gekregen, heeft rond 20 maart zijn laatste training. Weektotaal zit dan alweer op 25 km ofzo. Als ik volledig zonder enige klachten door dat opbouwschema kom, zou het dan verstandig zijn om die test de week erna te doen?
Heb dan in totaal 3 weken volledige rust gehad en 6 weken voorzichtig opbouwen.
[..]![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:36 schreef E.T. het volgende:
Mijn aanvullende verzekering vergoed ook sportmedisch onderzoek. Zit dus ook te denken dat ik er eentje wil doen. Al is het maar om m'n hartslagzones eens goed te weten, want mijn max. hartslag is enorm hoogbeginnersvraagje, hoelang ben je al bezig?
![]()
Ik ben bang dat ik me stuk ga lopen/trainen op de limiet. Dan liever een paar weken later en optimaal ernaartoe kunnen trainen en lopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En de vooroeverloop ook nog? Of sla je die nu over? Wel erg gaaf!![]()
en vooroeverloop aanmoedigen vond ik vorig jaar ook enorm leuk, dus dat ga ik dit jaar weer doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
(met tussenpozen) al een jaar of vier, vijf. Paar keer tot 5km opgebouwd en weer laten versloffen. Vorig jaar doorgezet en na 1,5 jaar de 15km geredquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:04 schreef Fa-tum het volgende:
[..]beginnersvraagje, hoelang ben je al bezig?
Door omstandigheden nu weer ff minder, maar in oktober dus een HM in de planning
Verstandige keus inderdaad! Misschien dat ik wel met je meejuichquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik me stuk ga lopen/trainen op de limiet. Dan liever een paar weken later en optimaal ernaartoe kunnen trainen en lopen![]()
en vooroeverloop aanmoedigen vond ik vorig jaar ook enorm leuk, dus dat ga ik dit jaar weer doenLeuk! Duurt nog even, maar ben er weer bij dit jaar. Nu hebben ze toch 3km eraan geplakt om er een M van te maken. Ik ben benieuwd! Weet in ieder geval zeker dat mijn eerste M nu niet onder de 3 uur luktquote:Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de De Hoge Veluwe Loop trail marathon van de Hoge Veluwe Loop 2014!.
Code voor WLWW doe ik vanavond wel even aanleveren.![]()
![]()
Hebben jullie dat nou ook, dat je ineens besluit ergens lopend heen te gaan omdat je "toch van plan was te lopen"?
Wij zouden vanavond bij mijn schoonmoeder (ongeveer 12 km van hier) gaan eten, en mijn vriendin wil vanmiddag nog even ergens anders heen met de auto. Ik ga nog een beetje klussen bij huis. Hoe gaan we dat dan doen qua planning en logistiek (want maar 1 auto)?
"Ach, als jij mijn tas met kleren alvast meeneemt, dan ga ik wel lopen."It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Leuk! Duurt nog even, maar ben er weer bij dit jaar. Nu hebben ze toch 3km eraan geplakt om er een M van te maken. Ik ben benieuwd! Weet in ieder geval zeker dat mijn eerste M nu niet onder de 3 uur lukt.
Code voor WLWW doe ik vanavond wel even aanleveren.![]()
![]()
Regelmatigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef Cynic het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je ineens besluit ergens lopend heen te gaan omdat je "toch van plan was te lopen"?
Wij zouden vanavond bij mijn schoonmoeder (ongeveer 12 km van hier) gaan eten, en mijn vriendin wil vanmiddag nog even ergens anders heen met de auto. Ik ga nog een beetje klussen bij huis. Hoe gaan we dat dan doen qua planning en logistiek (want maar 1 auto)?
"Ach, als jij mijn tas met kleren alvast meeneemt, dan ga ik wel lopen."
Oeh ik zie startnummers op FB. Snel naar de brievenbus (want weekend!)!
Ons LDL groepje was nog even groot als bij de start van de CPC training. Helaas nu een uitvaller vanwege blessure. Balen![]()
![]()
Niiiice! Wat was jij kwijt aan verzendkosten trouwens? Kon niks vinden op de sitequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:59 schreef Fa-tum het volgende:
[ afbeelding ]
@murmeli bedankt voor de tip, deze besteldSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, 18 km erop zitten, die loop kon ik nog net uploaden, en doen was de batterij van mijn Polar leeg, Dus voor de CPC even een verse erin duwen.
Vandaag begonnen op D1 en, na een onverklaarbare dip in km 7, langzaam gaan versnellen via D2 naar D3.
Lekker vertrouwen kunnen tanken voor de HM, en vanaf nu is het taperen voor mij begonnen![]()
En het was heerlijk loopweer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Thnx guys!quote:
Jullie zijn liefToday is life -
Dale Carnegie![]()
Met moeite 10k volbracht. Dat wordt volgende week zwaar bij Mud Masters met carnaval daar ook nog eens tussenin..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
D1/D2/D3 zijn tempo's, gebaseerd op hartslag.quote:
D1 is een LangeDuurloop tempo.
Zie hier voor wat meer uitleg: http://www.runnersweb.nl/(...)elheidsbegrenzer.htmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even in de herhaling: Is er iemand die een startnummer voor de 5k van de CPC over wil nemen?
Opsturen is geen probleem, afgeven tijdens voor de loop op het terrein ook niet!
Overschrijven kan tot 6 maart zag ik net.
A grand adventure has begun.![]()
Nog niet, maar dat schiet ook nog niet op. En zelfs als... Mijn schoonvader woont 1500km hier vandaan, mijn schoonmoeder 2500km (give or take a few km). Om over mijn eigen ouders nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef Cynic het volgende:
"Ach, als jij mijn tas met kleren alvast meeneemt, dan ga ik wel lopen."
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat is nog eens een goede reden om niet op visite te hoeven!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:17 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat schiet ook nog niet op. En zelfs als... Mijn schoonvader woont 1500km hier vandaan, mijn schoonmoeder 2500km (give or take a few km). Om over mijn eigen ouders nog maar te zwijgenIt has to mean something
Vorige week nog bij schoonmoe geweest en op de terugweg langs schoonpa geredenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede reden om niet op visite te hoeven!Leuk autoritje en het was erg gezellig. Schoonma en haar man zijn erg prettig gestoord, dat helpt en het was carnaval (op de grens met Brazilië, dus borsten en billen zo ver het oog reikte).
Edit: voorbeeldje is altijd leuk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Geen startnummer in de bus. Geduld![]()
Ik dacht dat ik bij Lebkov een groot stuk ontbijtkoek kocht, nu blijkt het een mega-brownie te zijnMet de calorieën komt het nu wel goed. Als ik nu omval zit er ergens een lek
![]()
![]()
Hier vanavond alweer pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Quoi het volgende:
Geen startnummer in de bus. Geduld![]()
Ik dacht dat ik bij Lebkov een groot stuk ontbijtkoek kocht, nu blijkt het een mega-brownie te zijnMet de calorieën komt het nu wel goed. Als ik nu omval zit er ergens een lek
Pannenkoeken is wel een goed idee eigenlijk, al in geen jaren gemaakt/gegeten. Vooral bij gebrek aan Van Gilse schenkstroop
Ik wil lopen, want ik moet m`n gedachten op een rijtje zetten. Op momenten als deze is het verplicht moeten rusten tussen loopjes écht balen.
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijf![]()
Disdag moeten we geloof ik ook weer aan de pannenkoeken: http://en.wikipedia.org/wiki/Shrove_TuesdayNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wow! Dat lijkt me zo moeilijk..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Ik wil lopen, want ik moet m`n gedachten op een rijtje zetten. Op momenten als deze is het verplicht moeten rusten tussen loopjes écht balen.
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijfJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
heavy!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijfToday is life -
Dale Carnegie![]()
Als het maar na de ekiden isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijf
Heel veel succes met de keuze, dat is een hele grote!![]()
Succes! Bedenk je alleen wel: geen enkele keuze is voor heel je leven. Mocht het niet bevallen/niet OK zijn, dan kom je gewoon weer terugquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijf
Effe op de fiets stappen anders? Snap erg goed dat je het lopen mist![]()
![]()
Dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Succes! Bedenk je alleen wel: geen enkele keuze is voor heel je leven. Mocht het niet bevallen/niet OK zijn, dan kom je gewoon weer terug
Effe op de fiets stappen anders? Snap erg goed dat je het lopen mist
Al zou ik denk ik zo ja zeggen als ik de mogelijkheid had (en vrijgezel zou zijn / of Wolve meteen zou zeggen 'ja, ik ga (wel weer) mee)
Zo'n kans zou ik niet snel laten schieten denk ik!
Ja doei.![]()
Succes ermee, ik heb het volste vertrouwen dat je de juiste keuze maakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Levitas het volgende:
Nb dit is een verkapt "ik-sta-voor-een-lifechanging-decision-post" - Ik moet nu wel heel snel gaan beslissen of ik mogelijk de rest van m`n leven Down Under ga wonen of in ons eigen kikkerlandje blijfMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk! Ik vermoed dat het er bij ons vanavond net wat anders uitzietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vorige week nog bij schoonmoe geweest en op de terugweg langs schoonpa geredenLeuk autoritje en het was erg gezellig. Schoonma en haar man zijn erg prettig gestoord, dat helpt en het was carnaval (op de grens met Brazilië, dus borsten en billen zo ver het oog reikte).
Edit: voorbeeldje is altijd leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Maar ik ga er wél nu heenrennen!
It has to mean something
Mij niet. Als ik zijn leeftijd had en vrijgezel was geweest had ik direct gedaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wow! Dat lijkt me zo moeilijk..![]()
Ja, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mij niet. Als ik zijn leeftijd had en vrijgezel was geweest had ik direct gedaan.F means you're fucked![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Succes! Bedenk je alleen wel: geen enkele keuze is voor heel je leven. Mocht het niet bevallen/niet OK zijn, dan kom je gewoon weer terug
Effe op de fiets stappen anders? Snap erg goed dat je het lopen mist
I solemnly swear i'm up to no good![]()
In hoeverre is de maximaaltest op de loopband? Bij de ademgastest (o.i.d.) hebben ze het specifiek over de mogelijkheid loopband of fiets, maar elders niet. Ik dacht namelijk dat ze niet makkelijk de inspanning op de loopband kunnen testen omdat de vele plakkertjes niet goed blijven zitten bij die meer schokkerige beweging in combinatie met zweet. In Rotterdam doen ze dat in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Zit ik ook al een hele tijd naar te kijken
https://www.mchaaglanden.(...)--grote-sportkeuring![]()
Levitas: DOEN! Je kan altijd terug, don´t worry. En je wil later ook niet denken "Had ik toen maar...". Het is inderdaad lifechanging, maar volgens mij alleen maar ten goede. Zelfs als het niet naar je zin zou gaan. Nu schrijven Acda en de Munnik vaak vage teksten, maar deze vind ik altijd wel erg sterk.
Zelf net terug van de volgende stap in mijn schema, denkende dat "ach, 4x 3 minuten en maar liefst 2 hele minuten rust tussendoor" een eitje zou zijn. Ahum, daar kom ik dan bij deze even op terugWas ook wel met hindernissen, de hond die ik meenam moest tijdens mijn eerste run poepen (dus ik moest hem echt meeslepen tot aan de rustperiode, zielig!) en verder had ie ook weinig zin om mee te rennen. Daar heeft die andere zeker geen last van (die rent rondjes om mij heen, want mag los) dus die gaat maandag weer mee, wel zo makkelijk...
Ah en alweer een bekertje
(onder de 8 min/km zie ik)
Vreemd, vorige run was onder de 8min, deze niet. Toch een bekertje, snap er weinig van, maar goed...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Weetikveelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In hoeverre is de maximaaltest op de loopband? Bij de ademgastest (o.i.d.) hebben ze het specifiek over de mogelijkheid loopband of fiets, maar elders niet. Ik dacht namelijk dat ze niet makkelijk de inspanning op de loopband kunnen testen omdat de vele plakkertjes niet goed blijven zitten bij die meer schokkerige beweging in combinatie met zweet. In Rotterdam doen ze dat in ieder geval wel.
Ik neem aan dat er meer mensen zijn die geen zin hebben om na het lopen geen zin meer hebben om een complete avondmaaltijd in elkaar te flansen. Wat eten jullie dan in dat geval? Iets wat je vantevoren bereid oid? Een pizza ofzo lijkt me ook weer zo'n afbreuk van de arbeid![]()
![]()
Een pizza, een patatje met frikandel en kroket, Chinees, een kant-en-klaar van de AH, de opties zijn legio.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Zhano het volgende:
Ik neem aan dat er meer mensen zijn die geen zin hebben om na het lopen geen zin meer hebben om een complete avondmaaltijd in elkaar te flansen. Wat eten jullie dan in dat geval? Iets wat je vantevoren bereid oid? Een pizza ofzo lijkt me ook weer zo'n afbreuk van de arbeid![]()
Nou ik ga vanavond toch wel een pizza oppeuzelen. Mag af en toe best.
Als ik geen zin heb om te koken flans ik meestal een maaltijdsalade in elkaar, met tonijn enzo. Zo klaar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je hebt je 1km tijd met 1 seconde verbeterd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef flipsen het volgende:
Vreemd, vorige run was onder de 8min, deze niet. Toch een bekertje, snap er weinig van, maar goed...Ja doei.![]()
lolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt je 1km tijd met 1 seconde verbeterd.
Maar hoe zie je dat zo snel?
Never mind, al gevonden
Als je bij je profiel bent staat onder "News": Personal best 1 km of 7m:23s which is a 0m:01s improvement.quote:![]()
Levitas, lijkt me ook een moeilijke beslissing, zet duidelijk de voors en tegens op een rijtje, wat je gaat missen en wat het je gaat opleveren, dan moet je wel tot een goede beslissing kunnen komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zorg dat je eiwitten binnen krijgt, door bijvoorbeeld een handje noten te eten of het eiwit van een gekookt ei. Eet vooral voedzaam en geen snacks, dat is het beste voor je lijf...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende:
25 km was toch iets te ver...ben compleet leeg. Nog tips voor een goed herstel?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Chocolademelk heeft precies de goede verhouding eiwitten en energie!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:21 schreef Ciscus het volgende:
25 km was toch iets te ver...ben compleet leeg. Nog tips voor een goed herstel?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb er ook eenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:59 schreef flipsen het volgende:
Vreemd, vorige run was onder de 8min, deze niet. Toch een bekertje, snap er weinig van, maar goed...
6 seconden sneller dan de vorige lapToday is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: