abonnement Unibet Coolblue
pi_137227539
110115_195885_fokophetspoormol_fp.png

Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken.

Wat kan je in dit topic plaatsen?
- Zaken die je opvallen in een aflevering.
- Dagboeken van De Mol
- Video's/screenshots van opvallende zaken.
- Een theorie die je ontdekt hebt.
pi_137227579
Ik zat eens te denken; welke molacties heeft JW gedaan waar de regie helemaal geen invloed op heeft gehad? Ik heb namelijk het idee dat alle JW hints door voorstukjes etc komen. Dat zou toch niet hoofdzakelijk naar de mol moeten mogen leiden?

Mijn JW tunnel is niet zo stevig meer....
pi_137231838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 01:37 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zat eens te denken; welke molacties heeft JW gedaan waar de regie helemaal geen invloed op heeft gehad? Ik heb namelijk het idee dat alle JW hints door voorstukjes etc komen. Dat zou toch niet hoofdzakelijk naar de mol moeten mogen leiden?

Mijn JW tunnel is niet zo stevig meer....
Klopt, ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten.
pi_137231904
Mijn verdenking van Jan-Willem is ook een stuk onzekerder geworden. Susan vind ik veel verdachter eigenlijk. Maar ik blijf toch even bij Jan-Willem tot zeker volgende week.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_137232239
Ik schoot overeind toen JW zei dat Sofie zijn mol was, dacht even dat zij er dus uit zou gaan :D

Qua JW, de opmerking van Art bij de executie was opvallend:
"Alhoewel, de mol is er ook nog. Toch, Jan Willem?"

Verder vond ik de opmerking aan het eind nogal opvallend van Jan Willem (waarom Susan voor de groepsvrijstelling koos)
1: niet zeker over test
2: de mol
3: sociale aspect/gezellig
En dan zeggen dat het vast het laatste of het eerste is. Waarom het tweede niet? Omdat je zeker weet dat Suus de mol niet is omdat je het zelf bent?

* tunnelvisie*
pi_137233093
Bedacht me wel, Susan met de oranje chupito kon twee dingen betekenen:
1) Susan is de mol, want ze zit weer op een hot seat bij dit soort beslissingen.
2) Iemand (JW) heeft haar erg geholpen met het behalen ervan, omdat hij wist dat hij als hij op die plek zou zitten gelijk door de mand zou vallen. Bovendien komt dat goed uit, als je net geld verdiend hebt. Bovendien zei JW dat de groene chupito ook wel eens een vrijstelling kon zijn. Terwijl er allang bekend was dat dat ding gewoon 250 euro waard was.
pi_137233232
Freek is de mol. Hij reed ineens weg tijdens het verzamelen van die dingen en hij deed er 20 minuten over om een stukje van die afdruk door te geven.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_137233354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef Zocalo het volgende:
Bedacht me wel, Susan met de oranje chupito kon twee dingen betekenen:
1) Susan is de mol, want ze zit weer op een hot seat bij dit soort beslissingen.
2) Iemand (JW) heeft haar erg geholpen met het behalen ervan, omdat hij wist dat hij als hij op die plek zou zitten gelijk door de mand zou vallen. Bovendien komt dat goed uit, als je net geld verdiend hebt. Bovendien zei JW dat de groene chupito ook wel eens een vrijstelling kon zijn. Terwijl er allang bekend was dat dat ding gewoon 250 euro waard was.
Nee toch. Tygo heeft toch geholpen? Suus had er 2, JW zei er 2 te hebben (maar had er 1) en Tygo had er 2.
pi_137233681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef kvd het volgende:
Ik schoot overeind toen JW zei dat Sofie zijn mol was, dacht even dat zij er dus uit zou gaan :D

Qua JW, de opmerking van Art bij de executie was opvallend:
"Alhoewel, de mol is er ook nog. Toch, Jan Willem?"

Verder vond ik de opmerking aan het eind nogal opvallend van Jan Willem (waarom Susan voor de groepsvrijstelling koos)
1: niet zeker over test
2: de mol
3: sociale aspect/gezellig
En dan zeggen dat het vast het laatste of het eerste is. Waarom het tweede niet? Omdat je zeker weet dat Suus de mol niet is omdat je het zelf bent?

* tunnelvisie*
Dat JW steeds zit op degene die eruit gaat is toeval, hij heeft geen invloed op hoe andere hun test maken. En degene die de test het slechts maakt ligt er uit.
pi_137234017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:02 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat JW steeds zit op degene die eruit gaat is toeval, hij heeft geen invloed op hoe andere hun test maken. En degene die de test het slechts maakt ligt er uit.
Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.

En daarbij,hoe slecht maak je de test als je stemt op degene die eruit gaat? Erg slecht ;)
Mogelijkheden:
1: hij liegt op camera op wie hij aan het stemmen is
2: de mensen die eruit gaan (en op wie hij dus stemt) hebben allemaal iets gemeen met de mol (dus hebben bv steeds in groepjes met de mol gezeten)
3: hij is zelf de mol.
pi_137234070
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee toch. Tygo heeft toch geholpen? Suus had er 2, JW zei er 2 te hebben (maar had er 1) en Tygo had er 2.
Suus had er 2, ruilde met JW die zei er 2 te hebben (maar die er uiteindelijk maar 1 bleek te hebben). Freek had de overige 2. Freek deed weinig moeite om deze in zijn bezit te houden. Hij was in een gulle bui maar had geen idee waarom, en zei dat Suus hem wat verschuldigd was.

Toch voor mij een mollenactie onder het mom van: ik speel de fanatieke kandidaat maar ondertussen.

Ik zie subtiele verwijzingen naar het werk van Freek.
Gisteren viel me nog iets op. Ik vond het een beetje gek moment toen JW het geld van de toren aan Freek gaf. Freek deed even zijn geld in zijn broek maar haalde het er toen weer uit en gaf het aan JW. Een shot later zie je toch weer geld in zijn broekzak zitten. Dit zou weer linken aan de text van het dagboek van de mol.

Voor mij is Freek de Mol, met Suzan op de tweede plek. Maar we zullen het zien :)
  Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 13:41:52 #12
375570 crew  Cyan9
pi_137236596
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.

En daarbij,hoe slecht maak je de test als je stemt op degene die eruit gaat? Erg slecht ;)
Mogelijkheden:
1: hij liegt op camera op wie hij aan het stemmen is
2: de mensen die eruit gaan (en op wie hij dus stemt) hebben allemaal iets gemeen met de mol (dus hebben bv steeds in groepjes met de mol gezeten)
3: hij is zelf de mol.
Punt 1, daar ga ik vanuit. Het is te opzichtig, het ligt er te dik bovenop.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137237798
Ik kon even niet vinden of iemand het hier op Fok al over gehad heeft. Ik reageer dan ook eigenlijk nooit maar vond dit wel niet zo opvallend. http://www.widm.nl/forum/(...)acht-19-topitos.html
  Redactie Sport vrijdag 28 februari 2014 @ 14:37:09 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137238488
Susan zal wel de mol zijn, maar wat een anti-climax was deze aflevering dan. -O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 februari 2014 @ 16:16:37 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137242117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Susan zal wel de mol zijn, maar wat een anti-climax was deze aflevering dan. -O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 februari 2014 @ 18:50:27 #16
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137246281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als Sofie de mol is nok ik met kijken. Alles is daar te obvious en geregisseerd aan.
Voor dit seizoen of voor altijd?
pi_137247786
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...

Heb ik extra rtl boulevard voor gekeken :')
Ze smelten de kazen!
pi_137247809
Boulevard meldt Jan-Willem vanwege een zin die hij gister zei op de radio.

Hij had het over Sarah Jessica Parker, dat ze een lompe nepkin had of zoiets. Achterste voren klinkt dat als Ik ben de mol.
pi_137247824
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...

Heb ik extra rtl boulevard voor gekeken :')
Ik ook :')
pi_137247952
Haha, het is nu wel duidelijk wie de Mol is _O- _O-
  Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 19:35:21 #21
42184 crew  DaMart
pi_137248023
Heeft iemand de muzikale aanwijzing meegekregen toevallig? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_137248060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand de muzikale aanwijzing meegekregen toevallig? :P.
https://soundcloud.com/avrointernet/muzikale-aanwijzing-voor-6
  Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 19:37:54 #23
42184 crew  DaMart
pi_137248151
quote:
Inna Modja met French Cancan...

De zin: "I couldn't stop staring at him..."

Zou op Sophie kunnen slaan.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_137248275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Inna Modja met French Cancan...

De zin: "I couldn't stop staring at him..."

Zou op Sophie kunnen slaan.
Dan zou JW weer hebben gestemd op degene die eruit gaat...
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...

Heb ik extra rtl boulevard voor gekeken :')
*O*
  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:29:10 #26
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_137255798
quote:
Hij is goed, alleen...sinds wanneer geven ze "hints" weg buiten de uitzending van Wie is de Mol?
Kan me niet herinneren dat dit ooit gebeurd is.
If you don't like my opinion: up yours!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 februari 2014 @ 22:33:47 #27
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137256007
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Inna Modja met French Cancan...

De zin: "I couldn't stop staring at him..."

Zou op Sophie kunnen slaan.
Nooooooo :'(
pi_137257631
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Inna Modja met French Cancan...

De zin: "I couldn't stop staring at him..."

Zou op Sophie kunnen slaan.
Nee -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  PR en moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 23:36:10 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137258765
Er gaan er ook 2 uit, toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 00:13:47 #30
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_137260391
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:36 schreef Moira. het volgende:
Er gaan er ook 2 uit, toch?
Dat denk ik wel. Aflevering 9 is normaal de eigenlijke finale, maar de "executie" is in aflevering 10.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_137260640
Ja of een finale met vier, zoals dat ook in seizoen 7 (meen ik) het geval was.
  PR en moderator zaterdag 1 maart 2014 @ 00:50:58 #32
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137261289
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 00:24 schreef Smeich het volgende:
Ja of een finale met vier, zoals dat ook in seizoen 7 (meen ik) het geval was.
Neh, de regisseur zei het min of meer zelf al in de nabeschouwing van Moltalk :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_137264025
Net teruggekeken, maar JW heeft als enige deze aflevering 2250 EUR in de pot gebracht.. dan ben je wel een heel beroerde mol
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137264041
Ik blijf bij Freek, verpeste twee van de windmolenopdrachten, besloot wel mee naar boven te gaan. Als Mol weet je welke windmolen je niet moet hebben dus dat was veilig om die 3e opdracht te laten slagen.

Bij de vingerafdrukken nam hij zoveel tijd dat de rest geen opties meer had en Susan in the blind moest kiezen

En die Topito, hij wist wat oranje was en gokte erop dat Susan voor de vrijstelling zou gaan ipv de 2000 EUR. Zeker omdat hij juist haar heeft geholpen was de sociale druk op Susan de kandidaat dermate hoog dat ze niet meer voor het geld kon kiezen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 08:58:11 #35
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_137264047
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Net teruggekeken, maar JW heeft als enige deze aflevering 2250 EUR in de pot gebracht.. dan ben je wel een heel beroerde mol
Dat heeft me ook heel erg doen twijfelen. Die windmolen had hij gewoon heel simpel kunnen overslaan. 2000 euro is geen fooi om je als mol even niet meer verdacht te maken. En die topito's had hij ook makkelijk kunnen verbrassen als mol.
pi_137264073
Ik vind het feit dat Suzan Freek zo lang z'n gang liet gaan ook wel Mol-achtig hoor...
pi_137264228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.

En daarbij,hoe slecht maak je de test als je stemt op degene die eruit gaat? Erg slecht ;)
Mogelijkheden:
1: hij liegt op camera op wie hij aan het stemmen is
2: de mensen die eruit gaan (en op wie hij dus stemt) hebben allemaal iets gemeen met de mol (dus hebben bv steeds in groepjes met de mol gezeten)
3: hij is zelf de mol.
Er is ooit iemand in een ander seizoen geweest, ik meen het seizoen in Schotland, dat iemand tot aan de finale telkens op de verkeerde mol zat en toch in het spel bleef
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  roze zaterdag 1 maart 2014 @ 09:20:02 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137264238
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Inna Modja met French Cancan...

De zin: "I couldn't stop staring at him..."

Zou op Sophie kunnen slaan.
;(
Your beauty never ever scared me.
pi_137264377
Ik zie JW er wel voor aan om dit soort uitspraken in zo'n uitzending bewust te doen om te faken dat hij de Mol is... hij weet als geen ander hoe de aanwijzingen in het verleden werkten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  roze zaterdag 1 maart 2014 @ 09:37:59 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137264426
Ik begin zelf een klein beetje (niet helemaal) uit mijn Sofie tunnel te kruipen en richting de Freek tunnel te gaan. Echt een ultieme mollenstreek om zo fucking lang te doen over het beschrijven van je bordje

Als we een finale krijgen met Sofie, Freek en JW zou dat wel mooi zijn _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_137264500
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Neh, de regisseur zei het min of meer zelf al in de nabeschouwing van Moltalk :P
Niets is wat het lijkt ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf bij Freek, verpeste twee van de windmolenopdrachten, besloot wel mee naar boven te gaan. Als Mol weet je welke windmolen je niet moet hebben dus dat was veilig om die 3e opdracht te laten slagen.

Bij de vingerafdrukken nam hij zoveel tijd dat de rest geen opties meer had en Susan in the blind moest kiezen

En die Topito, hij wist wat oranje was en gokte erop dat Susan voor de vrijstelling zou gaan ipv de 2000 EUR. Zeker omdat hij juist haar heeft geholpen was de sociale druk op Susan de kandidaat dermate hoog dat ze niet meer voor het geld kon kiezen
^O^ Ja ik verdenk Freek eigenlijk alleen maar omdat ik hem niet verdenk zeg maar. Maar er valt ook wel wat voor Freek te zeggen in voorgaande afleveringen ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie JW er wel voor aan om dit soort uitspraken in zo'n uitzending bewust te doen om te faken dat hij de Mol is... hij weet als geen ander hoe de aanwijzingen in het verleden werkten
Daar heeft het inderdaad alle schijn van.
pi_137264588
Op basis van zo min mogelijk geld in de pot brengen moet het ook Freek of Susan zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_137264970
Ik zeg dan wel dat ik Freek niet eerder had verdacht, maar dit is niet waar. Ik had dit toentertijd al eens eerder gepost, maar ik verdacht Freek ook tijdens die abseil-opdracht. Niet om dat wat hij deed, maar om de opdracht zelf toen Jennifer de volgende vraag kreeg: "Freek weet wat er in het attachekoffertje van de kamerzoekopdracht zat." Antwoord van de dames was toen "Niet waar" want het koffertje is niet open geweest. Klopt, maar als Freek de mol zou zijn, dan weet hij wel wat er in dat koffertje zat. Die koker wordt dus achtergelaten, maar wellicht zat er dus wel geld in. Als je als kandidaat wellicht had nagedacht, had je dit kokertje kunnen pakken in de hoop te weten of er geld in zat en je dus had kunnen weten dat Freek dit dus wel wist, en dus wellicht een extra reden hebt om Freek te verdenken. Al weet je na afloop toch niet meer wat bij wat hoort omdat Art alle kokers bij elkaar had gedaan.

En die opdracht dat de kandidaten een blik in de toekomst konden kijken. Freek mocht toen niet naar binnen en kreeg als enige geen blik in de toekomst te zien. Wellicht omdat hij geen kandidaat is? Ik denk dat ik vanaf nu in de Freek-tunnel ga zitten, lijkt me wel erg interessant plots.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:32:35 #44
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_137265315
Waarom zou de mol niet in de toekomst mogen kijken? Het is niet dat hij/zij iets nieuws zou zien.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:52:11 #45
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137265760
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Op basis van zo min mogelijk geld in de pot brengen moet het ook Freek of Susan zijn
Ja dat hoop ik ook. Zou een verassing zijn als JW de mol zou zijn ;(
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:55:05 #46
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_137265839
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 00:24 schreef Smeich het volgende:
Ja of een finale met vier, zoals dat ook in seizoen 7 (meen ik) het geval was.
Toen keek ik nog niet, dus die optie zag ik niet als waarschijnlijk.

Maar goed, bij WIDM kan alles.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:01:48 #47
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_137270250
Aflevering van donderdag heette '... Moet je zien!' ofzo. Bij het ruilen van de topito's doet JW (toch?) de zonnebril van Susan omhoog.

Tevens was er een fragment in RTL Boulevard waarin ze een fragment uit de Roodshow hadden omgedraaid waarin JW schijnbaar zegt dat ie de mol is. Dat vertelden collega's me zojuist althans. Iemand linkje naar deze?
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:17:51 #48
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137270725
Jw is erg cool bij de stemming.

Maar susan heeft uiteindelijk wel de 2/3 van het mogelijke potgeld er uit gehouden. 2000 bij de 2e opdracht en 2250 bij de 3e.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 14:30:42 #49
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137271095
ik heb een voorgevoel dat er volgende week 2 kandidaten naar huis gaan en dat Tygo en Suus zullen zijn.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_137271100
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 14:01 schreef Partypoeper het volgende:
Aflevering van donderdag heette '... Moet je zien!' ofzo. Bij het ruilen van de topito's doet JW (toch?) de zonnebril van Susan omhoog.

Tevens was er een fragment in RTL Boulevard waarin ze een fragment uit de Roodshow hadden omgedraaid waarin JW schijnbaar zegt dat ie de mol is. Dat vertelden collega's me zojuist althans. Iemand linkje naar deze?
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)n-wie-de-mol-theorie
  zaterdag 1 maart 2014 @ 17:09:49 #51
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137276297




Wat is dit? Stopt Freek een deel van het geld in zijn eigen broekzak? Of doet hij dit als penningmeester?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_137276583
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 17:09 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat is dit? Stopt Freek een deel van het geld in zijn eigen broekzak? Of doet hij dit als penningmeester?
Als penningmeester lijkt me. De envelop van JW is leeg en het geld is naar Freek.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:27:11 #53
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137278670
de titel van donderdag ..... moet je zien, verwijst naar uit uitzicht die freek en/of jw hadden vanaf de top van de windmolens
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  roze zaterdag 1 maart 2014 @ 18:28:41 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137278713
Moet je zien.. kan idd ook op Freek slaan omdat hij het uitzicht vanaf boven zo mooi vond
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:54:29 #55
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137279494
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie JW er wel voor aan om dit soort uitspraken in zo'n uitzending bewust te doen om te faken dat hij de Mol is... hij weet als geen ander hoe de aanwijzingen in het verleden werkten
  zaterdag 1 maart 2014 @ 18:55:28 #56
423220 Gleisser
Treinfanaat!
pi_137279530
Ik weet niet of deze theorie al een keer genoemd is, maar deze theorie wijst op dat Susan de mol is. Deze theorie heb ik niet zelf verzonnen, maar heb ij van iemand anders. De theorie:

Als je naar het intro filmpje kijkt draait iedereen zn hoofd (als je het kijkt zie je wel wat ik bedoel) behalve Susan, die komt achter n muurtje vandaan
pi_137280651
Geweldig sterke theorie inderdaad..
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 00:33:36 #58
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137292986
OMG JA IK ZIE HET NU SUSAN IS DE MOL
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 00:37:35 #59
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137293096
Heeft iemand een lijstje met hoe veel geld de mollen van de vorige seizoenen verdiend hebben?

Ik denk namelijk dat die 2250 van Jan-Willem echt niet zo vreemd is, hoor. Het kan net zo goed een goede kandidaten-actie zijn van de mol. De pot is naar mijn idee ook nog eens aardig leeg voor dit punt van 't spel.
Bovendien weten we niet wat er nog allemaal met dat geld gaat gebeuren, Kees had bijv. ook op het laatste moment nog wat verbloemd waar zelfs de winnares pas bij de tv-ontknoping achter kwam.
Het is voor mij iig niet genoeg om hem ineens niet meer als mol te verdenken.

Moet zeggen dat ik er na de vorige 2 afleveringen wel iets meer open voor begon te staan dat iemand anders het ook nog kan zijn.
Maar het is ook wel weer typisch iets voor de regie van WIDM om de laatste paar afleveringen de focus zo min mogelijk op de mol te leggen om zo veel mogelijk kijkers nog op het verkeerde been te brengen, zodat de finale toch nog verrassend blijft voor iedereen.
In dat geval is het seizoen toch niet zo slecht als wat we dachten, wat ik eigenlijk hoop.

[ Bericht 7% gewijzigd door Moira op 02-03-2014 00:43:17 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 2 maart 2014 @ 00:43:06 #60
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137293258
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:37 schreef Moira. het volgende:
Heeft iemand een lijstje met hoe veel geld de mollen van de vorige seizoenen verdiend hebben?

Ik denk namelijk dat die 2250 van Jan-Willem echt niet zo vreemd is, hoor. Het kan net zo goed een goede kandidaten-actie zijn van de mol. De pot is naar mijn idee ook nog eens aardig leeg voor dit punt van 't spel.
Bovendien weten we niet wat er nog allemaal met dat geld gaat gebeuren, Kees had bijv. ook op het laatste moment nog wat verbloemd waar zelfs de winnares pas bij de tv-ontknoping achter kwam.
Het is voor mij iig niet genoeg om hem ineens niet meer als mol te verdenken.

Moet zeggen dat ik er na de vorige 2 afleveringen wel iets meer open voor begon te staan dat iemand anders het ook nog kon zijn.
Maar het is ook wel weer typisch iets voor de regie van WIDM om de laatste paar afleveringen de focus zo min mogelijk op de mol te leggen om zo veel mogelijk kijkers nog op het verkeerde been te brengen, zodat de finale toch nog verrassend blijft voor iedereen.
Hieronder een overzicht van vorig seizoen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef XMN8R het volgende:
AFLEVERING 9

Opdracht 24 - Bibliotheek: 1.200 euro, totaal 16.620 euro
- Verspreid over de bibliotheek staan de molboekjes naast het favoriete boek van de eigenaar van dat molboekje.
- Als de kandidaten een molboekje pakken verdienen ze geen geld, pakken ze het favoriete boek dan verdienen ze geld.
- Het boek van de eerste afvaller (Ewout) is 100 euro waard, de tweede afvaller is 200 euro waard en zo verder.

- Paulien vind haar eigen molboekje en de favoriete boeken van Joep (200 euro) en Janien (300 euro).
- Carolien vindt de molboekjes van zichzelf en van Kees, en het favoriete boek van Zarayda (700 euro).
- Kees vind geen molboekjes en geen boeken.

- Paulien brengt 500 euro in de pot, Carolien brengt 700 euro in de pot, Kees brengt geen geld in de pot.

Opdracht 25 - De trein: 2.250 euro, totaal 18.870 euro
- In de trein moeten de kandidaten onder andere drie vragen beantwoorden bij de barman.
- Voor elk antwoord krijgen ze 250 euro (blijkbaar ongeacht of het antwoord goed of fout is).

- Elke kandidaat beantwoord drie vragen en krijgt 750 euro, in totaal dus 2.250 euro in de pot.

Verkort overzicht:

[ afbeelding ]

PS: als Kees een eerder verdiende koker heeft verduisterd en later weer "terug vond" in het winkeltje, dan heeft hij dus bij opdracht 18 geen (extra) geld verdiend. Immers, als hij de koker niet had achtergehouden dan was die 500 euro ook al verdiend ;)
Kees had volgens dat overzicht in de trein nog geld verdiend!
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 00:46:44 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137293348
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:43 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hieronder een overzicht van vorig seizoen.

[..]

Hmm ja, maar dit als enkel voorbeeld is juist niet helemaal goed. Dit was de finale opdracht, natuurlijk gaat de mol dan geen geld binnen halen. Als JW de mol was zou hij dat ook niet doen in de finale (dus daar gaat die 2250 van deze aflevering niet mee op).
En Kees heeft hier dus ook nog die mollentruc met die gevouwen briefjes uitgehaald, waar we ook achteraf pas achter kwamen.

Maar vind "Hij heeft 2250 voor de pot verdiend dus JW is niet de mol" niet echt een goeie :P

quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:43 schreef jcdragon het volgende:

Kees had volgens dat overzicht in de trein nog geld verdiend!
Nee, juist niet. Dat was dus onderdeel van zijn laatste mollentruc: Hij had die barman Spencer van tevoren gevraagd om hem gevouwen briefjes te geven (en de kandidaten ook voor elk fout antwoord, want voor elk goed antwoord kregen ze al 250 euro van het spel zelf), maar die gevouwen briefjes had Kees Spencer dus zelf gegeven, en dat geld kwam rechtstreeks uit de pot.
Dat is dus geld wat er al was, niks extra's verdiend, dus :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 2 maart 2014 @ 00:48:56 #62
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137293410
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm ja, maar dit als enkel voorbeeld is juist niet helemaal goed. Dit was de finale opdracht, natuurlijk gaat de mol dan geen geld binnen halen. Als JW de mol was zou hij dat ook niet doen in de finale (dus daar gaat die 2250 van deze aflevering niet mee op).
En Kees heeft hier dus ook nog die mollentruc met die gevouwen briefjes uitgehaald, waar we ook achteraf pas achter kwamen.

Maar vind "Hij heeft 2250 voor de pot verdiend dus JW is niet de mol" niet echt een goeie :P
De makers weten natuurlijk van de "Follow the money" strategie. Het staat zelfs in het molboekje. Dus laten ze de mol natuurlijk wel geld verdienen.
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 00:49:13 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137293419
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:48 schreef jcdragon het volgende:

[..]

De makers weten natuurlijk van de "Follow the money" strategie. Het staat zelfs in het molboekje. Dus laten ze de mol natuurlijk wel geld verdienen.
Dat bedoel ik :P
En zie edit, hehe
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 2 maart 2014 @ 00:49:48 #64
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137293430
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hmm ja, maar dit als enkel voorbeeld is juist niet helemaal goed. Dit was de finale opdracht, natuurlijk gaat de mol dan geen geld binnen halen. Als JW de mol was zou hij dat ook niet doen in de finale (dus daar gaat die 2250 van deze aflevering niet mee op).
En Kees heeft hier dus ook nog die mollentruc met die gevouwen briefjes uitgehaald, waar we ook achteraf pas achter kwamen.

Maar vind "Hij heeft 2250 voor de pot verdiend dus JW is niet de mol" niet echt een goeie :P

[..]

Nee, juist niet. Dat was dus onderdeel van zijn laatste mollentruc: Hij had die barman Spencer van tevoren gevraagd om hem gevouwen briefjes te geven (en de kandidaten ook voor elk fout antwoord, want voor elk goed antwoord kregen ze al 250 euro van het spel zelf), maar die gevouwen briefjes had Kees Spencer dus zelf gegeven, en dat geld kwam rechtstreeks uit de pot.
Dat is dus geld wat er al was, niks extra's verdiend, dus :P
Oh ja, was het een beetje vergeten :@ :P
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 00:50:58 #65
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137293461
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:49 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Oh ja, was het een beetje vergeten :@ :P
Hehe :P

Mja JW is dus nog steeds de mol imo :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 2 maart 2014 @ 00:52:29 #66
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137293510
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hehe :P

Mja JW is dus nog steeds de mol imo :P
Iedereen kan nog de mol zijn :P
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 01:11:25 #67
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137293934
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:52 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Iedereen kan nog de mol zijn :P
Maar slechts één is het :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_137296889
Susan toch? Die theorie met betrekking tot het introfilmpje is toch iets waar ik zelf op had willen komen. Veel sterker dan die "tol is de mol" van vorig seizoen ;)
pi_137297399
Dat de Mol soma geld verdient ok, maar 2250 EUR op een plek waar het totaal niet nodig was om niet verdacht te zijn gaat er bij mij niet in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 2 maart 2014 @ 10:11:38 #70
423220 Gleisser
Treinfanaat!
pi_137298663
Sofie of Freek kunnen het ook nog zijn. Tygo sowieso niet, hij is te fanathiek en staat te veel op de voorgrond. Dat hij soms rare uitspraken doet, doet hij om kijkers te misleiden. En zou de lompe nepkin ook geen misleiding zijn?
  zondag 2 maart 2014 @ 10:12:46 #71
423220 Gleisser
Treinfanaat!
pi_137298682
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Dat de Mol soma geld verdient ok, maar 2250 EUR op een plek waar het totaal niet nodig was om niet verdacht te zijn gaat er bij mij niet in
Precies, mollen kon bij die opdracht heel makkelijk zonder dat iemand het merkt.
pi_137300567
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:12 schreef Gleisser het volgende:

[..]

Precies, mollen kon bij die opdracht heel makkelijk zonder dat iemand het merkt.
Door niet in de juiste toren te klimmen? Hij kon nu voor de kijker thuis nooit dat geld achterover drukken. Zo ver in het spel pak je wat het pakken kan, zeker met zulke grote bedragen.
pi_137302017
quote:
1s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:38 schreef portie het volgende:

[..]

Door niet in de juiste toren te klimmen? Hij kon nu voor de kijker thuis nooit dat geld achterover drukken. Zo ver in het spel pak je wat het pakken kan, zeker met zulke grote bedragen.
Als Mol wist hij sowieso waar het geld zou liggen, dus als hij het achterover had willen drukken had hij bij de toekomst-kijk opdracht wel een ander filmpje gekozen.
pi_137302318
Bedacht me vanochtend nog: Waarom zou de mol Susan helpen die oranje dingen te krijgen? Dan is het nog afwachten of ze de groepsvrijstelling kiest of niet, anders heb je als mol geholpen er 2000 euro bij in te brengen. Als mol wil je dus of zo weinig mogelijk inbrengen cq. Susan niet de oranje chupitos helpen (Sofie, die rondjes rijdt, of Tygo die ook geen inbreng had) of zelf de beslissing kunnen nemen (Susan dus).

Ik zit nog in een JW tunnel, maar begin er wel langszaam uit te kruipen na afgelopen aflevering.
  zondag 2 maart 2014 @ 13:05:02 #75
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_137302895
Sofie had geen oranje stukken dus had ook geen baat bij het rondjes rijden, toch?
pi_137303561
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sofie had geen oranje stukken dus had ook geen baat bij het rondjes rijden, toch?
Als ze niet ruilde kon niemand geld verdienen met de andere kleuren
  zondag 2 maart 2014 @ 13:50:29 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137304252
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 00:37 schreef Moira. het volgende:
Maar het is ook wel weer typisch iets voor de regie van WIDM om de laatste paar afleveringen de focus zo min mogelijk op de mol te leggen om zo veel mogelijk kijkers nog op het verkeerde been te brengen, zodat de finale toch nog verrassend blijft voor iedereen.
In dat geval is het seizoen toch niet zo slecht als wat we dachten, wat ik eigenlijk hoop.
Wat gebeurt er in 'de finale' dan?
/noobvraag
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 13:58:15 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137304541
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wat gebeurt er in 'de finale' dan?
/noobvraag
Ik bedoelde de ontknoping; dat iedereen erachter komt wie de mol is :P Omdat mensen die eerst op JW zaten nu toch nog overstappen op bijv. Susan, en dan komen ze er over 3 afleveringen achter dat het toch JW was (bijvoorbeeld), dus was het toch nog 'spannend' en een soort van verrassing.

Straks komt aflevering 8, dan gaan er waarschijnlijk 2 mensen uit omdat er meestal na aflevering 7 nog maar 4 in zitten (nu 5 dus omdat er niemand uit ging). Maar er is ook wel eens een finale van 4 mensen geweest.
In aflevering 9 is de finale, dan strijden de laatste 3 (of 4, maar meestal 3) om toch nog zo veel mogelijk geld in de pot te krijgen en er zeker van te zijn wie de mol is, en gaan ze de test vol op 1 persoon maken. Vaak kom je er aan het eind van aflevering 9 al achter wie de winnaar of de verliezer is.
En dan in aflevering 10 is de reünie aflevering waar alle kandidaten bij elkaar terug komen in Nederland en gaan praten over het seizoen, en dan kijken ze met z'n alle de ontknoping terug, waar Art dus in de Filipijnen bekend maakt wie de mol en de winnaar/verliezer is. En daarna zie je dan alle mollenstreken terug, en op 't laatst nog wat van de kijkers-aanwijzingen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 2 maart 2014 @ 14:00:08 #79
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137304616
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:58 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik bedoelde de ontknoping; dat iedereen erachter komt wie de mol is :P Omdat mensen die eerst op JW zaten nu toch nog overstappen op bijv. Susan, en dan komen ze er over 3 afleveringen achter dat het toch JW was (bijvoorbeeld), dus was het toch nog 'spannend' en een soort van verrassing.

Straks komt aflevering 8, dan gaan er waarschijnlijk 2 mensen uit omdat er meestal na aflevering 7 nog maar 4 in zitten (nu 5 dus omdat er niemand uit ging). Maar er is ook wel eens een finale van 4 mensen geweest.
In aflevering 9 is de finale, dan strijden de laatste 3 (of 4, maar meestal 3) om toch nog zo veel mogelijk geld in de pot te krijgen en er zeker van te zijn wie de mol is, en gaan ze de test vol op 1 persoon maken. Vaak kom je er aan het eind van aflevering 9 al achter wie de winnaar of de verliezer is.
En dan in aflevering 10 is de reünie aflevering waar alle kandidaten bij elkaar terug komen in Nederland en gaan praten over het seizoen, en dan kijken ze met z'n alle de ontknoping terug, waar Art dus in de Filipijnen bekend maakt wie de mol en de winnaar/verliezer is. En daarna zie je dan alle mollenstreken terug, en op 't laatst nog wat van de kijkers-aanwijzingen.
Thanks voor de uitleg.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  PR en moderator zondag 2 maart 2014 @ 14:00:14 #80
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137304621
quote:
14s.gif Op zondag 2 maart 2014 14:00 schreef donroyco het volgende:

[..]

Thanks voor de uitleg.
NP :)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 2 maart 2014 @ 16:54:42 #81
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137312756


JW houdt in de promo tijdens de executie de hand van Susan vast. Het zou dus best kunnen dat de volgende afvaller Susan of JW is.

Zelf denk ik dat Freek de mol is. Maar omdat JW zo verdacht is gemaakt, denk ik dat Susan de volgende afvaller is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door jcdragon op 03-03-2014 23:03:13 ]
Isn't it ironic, don't you think
pi_137365963
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 16:54 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
...
Dit is info die toch niet gewenst is hier? Ik lees het, helaas, nu voor het eerst :N

[ Bericht 11% gewijzigd door Smeich op 03-03-2014 23:07:41 ]
  maandag 3 maart 2014 @ 23:03:34 #83
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137366337
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:53 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dit is info die toch niet gewenst is hier? Ik lees het, helaas, nu voor het eerst :N
Sorry. Ik heb het nu in spoilers geplaatst. Aan de andere kant. Je weet niet of het waar is. Ik denk nog steeds dat Susan de volgende afvaller is. Omdat JW en Susan elkaar vasthouden.
Isn't it ironic, don't you think
pi_137366620
:) Je weet inderdaad niet of het waar is, maar toch. Ik heb mij ook altijd gedistantieerd van dat verhaal van die backpackers omdat ik het niet wens te weten, dus ik heb ook geen idee of zij tot nu toe goed zitten met hun finalisten.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:15:42 #85
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137389474
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:21:06 #86
172572 kvd
pi_137389671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:15 schreef Xummon het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:18:41 #87
381708 opreis
pi_137392026
die foto kan ook nog komen
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:28:25 #88
403768 Holenmens
pi_137408886

Expeditie Robinson leader _O_
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:38:30 #89
208033 portie
pi_137409163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef kvd het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:40:41 #90
172572 kvd
pi_137409223
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef portie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anoniem en veilig met ProtonVPNSurf volledig anoniem met NordVPNSurf prive met PureVPN
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:12:53 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137414776
Ik zag net op Facebook het nooit getoonde toekomstfilmpje uit aflevering 6. Het lijkt er op dat ze gaan stemmen aankomende week zoals in Expeditie Robinson. Althans, ik zag van die papiertjes en een soort urn. Met een heiligenbeeld.

Ik had zelf al het idee dat er een 'eliminatieproef' zou kunnen komen. (Wat een beetje flauw zou zijn op zich want heeft niks met kennis over de mol te maken)

Maar het maakt Susan als mol wel verdachter. Want er moesten dan wel op zeker 4 deelnemers mee naar aflevering 8.
-edit- nu met link
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:06:30 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137420603
Susan blijft sinds de boeddha-opdracht ook regelmatig met 2 vingers wijzen....
Ik heb de eerste aflevering er zelfs voor teruggekeken, maar toen deed ze het niet, de laatste aflevering deed ze het nog weer bij de "Driver, follow that car" opmerking.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:24:02 #93
403768 Holenmens
pi_137421077
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:47:23 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137421760
Ja, ik geloof daar dus niet zo in. Helemaal doordat collega's van ook radio twee het dan ontdekken.
Wij van wc-eend.....

Het voelt als een troll. Zou me niet verbazen. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:53:11 #95
403768 Holenmens
pi_137421928
Hier het fragment waar Jan-Willem echt ontmaskerd werd zeg maar :9

http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m8629v117720
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:16:51 #96
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137422666
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag net op Facebook het nooit getoonde toekomstfilmpje uit aflevering 6. Het lijkt er op dat ze gaan stemmen aankomende week zoals in Expeditie Robinson. Althans, ik zag van die papiertjes en een soort urn. Met een heiligenbeeld.

Ik had zelf al het idee dat er een 'eliminatieproef' zou kunnen komen. (Wat een beetje flauw zou zijn op zich want heeft niks met kennis over de mol te maken)

Maar het maakt Susan als mol wel verdachter. Want er moesten dan wel op zeker 4 deelnemers mee naar aflevering 8.
-edit- nu met link
heb hierbij het gevoel dat men iemand de finale mag instemmen, en dat als men dan op de mol stemt er iets met depot gebeurt
geld erbij of eraf?????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:22:51 #97
187373 Maartel
pi_137422872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:16 schreef Xummon het volgende:

[..]

heb hierbij het gevoel dat men iemand de finale mag instemmen, en dat als men dan op de mol stemt er iets met depot gebeurt
geld erbij of eraf?????
Lijkt me een goede gok (sowieso een leuk idee, al is t natuurlijk veel handiger om voor de mol te stemmen dan je kans op een finaleplaats drastisch te verkleinen)
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:24:09 #98
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137422917
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Holenmens het volgende:
Hier het fragment waar Jan-Willem echt ontmaskerd werd zeg maar :9

http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m8629v117720
Bij Stefan Stasse hoorde ik nou :-( Geen verassing hoor als de mol nu al bekent maakt }:|
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:30:32 #99
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_137423159
quote:
8s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bij Stefan Stasse hoorde ik nou :-( Geen verassing hoor als de mol nu al bekent maakt }:|
Misschien is hij de mol niet :') _O-
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 20:02:07 #100
375570 crew  Cyan9
pi_137424511
Tunnelvisie. *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:31:37 #101
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137425693
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag net op Facebook het nooit getoonde toekomstfilmpje uit aflevering 6. Het lijkt er op dat ze gaan stemmen aankomende week zoals in Expeditie Robinson. Althans, ik zag van die papiertjes en een soort urn. Met een heiligenbeeld.

Ik had zelf al het idee dat er een 'eliminatieproef' zou kunnen komen. (Wat een beetje flauw zou zijn op zich want heeft niks met kennis over de mol te maken)

Maar het maakt Susan als mol wel verdachter. Want er moesten dan wel op zeker 4 deelnemers mee naar aflevering 8.
-edit- nu met link
Met een voetafdruk van de Mol.

Maar van wie.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:40:35 #102
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137426134
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Met een voetafdruk van de Mol.

Maar van wie.
iemand met platvoeten zo te zien. :X ik dacht eerst aan de voetafdruk van de postbode trouwens. geen idee waarom.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:42:00 #103
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137426212
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

iemand met platvoeten zo te zien. :X ik dacht eerst aan de voetafdruk van de postbode trouwens. geen idee waarom.
Ik dacht, ze laten niet zomaar een voetafdruk zo zien. :P
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:32:22 #104
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137443657
Ik kom net pas dat lompe nep kin verhaal tegen. Briljant _O-.
http://www.televizier.nl/(...)-de-mol-luister-zelf!.3121983.lynkx
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:41:44 #105
137596 TLC
pi_137447575
Als je het heel simpel bekijkt ;

de mol staat niet graag in de schijnwerpers, dus dan zouden Freek en Tygo al af vallen.

Blijven over Sofie, Susan en JW.

Sofie is de enige van die 3 die bij de '70' opdrachten op het strand niks goeds had, en waarom zou je als mol willen meewerken aan een opdracht waarbij zoveel geld valt te verdienen ?
Susan was zelfs erg op dreef tijdens die opdracht en had het 2 van de 3 keer goed, een beetje teveel als je mol bent denk ik, ook JW was te goed in die opdracht om de mol te zijn.

Verder was Sofie aardig de weg kwijt op het laatst, terwijl ze toch echt eerder zei een goed richtingsgevoel te hebben (bij die snake opdracht), en toen JW haar vroeg over die (duim)afbeelding begon ze ineens met 'he een koe ! :D'

Het kan gewoon bijna niet anders dan dat de mol Sofie is :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:44:01 #106
90600 Jor_Dii
pi_137447645
Tunnelvisie noemen ze dat.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:44:35 #107
137596 TLC
pi_137447660
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Tunnelvisie noemen ze dat.
nee, realisme, maar dat merk je wel na afloop van de serie :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:45:47 #108
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137447693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef TLC het volgende:

[..]

nee, realisme, maar dat merk je wel na afloop van de serie :)
:D
of de tunnelvisie. Dat kan ook.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:49:40 #109
90600 Jor_Dii
pi_137447801
Bij de 70 opdracht had iedereen kunnen Mollen, feit is dat JW zich niet verdacht maakt door de - voor zijn gevoel - juiste windmolen te kiezen.

Bij de vingerafdruk opdracht maakte iedereen er een zooitje van en was het Susan die uiteindelijk heel simpel voor een verkeerde vingerafdruk kon kiezen.. zou best een prima molactie kunnen zijn.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 14:56:48 #110
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137448023
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef TLC het volgende:
Het kan gewoon bijna niet anders dan dat de mol Sofie is :)
Jawel, hoor :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBekijk het streamingaanbod van PrimevideoSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:01:08 #111
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137448134
Afgaande op het dagboek van de mol dat die 2/3 van het geld eruit heeft gehouden dan is het Susan. Bij de laatste 2 opdrachten heeft ze ongeveer 2/3 uit de pot gehouden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 15:06:53 #112
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137448308
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Afgaande op het dagboek van de mol dat die 2/3 van het geld eruit heeft gehouden dan is het Susan. Bij de laatste 2 opdrachten heeft ze ongeveer 2/3 uit de pot gehouden.
Het kan iedereen zijn, want er is sowieso maar 1/3e van het te winnen geld verdiend.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:07:44 #113
137596 TLC
pi_137448337
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jawel, hoor :P
We zullen het wel zien na afloop :) dadelijk is het nog iemand die echt niemand verdenkt :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 15:08:14 #114
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137448349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef TLC het volgende:

[..]

We zullen het wel zien na afloop :) dadelijk is het nog iemand die echt niemand verdenkt :D
Art is de mol :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 15:08:17 #115
42184 crew  DaMart
pi_137448351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef TLC het volgende:

Het kan gewoon bijna niet anders dan dat de mol Sofie is :)
Op basis van de muzikale aanwijzing, zou Sofie wel eens degene kunnen zijn die vanavond afvalt ;(.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:16:06 #116
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_137448537
Zou je als mol niet het meeste geld weg kunnen spelen met die enveloppen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:18:29 #117
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137448611
Als er vanavond geld uit de pot gaat is het helemaal duidelijk. Is er niet zo'n opdracht, dan ben ik het spoor bijster.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  roze donderdag 6 maart 2014 @ 15:20:19 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137448670
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:08 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op basis van de muzikale aanwijzing, zou Sofie wel eens degene kunnen zijn die vanavond afvalt ;(.
Ik ben er ook bang voor ;( Sofie is mijn favoriet (al vanaf aflevering 1)
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 6 maart 2014 @ 15:23:33 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137448775
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Holenmens het volgende:
Hier het fragment waar Jan-Willem echt ontmaskerd werd zeg maar :9

http://www.radio2.nl/fragmenten/page-2#r2m8629v117720
Hmm ik kom toch weer een beetje in mijn JW tunnel. Maar dat wil ik niet _O-
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:28:35 #120
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_137448931
Ik blijf bij Susan!
Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:29:03 #121
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137448947
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hmm ik kom toch weer een beetje in mijn JW tunnel. Maar dat wil ik niet _O-
Het is natuurlijk wel inderdaad een beetje "wij van WC-eend"...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  roze donderdag 6 maart 2014 @ 15:30:45 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137448996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel inderdaad een beetje "wij van WC-eend"...
Die snap ik niet? :@ ;(
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:31:45 #123
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137449020
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Die snap ik niet? :@ ;(
Collega's van Roodbeen bij Radio 2 ontdekken dit. Uitgerekend collega's van Roodbeen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:33:11 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137449060
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Collega's van Roodbeen bij Radio 2 ontdekken dit. Uitgerekend collega's van Roodbeen...
Buiten het feit dat er nooit een tip gegeven zou worden buiten het programma. Daar geloof ik niet in. Zou je dus alle musicals van Freek afmoeten, of alle programm's van Sofie kijken.

Nee, leuk geintje van die Roodbeen, maar geen molhint.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:34:29 #125
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137449099
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Buiten het feit dat er nooit een tip gegeven zou worden buiten het programma. Daar geloof ik niet in. Zou je dus alle musicals van Freek afmoeten, of alle programm's van Sofie kijken.

Nee, leuk geintje van die Roodbeen, maar geen molhint.
Ook dat nog inderdaad, al is het bij hem natuurlijk net iets anders omdat hij toch al jaren die muzikale hint geeft over de volgende afvaller in zijn show.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:35:03 #126
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137449121
Ik zit ook vanaf de eerste aflevering al op JW. Toch heeft JW wel het meeste geld in de pot gekregen van iedereen volgens mij.
  roze donderdag 6 maart 2014 @ 15:36:10 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137449161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Collega's van Roodbeen bij Radio 2 ontdekken dit. Uitgerekend collega's van Roodbeen...
Oh uiteraard.. Oeps _O-

Ik weet het gewoon niet. Ergens geloof ik dat JW het is maar aan de andere kant ligt het er zo dik bovenop elke keer dat ik het ook weer niet geloof. Lastig :9
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:52:04 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137449622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Bij de 70 opdracht had iedereen kunnen Mollen, feit is dat JW zich niet verdacht maakt door de - voor zijn gevoel - juiste windmolen te kiezen.

Bij de vingerafdruk opdracht maakte iedereen er een zooitje van en was het Susan die uiteindelijk heel simpel voor een verkeerde vingerafdruk kon kiezen.. zou best een prima molactie kunnen zijn.
Waarbij Sofie gewoon niet tegen Susan zei dat het een deel van een vingerafdruk was, terwijl zij dat wel wist.
Sofie had zowel de informatie van Aaf als die kwart vingerafdruk in handen, Susan had van Sofie gehoord over die kwart vingerafdruk die Aaf gezien had, maar als Susan geen flauw idee heeft wat ze moet tekenen, en Sofie die het ding aan haar moet omschrijven gewoon niet zegt dat het om die kwart vingerafdruk gaat, is Susan niet m'n eerste verdachte qua mollen bij die opdracht.

Sofie en Susan wisten beiden dat er iets was met een kwart vingerafdruk, Sofie heeft dat ding in handen, moet hem aan Susan omschrijven, en zegt NIET dat het om die kwart vingerafdruk gaat waar ze het eerder over gehad hebben, maar verwijt Susan achteraf wel dat ze ongezien niet begreep dat het een vingerafdruk was die ze moest tekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:53:31 #129
90600 Jor_Dii
pi_137449676
JW is in mijn ogen te fanatiek met geld winnen bezig. Hij had bij de windmolen ook voor eentje ernaast kunnen gaan zonder dat dat opvallend zou zijn geweest. Bij de drakenboot was hij retefantiek om te winnen en zo kan ik er nog wel een paar opdrachten uithalen waar hij zich als kandidaat gedraagt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:59:22 #130
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137449850
Iemand die al helemaal zeker weet wie de mol is? :D
Zenmate VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 6 maart 2014 @ 16:06:01 #131
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137450127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ook dat nog inderdaad, al is het bij hem natuurlijk net iets anders omdat hij toch al jaren die muzikale hint geeft over de volgende afvaller in zijn show.
Heb het idee dat de collega's van JW gewoon een beetje zitten te fucken en wat in elkaar hebben geflansd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:58:46 #132
166021 Zeta
pi_137453865
Ik was altijd een tijd bang dat het aaf was, maar die is er gelukkig uit, alleen sindsdien zit ik echt in dubio, JW was mijn oorspronkelijke mol na aflevering 1, maar de simpele reden dat hij zo into het hele spelletje is, en laatst zoveel geld heeft gehaald, wilde ik gewoon niet dat die de mol is, en dat hij dat niet is denk ik dat ook.

Sofie is ook al sinds het begin redelijk obvious en ook daarom, kan zij dat gewoon niet zijn. Susan is wel geniepig, en die groepsvrijstelling ach dat hadden ze allemaal op tygo denk ik na wel gedaan, en tja Tygo is een held, maar geen Mol.

Dus Freek blijft over, ik zat te denken hij houdt er niet van in de schijnwerpers te staan, dat freek wel van een Dark Room houdt(ok ok extreem ver gezocht) Maar heeft er eigenlijk iemand een goed overzicht van hoeveel geld er individueel is binnengehaald.
*O*
  donderdag 6 maart 2014 @ 18:54:17 #133
39325 Smeich
pi_137455537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:41 schreef TLC het volgende:
Als je het heel simpel bekijkt ;

de mol staat niet graag in de schijnwerpers, dus dan zouden Freek en Tygo al af vallen.

Blijven over Sofie, Susan en JW.

Sofie is de enige van die 3 die bij de '70' opdrachten op het strand niks goeds had, en waarom zou je als mol willen meewerken aan een opdracht waarbij zoveel geld valt te verdienen ?
Susan was zelfs erg op dreef tijdens die opdracht en had het 2 van de 3 keer goed, een beetje teveel als je mol bent denk ik, ook JW was te goed in die opdracht om de mol te zijn.

Verder was Sofie aardig de weg kwijt op het laatst, terwijl ze toch echt eerder zei een goed richtingsgevoel te hebben (bij die snake opdracht), en toen JW haar vroeg over die (duim)afbeelding begon ze ineens met 'he een koe ! :D'

Het kan gewoon bijna niet anders dan dat de mol Sofie is :)
Erg simpel ja ;) :P Maakt toch niet uit als je als mol mee wilt werken aan die opdracht met die windmolen? Gewoon een verkeerde molen kiezen. Klaar. Was zij ook niet diegene die Jan-Willem had ontdekt tijdens de processie? Rare actie, als molzijnde.

Het kan gewoon bijna niet anders dan dat Sofie niet de mol is :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarbij Sofie gewoon niet tegen Susan zei dat het een deel van een vingerafdruk was, terwijl zij dat wel wist.
Sofie had zowel de informatie van Aaf als die kwart vingerafdruk in handen, Susan had van Sofie gehoord over die kwart vingerafdruk die Aaf gezien had, maar als Susan geen flauw idee heeft wat ze moet tekenen, en Sofie die het ding aan haar moet omschrijven gewoon niet zegt dat het om die kwart vingerafdruk gaat, is Susan niet m'n eerste verdachte qua mollen bij die opdracht.

Sofie en Susan wisten beiden dat er iets was met een kwart vingerafdruk, Sofie heeft dat ding in handen, moet hem aan Susan omschrijven, en zegt NIET dat het om die kwart vingerafdruk gaat waar ze het eerder over gehad hebben, maar verwijt Susan achteraf wel dat ze ongezien niet begreep dat het een vingerafdruk was die ze moest tekenen.
Die informatie met Susan delen over die vingerafdruk zou een mol niet doen denk ik, want de kans bestaat dat Susan dat juist kon gebruiken om geld in de pot te krijgen. Dat Susan vervolgens niet doorhad dat het om een vingerafdruk ging, maakt Susan in mijn ogen juist verdacht. En wellicht ook in de (*sorry* zaadvragende :P) ogen van Sofie, die Susan misschien als mol ziet en wilde zien wat Susan met die informatie zou doen. Je zou kunnen denken dat Sofie er nu van overtuigd is dat Susan de mol is.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:09:26 #134
262323 Droathoah
Bradipo
pi_137456031
Misschien heeft JW wel heel veel geld verstuurd wat hij verdiend heeft en zeker weet dat het niet aankomt?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:14:04 #135
172572 kvd
pi_137456178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:09 schreef Droathoah het volgende:
Misschien heeft JW wel heel veel geld verstuurd wat hij verdiend heeft en zeker weet dat het niet aankomt?
1: JW heeft geen geld verstuurd want zijn enveloppe is door Tygo gestolen
2: als hij wel geld zou hebben verstuurd zou het sowieso in de pot hebben gezeten aangezien het geld op die manier veilig wordt gesteld
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:14:46 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137456206
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:54 schreef Smeich het volgende:
Die informatie met Susan delen over die vingerafdruk zou een mol niet doen denk ik, want de kans bestaat dat Susan dat juist kon gebruiken om geld in de pot te krijgen. Dat Susan vervolgens niet doorhad dat het om een vingerafdruk ging, maakt Susan in mijn ogen juist verdacht. En wellicht ook in de (*sorry* zaadvragende :P) ogen van Sofie, die Susan misschien als mol ziet en wilde zien wat Susan met die informatie zou doen. Je zou kunnen denken dat Sofie er nu van overtuigd is dat Susan de mol is.
Hoe had Susan op basis van dat gebazel van Freek moeten weten dat het een vingerafdruk was, terwijl Sofie haar dat niet eens vertelt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:35:32 #137
137596 TLC
pi_137457087
Op het eiland (aflevering 1 aan het allereerste begin) doet de postbode 2 brieven in een brievenbus (winnaar + verliezer) en 1 in een aparte brievenbus (de mol), en daarna zie je dat hij brieven tevoorschijn haalt met de namen van Susan, Freek en Sofie.

Wat kan dat toch betekenen ? :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:04:38 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137458378
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef TLC het volgende:
Op het eiland (aflevering 1 aan het allereerste begin) doet de postbode 2 brieven in een brievenbus (winnaar + verliezer) en 1 in een aparte brievenbus (de mol), en daarna zie je dat hij brieven tevoorschijn haalt met de namen van Susan, Freek en Sofie.

Wat kan dat toch betekenen ? :o
dan heb je al meer brieven dan deelnemers. Dus dat gaat niet :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:05:38 #139
137596 TLC
pi_137458426
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

dan heb je al meer brieven dan deelnemers. Dus dat gaat niet :D
of dat kan betekenen dat iig Tygo en JW al zeker zijn van een finaleplek ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:07:54 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137458500
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef TLC het volgende:

[..]

of dat kan betekenen dat iig Tygo en JW al zeker zijn van een finaleplek ;)
ja, maar winnaar en verliezer en mol gaat niet op.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvBetrouwbaar en snel - ExpressVPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:20:43 #141
201866 MarijeH
pi_137459008
IkBenDeMol twitterde op donderdag 06-03-2014 om 20:15:44 5 op een ERij. #widm. Zometeen Ned 1. Maar nu eerst #moltalk met @schemer en mijn collega @keestol via http://t.co/Mxx6PmEWi7 reageer retweet
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:25:32 #142
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137459225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef TLC het volgende:

[..]

of dat kan betekenen dat iig Tygo en JW al zeker zijn van een finaleplek ;)
Of dat zij nog af gaan vallen voor de finale :o
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:57:41 #143
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137460958
Susan heeft groen bij 5op een rij, want de mol heeft altijd groen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:17:38 #144
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137462240
Ben ik de enige die de opdracht om freek de spotten vreemd vind, moet toch opvallen, iemand met een cameraman naast je........
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:27:13 #145
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137462931
Mijn mol wat doe je.....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:28:06 #146
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_137463011
Neeeee :o
Al die hints :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2014 @ 21:30:42 #147
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137463202
Na vorige week ben je ook dom als je nog op JW zat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:31:21 #148
362938 Ooku
pi_137463249
zoals ik al zei: Freek is de mol!!
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:31:46 #149
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137463285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Ooku het volgende:
zoals ik al zei: Freek is de mol!!
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2014 @ 21:32:40 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137463344
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:31 schreef Ooku het volgende:
zoals ik al zei: Freek is de mol!!
Mwah, Susan is nu toch wel redelijk logisch als mol. Andere opties zijn vrijwel uitgesloten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Surfshark - veilig toegang tot het open internetPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvZenmate VPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:34:51 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_137463455
Onder de grond, onder de grond,
Daar woont de mol met zijn jasje van bont,
GraAft er een gang,
10 meter lang
Zand op z'n snuitje en zand op z'n wang
Molletje kan bijna niet zien,
Dat komt door het donker misschien
Molletje straks stoot jij je kop
zet voortaan altijd je bril maar op
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:35:07 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137463466
HAHAHA MENSEN :D

Ondanks dat ik een beetje moet huilen omdat ik wéér zo in de zeik genomen ben door WIDM, ben ik ook heel blij dat het toch niet zo'n kutseizoen is :D
Zou toch ook wat zijn als half Nederland het vanaf het begin af aan al goed had :o

De kans was natuurlijk ook groter dat ik al die tijd verkeerd zat en nog een klap in m'n face kreeg als er toch een rood scherm kwam (en dus bij het overgrote deel van de WIDM kijkers hoor die pas laat of niet op de goede mol zit), dan dat ik bij één van de weinige kijkers hoor die het vanaf het begin af aan goed heeft :P

Het was bij J-W trouwens pas de eerste keer vlak voor dit scherm dat ik een oprechte emotie bij hem zag, hij is wel echt de beste nep-mol ooit :P

Maar dan is 't dus toch Susan :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:35:20 #153
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137463481
Bi tot de zar dat JW eruit is. Nu weet ik het écht niet meer hoor.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:36:24 #154
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_137463537
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef Xummon het volgende:
Ben ik de enige die de opdracht om freek de spotten vreemd vind, moet toch opvallen, iemand met een cameraman naast je........
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef Xummon het volgende:
Ben ik de enige die de opdracht om freek de spotten vreemd vind, moet toch opvallen, iemand met een cameraman naast je........
Word natuurlijk een stuk mooier gemaakt dan het is.
Waarschijnlijk zijn er maar enkele secondes gefilmd met Freek.
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:36:24 #155
42184 crew  DaMart
pi_137463538
Susan had bij vijf op een rij de groene schijven, waarop duidelijk 'Mol' te lezen was. De mol krijgt altijd een groen scherm, dus nu ook een groene schijf?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:38:39 #156
420381 Hetbanaantje
pi_137463689
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:36 schreef DaMart het volgende:
Susan had bij vijf op een rij de groene schijven, waarop duidelijk 'Mol' te lezen was. De mol krijgt altijd een groen scherm, dus nu ook een groene schijf?
De titel van de aflevering ''de lachende derde'' Wie gaat er als derde uit bij 5 op een rij? Susan. En dat had ze ook nog ns groene schijven. :')
Gaat zij er volgende week uit dan is het Sophie. :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:39:00 #157
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_137463712
Finale tussen Sofie, Susan en Freek. Susan is de mol, Sofie winnaar, Freek verliezer. Eitje :P
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 21:40:11 #158
89411 Rockfire
pi_137463781
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:39 schreef JochemP het volgende:
Finale tussen Sofie, Susan en Freek. Susan is de mol, Sofie winnaar, Freek verliezer. Eitje :P
Hier ben ik het helemaal mee eens. Nu JW er uit is heeft Freek zijn plek als verliezer in mijn lijstje inderdaad overgenomen :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:41:20 #159
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137463847
En tijdens de aflevering werd ik juist weer bevestigd dat JW het was omdat hij deze aflevering alweer 4000 euro uit de pot heeft weten te houden (1500 door die proviantkist te openen en 2500 door ineens Freek te missen die bij Art aan komt door met die hond te kloten).
Wat weer die 2250 van vorige aflevering in het niet doet vallen zoals verwacht.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2014 @ 21:41:41 #160
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137463867
Terwijl ik haar tactiek echt dramatisch vind, van Susan. Gewoon niet leuk. Maar het werkt wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Surf volledig anoniem met NordVPNSurf volledig anoniem met NordVPNZenmate VPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:42:29 #161
39325 Smeich
pi_137463912
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Moira. het volgende:
En tijdens de aflevering werd ik juist weer bevestigd dat JW het was omdat hij deze aflevering alweer 4000 euro uit de pot heeft weten te houden (1500 door die proviantkist te openen en 2500 door ineens Freek te missen die bij Art aan komt door met die hond te kloten).
Wat weer die 2250 van vorige aflevering in het niet doet vallen zoals verwacht.
Dan was het nog steeds onzinnig geweest om die 2250 binnen te halen vorige week, als hij de mol was geweest.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:43:04 #162
420381 Hetbanaantje
pi_137463951
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terwijl ik haar tactiek echt dramatisch vind, van Susan. Gewoon niet leuk. Maar het werkt wel.
De mol van dit jaar is zoiezo een vrouw. Maar ik ben er nog niet helemaal zeker van welke.
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:43:40 #163
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137463989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:42 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dan was het nog steeds onzinnig geweest om die 2250 binnen te halen vorige week, als hij de mol was geweest.
Natuurlijk niet, omdat half Nederland hem daardoor ineens niet meer verdacht terwijl hij wist dat er een dikke kans was dat hij dat de volgende aflevering weer in het niet kon doen vallen door 4000 euro mis te laten lopen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:43:45 #164
137596 TLC
pi_137463993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef TLC het volgende:
Op het eiland (aflevering 1 aan het allereerste begin) doet de postbode 2 brieven in een brievenbus (winnaar + verliezer) en 1 in een aparte brievenbus (de mol), en daarna zie je dat hij brieven tevoorschijn haalt met de namen van Susan, Freek en Sofie.

Wat kan dat toch betekenen ? :o
Dus Susan, Freek en Sofie staan in de finale, dat hadden we dus al meteen kunnen weten :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:44:01 #165
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137464007
joeribreuk twitterde op donderdag 06-03-2014 om 21:42:35 De lachende derde. Susan valt als derde af voor de vrijstelling. Maar een mol gaat sowieso door. Dus ze kan lachen. Lachende derde. #widm reageer retweet
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:45:47 #166
39325 Smeich
pi_137464107
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, omdat half Nederland hem daardoor ineens niet meer verdacht terwijl hij wist dat er een dikke kans was dat hij dat de volgende aflevering weer in het niet kon doen vallen door 4000 euro mis te laten lopen.
Wat maakt het uit dat half Nederland hem ineens niet meer zou hebben verdacht? Hij was persoonlijk verantwoordelijk voor 2250 euro in de pot, dat doet een mol niet.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:46:17 #167
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_137464136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Smeich het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat half Nederland hem ineens niet meer zou hebben verdacht? Hij was persoonlijk verantwoordelijk voor 2250 euro in de pot, dat doet een mol niet.
Dit.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:46:55 #168
186694 Wilskracht
pi_137464170
quote:
11s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:41 schreef Moira. het volgende:
En tijdens de aflevering werd ik juist weer bevestigd dat JW het was omdat hij deze aflevering alweer 4000 euro uit de pot heeft weten te houden (1500 door die proviantkist te openen en 2500 door ineens Freek te missen die bij Art aan komt door met die hond te kloten).
Wat weer die 2250 van vorige aflevering in het niet doet vallen zoals verwacht.
Freek missen kon hij niets aan doen. Freek nam een andere ingang.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:51:19 #169
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137464397
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:45 schreef Smeich het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat half Nederland hem ineens niet meer zou hebben verdacht? Hij was persoonlijk verantwoordelijk voor 2250 euro in de pot, dat doet een mol niet.
Er zullen vast mollen zijn geweest die minstens dat bedrag hebben verdiend in het totaal van de pot :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:52:09 #170
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137464439
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Freek missen kon hij niets aan doen. Freek nam een andere ingang.
Hij had Art toch in zijn vizier? Dan kon hij toch zien zodra Freek daar kwam?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
Surf prive met PureVPNDe snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:52:30 #171
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137464457
Tip van Tygo door de portofoon over Freek kan in een voertuig zitten... Tygo wist dat Freek kon meeluisteren???
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 21:53:13 #172
89411 Rockfire
pi_137464493
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Xummon het volgende:
Tip van Tygo door de portofoon over Freek kan in een voertuig zitten... Tygo wist dat Freek kon meeluisteren???
Wat dacht je van Sofie die duidelijk ging vragen waar Susan zat?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:53:23 #173
39325 Smeich
pi_137464501
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Xummon het volgende:
Tip van Tygo door de portofoon over Freek kan in een voertuig zitten... Tygo wist dat Freek kon meeluisteren???
Als Tygo de mol zou zijn wel ja, erg slim.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:54:40 #174
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137464566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef Smeich het volgende:

[..]

Als Tygo de mol zou zijn wel ja, erg slim.
omdat hij weet dat Freek niet op hem zit, zou heel slim zijn
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:56:32 #175
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137464664
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:59:47 #176
39325 Smeich
pi_137464851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Interesting :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 21:59:48 #177
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137464852
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Verdomd goed gevonden, deze.
Brutal. Fucking. Metal.
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:01:22 #178
89411 Rockfire
pi_137464924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Ze zat op Sofie als mol, daar kon ze dus niet voor kiezen. Dan kan ze toch hebben gekozen voor iemand die ze het meer gunt?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:02:31 #179
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_137464981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ze zat op Sofie als mol, daar kon ze dus niet voor kiezen. Dan kan ze toch hebben gekozen voor iemand die ze het meer gunt?
Waarom niet? Je zou toch juist kiezen voor degene waarop je zit? Mijn hersenen doen pijn :'(
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:03:46 #180
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137465066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ze zat op Sofie als mol, daar kon ze dus niet voor kiezen. Dan kan ze toch hebben gekozen voor iemand die ze het meer gunt?
nou ja, het is haar taak geld uit de pot te spelen. Met deze keuze komt er rente over het geld wat ze aan Freek stuurde. Dat is niet logisch.
Of haar 'nee, met dat geld gaat niks meer mis </gekke blik in de camera>' was toch een voorbode dat er nog wat aan zit te komen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Cyberghost VPNZavvi - Fandom en GeekgearBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:04:23 #181
186694 Wilskracht
pi_137465110
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hij had Art toch in zijn vizier? Dan kon hij toch zien zodra Freek daar kwam?
Hij raakte afgeleid door de hond lette wel op Freek maar niet op Art.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:17 #182
89411 Rockfire
pi_137465242
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef JochemP het volgende:

[..]

Waarom niet? Je zou toch juist kiezen voor degene waarop je zit? Mijn hersenen doen pijn :'(
Ze moest kiezen tussen Tygo of Freek. Ze zat op geen van beide...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:20 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137465249
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Aflevering 9 is de finale-aflevering of komende aflevering al? Dat maakt wel uit namelijk..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:37 #184
137596 TLC
pi_137465273
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vraag me alleen nog af waarom Susan kiest voor een vrijstelling voor Freek terwijl ze geld naar hem gestuurd heeft voor aflevering 9. Dat is of een mindfuck van het programma of een aanwijzing dat ze de mol niet is?
Ik snap sowieso niet waarom de mol bij de 70 opdracht moedwillig gaat meehelpen door 2 van de 3 opdrachten goed te doen, daar is ie niks bij gebaat, zeker niet als het bedrag zo hoog is
"You can call me Susan if it makes you happy"
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:06:57 #185
89411 Rockfire
pi_137465292
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou ja, het is haar taak geld uit de pot te spelen. Met deze keuze komt er rente over het geld wat ze aan Freek stuurde. Dat is niet logisch.
Of haar 'nee, met dat geld gaat niks meer mis </gekke blik in de camera>' was toch een voorbode dat er nog wat aan zit te komen.
Nee dat is inderdaad niet logisch. Zou ze dan toch geen geld in de envelop hebben gestopt?
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:08:08 #186
420015 Utopierikblue
Utopia gek
pi_137465383
Na aflevering 8 weet ik het zeker, Freek is de mol.
Tijdens het zien van de zoektocht naar Freek/art binnen 20 minuten viel me het volgende op;

Gedurende de hele montage van de 20 minuten zoektocht is Freek geen enkele keer tegelijk met de rest in beeld gekomen.
Ik vermoed dat Freeks zoektocht naar Art al eerder die dag is opgenomen terwijl de rest stond te wachten.
Daarna zijn ze zelf gaan zoeken terwijl Freek al lang ergens anders of in dat huis was.
Ze konden Freek dus nooit vinden.
Ook de aankomst bij Art van Freek was dus al eerder en daarom hebben ze dat nooit kunnen zien.
De portogeluiden wanneer Freek in beeld was hebben ze later erbij gemonteerd, hij heeft nooit echt echt staan luisteren naar wat er werd gezegd.

Indien Freek niet de vrijstelling had verdiend eerder deze aflevering had hij waarschijnlijk de locatie van art direct geweten als Mol zodat hij daar idd had kunnen zitten en altijd binnen 1 minuut bij Art te komen om zo de vrijstelling weer terug te pakken. Zodat of niemand of de Mol altijd die vrijstelling zou krijgen.
Zou kunnen?
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:08:40 #187
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_137465419
Jan Willem zit nu gewoon op Duivelseiland, de vrijstelling van Freek wordt kapot gemaakt door een zwarte vrijstelling die Jan Willem op Duivelseiland natuurlijk vind en Freek en Susan verlaten voor de laatste executie het spel. Eind goed al goed en kan ik nog een weekje in de Jan Willem tunnel zitten *)
»» Democracy is so overrated »»
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:09:05 #188
172572 kvd
pi_137465451
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom de mol bij de 70 opdracht moedwillig gaat meehelpen door 2 van de 3 opdrachten goed te doen, daar is ie niks bij gebaat, zeker niet als het bedrag zo hoog is
Susan was niet blij met de vastberadenheid van JW om in de tweede molen te gaan. Zij zou als mol precies weten dat het geld in de tweede molen zou liggen. En ze kent zichzelf en weet dat ze nooit boven zou zijn gekomen. Als mol zou je dan zelf de tweede molen in willen en halverwege op moeten geven omdat je niet meer durft en zo geen geld in de pot krijgt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:09:27 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137465472
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom de mol bij de 70 opdracht moedwillig gaat meehelpen door 2 van de 3 opdrachten goed te doen, daar is ie niks bij gebaat, zeker niet als het bedrag zo hoog is
wel als je daardoor goodwill kweekt en op cruciale posities komt te staan. Wellicht lag er op haar windmolen wel 4000 geld. Ze had pech dat Jan-Willem ook iets goed deed en per se die windmolen wilde anders had ze daar hetzelfde kunnen doen. Of wel doorklimmen en geld wegwaaien.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:09:37 #190
172572 kvd
pi_137465485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef RoelerMF het volgende:
Jan Willem zit nu gewoon op Duivelseiland, de vrijstelling van Freek wordt kapot gemaakt door een zwarte vrijstelling die Jan Willem op Duivelseiland natuurlijk vind en Freek en Susan verlaten voor de laatste executie het spel. Eind goed al goed en kan ik nog een weekje in de Jan Willem tunnel zitten *)
^O^

Het beste idee van de avond
Cyberghost VPNZenmate VPNBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:10:22 #191
39325 Smeich
pi_137465526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Utopierikblue het volgende:
Na aflevering 8 weet ik het zeker, Freek is de mol.
Tijdens het zien van de zoektocht naar Freek/art binnen 20 minuten viel me het volgende op;

Gedurende de hele montage van de 20 minuten zoektocht is Freek geen enkele keer tegelijk met de rest in beeld gekomen.
Ik vermoed dat Freeks zoektocht naar Art al eerder die dag is opgenomen terwijl de rest stond te wachten.
Daarna zijn ze zelf gaan zoeken terwijl Freek al lang ergens anders of in dat huis was.
Ze konden Freek dus nooit vinden.
Ook de aankomst bij Art van Freek was dus al eerder en daarom hebben ze dat nooit kunnen zien.
De portogeluiden wanneer Freek in beeld was hebben ze later erbij gemonteerd, hij heeft nooit echt echt staan luisteren naar wat er werd gezegd.

Indien Freek niet de vrijstelling had verdiend eerder deze aflevering had hij waarschijnlijk de locatie van art direct geweten als Mol zodat hij daar idd had kunnen zitten en altijd binnen 1 minuut bij Art te komen om zo de vrijstelling weer terug te pakken. Zodat of niemand of de Mol altijd die vrijstelling zou krijgen.
Zou kunnen?
Je bent serieus? :') :D
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:10:23 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137465528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Aflevering 9 is de finale-aflevering of komende aflevering al? Dat maakt wel uit namelijk..
beide. Aankomende aflevering is 9 en het is de finale-aflevering
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:10:37 #193
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137465544
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Utopierikblue het volgende:
Na aflevering 8 weet ik het zeker, Freek is de mol.
Tijdens het zien van de zoektocht naar Freek/art binnen 20 minuten viel me het volgende op;

Gedurende de hele montage van de 20 minuten zoektocht is Freek geen enkele keer tegelijk met de rest in beeld gekomen.
Ik vermoed dat Freeks zoektocht naar Art al eerder die dag is opgenomen terwijl de rest stond te wachten.
Daarna zijn ze zelf gaan zoeken terwijl Freek al lang ergens anders of in dat huis was.
Ze konden Freek dus nooit vinden.
Ook de aankomst bij Art van Freek was dus al eerder en daarom hebben ze dat nooit kunnen zien.
De portogeluiden wanneer Freek in beeld was hebben ze later erbij gemonteerd, hij heeft nooit echt echt staan luisteren naar wat er werd gezegd.

Indien Freek niet de vrijstelling had verdiend eerder deze aflevering had hij waarschijnlijk de locatie van art direct geweten als Mol zodat hij daar idd had kunnen zitten en altijd binnen 1 minuut bij Art te komen om zo de vrijstelling weer terug te pakken. Zodat of niemand of de Mol altijd die vrijstelling zou krijgen.
Zou kunnen?
NEE
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:10:47 #194
11482 Clauw
pi_137465553
De lachende 3e stemmer Susan!
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:11:11 #195
137596 TLC
pi_137465582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef kvd het volgende:

[..]

Susan was niet blij met de vastberadenheid van JW om in de tweede molen te gaan. Zij zou als mol precies weten dat het geld in de tweede molen zou liggen. En ze kent zichzelf en weet dat ze nooit boven zou zijn gekomen. Als mol zou je dan zelf de tweede molen in willen en halverwege op moeten geven omdat je niet meer durft en zo geen geld in de pot krijgt.
Maar JW kon van tevoren niet weten welke molen er precies bedoeld werd in het filmpje, door meer molens over te houden kon de mol meer keuzes geven voor JW, dus erg logisch zou dat niet zijn van Susan
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:11:52 #196
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137465624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef TLC het volgende:

[..]

Maar JW kon van tevoren niet weten welke molen er precies bedoeld werd in het filmpje, door meer molens over te houden kon de mol meer keuzes geven voor JW, dus erg logisch zou dat niet zijn van Susan
jawel. Hij had geteld in z'n filmpje. Hij wist vrij precies waar hij zijn moest.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:12:14 #197
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_137465645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Utopierikblue het volgende:
Na aflevering 8 weet ik het zeker, Freek is de mol.
Tijdens het zien van de zoektocht naar Freek/art binnen 20 minuten viel me het volgende op;

Gedurende de hele montage van de 20 minuten zoektocht is Freek geen enkele keer tegelijk met de rest in beeld gekomen.
Ik vermoed dat Freeks zoektocht naar Art al eerder die dag is opgenomen terwijl de rest stond te wachten.
Daarna zijn ze zelf gaan zoeken terwijl Freek al lang ergens anders of in dat huis was.
Ze konden Freek dus nooit vinden.
Ook de aankomst bij Art van Freek was dus al eerder en daarom hebben ze dat nooit kunnen zien.
De portogeluiden wanneer Freek in beeld was hebben ze later erbij gemonteerd, hij heeft nooit echt echt staan luisteren naar wat er werd gezegd.

Indien Freek niet de vrijstelling had verdiend eerder deze aflevering had hij waarschijnlijk de locatie van art direct geweten als Mol zodat hij daar idd had kunnen zitten en altijd binnen 1 minuut bij Art te komen om zo de vrijstelling weer terug te pakken. Zodat of niemand of de Mol altijd die vrijstelling zou krijgen.
Zou kunnen?
Wut? :')!
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:12:25 #198
172572 kvd
pi_137465654
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef TLC het volgende:

[..]

Maar JW kon van tevoren niet weten welke molen er precies bedoeld werd in het filmpje, door meer molens over te houden kon de mol meer keuzes geven voor JW, dus erg logisch zou dat niet zijn van Susan
In het filmpje van de toekomst had hij gezien dat hij de meest rechtse moest hebben. Molen 1 viel af, dus moest het molen 2 zijn.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:12:35 #199
381708 opreis
pi_137465674
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

beide. Aankomende aflevering is 9 en het is de finale-aflevering
Wat heeft freek dan aan de finale vrijstelling?
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:12:58 #200
137596 TLC
pi_137465697
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jawel. Hij had geteld in z'n filmpje. Hij wist vrij precies waar hij zijn moest.
geteld ? wanneer heeft ie dat gedaan, zou ook wel erg knap zijn bij zo'n kort filmpje

Volgens mij had ie het alleen over de meest linker (of rechter) molen
"You can call me Susan if it makes you happy"
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:13:36 #201
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137465741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat heeft freek dan aan de finale vrijstelling?
er komt nog een excecutie aan begin/halverwege van aflevering?????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:13:55 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137465755
Oh, en een tempelachtig ding, gebouwd door missionarissen met heiligenbeelden.
Dat pleit dan weer voor Suus.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:17:13 #203
172572 kvd
pi_137465953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Xummon het volgende:

[..]

er komt nog een excecutie aan begin/halverwege van aflevering?????
Blijkbaar, want er moet er nog 1 afvallen volgens Art
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:17:23 #204
89411 Rockfire
pi_137465960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Xummon het volgende:

[..]

er komt nog een excecutie aan begin/halverwege van aflevering?????
Of er komen niet nog maar 2, maar nog 3 afleveringen.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:17:56 #205
375898 Minimunt
Radio DJ
pi_137465994
Citaat uit 't andere topic;

Is de onthullingsuitzending al opgenomen?

JW zegt zo juist dat ie vorige week nog tegen Tygo zei 'dit is volgens mij het 7e jaar met een mannelijke mol'

Verklapt hij hier nu gewoon dat het tygo of freek is?!
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:18:32 #206
172572 kvd
pi_137466028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:17 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Of er komen niet nog maar 2, maar nog 3 afleveringen.
Volgens het dagboek van JW is 20 maart de finale....op zijn verjaardag....verdacht...

...oh nee, hij is de mol niet... -O-
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:19:12 #207
89411 Rockfire
pi_137466076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Volgens het dagboek van JW is 20 maart de finale....op zijn verjaardag....verdacht...

...oh nee, hij is de mol niet... -O-
20 maart de finale en dan 27 maart de ontknoping :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:28:23 #208
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137466641
Tygo zei vorige week dat ie nog een joker had en deze niet had ingezet! Zou hij dit nu wel gedaan hebben??
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:30:46 #209
89411 Rockfire
pi_137466779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:28 schreef Xummon het volgende:
Tygo zei vorige week dat ie nog een joker had en deze niet had ingezet! Zou hij dit nu wel gedaan hebben??
Ja, dat is duidelijk in beeld gebracht...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:31:14 #210
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137466806
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ja, dat is duidelijk in beeld gebracht...
hmm niet gezien
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Surf volledig anoniem met NordVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf prive met PureVPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:31:17 #211
420901 Anemoon_de_Velde
pi_137466809
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:28 schreef Xummon het volgende:
Tygo zei vorige week dat ie nog een joker had en deze niet had ingezet! Zou hij dit nu wel gedaan hebben??
Ik heb hem die vrijstelling vandaag zien inzetten.
  ESF Reporter donderdag 6 maart 2014 @ 22:34:50 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_137466979
Ik zit te kloten met die titels die vast niks betekenen, maar ach...

Vindingrijk
Jennifer
Schijnbeweging
5 op een [1/2]
Een heilige aanwijzing
Rij [2/2] > 'Rij' stond in de titel met een hoofdletter

De lachende derde
Een zware keuze

...moet je zien

:o :')
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:34:54 #213
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137466984
wat me we opviel, tijdens het invullen van de test van JW, zien we een dame een pop neerzetten met een blauw badpak/bikini, de vrouw kijkt ook nog eens recht in de camera!
Kan iemand hier een aanwijzing in zien???
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  MOL-held donderdag 6 maart 2014 @ 22:35:03 #214
89411 Rockfire
pi_137466998
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:31 schreef Xummon het volgende:

[..]

hmm niet gezien
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:36:04 #215
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137467042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Rockfire het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oke duidelijk
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:38:33 #216
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137467182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kloten met die titels die vast niks betekenen, maar ach...

Vindingrijk
Jennifer
Schijnbeweging
5 op een [1/2]
Een heilige aanwijzing
Rij [2/2] > 'Rij' stond in de titel met een hoofdletter

De lachende derde
Een zware keuze

...moet je zien

:o :')
Visser de mol, kun je eruit halen met een beetje fantasie

ligt dan wel aan de volgende titels
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:39:27 #217
172572 kvd
pi_137467234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Rockfire het volgende:

[..]

20 maart de finale en dan 27 maart de ontknoping :P
Jaaaaa, een extra uitzending. ..
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:47:46 #218
360331 PicoMMP
pi_137467656
De volgende aflevering heeft dus een titel die begint met een O
  Redactie Sport donderdag 6 maart 2014 @ 22:48:44 #219
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137467695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
De volgende aflevering heeft dus een titel die begint met een O
Niet op volgorde. De eerste 2 waren Schijnbeweging en Vindingrijk, oftewel SV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:54:04 #220
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137467959
volgende aflevering hoeft idd geen O te zijn, met

een iets wat lijkt op een o, i of l, zou de theorie wel bevestigen

meet beetje fantasie kun je namelijk in de J ook weer een L zien
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  donderdag 6 maart 2014 @ 22:54:38 #221
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_137467978
Susan is de mol anders ga ik huilend mn bed in na de finale ;)
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:02:40 #222
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_137468353




Niet dat het iets is, maar vond hem wel leuk.
I'm not the girl in the picture..
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:09:50 #223
405219 -Buttercup
Chin up
pi_137468673
`de lachende derde`

1) de lachende derde. (=persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst.)

De anderen zaten in het conflict van het moeten kiezen wie naar de finale zou gaan en Freek profiteerde daar uiteindelijk van, terwijl hij erbuiten stond.
For most of history, Anonymous was a woman.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:11:24 #224
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137468733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef -Buttercup het volgende:
`de lachende derde`

1) de lachende derde. (=persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst.)

De anderen zaten in het conflict van het moeten kiezen wie naar de finale zou gaan en Freek profiteerde daar uiteindelijk van, terwijl hij erbuiten stond.
dit zou alleen ergens op slaan al er 2 zouden discuseren ipv 3
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:15:16 #225
405219 -Buttercup
Chin up
pi_137468907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Xummon het volgende:

[..]

dit zou alleen ergens op slaan al er 2 zouden discuseren ipv 3
Ik weet niet zeker of het een spreekwoord is dat alleen opgaat wanneer er echt letterlijk maar 2 mensen een conflict hebben.
For most of history, Anonymous was a woman.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:21:29 #226
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_137469191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Aflevering 9 is de finale-aflevering of komende aflevering al? Dat maakt wel uit namelijk..
De komende aflevering is aflevering 9. Het is niet de finale, want Freek heeft een vrijstelling voor de finale gewonnen (die hij dus volgende aflevering mag inzetten).

Toch leuk om te zien dat ik toch gelijk ga krijgen dat Sofie de finale gaat halen (de leadertheorie is dan wel gebaseerd op los zand, maar dan wel goed 10 jaar oud drijfzand).

Als Susan de mol is ben ik wel bang dat het een beetje zoals Anne-Marie twee jaar geleden zal zijn ("ja, daar heb ik niet kunnen mollen want dat deden de kandidaten al"). Al maakt die beslissing van haar bij het vijf-op-een-rij spel het wel aardig definitief (de mol weet wat er daarna volgt en wat de beste positie is).

Tenslotte ben ik benieuwd wie er vorige aflevering eigenlijk een rood scherm gehad zou hebben.......zeer waarschijnlijk onze eerste finalist :o

P.S. Sofie draagt die bikini vrij goed (ok, geen Jennifer.....maar ook geen Aaf, waar we 1 executie van verwijdert waren!) :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Sherlock_Holmes op 06-03-2014 23:34:45 ]
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:25:10 #227
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_137469362
Tygo is de mol. Ik heb al die tijd gelijk gehad :)
AFCA!
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:25:17 #228
423614 Ehuls
pi_137469369
Ik lees hier al een tijdje mee, maar aangezien ik al een tijdje mijn accountgegevens voor Fok kwijt was nog niet eerder kunnen reageren, nu maar gewoon opnieuw aangemekd. Er viel me deze aflevering iets op, tijdens de opdracht waar Freek op zoek moest naar Ard kwam JW aanzetten met 'wanted' posters met de foto van Freek er op. Diezelfde posters zijn ook in de leader te zien, echter staat daar niet de foto van Freek op de posters, maar een silhouet. Oftewel, de Mol... Dat zou je als een aanwijzing kunnen zien dat Freek de Mol is :-)
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:35:31 #229
208033 portie
pi_137469737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef Ehuls het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee, maar aangezien ik al een tijdje mijn accountgegevens voor Fok kwijt was nog niet eerder kunnen reageren, nu maar gewoon opnieuw aangemekd. Er viel me deze aflevering iets op, tijdens de opdracht waar Freek op zoek moest naar Ard kwam JW aanzetten met 'wanted' posters met de foto van Freek er op. Diezelfde posters zijn ook in de leader te zien, echter staat daar niet de foto van Freek op de posters, maar een silhouet. Oftewel, de Mol... Dat zou je als een aanwijzing kunnen zien dat Freek de Mol is :-)
Ik denk dat het niets is. De filmpjes in de leader zijn van de toekomstfilmpjes. Daar konden ze niet weten wie er het spel ging spelen voor behoud van de vrijstelling.

Freek werd gekozen, door de kandidaten nadat hij een opdracht won, ook door de kandidaten. dus daar heeft de regie geen invloed op uit kunnen oefenen.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:47:57 #230
137596 TLC
pi_137470111
De mol is in ieder geval een vrouw, want de mol staat niet graag in de schijnwerpers (daarmee vallen Tygo en Freek dus af).

dus 50/50 wie de mol is
"You can call me Susan if it makes you happy"
VyprVPN - de snelle VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNZenmate VPN
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:50:55 #231
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137470218
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef TLC het volgende:
De mol is in ieder geval een vrouw, want de mol staat niet graag in de schijnwerpers (daarmee vallen Tygo en Freek dus af).

dus 50/50 wie de mol is
De mol wil niet in de schijnwerpers en is daarom een vrouw? Wut?
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:51:50 #232
137596 TLC
pi_137470250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De mol wil niet in de schijnwerpers en is daarom een vrouw? Wut?
of je kijkt het begin van de serie even terug voordat je wat zegt
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:53:00 #233
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137470297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef TLC het volgende:

[..]

of je kijkt het begin van de serie even terug voordat je wat zegt
Ik snap de schijnwerperhint, maar waarom moet het dan een vrouw zijn? Waarom geen man?
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:53:01 #234
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137470298
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De mol wil niet in de schijnwerpers en is daarom een vrouw? Wut?
Hij verwijst naar aflevering 1 waar de anderen met lampen moesten schijnen naar tygo en freek.....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:53:53 #235
137596 TLC
pi_137470334
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik snap de schijnwerperhint, maar waarom moet het dan een vrouw zijn? Waarom geen man?
Omdat die 2 in de schijnwerpers stonden, ze wilden graag in de schijnwerpers staan :)

[ Bericht 7% gewijzigd door TLC op 06-03-2014 23:59:51 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:53:57 #236
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137470337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Xummon het volgende:

[..]

Hij verwijst naar aflevering 1 waar de anderen met lampen moesten schijnen naar tygo en freek.....
Dat weet ik, ik heb het gevolgd :P ik snap alleen niet waarom dan persé een vrouw de mol is.
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:57:41 #237
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137470460
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik heb het gevolgd :P ik snap alleen niet waarom dan persé een vrouw de mol is.
Tygo en Freek stonden dus in de schijnwerpers. De lampen waren richting hun gericht, of ja dat was de bedoeling.... Hiermee duidt hij dat dus dat zijn afvallen omdat de mol niet in de schijnwerpers staat....

Je kant het misschien juist ook omdraain, tygo en freek hadden zelf geen schijnwerper. De 2 overgebleven dames juist wel....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:58:38 #238
6729 Stranger
pi_137470488
Over die 'staat niet graag in de schijnwerpers' hint. Wat me vandaag opviel bij de uitslag van de vijf op een rij-proef was dat susan als enige achter de rest van de kandidaten stond, met de andere vier op een rijtje ervoor. Volgens mij staat ze altijd als er iets wordt uitgelegd aan de groep achteraan, heeft iemand daar op gelet?
  donderdag 6 maart 2014 @ 23:59:41 #239
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137470524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef TLC het volgende:

[..]

Omdat die 2 in de schijnwerpers stonden, ze wilden graag in de schijnwerpers staan
Maar niets is wat het lijkt.......

Tygo en Freek hadden zelf juist weer geen schijnwerper........
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:01:26 #240
137596 TLC
pi_137470593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Xummon het volgende:

[..]

Maar niets is wat het lijkt.......

Tygo en Freek hadden zelf juist weer geen schijnwerper........
Maar dat was hun van tevoren al gevraagd wie er graag in de schijnwerpers staan, nog voordat die opdracht uberhaupt was begonnen ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPN
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:12:07 #241
276308 Zocalo
pi_137470946
Minuut 26 jullie niet opgevallen?
Gaat over de vorige aflevering, JW zegt iets van "jullie zijn door dankzij Susan, met de vrijstelling"
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:36:55 #242
276308 Zocalo
pi_137471550
Oh ik zie nu pas wie er uit is :,)
  roze vrijdag 7 maart 2014 @ 00:43:02 #243
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137471722
Tering toch even kippenvel dat JW eruit is.. Hij heeft het erg goed gespeeld
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 00:47:22 #244
423614 Ehuls
pi_137471829
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef portie het volgende:

[..]

Ik denk dat het niets is. De filmpjes in de leader zijn van de toekomstfilmpjes. Daar konden ze niet weten wie er het spel ging spelen voor behoud van de vrijstelling.

Freek werd gekozen, door de kandidaten nadat hij een opdracht won, ook door de kandidaten. dus daar heeft de regie geen invloed op uit kunnen oefenen.
Ik snap niet helemaal wat je hier bedoeld. De posters waren een persoonlijke actie van JW, dus de regie kan helemaal niet vantevoren geweten hebben dat die er zouden komen. De silhouet posters kunnen dus pas na deze opdracht gemaakt zijn.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 01:58:45 #245
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_137472901
Is het niemand opgevallen dat bij de ''ER'' intro 4 van de 5 kandidaten een close up kregen?
Alleen Susan kreeg geen close up en dat versterkt mijn Susan tunnel al heel erg, samen met het feit dat ze inderdaad groen was en de lachende 3e was die afviel en ook als 3e stemde.

Daarnaast had Susan dit in haar toekomstfilmpje gezien (meende ik) en heeft ze niets gezegd.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:49:14 #246
403768 Holenmens
pi_137474314
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Zocalo het volgende:
Minuut 26 jullie niet opgevallen?
Gaat over de vorige aflevering, JW zegt iets van "jullie zijn door dankzij Susan, met de vrijstelling"
Omdat JW al wist dat hij door was.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 08:55:41 #247
109683 TheVulture
pi_137474410
Dat 5 op een rij spel lijkt me wel goed te oefenen vantevoren als je de Mol bent, ik denk dat je als Mol juist die vrijstelling wil omdat je daarna zelf het meestevinvloed hebt om 2500 eur uit de pot te houden. De Mol moest dus in ieder geval bij de laatste twee komen en daarna was het het lot.

Freek blijft mijn mol, maar Susan blijft een outsider
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:31:09 #248
367026 Golden19871
pi_137475025
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat 5 op een rij spel lijkt me wel goed te oefenen vantevoren als je de Mol bent, ik denk dat je als Mol juist die vrijstelling wil omdat je daarna zelf het meestevinvloed hebt om 2500 eur uit de pot te houden. De Mol moest dus in ieder geval bij de laatste twee komen en daarna was het het lot.

Freek blijft mijn mol, maar Susan blijft een outsider
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:38:49 #249
187373 Maartel
pi_137475172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat 5 op een rij spel lijkt me wel goed te oefenen vantevoren als je de Mol bent, ik denk dat je als Mol juist die vrijstelling wil omdat je daarna zelf het meestevinvloed hebt om 2500 eur uit de pot te houden. De Mol moest dus in ieder geval bij de laatste twee komen en daarna was het het lot.

Freek blijft mijn mol, maar Susan blijft een outsider
Het lijkt mij toch lastig te beinvloeden, al leek Freek de groep wel vaak te proberen te beinvloeden met het wegwerken van mensen, en dat alfabetische kwam hem ook niet verkeerd uit.
In principe zou de redactie het briefje van Sofie zelf hebben kunnen vervangen maar dat gaat vrij ver, en zou haar ook een voorsprong geven.

Maar het 'Freek komt door Tygo op het idee een voertuig te pakken' kwam vrij nep op me over, en ik vond het wel typisch een opdracht waar de jacht idd op de mol is.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:44:17 #250
109683 TheVulture
pi_137475286
Als Freek de mol ook echt is heeft ie het toch erg goed gespeeld, vooral die blijdschap en zenuwen bij die executies telkens _O- alleen Susan verdenkt hem nu en de rest is totaal blind voor 'm
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:54:23 #251
187373 Maartel
pi_137475469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Als Freek de mol ook echt is heeft ie het toch erg goed gespeeld, vooral die blijdschap en zenuwen bij die executies telkens _O- alleen Susan verdenkt hem nu en de rest is totaal blind voor 'm
Ja, al vond ik dat naar zijn hoofd grijpen bij de executie wel zo'n typische manier om je gezicht een beetje af te schermen van de kandidaten om je heen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:54:48 #252
300082 roos85
JUICHEN!
pi_137475478
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Als Freek de mol ook echt is heeft ie het toch erg goed gespeeld, vooral die blijdschap en zenuwen bij die executies telkens _O- alleen Susan verdenkt hem nu en de rest is totaal blind voor 'm
Laten we hopen dat Freek het is :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:23:40 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137476059
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:54 schreef roos85 het volgende:

Laten we hopen dat Freek het is :D
Of Tygo..Offtopic: leuke ava Roos85.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:24:18 #254
300082 roos85
JUICHEN!
pi_137476076
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Of Tygo..Offtopic: leuke ava Roos85.
Zou ook leuk zijn :)
Dankje HB! Gaat het al wat beter met je?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:27:53 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137476167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:24 schreef roos85 het volgende:

Zou ook leuk zijn :)
Dankje HB! Gaat het al wat beter met je?
Ik moet wel door gaan Roos :'( Dank je voor je belangstelling :*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:37:33 #256
300082 roos85
JUICHEN!
pi_137476372
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:27 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik moet wel door gaan Roos :'( Dank je voor je belangstelling :*
Sterkte in ieder geval :*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:58:36 #257
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137476866
Toch heb ik een beetje een vervelend gevoel bij de eliminatie van JW. Ik ben al weken niet meer zo stellig als dat ik in het begin was, maar toch vind ik het jammer. De regie heeft ons (althans, een groot gedeelte van ons) wekenlang in de richting van JW gestuurd. Natuurlijk, niets is wat het lijkt en zo, maar ze zouden eigenlijk niet moeten sturen. Ik heb weinig molacties van anderen gezien. Ik neem aan dat die er wel zijn, maar dat we die gewoon niet te zien krijgen.

Ergens hoop ik dat Freek het is, maar ergens ook weer niet. Hij valt niet op, dat is goed. Maar ook weer niet, want het spel moet voor de kijker wel leuk blijven. En dat mis ik dit seizoen een beetje.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:13:29 #258
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137477335
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:54 schreef roos85 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Freek het is :D
Freek is de mol ook :) Roep het al sinds aflevering 3 en word door iedereen uitgelachen :') IEDEREEN die ik sprak was ervan overtuigd dat JW de mol was _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:31:44 #259
300082 roos85
JUICHEN!
pi_137477917
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Freek is de mol ook :) Roep het al sinds aflevering 3 en word door iedereen uitgelachen :') IEDEREEN die ik sprak was ervan overtuigd dat JW de mol was _O-
Ik zit bij de prono vanaf de eerste aflevering op Freek ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:32:16 #260
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137477931
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Ik zit bij de prono vanaf de eerste aflevering op Freek ;)
Bazin ben je _O_
Brutal. Fucking. Metal.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:32:46 #261
300082 roos85
JUICHEN!
pi_137477941
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Bazin ben je _O_
O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:32:47 #262
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_137477943
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Freek is de mol ook :) Roep het al sinds aflevering 3 en word door iedereen uitgelachen :') IEDEREEN die ik sprak was ervan overtuigd dat JW de mol was _O-
Ik zit vanaf aflevering 1 op Freek. Lijkt me vrij duidelijk.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:35:14 #263
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137478023
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Freek is de mol ook :) Roep het al sinds aflevering 3 en word door iedereen uitgelachen :') IEDEREEN die ik sprak was ervan overtuigd dat JW de mol was _O-
Omdat hij niet opvalt? Of wat?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:36:14 #264
136333 -_Guitarist_-
Götze'd!
pi_137478058
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat hij niet opvalt? Of wat?
Ook dat en omdat ik het "molgevoel" vrij sterk bij hem heb. Hij heeft van die kleine acties die geld in de pot schelen en lijkt altijd geluk te hebben, voor mij een duidelijke mol :Y
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 11:39:16 #265
375570 crew  Cyan9
pi_137478130
Ik blijf nog even hangen in m'n Susan tunneltje.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:39:46 #266
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137478149
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ook dat en omdat ik het "molgevoel" vrij sterk bij hem heb. Hij heeft van die kleine acties die geld in de pot schelen en lijkt altijd geluk te hebben, voor mij een duidelijke mol :Y
Als je het geld volgt heeft Suus meer kleine acties gehad die geld in de pot schelen. Maar ik ben het met je eens verder, hij zou best een goede mol zijn. Ik had er alleen wat meer van willen zien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:56:15 #267
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_137478628
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het is ook gewoon Jan-Willem, en ik ga dit even bookmarken om Timmy_Turner eind maart nog even een DM te sturen met "TOLD YOU SO :D "
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:18:31 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137479365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kloten met die titels die vast niks betekenen, maar ach...

Vindingrijk
Jennifer
Schijnbeweging
5 op een [1/2]
Een heilige aanwijzing
Rij [2/2] > 'Rij' stond in de titel met een hoofdletter

De lachende derde
Een zware keuze

...moet je zien

:o :')
5 op een rij was deze aflevering. Zou de letter van aflevering 5 op een rij dan op de 8e plek moeten? En Jennifer of de plek waar zij afviel?

Ik heb het idee dat er wel een aanwijzing inzit maar nog geen idee hoe. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:20:05 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137479421
Deze aflevering heette toch "De lachende derde"? De mol had alleen iets getwitterd over 5 op een rij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:26:56 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_137479649
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:20 schreef Leandra het volgende:
Deze aflevering heette toch "De lachende derde"? De mol had alleen iets getwitterd over 5 op een rij.
ja, maar de aflevering met de blikken in de toekomst heet 5 op een rij.

Ah, wat natuurlijk ook qua titel een blik in de toekomst is. :o
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekVyprVPN - de snelle VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:36:09 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137479954
Bij de 5 op een rij opdracht was Susan trouwens degene die het spel lachend als 3de verliet...
Maar bij de jacht op Freek zou je weer kunnen stellen dat Freek de lachende derde was bij Art, want Art en JW waren er al, maar toen Freek op die locatie aankwam had JW ineens issues met een straathond, waardoor hij nog wel met Tygo over de hond kon communiceren, maar niet even kon melden dat Freek geland was :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:47:27 #272
187373 Maartel
pi_137480342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef Leandra het volgende:
Bij de 5 op een rij opdracht was Susan trouwens degene die het spel lachend als 3de verliet...
Maar bij de jacht op Freek zou je weer kunnen stellen dat Freek de lachende derde was bij Art, want Art en JW waren er al, maar toen Freek op die locatie aankwam had JW ineens issues met een straathond, waardoor hij nog wel met Tygo over de hond kon communiceren, maar niet even kon melden dat Freek geland was :')
Da's volgens mij echt gewoon suggestief gemonteerd. Ik vermoed dat Freek al binnen was toen die hond aan kwam zetten, of misschien zelfs al voordat Jan-Willem achter die vrachtwagen ging zitten.

Bij een Amerikaanse mol heb ik eens gezien dat je bij een opdracht iemand hints weg zag gooien, terwijl hij door de porto zei 'nee, ik kan hier niets vinden'. Vervolgens waren in een volgende scene 'ineens' deze hints wel bekend bij de kanidaten, dus aangezien hij met zijn rug naar de camera stond kwam die 'ik kan niets vinden' quote ws gewoon uit een heel andere opname, en dat weggooi shot van een moment dat hij de hints al had doorgegeven.
De editors gaan best wel ver om acties te creëren (of iig suggereren) die helemaal niet plaatsvonden.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:05:30 #273
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137480869
Mensen het is super simpel, Susan is de Mol. Dat is al duidelijk sinds aflv 2. Verder leuke seizoen dit jaar met leuke opdrachten w/
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:08:18 #274
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137480927
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:05 schreef whY... het volgende:
Mensen het is super simpel, Susan is de Mol. Dat is al duidelijk sinds aflv 2. Verder leuke seizoen dit jaar met leuke opdrachten w/
:') Flikker een eind op.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:13:38 #275
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137481112
JW zegt een aantal interessante dingen in zijn afvallersdagboek. Biechten die wij nooit gezien hebben. Wederom een kritiekpunt naar de regie, want hoe kunnen we thuis dan ooit zien wie écht op wie zit? Hij zegt verder ook dat hij bij de laatste test vol zijn verstand volgde en vol op Sofie (dat maak ik er dan van) ging. Zij kan dus nooit de mol zijn. Hoewel we dat eigenlijk wel al wisten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:22:09 #276
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137481396
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:08 schreef donroyco het volgende:

[..]

:') Flikker een eind op.
Lol, lekker kort door de bocht!

Maar ik ben een vaste kijker van WDM en snap je reactie niet helemaal.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:23:59 #277
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137481458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef whY... het volgende:

[..]

Lol, lekker kort door de bocht!

Maar ik ben een vaste kijker van WDM en snap je reactie niet helemaal.
Jíj bent hier kort door de bocht.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:28:17 #278
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137481615
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

Jíj bent hier kort door de bocht.
True, en dan wil jij dat bevestigen blijkbaar.

Susan kan niet acteren, als je in de Vlaamsche pot gekeken hebt vroeger dan snap je dat Susan de mol is. Al dat gespeelde bij haar de hele tijd, dat ontwijkende gedrag, de walkie die ze niet verstaat. It is quite obvious.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:29:29 #279
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137481658
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef whY... het volgende:

[..]

True, en dan wil jij dat bevestigen blijkbaar.

Susan kan niet acteren, als je in de Vlaamsche pot gekeken hebt vroeger dan snap je dat Susan de mol is. Al dat gespeelde bij haar de hele tijd, dat ontwijkende gedrag, de walkie die ze niet verstaat. It is quite obvious.
Godvers, alleen al hierom hoop ik dat ze het niet is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:34:05 #280
309988 BobW
pi_137481789
Het is Susan ook niet dus dat wordt nog lachen dan.
Zenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:36:22 #281
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_137481870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:34 schreef BobW het volgende:
Het is Susan ook niet dus dat wordt nog lachen dan.
Ik ben benieuwd, dan hebben we een hele goede Mol dit jaar als dat zo is :D
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:03:13 #282
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137484590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:37 schreef roos85 het volgende:


Sterkte in ieder geval :*
Dank je :*
  PR en moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 15:05:37 #283
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137484659
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D _O_ _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:06:53 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137484697
Dadelijk kun je een vraag stellen aan Jan Willem
  PR en moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 15:08:52 #285
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137484746
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk kun je een vraag stellen aan Jan Willem
Waar?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:11:25 #286
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137484819
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:08 schreef Moira. het volgende:


Waar?
Op radio 2 in de Roodshow
  PR en moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 15:11:40 #287
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137484826
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Op radio 2 in de Roodshow
ohja tuurlijk hehe
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:12:40 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137484860
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef Moira. het volgende:


ohja tuurlijk hehe
:)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:18:53 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137485062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
JW zegt een aantal interessante dingen in zijn afvallersdagboek. Biechten die wij nooit gezien hebben. Wederom een kritiekpunt naar de regie, want hoe kunnen we thuis dan ooit zien wie écht op wie zit? Hij zegt verder ook dat hij bij de laatste test vol zijn verstand volgde en vol op Sofie (dat maak ik er dan van) ging. Zij kan dus nooit de mol zijn. Hoewel we dat eigenlijk wel al wisten.
Ik ben benieuwd op basis waarvan jij er van maakt dat hij vol op Sofie zat?

Ik lees er juist in dat hij een andere mol heeft gekozen dan eerder, en Sofie had hij vorige keer al als Mol gekozen.... toen Susan besloot dat niemand weghoefde, nadat JW een groen scherm had....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:33:12 #290
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137485548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd op basis waarvan jij er van maakt dat hij vol op Sofie zat?

Ik lees er juist in dat hij een andere mol heeft gekozen dan eerder, en Sofie had hij vorige keer al als Mol gekozen.... toen Susan besloot dat niemand weghoefde, nadat JW een groen scherm had....
Op basis van zijn uitspraken van vorige week en van gisteravond. Kan het ook mis hebben hoor, maar dat is wat ik er van maak.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Cyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPNVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:54:11 #291
405607 koennafca
Missie 33
pi_137486159
JW verveelde zich dus ging ie maar MOL schijven met zn zaklamp _O-
  roze vrijdag 7 maart 2014 @ 16:13:45 #292
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137486773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd op basis waarvan jij er van maakt dat hij vol op Sofie zat?

Ik lees er juist in dat hij een andere mol heeft gekozen dan eerder, en Sofie had hij vorige keer al als Mol gekozen.... toen Susan besloot dat niemand weghoefde, nadat JW een groen scherm had....
Ik dacht dat JW dit keer vol op Susan zat :o
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:13:55 #293
201866 MarijeH
pi_137486778
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:54 schreef koennafca het volgende:
JW verveelde zich dus ging ie maar MOL schijven met zn zaklamp _O-
Ik hoorde het net.

De aanwijzing voor volgende week is Stromae - formidable.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:34:53 #294
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137487504
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ik hoorde het net.

De aanwijzing voor volgende week is Stromae - formidable.
Dit zou wel eens op sofie kunnen slaan......
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:51:44 #295
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137488073
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:34 schreef Xummon het volgende:

[..]

Dit zou wel eens op sofie kunnen slaan......
En waarom...........?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:54:38 #296
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137488196
:')
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En waarom...........?
Sofie is pas bij concert van hem geweest
Er is een stukje over enfants (kinderen) in de text en ja wie is er nu zwanger.
Stukje text met petite/petit (kleine) kan ook op haar slaan

Hmmm heb nu een betere vertaling van de text voor me, deze ff goed bestuderen....

[ Bericht 12% gewijzigd door Xummon op 07-03-2014 16:59:41 ]
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:58:25 #297
168702 Miam
<3
pi_137488359
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ik hoorde het net.

De aanwijzing voor volgende week is Stromae - formidable.
Stromae O+
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:00:49 #298
231633 Xummon
of toch niet?
pi_137488436
Geweldig, geweldig
Jij was geweldig, ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig
Ik was rampzalig
Wij waren geweldig

Eh, baby, oeps: juffrouw
Ik zal je niet proberen te versieren, beloofd, ik zweer het
Ik ben single en wel sinds gisteren, verdorie
Ik kan geen kinderen krijgen, maar goed, dat is niet, .. hé kom terug!
Geef me vijf minuten, ik heb je niet beledigd, ik ben beleefd, hoffelijk
En een beetje heel erg dronken en voor kerels zoals ik
Heb je andere dingen te doen, je had me gisteren moeten zien,
Toen ik

Geweldig, geweldig was
Jij was geweldig, ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig, ik was rampzalig
Wij waren geweldig

Eh heb je jezelf al eens bekeken, denk je dat je mooi bent
Omdat je getrouwd bent?!
Het is maar een ring, gast, laat je niet meeslepen
Ze gaat je dumpen zoals ze elke keer doen
En dan dat andere meisje, heb je het er al met haar over gehad?
Ik kan het haar zeggen als je wil, dat is dan geregeld
En aan de kleine ook, als je kinderen hebt tenminste
Wacht drie jaar, zeven jaar en dan zal je zien
Of het

Geweldig, geweldig is
Jij was geweldig, ik rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig en ik was rampzalig
Wij waren geweldig

Eh klein meisje, oh, excuseer, kleine jongen
Je weet dat er in het leven niet alleen goed of slecht is
Als je moeder vervelend doet, is dat omdat ze bang is om oma te worden
Als papa je mama bedriegt, is dat omdat mama oud wordt!
Waarom word je zo rood? Hé, kom terug, kereltje
En waarom kijken jullie mij allemaal aan
Als of ik een aap ben?
juist, jullie zijn heilig
Bende apen!
Geef mee een baby-aap, hij zal

Geweldig, geweldig zijn
Jij was geweldig, ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Geweldig
Jij was geweldig en ik was rampzalig
Wij waren geweldig
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:06:15 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_137488646
Ik dacht meteen aan Tygo, omdat hij zichzelf zo ontzettend formidabel lijkt te vinden :X :{ :P
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:13:13 #300
25510 Da_Sandman
A.F.C.A.
pi_137488910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef Xummon het volgende:
:')

[..]

Sofie is pas bij concert van hem geweest
Ok. Ik ben om. Het gaat om Sofie inderdaad.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Cyberghost VPNAnoniem en veilig met ProtonVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:44:38 #301
172572 kvd
pi_137489946
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef Xummon het volgende:
:')

[..]

Sofie is pas bij concert van hem geweest
Er is een stukje over enfants (kinderen) in de text en ja wie is er nu zwanger.
Stukje text met petite/petit (kleine) kan ook op haar slaan

Hmmm heb nu een betere vertaling van de text voor me, deze ff goed bestuderen....
ja maar, ja maar, ja maar...

'ik ben single' --> Freek en misschien Susan (hoewel die in oktober een prille liefde had)

'ik kan geen kinderen krijgen' --> Freek moet daar iets meer moeite voor doen (weet niet hoe het met Susan is)

'voor kerels zoals ik'--> Freek of Tygo

Het tweede couplet over 'ze gaat je dumpen', 'andere vrouwen' --> Tygo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')