er komt nog een excecutie aan begin/halverwege van aflevering?????quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat heeft freek dan aan de finale vrijstelling?
Blijkbaar, want er moet er nog 1 afvallen volgens Artquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Xummon het volgende:
[..]
er komt nog een excecutie aan begin/halverwege van aflevering?????
Of er komen niet nog maar 2, maar nog 3 afleveringen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Xummon het volgende:
[..]
er komt nog een excecutie aan begin/halverwege van aflevering?????
Volgens het dagboek van JW is 20 maart de finale....op zijn verjaardag....verdacht...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Of er komen niet nog maar 2, maar nog 3 afleveringen.
20 maart de finale en dan 27 maart de ontknopingquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgens het dagboek van JW is 20 maart de finale....op zijn verjaardag....verdacht...
...oh nee, hij is de mol niet...
Ja, dat is duidelijk in beeld gebracht...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:28 schreef Xummon het volgende:
Tygo zei vorige week dat ie nog een joker had en deze niet had ingezet! Zou hij dit nu wel gedaan hebben??
hmm niet gezienquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk in beeld gebracht...
Ik heb hem die vrijstelling vandaag zien inzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:28 schreef Xummon het volgende:
Tygo zei vorige week dat ie nog een joker had en deze niet had ingezet! Zou hij dit nu wel gedaan hebben??
oke duidelijkquote:
Visser de mol, kun je eruit halen met een beetje fantasiequote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kloten met die titels die vast niks betekenen, maar ach...
Vindingrijk
Jennifer
Schijnbeweging
5 op een [1/2]
Een heilige aanwijzing
Rij [2/2] > 'Rij' stond in de titel met een hoofdletter
De lachende derde
Een zware keuze
...moet je zien![]()
Jaaaaa, een extra uitzending. ..quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef Rockfire het volgende:
[..]
20 maart de finale en dan 27 maart de ontknoping
Niet op volgorde. De eerste 2 waren Schijnbeweging en Vindingrijk, oftewel SVquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
De volgende aflevering heeft dus een titel die begint met een O
dit zou alleen ergens op slaan al er 2 zouden discuseren ipv 3quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef -Buttercup het volgende:
`de lachende derde`
1) de lachende derde. (=persoon die buiten een conflict staat, maar profiteert van de uitkomst.)
De anderen zaten in het conflict van het moeten kiezen wie naar de finale zou gaan en Freek profiteerde daar uiteindelijk van, terwijl hij erbuiten stond.
Ik weet niet zeker of het een spreekwoord is dat alleen opgaat wanneer er echt letterlijk maar 2 mensen een conflict hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
dit zou alleen ergens op slaan al er 2 zouden discuseren ipv 3
De komende aflevering is aflevering 9. Het is niet de finale, want Freek heeft een vrijstelling voor de finale gewonnen (die hij dus volgende aflevering mag inzetten).quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aflevering 9 is de finale-aflevering of komende aflevering al? Dat maakt wel uit namelijk..
Ik denk dat het niets is. De filmpjes in de leader zijn van de toekomstfilmpjes. Daar konden ze niet weten wie er het spel ging spelen voor behoud van de vrijstelling.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef Ehuls het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee, maar aangezien ik al een tijdje mijn accountgegevens voor Fok kwijt was nog niet eerder kunnen reageren, nu maar gewoon opnieuw aangemekd. Er viel me deze aflevering iets op, tijdens de opdracht waar Freek op zoek moest naar Ard kwam JW aanzetten met 'wanted' posters met de foto van Freek er op. Diezelfde posters zijn ook in de leader te zien, echter staat daar niet de foto van Freek op de posters, maar een silhouet. Oftewel, de Mol... Dat zou je als een aanwijzing kunnen zien dat Freek de Mol is :-)
De mol wil niet in de schijnwerpers en is daarom een vrouw? Wut?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:47 schreef TLC het volgende:
De mol is in ieder geval een vrouw, want de mol staat niet graag in de schijnwerpers (daarmee vallen Tygo en Freek dus af).
dus 50/50 wie de mol is
of je kijkt het begin van de serie even terug voordat je wat zegtquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mol wil niet in de schijnwerpers en is daarom een vrouw? Wut?
Ik snap de schijnwerperhint, maar waarom moet het dan een vrouw zijn? Waarom geen man?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:51 schreef TLC het volgende:
[..]
of je kijkt het begin van de serie even terug voordat je wat zegt
Hij verwijst naar aflevering 1 waar de anderen met lampen moesten schijnen naar tygo en freek.....quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mol wil niet in de schijnwerpers en is daarom een vrouw? Wut?
Omdat die 2 in de schijnwerpers stonden, ze wilden graag in de schijnwerpers staanquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik snap de schijnwerperhint, maar waarom moet het dan een vrouw zijn? Waarom geen man?
Dat weet ik, ik heb het gevolgdquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef Xummon het volgende:
[..]
Hij verwijst naar aflevering 1 waar de anderen met lampen moesten schijnen naar tygo en freek.....
Tygo en Freek stonden dus in de schijnwerpers. De lampen waren richting hun gericht, of ja dat was de bedoeling.... Hiermee duidt hij dat dus dat zijn afvallen omdat de mol niet in de schijnwerpers staat....quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb het gevolgdik snap alleen niet waarom dan persé een vrouw de mol is.
Maar niets is wat het lijkt.......quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Omdat die 2 in de schijnwerpers stonden, ze wilden graag in de schijnwerpers staan
Maar dat was hun van tevoren al gevraagd wie er graag in de schijnwerpers staan, nog voordat die opdracht uberhaupt was begonnenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:59 schreef Xummon het volgende:
[..]
Maar niets is wat het lijkt.......
Tygo en Freek hadden zelf juist weer geen schijnwerper........
Ik snap niet helemaal wat je hier bedoeld. De posters waren een persoonlijke actie van JW, dus de regie kan helemaal niet vantevoren geweten hebben dat die er zouden komen. De silhouet posters kunnen dus pas na deze opdracht gemaakt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef portie het volgende:
[..]
Ik denk dat het niets is. De filmpjes in de leader zijn van de toekomstfilmpjes. Daar konden ze niet weten wie er het spel ging spelen voor behoud van de vrijstelling.
Freek werd gekozen, door de kandidaten nadat hij een opdracht won, ook door de kandidaten. dus daar heeft de regie geen invloed op uit kunnen oefenen.
Omdat JW al wist dat hij door was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:12 schreef Zocalo het volgende:
Minuut 26 jullie niet opgevallen?
Gaat over de vorige aflevering, JW zegt iets van "jullie zijn door dankzij Susan, met de vrijstelling"
Hier sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat 5 op een rij spel lijkt me wel goed te oefenen vantevoren als je de Mol bent, ik denk dat je als Mol juist die vrijstelling wil omdat je daarna zelf het meestevinvloed hebt om 2500 eur uit de pot te houden. De Mol moest dus in ieder geval bij de laatste twee komen en daarna was het het lot.
Freek blijft mijn mol, maar Susan blijft een outsider
Het lijkt mij toch lastig te beinvloeden, al leek Freek de groep wel vaak te proberen te beinvloeden met het wegwerken van mensen, en dat alfabetische kwam hem ook niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:55 schreef TheVulture het volgende:
Dat 5 op een rij spel lijkt me wel goed te oefenen vantevoren als je de Mol bent, ik denk dat je als Mol juist die vrijstelling wil omdat je daarna zelf het meestevinvloed hebt om 2500 eur uit de pot te houden. De Mol moest dus in ieder geval bij de laatste twee komen en daarna was het het lot.
Freek blijft mijn mol, maar Susan blijft een outsider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |