abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137227539
110115_195885_fokophetspoormol_fp.png

Tijdens de afleveringen worden diverse subtiele hints gegeven die naar De Mol leiden.
In dit topic worden de hints verzameld, en de diverse theorieën besproken.

Wat kan je in dit topic plaatsen?
- Zaken die je opvallen in een aflevering.
- Dagboeken van De Mol
- Video's/screenshots van opvallende zaken.
- Een theorie die je ontdekt hebt.
pi_137227579
Ik zat eens te denken; welke molacties heeft JW gedaan waar de regie helemaal geen invloed op heeft gehad? Ik heb namelijk het idee dat alle JW hints door voorstukjes etc komen. Dat zou toch niet hoofdzakelijk naar de mol moeten mogen leiden?

Mijn JW tunnel is niet zo stevig meer....
pi_137231838
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 01:37 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zat eens te denken; welke molacties heeft JW gedaan waar de regie helemaal geen invloed op heeft gehad? Ik heb namelijk het idee dat alle JW hints door voorstukjes etc komen. Dat zou toch niet hoofdzakelijk naar de mol moeten mogen leiden?

Mijn JW tunnel is niet zo stevig meer....
Klopt, ik denk dat ze iedereen op het verkeerde spoor willen zetten.
pi_137231904
Mijn verdenking van Jan-Willem is ook een stuk onzekerder geworden. Susan vind ik veel verdachter eigenlijk. Maar ik blijf toch even bij Jan-Willem tot zeker volgende week.
pi_137232239
Ik schoot overeind toen JW zei dat Sofie zijn mol was, dacht even dat zij er dus uit zou gaan :D

Qua JW, de opmerking van Art bij de executie was opvallend:
"Alhoewel, de mol is er ook nog. Toch, Jan Willem?"

Verder vond ik de opmerking aan het eind nogal opvallend van Jan Willem (waarom Susan voor de groepsvrijstelling koos)
1: niet zeker over test
2: de mol
3: sociale aspect/gezellig
En dan zeggen dat het vast het laatste of het eerste is. Waarom het tweede niet? Omdat je zeker weet dat Suus de mol niet is omdat je het zelf bent?

* tunnelvisie*
pi_137233093
Bedacht me wel, Susan met de oranje chupito kon twee dingen betekenen:
1) Susan is de mol, want ze zit weer op een hot seat bij dit soort beslissingen.
2) Iemand (JW) heeft haar erg geholpen met het behalen ervan, omdat hij wist dat hij als hij op die plek zou zitten gelijk door de mand zou vallen. Bovendien komt dat goed uit, als je net geld verdiend hebt. Bovendien zei JW dat de groene chupito ook wel eens een vrijstelling kon zijn. Terwijl er allang bekend was dat dat ding gewoon 250 euro waard was.
pi_137233232
Freek is de mol. Hij reed ineens weg tijdens het verzamelen van die dingen en hij deed er 20 minuten over om een stukje van die afdruk door te geven.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_137233354
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef Zocalo het volgende:
Bedacht me wel, Susan met de oranje chupito kon twee dingen betekenen:
1) Susan is de mol, want ze zit weer op een hot seat bij dit soort beslissingen.
2) Iemand (JW) heeft haar erg geholpen met het behalen ervan, omdat hij wist dat hij als hij op die plek zou zitten gelijk door de mand zou vallen. Bovendien komt dat goed uit, als je net geld verdiend hebt. Bovendien zei JW dat de groene chupito ook wel eens een vrijstelling kon zijn. Terwijl er allang bekend was dat dat ding gewoon 250 euro waard was.
Nee toch. Tygo heeft toch geholpen? Suus had er 2, JW zei er 2 te hebben (maar had er 1) en Tygo had er 2.
pi_137233681
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef kvd het volgende:
Ik schoot overeind toen JW zei dat Sofie zijn mol was, dacht even dat zij er dus uit zou gaan :D

Qua JW, de opmerking van Art bij de executie was opvallend:
"Alhoewel, de mol is er ook nog. Toch, Jan Willem?"

Verder vond ik de opmerking aan het eind nogal opvallend van Jan Willem (waarom Susan voor de groepsvrijstelling koos)
1: niet zeker over test
2: de mol
3: sociale aspect/gezellig
En dan zeggen dat het vast het laatste of het eerste is. Waarom het tweede niet? Omdat je zeker weet dat Suus de mol niet is omdat je het zelf bent?

* tunnelvisie*
Dat JW steeds zit op degene die eruit gaat is toeval, hij heeft geen invloed op hoe andere hun test maken. En degene die de test het slechts maakt ligt er uit.
pi_137234017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:02 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat JW steeds zit op degene die eruit gaat is toeval, hij heeft geen invloed op hoe andere hun test maken. En degene die de test het slechts maakt ligt er uit.
Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.

En daarbij,hoe slecht maak je de test als je stemt op degene die eruit gaat? Erg slecht ;)
Mogelijkheden:
1: hij liegt op camera op wie hij aan het stemmen is
2: de mensen die eruit gaan (en op wie hij dus stemt) hebben allemaal iets gemeen met de mol (dus hebben bv steeds in groepjes met de mol gezeten)
3: hij is zelf de mol.
pi_137234070
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee toch. Tygo heeft toch geholpen? Suus had er 2, JW zei er 2 te hebben (maar had er 1) en Tygo had er 2.
Suus had er 2, ruilde met JW die zei er 2 te hebben (maar die er uiteindelijk maar 1 bleek te hebben). Freek had de overige 2. Freek deed weinig moeite om deze in zijn bezit te houden. Hij was in een gulle bui maar had geen idee waarom, en zei dat Suus hem wat verschuldigd was.

Toch voor mij een mollenactie onder het mom van: ik speel de fanatieke kandidaat maar ondertussen.

Ik zie subtiele verwijzingen naar het werk van Freek.
Gisteren viel me nog iets op. Ik vond het een beetje gek moment toen JW het geld van de toren aan Freek gaf. Freek deed even zijn geld in zijn broek maar haalde het er toen weer uit en gaf het aan JW. Een shot later zie je toch weer geld in zijn broekzak zitten. Dit zou weer linken aan de text van het dagboek van de mol.

Voor mij is Freek de Mol, met Suzan op de tweede plek. Maar we zullen het zien :)
  Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 13:41:52 #12
375570 crew  Cyan9
pi_137236596
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar geef toe, opvallend is het wel dat hij al die tijd op degene heeft gestemd die eruit gaat. Toeval of niet, het is opvallend. Dus als hij al 5 keer de persoon die eruit gaat als mol heeft aangewezen, is het niet vreemd dat ik omhoog schiet als hij zegt dat Sofie de mol, vooral aangezien er hier mensen zijn die er nogal van overtuigd zijn dat Sofie of de mol is, of in de finale staat.

En daarbij,hoe slecht maak je de test als je stemt op degene die eruit gaat? Erg slecht ;)
Mogelijkheden:
1: hij liegt op camera op wie hij aan het stemmen is
2: de mensen die eruit gaan (en op wie hij dus stemt) hebben allemaal iets gemeen met de mol (dus hebben bv steeds in groepjes met de mol gezeten)
3: hij is zelf de mol.
Punt 1, daar ga ik vanuit. Het is te opzichtig, het ligt er te dik bovenop.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_137237798
Ik kon even niet vinden of iemand het hier op Fok al over gehad heeft. Ik reageer dan ook eigenlijk nooit maar vond dit wel niet zo opvallend. http://www.widm.nl/forum/(...)acht-19-topitos.html
  Redactie Sport vrijdag 28 februari 2014 @ 14:37:09 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_137238488
Susan zal wel de mol zijn, maar wat een anti-climax was deze aflevering dan. -O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 28 februari 2014 @ 16:16:37 #15
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137242117
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Susan zal wel de mol zijn, maar wat een anti-climax was deze aflevering dan. -O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 februari 2014 @ 18:50:27 #16
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137246281
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als Sofie de mol is nok ik met kijken. Alles is daar te obvious en geregisseerd aan.
Voor dit seizoen of voor altijd?
pi_137247786
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...

Heb ik extra rtl boulevard voor gekeken :')
Ze smelten de kazen!
pi_137247809
Boulevard meldt Jan-Willem vanwege een zin die hij gister zei op de radio.

Hij had het over Sarah Jessica Parker, dat ze een lompe nepkin had of zoiets. Achterste voren klinkt dat als Ik ben de mol.
pi_137247824
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Net bij RTL Boulevard, JW heeft iets op de radio gezegd 'sarah jessica parker heeft een lompe nepkin' wat iemand achteruit heeft gespeeld.. Je krijgt dan te horen ' ik ben de mol' ...

Ik ook :')
pi_137247952
Haha, het is nu wel duidelijk wie de Mol is _O- _O-
  Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 19:35:21 #21
42184 crew  DaMart
pi_137248023
Heeft iemand de muzikale aanwijzing meegekregen toevallig? :P.
pi_137248060
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:35 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand de muzikale aanwijzing meegekregen toevallig? :P.
https://soundcloud.com/avrointernet/muzikale-aanwijzing-voor-6
  Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 19:37:54 #23
42184 crew  DaMart
pi_137248151
quote:
Inna Modja met French Cancan...

De zin: "I couldn't stop staring at him..."

Zou op Sophie kunnen slaan.
pi_137248275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan zou JW weer hebben gestemd op degene die eruit gaat...
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:

*O*
  vrijdag 28 februari 2014 @ 22:29:10 #26
46751 Elephant
Tha Music Man!
pi_137255798
quote:
Hij is goed, alleen...sinds wanneer geven ze "hints" weg buiten de uitzending van Wie is de Mol?
Kan me niet herinneren dat dit ooit gebeurd is.
If you don't like my opinion: up yours!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 februari 2014 @ 22:33:47 #27
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137256007
quote:

[..]

Nooooooo :'(
pi_137257631
quote:

[..]

Nee -O-
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  PR en moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 23:36:10 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137258765
Er gaan er ook 2 uit, toch?
Fuck the EBU.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 00:13:47 #30
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_137260391
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:36 schreef Moira. het volgende:
Er gaan er ook 2 uit, toch?
Dat denk ik wel. Aflevering 9 is normaal de eigenlijke finale, maar de "executie" is in aflevering 10.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')