Oja, loot 2.0 is er nu toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben bang. Ik ga Diablo proberen te verslaan op master niveau terwijl mijn gear 2 jaar lang niet geupgrade is in een tijd dat je amper gear kon verzamelen :s
Ja, die paragon levels en dergelijke heb ik al niet meer meegemaakt :pquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt steeds hetzelfde, ik wacht op de nieuwe patch dan schijnt het leuker te worden.
Mijn beste zijn een 85 orc hunter en een 84 undead warriorquote:
Welke gamez doe jij dan wanneer er tijd is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook weer eens zin om te gamen, maar heb er gewoon echt geen tijd voor
hunterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn beste zijn een 85 orc hunter en een 84 undead warriorUndead was altijd m'n main, maar de orc was zoveel toffer, en toen die 85 was had ik geen zin meer om m'n undead ook nog eens door dat gebied te loodsen
Dat laatste weet ik niet, ik heb het al een tijd niet meer gespeeld. Na een paar maanden was ik het al zatm binnen kort maar weer eens proberen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, die paragon levels en dergelijke heb ik al niet meer meegemaakt :p
Wel beter dat het RMAH eruit gaat. (is?)
Een lieflijk elfje natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
speel je dan een elfje of een orc
Is bazig man, lekker rondstruinen met een petquote:
Ze laat zich flink nemen door een Tauren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
speel je dan een elfje of een orc
in groep 8 en de eerste klas veel gedaanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
Wie speelt er hier allemaal runescape?
Nog nooit gedaan, ik zou ook niet weten hoe of wat het is eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef TwenteFC het volgende:
Wie speelt er hier allemaal runescape?
ga jij lekker fietsen kijken johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 90 mage. Doe zo 200000 dps per seconde.
Over welk spel gaat het nu? Diablo iii gaat maar toch 70 ofzo toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gears of War, Call of Duty, Halo. Shooters dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Welke gamez doe jij dan wanneer er tijd is?
hij lult johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Over welk spel gaat het nu? Diablo iii gaat maar toch 70 ofzo toch?
Wowquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Over welk spel gaat het nu? Diablo iii gaat maar toch 70 ofzo toch?
heb jij al next-gen consoles?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gears of War, Call of Duty, Halo. Shooters dus
Halo is wel een bazenspel, heb alleen geen Xboxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Runescape probeerde ik als eerste lvl 99 woodcutten te halen maar bij 81 trok ik t echt niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
in groep 8 en de eerste klas veel gedaan
Jonge moet ik PIC maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja wat, mijn fout is dat ik jou serieus neem.
Sorry man.
Ik heb mijn scooter verkocht vandaag. Dus zodra de xbox one uitkomt in Nederland dan kopen we hemquote:
zo ver ben ik ook nooit gekomenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Runescape probeerde ik als eerste lvl 99 woodcutten te halen maar bij 81 trok ik t echt niet meer![]()
Man wat was dat saai.
Neuk je de tegenstanders ook de moeder als ze je doden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xbox onequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn scooter verkocht vandaag. Dus zodra de xbox one uitkomt in Nederland dan kopen we hem
GTA heb ik veel gespeeld, maar gaat vervelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Halo is wel een bazenspel, heb alleen geen Xbox![]()
Wordt een keer tijd dat de PS4 gewoon te verkrijgen is in NL, wil GTA5 spelen.
whutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuk je de tegenstanders ook de moeder als ze je doden?
quote:
Welke games? Sinds ik zelf mijn consoels moet betalen heb ik geen vaste nintendo console meer gekocht.quote:
tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn scooter verkocht vandaag. Dus zodra de xbox one uitkomt in Nederland dan kopen we hem
Hier in Duitsland ligt hij overal, niemand koopt hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke games? Sinds ik zelf mijn consoels moet betalen heb ik geen vaste nintendo console meer gekocht.
[..]
tof
hij is al gewoon te bestellen hoor, in de UK gaat de prijs naar beneden en krijg je Titanfall er bij.
quote:
Zelda, Mario 3D world, Super Mario WIi-U.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
Welke games? Sinds ik zelf mijn consoels moet betalen heb ik geen vaste nintendo console meer gekocht.
ik heb een 85 gnome mage, 80 undead mage en 72 night elf magequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb hem nog nergens gezien?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
tof
hij is al gewoon te bestellen hoor, in de UK gaat de prijs naar beneden en krijg je Titanfall er bij.
Ik wil de 2DS maar ik heb geen geldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelda, Mario 3D world, Super Mario WIi-U.
Ga Donkey Kong, Mario Kart en Smash nog sowieso halen.
Ik heb volgens mij een 66 human mage.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb een 85 gnome mage, 80 undead mage en 72 night elf mage
Is hij al wat goedkoper?quote:
Nerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb een 85 gnome mage, 80 undead mage en 72 night elf mage
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelda, Mario 3D world, Super Mario WIi-U.
Ga Donkey Kong, Mario Kart en Smash nog sowieso halen.
Nee bestellen bij amazaon UK of DE en dan komen ze hem gewoon bij je brengen hier in nl.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nergens gezien?
Morgen maar eens bij de Saturn/Mediamarkt kijken danEerst training Feyenoord, dan naar de stad ofzo
Even Happel stalken en kijken voor een One
Heb ik gisteren gedaan, had ik ook al zo een zin in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het opruimen hier in huis, maar ik heb er zooooo geen zin in![]()
Bovenverdieping wel klaar gelukkig
pre orderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Nee bestellen bij amazaon UK of DE en dan komen ze hem gewoon bij je brengen hier in nl.
Meh, dat soort games online zijn te nerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
ik hoop dat TES Online tof word, dan heb ik wat te doen de komende tijd
Haha, je woont nog thuis op die leeftijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
Schoonmaken gebeurt hier op de een of andere manier altijd automatisch, ik ga weg met een rotzooi kamer kom terug en alles is schoon.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dat soort games online zijn te nerd.
Opruimen is gewoon kut, je wilt zoveel leuke dingen doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan, had ik ook al zo een zin in.
Je woont nog thuis?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
Schoonmaken gebeurt hier op de een of andere manier altijd automatisch, ik ga weg met een rotzooi kamer kom terug en alles is schoon.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die deze spellen spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij bent hier volgens mij wel de enige hier die zulke spellen nooit speelt, dus wie is hier de nerd.
Ik doe nu elke dag iets, dan valt het nog mee. Ben je niet zoveel tijd kwijt. Maar vooral stofzuigen vind ik echt vreselijk en daarna dweilenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opruimen is gewoon kut, je wilt zoveel leuke dingen doen![]()
Maar dit moet gewoon gebeuren ;D
Mijn hond raakt zijn wintervacht kwijt, niet normaal zoveel haar door heel het huis
wat een onzinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel betalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij bent hier volgens mij wel de enige hier die zulke spellen nooit speelt, dus wie is hier de nerd.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe nu elke dag iets, dan valt het nog mee. Ben je niet zoveel tijd kwijt. Maar vooral stofzuigen vind ik echt vreselijk en daarna dweilen
23quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Hoe oud ben je?
Dat is wel lekker, 23 kan nog netquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
23Maar als ik de studie af heb dan ben ik weg hier, heb al vast werk en dus al flink aan het sparen.
Ik zit hier nog tot mijn 24,5e minimaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 23 kan nog net
Waarom Twente? Amsterdam, Rotterdam of Utrecht zijn toch veel meer banen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zit hier nog tot mijn 24,5e minimaal![]()
Daarna verhuizen richting Twente
Zijn overal banenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom Twente? Amsterdam, Rotterdam of Utrecht zijn toch veel meer banen?
hij zegt toch net dat hij een vaste baan heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom Twente? Amsterdam, Rotterdam of Utrecht zijn toch veel meer banen?
ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij zegt toch net dat hij een vaste baan heeft
Drink bierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij begin ik ziek te worden
is mij al jaren niet gebeurd
écht ziek ben ik ook al jaren niet meer geweest sinds mijn jeugd, wel vaak genoeg ziekgemeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij begin ik ziek te worden
is mij al jaren niet gebeurd
mijn battle.net account is gejatquote:
ja precies datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
écht ziek ben ik ook al jaren niet meer geweest sinds mijn jeugd, wel vaak genoeg ziekgemeld
moet ik nog halenquote:
Ik ook niet. Ben het pas net weer gaan spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, die paragon levels en dergelijke heb ik al niet meer meegemaakt :p
Wel beter dat het RMAH eruit gaat. (is?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |