Heb ik gisteren gedaan, had ik ook al zo een zin in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het opruimen hier in huis, maar ik heb er zooooo geen zin in![]()
Bovenverdieping wel klaar gelukkig
pre orderquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Nee bestellen bij amazaon UK of DE en dan komen ze hem gewoon bij je brengen hier in nl.
Meh, dat soort games online zijn te nerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Typisch het volgende:
ik hoop dat TES Online tof word, dan heb ik wat te doen de komende tijd
Haha, je woont nog thuis op die leeftijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
Schoonmaken gebeurt hier op de een of andere manier altijd automatisch, ik ga weg met een rotzooi kamer kom terug en alles is schoon.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, dat soort games online zijn te nerd.
Opruimen is gewoon kut, je wilt zoveel leuke dingen doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gedaan, had ik ook al zo een zin in.
Je woont nog thuis?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
Schoonmaken gebeurt hier op de een of andere manier altijd automatisch, ik ga weg met een rotzooi kamer kom terug en alles is schoon.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die deze spellen spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij bent hier volgens mij wel de enige hier die zulke spellen nooit speelt, dus wie is hier de nerd.
Ik doe nu elke dag iets, dan valt het nog mee. Ben je niet zoveel tijd kwijt. Maar vooral stofzuigen vind ik echt vreselijk en daarna dweilenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Opruimen is gewoon kut, je wilt zoveel leuke dingen doen![]()
Maar dit moet gewoon gebeuren ;D
Mijn hond raakt zijn wintervacht kwijt, niet normaal zoveel haar door heel het huis
wat een onzinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel betalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij bent hier volgens mij wel de enige hier die zulke spellen nooit speelt, dus wie is hier de nerd.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe nu elke dag iets, dan valt het nog mee. Ben je niet zoveel tijd kwijt. Maar vooral stofzuigen vind ik echt vreselijk en daarna dweilen
23quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Hoe oud ben je?
Dat is wel lekker, 23 kan nog netquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
23Maar als ik de studie af heb dan ben ik weg hier, heb al vast werk en dus al flink aan het sparen.
Ik zit hier nog tot mijn 24,5e minimaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 23 kan nog net
Waarom Twente? Amsterdam, Rotterdam of Utrecht zijn toch veel meer banen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zit hier nog tot mijn 24,5e minimaal![]()
Daarna verhuizen richting Twente
Zijn overal banenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom Twente? Amsterdam, Rotterdam of Utrecht zijn toch veel meer banen?
hij zegt toch net dat hij een vaste baan heeftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom Twente? Amsterdam, Rotterdam of Utrecht zijn toch veel meer banen?
ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij zegt toch net dat hij een vaste baan heeft
Drink bierquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij begin ik ziek te worden
is mij al jaren niet gebeurd
écht ziek ben ik ook al jaren niet meer geweest sinds mijn jeugd, wel vaak genoeg ziekgemeldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij begin ik ziek te worden
is mij al jaren niet gebeurd
mijn battle.net account is gejatquote:
ja precies datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
écht ziek ben ik ook al jaren niet meer geweest sinds mijn jeugd, wel vaak genoeg ziekgemeld
moet ik nog halenquote:
Ik ook niet. Ben het pas net weer gaan spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, die paragon levels en dergelijke heb ik al niet meer meegemaakt :p
Wel beter dat het RMAH eruit gaat. (is?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |