heb jij al next-gen consoles?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gears of War, Call of Duty, Halo. Shooters dus
Halo is wel een bazenspel, heb alleen geen Xboxquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij Runescape probeerde ik als eerste lvl 99 woodcutten te halen maar bij 81 trok ik t echt niet meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
in groep 8 en de eerste klas veel gedaan
Jonge moet ik PIC maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja wat, mijn fout is dat ik jou serieus neem.
Sorry man.
Ik heb mijn scooter verkocht vandaag. Dus zodra de xbox one uitkomt in Nederland dan kopen we hemquote:
zo ver ben ik ook nooit gekomenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Runescape probeerde ik als eerste lvl 99 woodcutten te halen maar bij 81 trok ik t echt niet meer![]()
Man wat was dat saai.
Neuk je de tegenstanders ook de moeder als ze je doden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
xbox onequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn scooter verkocht vandaag. Dus zodra de xbox one uitkomt in Nederland dan kopen we hem
GTA heb ik veel gespeeld, maar gaat vervelenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Halo is wel een bazenspel, heb alleen geen Xbox![]()
Wordt een keer tijd dat de PS4 gewoon te verkrijgen is in NL, wil GTA5 spelen.
whutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuk je de tegenstanders ook de moeder als ze je doden?
quote:
Welke games? Sinds ik zelf mijn consoels moet betalen heb ik geen vaste nintendo console meer gekocht.quote:
tofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb mijn scooter verkocht vandaag. Dus zodra de xbox one uitkomt in Nederland dan kopen we hem
Hier in Duitsland ligt hij overal, niemand koopt hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke games? Sinds ik zelf mijn consoels moet betalen heb ik geen vaste nintendo console meer gekocht.
[..]
tof
hij is al gewoon te bestellen hoor, in de UK gaat de prijs naar beneden en krijg je Titanfall er bij.
quote:
Zelda, Mario 3D world, Super Mario WIi-U.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
Welke games? Sinds ik zelf mijn consoels moet betalen heb ik geen vaste nintendo console meer gekocht.
ik heb een 85 gnome mage, 80 undead mage en 72 night elf magequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb 90 mage. Doe zo 200000 dps per seconde.
Ik heb hem nog nergens gezien?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
tof
hij is al gewoon te bestellen hoor, in de UK gaat de prijs naar beneden en krijg je Titanfall er bij.
Ik wil de 2DS maar ik heb geen geldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelda, Mario 3D world, Super Mario WIi-U.
Ga Donkey Kong, Mario Kart en Smash nog sowieso halen.
Ik heb volgens mij een 66 human mage.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb een 85 gnome mage, 80 undead mage en 72 night elf mage
Is hij al wat goedkoper?quote:
Nerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik heb een 85 gnome mage, 80 undead mage en 72 night elf mage
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelda, Mario 3D world, Super Mario WIi-U.
Ga Donkey Kong, Mario Kart en Smash nog sowieso halen.
Nee bestellen bij amazaon UK of DE en dan komen ze hem gewoon bij je brengen hier in nl.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nergens gezien?
Morgen maar eens bij de Saturn/Mediamarkt kijken danEerst training Feyenoord, dan naar de stad ofzo
Even Happel stalken en kijken voor een One
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |