Wat een spannende dromen heb jijquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vannacht droomde ik trouwens over deze wedstrijd. Feyenoord had het stadion uitgebreid door een nieuwe tribune midden op het veld te bouwen. De spelers speelden als het ware onder de tribune door. Je kan op deze tribune alleen de linker of de rechterkant van het veld zien, dat moest je kiezen, maar de kaartjes waren dan ook heel goedkoop.
Ik had een plekje bemachtigd op deze nieuwe tribune. In de 4e minuut kreeg Pelle het aan de stok met een onbekende speler van Ajax. Daarna werd ik wakker dus ik kan helaas geen verdere voorspelling naar aanleiding van deze droom doen.
De 0 houden zie ik Feyenoord niet doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een spannende dromen heb jij
Ik ga trouwens voor een zwaar bevochten 2-0
Dat lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De 0 houden zie ik Feyenoord niet doen
Eerlijk gezegd ik ook niet, maar het moet er toch een keer van komenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De 0 houden zie ik Feyenoord niet doen
quote:
1405 - 1940quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef Heeinz het volgende:
Helaas voor jullie zal ik waarschijnlijk niet op FOK! te bewonderen zijn tijdens deze pot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:38 schreef Heeinz het volgende:
Even een paar leuke statistieken van onze vrienden van FOXWOP WOP WOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging dat toevallig zo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik Cillessen er laatst nog 3 om de oren zien krijgen.
Eindelijk zeg je eens iets zinnigs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:56 schreef Devv het volgende:
Die Mulder kan er ook helemaal niets van.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ging dat toevallig zo?
[ afbeelding ]
Dan zou ik me een partij kut voelen als Feyenoorder zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:47 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax wint haalt PSV Feyenoord nog in.
True, ze stonden 11 punten achter op een gegeven moment. Dan is het behoorlijk pijnlijk als ze je nog inhalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou ik me een partij kut voelen als Feyenoorder zeg
Nou, het is wat allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou ik me een partij kut voelen als Feyenoorder zeg
Ja. Hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:18 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl veel Feyenoorders toch voor het kampioenschap dachten te gaan dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel mooi zijn, dan verkloten ze onze coëfficient een jaar niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:07 schreef Devv het volgende:
waarna Feyenoord instort en ook naast de Europese tickets grijpt.
Je kan het wel vaak genoeg zeggen maar het zijn toch meestal de Ajacieden die het laatst lachenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja. HahaWOP WOP WOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Steun Feyenoord voor Klassieker via Opel Twitterwall
Feyenoord-supporters kunnen op zondag 2 maart aanstaande pal voor aanvang van de Klassieker tegen Ajax de spelers extra aanmoedigen via een speciale Twitterwall. Deze zal worden geplaatst in het spelershome in De Kuip. Via de hashtag #gajemee kunnen supporters hun aanmoedigingen sturen aan de Feyenoord-selectie. Met de Twitterwall wil hoofdsponsor Opel de hechte band tussen Feyenoord en het legioen een extra impuls geven. Feyenoord is hiermee de eerste club in Nederland die de supporters op deze wijze – vlak voor elke thuiswedstrijd – virtueel toegang verschaft tot de voltallige selectie.
De Twitterwall zal tot het vaste ‘meubilair’ van het spelershome gaan behoren en drie uur voor aanvang van elke thuiswedstrijd worden opengesteld voor tweets van de aanhang. Een ultieme kans voor alle supporters om in dit spelersdomein door te dringen en de selectie een hart onder de riem te steken.
De Twitterwall wordt op zondag 2 maart, voorafgaand de belangrijke Klassieker tegen Ajax, om 11.30 uur voor het eerst in gebruik genomen. Door #gajemee in hun tweets te gebruiken kunnen supporters vanaf dat moment hun steun aan het elftal betuigen. ‘Ga je mee’ is een verwijzing naar de eerste drie woorden van het beroemde clublied ‘Hand in hand, kameraden’. De tweets die op de Twitterwall verschijnen zijn ook te volgen op het ‘Ga je mee-platform’ op www.opel.nl/feyenoord, zodat supporters kunnen zien wat de spelers zien en dus ook welke tweets het spelershome hebben gehaald.
Begrijp je emo-gifs niet. Gewoon een leuk initiatief.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoop voor ze dat die wall Pelle-proof is, anders is dat ding waarschijnlijk een kort leven beschoren.
Eens even wat twitter accountjes maken en die wall volspammen met anti Feyenoord meukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijp je emo-gifs niet. Gewoon een leuk initiatief.
ZO DAN DAAR ZULLEN ZE WAKKER VAN LIGGEN>quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens even wat twitter accountjes maken en die wall volspammen met anti Feyenoord meuk
Terecht. PSV > Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:47 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax wint haalt PSV Feyenoord nog in.
Vind je, ik vind het een beetje infantielquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies iets voor Feyenoord dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je, ik vind het een beetje infantiel
Voor de kleine kinderen misschien. Zo'n wall moet verder ook zwaar gecensureerd worden. Dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Iets zegt met dat Ajax een pak slaag gaat krijgen zondag.
De voorbereiding van Ajax kan je niet bepaald super noemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie moeten het wel van de voorpret hebben
Vraag anders even bij AZ na hoe ze dat daar ervaren hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De voorbereiding van Ajax kan je niet bepaald super noemen.
Die er niet doorkomen. Beter lezen vriend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens even wat twitter accountjes maken en die wall volspammen met anti Feyenoord meuk
Tja dat heeft AZ aan zichzelf te danken en is niet echt de verdienste van Ajax. Door je in te graven loop je tegen de lamp. RBS zet heel even druk en die walsen direct over Ajax heen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Vraag anders even bij AZ na hoe ze dat daar ervaren hebben
Tja dat heeft Ajax aan zichzelf te danken en is niet echt de verdienste van RBS.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
RBS zet heel even druk en die walsen direct over Ajax heen.
Het zal eens wel de verdienste van de tegenstander zijn als Ajax verliest inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja dat heeft Ajax aan zichzelf te danken en is niet echt de verdienste van RBS.
Volgens vast gebruik zal Feyenoord fel van start gaan en Ajax onder druk zetten.. met een beetje mazzel houden ze dat eens langer vol dan 60 minuten. Als dat lukt is Ajax kansloosquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Vraag anders even bij AZ na hoe ze dat daar ervaren hebben
Niet zo piepen, andersom is het ook nooit zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal eens wel de verdienste van de tegenstander zijn als Ajax verliest inderdaad.
Het is wel zo, ook als Moisander en Veltman het centrale duo waren hadden ze echt wel verloren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet zo piepen, andersom is het ook nooit zo.
Volgens mij begrijp je de opmerking niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel zo, ook als Moisander en Veltman het centrale duo waren hadden ze echt wel verloren.
Jawel. Ben het er alleen niet mee eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de zin van de opmerking niet helemaal.
Heel even? Die waren echt wel goed in het druk zetten, zeker in Amsterdam, er is geen enkele NL ploeg die dat langer dan 10 minuten volhoudt behalve Ajax zelfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja dat heeft AZ aan zichzelf te danken en is niet echt de verdienste van Ajax. Door je in te graven loop je tegen de lamp. RBS zet heel even druk en die walsen direct over Ajax heen.
Nee, echt, lees wat ik gequote hebt eens volledig door.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Ben het er alleen niet mee eens
Dat kan Feyenoord helemaal niet en 60 minuten, laat me niet lachen dan moeten ze aan het zuurstofquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens vast gebruik zal Feyenoord fel van start gaan en Ajax onder druk zetten.. met een beetje mazzel houden ze dat eens langer vol dan 60 minuten. Als dat lukt is Ajax kansloos
Dat als Ajax wint het nooit terecht wordt gevonden? Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, echt, lees wat ik gequote hebt eens volledig door.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat als Ajax wint het nooit terecht wordt gevonden? Jawel hoor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja dat heeft AZ aan zichzelf te danken en is niet echt de verdienste van Ajax. Door je in te graven loop je tegen de lamp. RBS zet heel even druk en die walsen direct over Ajax heen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja dat heeft Ajax aan zichzelf te danken en is niet echt de verdienste van RBS.
Ja mag hij wel vinden maar ik vond het tegen AZ zeker wel de verdienste van Ajax.quote:
Het was een grap, mijn opmerking was een grap. Kom op manquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mag hij wel vinden maar ik vond het tegen AZ zeker wel de verdienste van Ajax.
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het was een grap, mijn opmerking was een grap. Kom op man
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohlaat maar.
Nog niet helemaal wakker
Wat een crackpanden zeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het over en weer graffiti spuiten is ook weer bezig...
Amsterdam hè. Grafstad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een crackpanden zeg.Zigeuners en lijmsnuivers in Roemenië hebben het nog beter.
Ja want voetbalsupporters dienen enkel hier hun supportershome in te hebben ;quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een crackpanden zeg.Zigeuners en lijmsnuivers in Roemenië hebben het nog beter.
Dat zeg ik niet. Maar de gemiddelde zwerver in Damsco heeft een beter heenkomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want voetbalsupporters dienen enkel hier hun supportershome in te hebben ;
[ afbeelding ]
Ach ja, ik denk dat de gemiddelde bezoeker van zo'n hok er niet zo om geeft. Als het bier maar prima smaakt en zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de gemiddelde zwerver in Damsco heeft een beter heenkomen.
Nou ja, met alles wat hij al heeft geklaagd over de arbitrage zou het me niet verbazen dat hij dit echt heeft gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:59 schreef J.Pistone het volgende:
Kan bijna niet anders dan dat met een dikke knipoog is gezegd. Maar Voetbalzone en wel meer media wil uitspraken van voetballers en trainers soms nogal eens te serieus neerzetten om weer eens even een discussie op gang te brengen.
Mocht hij dit serieus zo gezegd hebben is het wel sneu, we zijn bijna een week verder hij moet daar helemaal niet meer over gaan beginnen.
Toch is dat best oneerlijk, of iedereen moet het hebben in de eredivisie of niemand.quote:
Vreemd ja, voor de bekerfinale kan ik het nog wel begrijpenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:36 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch is dat best oneerlijk, of iedereen moet het hebben in de eredivisie of niemand.
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:15 schreef Shreyas het volgende:
Even een poll gemaakt, misschien ook leuk voor in de OP:
Poll: Wie wint de Klassieker?
• Feyenoord
• Ajax
• Gelijkspel
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Werkelijk? Wat een kartoffel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:17 schreef Myph. het volgende:
Johan Derksen zegt Feyenoord? Alvast gefeliciteerd Ajax.
Dank je voor het in de OP zettenquote:
http://foxsports.nl/video(...)op-in-rotterdam.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:59 schreef J.Pistone het volgende:
Kan bijna niet anders dan dat met een dikke knipoog is gezegd. Maar Voetbalzone en wel meer media wil uitspraken van voetballers en trainers soms nogal eens te serieus neerzetten om weer eens even een discussie op gang te brengen.
Mocht hij dit serieus zo gezegd hebben is het wel sneu, we zijn bijna een week verder hij moet daar helemaal niet meer over gaan beginnen.
Tsjongejongejongejonge.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)op-in-rotterdam.html
Zie op 53 seconden. Niet echt met een knipoog gezegd
Dat gejank is precies hetzelfde als het gejank van Ajacieden als ze een keer worden benadeeld.. ik herinner me een uitwedstrijd van Ajax tegen AZ.. weet niet meer precies wat er was gebeurd, maar we hebben nog dagenlang het gejank van Ajacieden in de media mogen beleven..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:22 schreef Devv het volgende:
Feyenoord is echt een provincieclub geworden met dat gejank.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Even wat sfeermuziekjes en -filmpjes
Verder weet ik niet waarom, maar ik heb er een uitstekend gevoel bij en denk dat het 4-0 wordt.
Hou dat gevoel zo lang mogelijk vast, morgen is het overquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder weet ik niet waarom, maar ik heb er een uitstekend gevoel bij en denk dat het 4-0 wordt.
Ik denk inderdaad dat het gevoel met een weekje weer over is omdat we dan kansloos punten gaan verspelen tegen Groningenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hou dat gevoel zo lang mogelijk vast, morgen is het over
Ja, die Vermeer maakt in zijn hele carriere 1 goede redding en dat was dezequote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vinden jullie vervelend hé.
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die Vermeer maakt in zijn hele carriere 1 goede redding en dat was deze
Ben sowieso benieuwd naar onze verdediging morgen. Ik gok zelf dat het blijft zoals tegen Twente.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Afgaande op de historie dat Ajax altijd scoort in de Kuip, zullen we er minimaal 3 moeten maken. Ajaxx zal er hooguit 2 maken, wat gezien onze knullige defensie wel zal gebeuren.. dus de opdracht aan Pelle en zijn collega's voorin is duidelijk: minimaal 3 doelpunten graag
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die Vermeer maakt in zijn hele carriere 1 goede redding en dat was deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze twee vind ik anders ook vrij leuk
Wie er speelt is eigenlijk niet zo belangrijk.. de 0 houden doen ze toch niet. Laten we hopen dat ze niet op dezelfde manier gaan spelen als tegen Vitesse, want dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon meteen erboven op klappen en Ajax niet laten voetballen. Dan komt het goedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd naar onze verdediging morgen. Ik gok zelf dat het blijft zoals tegen Twente.
Zelf zou ik graag BMI er in willen zien voor Mathijsen.
Ja, zodat wij optimaal kunnen profiteren van de conditionele problemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie er speelt is eigenlijk niet zo belangrijk.. de 0 houden doen ze toch niet. Laten we hopen dat ze niet op dezelfde manier gaan spelen als tegen Vitesse, want dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon meteen erboven op klappen en Ajax niet laten voetballen. Dan komt het goed
Precies, in de Arena voor de beker waren we in de eerste helft ook wel een flink stuk beter natuurlijk. In een kolkende Kuip moet dat gewoon lukken om vol te houden. Of eens een keer voordat de vermoeidheid toeslaat afstand nemen en niet op zo'n laffe 2-0 blijven hangen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie er speelt is eigenlijk niet zo belangrijk.. de 0 houden doen ze toch niet. Laten we hopen dat ze niet op dezelfde manier gaan spelen als tegen Vitesse, want dat is vragen om moeilijkheden. Gewoon meteen erboven op klappen en Ajax niet laten voetballen. Dan komt het goed
Een flink stuk beterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, in de Arena voor de beker waren we in de eerste helft ook wel een flink stuk beter natuurlijk. In een kolkende Kuip moet dat gewoon lukken om vol te houden. Of eens een keer voordat de vermoeidheid toeslaat afstand nemen en niet op zo'n laffe 2-0 blijven hangen natuurlijk
Ja, die 1-1 kwam behoorlijk uit het niets. Dat we daarna ineens heel ver terug vielen is een ander verhaal, maar een ruststand van 0-2 had niet raar geweest ofzo en een stuk verdiender dan 1-1.quote:
Ja Feyenoord had meer verdiend, maar omdat ze meer kansen hadden, vond ze niet beter voetballen ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, die 1-1 kwam behoorlijk uit het niets. Dat we daarna ineens heel ver terug vielen is een ander verhaal, maar een ruststand van 0-2 had niet raar geweest ofzo en een stuk verdiender dan 1-1.
We gaan ze afmaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:17 schreef Sfeerfan1 het volgende:
Hierbij een filmpje van de training van Feyenoord vanmorgen in De Kuip!
Meld je ziek.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godver hé
Moet ik gewoon werken van 12 tot 5![]()
Kan nietquote:
Miss met langs de lijn?quote:
Dan kan je nog beter de wedstrijd opnemen, je volledig afsluiten van social media etc en dan die pot bekijken als je thuis bent zonder dat je de uitslag weetquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de wedstrijd opnemen, je volledig afsluiten van social media etc en dan die pot bekijken als je thuis bent zonder dat je de uitslag weet
Dat zou ik niet kunnen, langs de lijn is best wel leukquote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de wedstrijd opnemen, je volledig afsluiten van social media etc en dan die pot bekijken als je thuis bent zonder dat je de uitslag weet
quote:
Ik heb het één keer gedaan bij NEC - Ajax. Nou lijkt me dat ook iets makkelijker dan bij deze wedstrijd, maar toch.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen, langs de lijn is best wel leuk
Ik ken mensen die niks willen weten tot Studio Sport, ik heb niks met verleden tijdquote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het één keer gedaan bij NEC - Ajax. Nou lijkt me dat ook iets makkelijker dan bij deze wedstrijd, maar toch.
De bal is rondquote:Op zondag 2 maart 2014 12:17 schreef truedestiny het volgende:
Niet te voorspellen deze wedstrijd, kan alle kanten op.
je weet het nooit met de knjb!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 12:21 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het ook zo eindigt.
Ja idd ook al is Feyenoord geen titelconcurrent alles wordt eraan gedaan om het Ajaks makkelijk te maken dat zie je ook met Neuzebuyukquote:Op zondag 2 maart 2014 12:27 schreef Herqules het volgende:
[..]
idd de knjb is sowieso de laatste wedstrijden tegen feyenoord!!!!!
Ik weet niet of ik nu je sarcasme niet herken, maar ik was zelf nogal sarcastisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef truedestiny het volgende:
Alleen al om dit gepraat hoop ik dat Feyenoord weer genaaid wordt vandaag.
Jammer van Poulsen maar verder kan ik er wel mee levenquote:
Ze kunnen een wedstrijdje doen wie de meest slechtste van de twee is.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet voor Poulsen geen probleem zijn
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze kunnen een wedstrijdje doen wie de meest slechtste van de twee is.
Wat Poulsen vorig jaar deed was gewoon de weg naar Pelle afschermen, zodat Pelle alleen door de lucht bereikt kon worden. Toen kwam Feyenoord er niet aan, ben dus benieuwd of dat nu weer gebeurd.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]Immers bepaalt het niveau van Feyenoord, hij ziet het altijd goed maar mist de kwaliteiten om het ook goed uit te voeren, Poulsen heb ik dit seizoen nog geen goeie wedstrijd zien spelen maar is wel goed tegen de hoge ballen
Immers zijn geest zit gevangen in het verkeerde voetballichaamquote:Op zondag 2 maart 2014 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]Immers bepaalt het niveau van Feyenoord, hij ziet het altijd goed maar mist de kwaliteiten om het ook goed uit te voeren, Poulsen heb ik dit seizoen nog geen goeie wedstrijd zien spelen maar is wel goed tegen de hoge ballen
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:26:36Ajax heeft dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd gewonnen van een club uit het linkerrijtje (zes duels). #feyaja reageer retweet
Zoiets jaquote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers zijn geest zit gevangen in het verkeerde voetballichaam
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 02-03-2014 om 11:07:23Feyenoord won maar 1 van de laatste 20 wedstrijden (in alle competities) tegen Ajax. #feyaja reageer retweet
En verloren?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
Dit is trouwens ook wel opvallendtwitter:Tussendelinies twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:26:36Ajax heeft dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd gewonnen van een club uit het linkerrijtje (zes duels). #feyaja reageer retweet
Met 4G is mijn databundel binnen 4 dagen opquote:Op zondag 2 maart 2014 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik sta al een kwartier in de rij
Lange leve 4G dat itt 3G wél functioneert hier
Ik heb 2GB en kan daarna gratis door internetten met 64kbpsquote:Op zondag 2 maart 2014 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met 4G is mijn databundel binnen 4 dagen op
Volgens mij voor Ajaxquote:
Ajacied.quote:
Limiet hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb 2GB en kan daarna gratis door internetten met 64kbps
De Don niet kennenquote:
De opmerking van mij niet snappenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze opmerking niet snappen
Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik moet zeggen dat ik 2-1 heb voorspeld, maar toen wist ik nog niet dat Hare Kishna ook meedoet.quote:
Feyenoord kan profiteren van puntverlies van Twente, ze gaan dus verliezen of gelijk spelenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na dit schitterende optreden kan Feyenoord haast niet meer verliezen.
Ik heb 1-4 voorspeld, misschien een klein beetje te enthousiast.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 2-1 heb voorspeld, maar toen wist ik nog niet dat Hare Kishna ook meedoet.
Die mag ook pas na het laatste fluitsignaal uitquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn shirt nog aan heeft.
Leukste, mooi is het ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft het mooiste stadion van Nederland
1-3quote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb 1-4 voorspeld, misschien een klein beetje te enthousiast.
Haha je bent net zocsarcastisch als mijquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft het mooiste stadion van Nederland
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef Kuhly het volgende:
Kijk ze blij zijn dat er eindelijk weer eens een fatsoenlijke club binnen is.
Dan kunnen ze dat straks in ieder geval niet als excuus gebruiken voor de nederlaag.quote:
Begrijpelijk dat de commentator zijn ogen niet van Pelle kan afhouden.quote:
Wel jammer dat Evert er niet is.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat die kut Theo Reitsma er niet is.
True..quote:Op zondag 2 maart 2014 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dat straks in ieder geval niet als excuus gebruiken voor de nederlaag.
neenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer voor Ajax dat het in eigen doel zal zijn
ok nostradamusquote:Op zondag 2 maart 2014 14:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer voor Ajax dat het in eigen doel zal zijn
Dan staan jullie nog maar 1 puntje achter ze.quote:
Picsquote:Op zondag 2 maart 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb meergranenbroodjes met kaas en bacon
Gesmeerd door mamsie?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Word je vies dik van.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je dan met 5-0 voor staat, is dat voldoendequote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord houdt het toch maar 40/45min vol dat druk zetten
okquote:
Goeie grap maar je zit nu niet op je playstation hequote:Op zondag 2 maart 2014 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je dan met 5-0 voor staat, is dat voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |