Wat een spannende dromen heb jijquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vannacht droomde ik trouwens over deze wedstrijd. Feyenoord had het stadion uitgebreid door een nieuwe tribune midden op het veld te bouwen. De spelers speelden als het ware onder de tribune door. Je kan op deze tribune alleen de linker of de rechterkant van het veld zien, dat moest je kiezen, maar de kaartjes waren dan ook heel goedkoop.
Ik had een plekje bemachtigd op deze nieuwe tribune. In de 4e minuut kreeg Pelle het aan de stok met een onbekende speler van Ajax. Daarna werd ik wakker dus ik kan helaas geen verdere voorspelling naar aanleiding van deze droom doen.
De 0 houden zie ik Feyenoord niet doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een spannende dromen heb jij
Ik ga trouwens voor een zwaar bevochten 2-0
Dat lijkt me ook niet nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De 0 houden zie ik Feyenoord niet doen
Eerlijk gezegd ik ook niet, maar het moet er toch een keer van komenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De 0 houden zie ik Feyenoord niet doen
quote:
1405 - 1940quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef Heeinz het volgende:
Helaas voor jullie zal ik waarschijnlijk niet op FOK! te bewonderen zijn tijdens deze pot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:38 schreef Heeinz het volgende:
Even een paar leuke statistieken van onze vrienden van FOXWOP WOP WOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging dat toevallig zo?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik Cillessen er laatst nog 3 om de oren zien krijgen.
Eindelijk zeg je eens iets zinnigs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:56 schreef Devv het volgende:
Die Mulder kan er ook helemaal niets van.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ging dat toevallig zo?
[ afbeelding ]
Dan zou ik me een partij kut voelen als Feyenoorder zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:47 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax wint haalt PSV Feyenoord nog in.
True, ze stonden 11 punten achter op een gegeven moment. Dan is het behoorlijk pijnlijk als ze je nog inhalen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou ik me een partij kut voelen als Feyenoorder zeg
Nou, het is wat allemaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zou ik me een partij kut voelen als Feyenoorder zeg
Ja. Hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:18 schreef GGMM het volgende:
En dat terwijl veel Feyenoorders toch voor het kampioenschap dachten te gaan dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel mooi zijn, dan verkloten ze onze coëfficient een jaar niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:07 schreef Devv het volgende:
waarna Feyenoord instort en ook naast de Europese tickets grijpt.
Je kan het wel vaak genoeg zeggen maar het zijn toch meestal de Ajacieden die het laatst lachenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja. HahaWOP WOP WOPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |