De opmerking van mij niet snappenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze opmerking niet snappen Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Ik moet zeggen dat ik 2-1 heb voorspeld, maar toen wist ik nog niet dat Hare Kishna ook meedoet.quote:

Feyenoord kan profiteren van puntverlies van Twente, ze gaan dus verliezen of gelijk spelenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na dit schitterende optreden kan Feyenoord haast niet meer verliezen.

Ik heb 1-4 voorspeld, misschien een klein beetje te enthousiast.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik 2-1 heb voorspeld, maar toen wist ik nog niet dat Hare Kishna ook meedoet.

Die mag ook pas na het laatste fluitsignaal uitquote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn shirt nog aan heeft.
 Ik doe niet moeilijk vandaag,
 Ik doe niet moeilijk vandaag,

Leukste, mooi is het ook nietquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft het mooiste stadion van Nederland

1-3quote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb 1-4 voorspeld, misschien een klein beetje te enthousiast.

Haha je bent net zocsarcastisch als mijquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft het mooiste stadion van Nederland

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |