Dan zat ik hier nu niet te typen, aangezien die papzak kk hard op zijn smoel is gegaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:34 schreef basvandalen het volgende:
dit is weer zo'n topic dat verteld wordt met omgekeerde personages
oftwel TS is de dikzak die de ander niet bij kon houden.
Geen idee. Weet jij beter dan dat ik dat weet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Sociale werkplaats dicht vandaag?
Ik kan na levering pas zien hoeveel kleurpotloden je hebt ingepakt, dus ik dacht ik vraag het gewoon direct.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee. Weet jij beter dan dat ik dat weet.
Je kunt het denken beter laten aan mensen die dat wel kunnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik kan na levering pas zien hoeveel kleurpotloden je hebt ingepakt, dus ik dacht ik vraag het gewoon direct.
Grote inschattingsfout.
En daar schaar jij jezelf onder?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt het denken beter laten aan mensen die dat wel kunnen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
En daar schaar jij jezelf onder?![]()
Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint () met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
Yep, daar schaar ik me onder. En een pauze is onderdeel van een werkdag. Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint () met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
Dit topic is nog voor het half 12 was geopend, en toen had je dit hele avontuur al mee gemaakt, was je terug op je werk en heb je het hele verhaal al uitgeschreven. Dan heb jij lange pauzes op rare tijdstippen of je werkt in ploegendiensten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, daar schaar ik me onder. En een pauze is onderdeel van een werkdag. Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel.
Ok, vandaar dat je in zo'n klein stukje tekst het vermoeden van een chromosoom teveel weet op te roepen?quote:
quote:Vandaag was het weer zo ver. Een eindje voor "zijn finish" zoefde hij voorbij, keek 'ie allemaal om, deed 'ie wat schijndemarrages, al met al was 'ie aan het provoceren. Nu had ik 'm van zijn fiets kunnen meppen, maar ik dacht laat ik die loser eens een koekje van eigen deeg geven.
Ik zet aan en knal er voorbij, die papzak moest flink aanzetten om in het wiel te komen en ik ging nog niet eens voluit. Vlak voor een bochtje knalt die mongool via het voetpad binnendoor. Een ouwe zak die daar liep kon nog net op tijd stoppen, anders was het een botsing geworden.
Afijn, ik moest wat extra meters maken en op een stukje waar het wat licht bergop gaat was die debiele papzak wat stik gevallen. Ik knal er overheen en gezien de windrichting ging ik helemaal links van de weg rijden, zodat hij niet in het wiel kon zitten. Niet dat die papzak dan helemaal uit de wind zou kunnen fietsen, maar toch...
Nu stond daar aan die kant van de weg een of andere big mama te kloten met d'r kids, dus ik moest uitwijken en doe dat plotsklaps en schiet tussen die chocoladetaart en een paaltje door richting de finish... knalt die dikke mongool die achter me fietst vol op dat paaltje.
Ja, bezweet terugkomen omdat je een fietswedstrijdje hebt gehouden in de stad is alleen niet erg geaccepteerd bij een normale werkgever.quote:En een pauze is onderdeel van een werkdag.
Er groeien hier geen asperges..quote:Misschien dat dat bij jou bij het asperge steken niet zo is, maar bij fatsoenlijke bedrijven wel.
Pauze is ook geen werktijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, dat kan ja, maar als ik thuis werk zorg ik dat ik niet onder werkuren even de winkelstraat in hoef om gauw iets te halen, want dat heb ik dan gewoon in huis. Boodschappen doe ik niet onder werktijd.
Je lult, als je pauze houdt als onderdeel ziet van een werkdag bij thuiswerken snap je het concept niet helemaal, oh wacht, helemaal niet..quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Halcon het volgende:
Thuis werken.... nooit van gehoord zeker? Bij een beetje ontwikkelde werkgever kan dat tegenwoordig gewoon.
Pauze kun je altijd nemen, is geen werktijd. Ik snap dat dat moeilijk te begrijpen is voor josti's, maar probeer het toch maar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:16 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je lult, als je pauze houdt als onderdeel ziet van een werkdag bij thuiswerken snap je het concept niet helemaal, oh wacht, helemaal niet..
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
En een pauze is onderdeel van een werkdag.
Je bent aan t draaien om maar t laatste woord te hebben maar je verhaal rammelt aan alle kanten en dat weet je zelf ook.quote:
Verhaal rammelt nergens of lopende band werk / asperges steken moet jouw enige referentiekader zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent aan t draaien om maar t laatste woord te hebben maar je verhaal rammelt aan alle kanten en dat weet je zelf ook.
Maak je nou maar niet druk over mijn referentiekader, maak je maar druk over je fietsavonturen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verhaal rammelt nergens of lopende band werk / asperges steken moet jouw enige referentiekader zijn.
Ga jij dan ergens anders de josti uithangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak je nou maar niet druk over mijn referentiekader, maak je maar druk over je fietsavonturen.
Heb je wel een stoere racefiets? Met kraaltjes aan de spaken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de auto door een grotendeels voetgangersgebied lukt niet echt he
Nee, heb jij ze wel op je roze fietsje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel een stoere racefiets? Met kraaltjes aan de spaken?
Nee, want in de echte wereld bepaal jij niet voor alle andere mensen wat zij doen, zekerrvoor mij niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga jij dan ergens anders de josti uithangen.
Nee, er passen geen kraaltjes op de velgen van mijn autoquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, heb jij ze wel op je roze fietsje?
Zegt een losertje die de hele dag achter z'n computertje stoer zit te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want in de echte wereld bepaal jij niet voor alle andere mensen wat zij doen, zekerrvoor mij niet.
Daarnaast is het wel amusant om te zien aan wat voor futiliteiten het plebs zich klaarblijkelijk stoort.
Zonde. Het zou je afgetrapte Fiat Panda een meerwaarde geven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, er passen geen kraaltjes op de velgen van mijn auto
En daar gewoon 3x zoveel mee verdient dan de pisvlek die jij bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zegt een losertje die de hele dag achter z'n computertje stoer zit te doen.
Vind ik ook wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonde. Het zou je Jaguar xf een meerwaarde geven.
Droom lekker verder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar gewoon 3x zoveel mee verdient dan de pisvlek die jij bent.
Waarschijnlijk werk je thuis omdat je meurt naar een ontbindend en rottend lijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Halcon het volgende:
Thuis werken.... nooit van gehoord zeker? Bij een beetje ontwikkelde werkgever kan dat tegenwoordig gewoon.
Je ruikt je bovenlip.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werk je thuis omdat je meurt naar een ontbindend en rottend lijk.
Je wordt duidelijk niet gehinderd door kennis van zaken, maar als je wild om je heen moet slaan omdat je verhaaltje in twijfel wordt getrokken maak je je daar niet zo druk om he, want dat laatste woord hebben is belangrijkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zegt een losertje die de hele dag achter z'n computertje stoer zit te doen.
Je hebt het over Halcon de Faalhaas. Natuurlijk wordt hij niet gehinderd door kennis van zaken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je wordt duidelijk niet gehinderd door kennis van zaken, maar als je wild om je heen moet slaan omdat je verhaaltje in twijfel wordt getrokken maak je je daar niet zo druk om he, want dat laatste woord hebben is belangrijker
Doe jij dat maar even met je stoere praatjes over drie keer meer verdienen. Sowieso: gasten die daar over beginnen, werken vaak voor een hongerloontje bij een of andere nutteloze helpdesk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen doe salarisstrook posten dan met je grote bakkes.
Pot-ketel-pikzwartquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over Halcon de Faalhaas. Natuurlijk wordt hij niet gehinderd door kennis van zaken.
Die kans is nog kleiner dan 0,00001%.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij zou zomaar eens gelijk kunnen hebben anders.
"nee doe jij het maar ik doe het niehiet ik heb niks te bewijzuh!' en dan wel een grote bakkes hebben en het mannetje proberen uit te hangenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doe jij dat maar even met je stoere praatjes over drie keer meer verdienen. Sowieso: gasten die daar over beginnen, werken vaak voor een hongerloontje bij een of andere nutteloze helpdesk.
Wel lullen maar niet over de brug komen, typisch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kans is nog kleiner dan 0,00001%.
Ach, ik weet welke josti het schrijft, dus niks om me druk over te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"nee doe jij het maar ik doe het niehiet ik heb niks te bewijzuh!' en dan wel een grote bakkes hebben en het mannetje proberen uit te hangenzelden zo`n infantiele blaaskaak gezien die niks voorstelt, en dat is best knap gezien het paupergehalte van Fok. Je staat met stip op nummer 1 van Meest Kansloze Kutuser ooit
Wie begon er met fantasietjes over zijn salaris ? Beetje last van je geheugen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel lullen maar niet over de brug komen, typisch.
Jij weet toch niet wat mijn salaris is? dus je uitspraak is nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kans is nog kleiner dan 0,00001%.
Tja, wie begon er ook alweer zonder kennis van zaken te fantaseren over z'n salaris?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wat mijn salaris is? dus je uitspraak is nergens op gebaseerd.
Ik heb gewoon het bewijs hier klaar liggen, maar aangezien jij niet over de brug wil komen prima joh, lach ik je wel gewoon vanaf hier in je gezicht uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie begon er met fantasietjes over zijn salaris ? Beetje last van je geheugen?
Hij refereerde aan mijn salaris, niet aan zijn eigen. En dat is geee fantasie, want dat weet ie namelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie begon er met fantasietjes over zijn salaris ? Beetje last van je geheugen?
We verdienen beiden veel meer dan TS, maar hij blijft maar volhouden. Hilarisch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij refereerde aan mijn salaris, niet aan zijn eigen. En dat is geee fantasie, want dat weet ie namelijk.
Kanker dat zogenaamde bewijs dan maar eens hier op dit forum.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het bewijs hier klaar liggen, maar aangezien jij niet over de brug wil komen prima joh, lach ik je wel gewoon vanaf hier in je gezicht uit.
Gefixedquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, wie begon er ook alweer zonder kennis van zaken een topic te openen?
Niet ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, wie begon er ook alweer zonder kennis van zaken te fantaseren over z'n salaris?
Laat maar zien!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We verdienen beiden veel meer dan TS, maar hij blijft maar volhouden. Hilarisch.
Jij komt toch niet over de brug met je praatjes, waarom zou ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kanker dat zogenaamde bewijs dan maar eens hier op dit forum.
Laat maar zien of je stoere praatjes waar zijn... Dat doe je niet, dus over jezelf onsterfelijk belachelijk maken gesproken...quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij komt toch niet over de brug met je praatjes, waarom zou ikje hebt jezelf al onsterfelijk belachelijk gemaakt, ik hoef dat niet verder in te peperen.
Degene die beweert, bewijs. Dus degene die beweerde 3 keer meer te verdienen mag het even laten zien of houdt voortaan zijn mond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag nog steeds zelf eerst over de brug komen met je praatjes, makker.
PM maar even je salarisstrook, PM ik de mijne terug.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Degene die beweert, bewijs. Dus degene die beweerde 3 keer meer te verdienen mag het even laten zien of houdt voortaan zijn mond.
En CG mag scheidsrechter zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PM maar even je salarisstrook, PM ik de mijne terug.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Halcon het volgende:
Welk deel van "wie beweert, bewijs" begrijp je niet?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Scorpie het volgende:
En nu is het wachten op de volgende smoes
Kun je het niet af zonder je bilmaatje CoolGay ? Maak gewoon je praatjes waar, dan praten we daarna wel verder.quote:
Maak gewoon je praatjes waar man, bitch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg iklul nog slapper gast.
Het voorstel staat nog steeds met je kutsmoesjes. Durf je het niet aan jongen? Geeft niet, ik begrijp het wel, je bent niet de eerste die met zijn grote bakkes moet inbinden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je het niet af zonder je bilmaatje CoolGay ? Maak gewoon je praatjes waar, dan praten we daarna wel verder.
Kk josti.
Kom maar PM naar mij en CG met je strookje jongen. Durf je toch nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maak gewoon je praatjes waar man, bitch.
Jij doet toch een bewering? nl dat die kans kleiner dan 0,0000001% is? ik vraag je nota bene nog hoe je die uitspraak kunt doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Halcon het volgende:
Welk deel van "wie beweert, bewijs" begrijp je niet?
Ja, zo werkt het. Praatjes doen = praatjes waar maken. Daarna mag je weer verder gaan met stoer doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, gewoon te snel met een of ander kutsmoesje komen om je strookje niet te hoeven overhandigen, royal sadness![]()
'huhuhuh wie eist bewijst huhuhuhuh' Hardop gelachen om die druif van een TS.
Het voorstel staat nog steeds, kom maar in PM. Tot die tijd ben je niks anders dan een lachwekkende faalhaas met je Amerika avatar, druif.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het. Praatjes doen = praatjes waar maken. Daarna mag je weer verder gaan met stoer doen.
Wat beweert wordt is dat je 3x zoveel per maand verdient. Goed, laat maar zien wat je verdient dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij doet toch een bewering? nl dat die kans kleiner dan 0,0000001% is? ik vraag je nota bene nog hoe je die uitspraak kunt doenhet enige wat ik zei was dat hij zomaar eens gelijk zou kunnen hebben. Ik begin niet over kansen en zo, dat doe je zelf.
Laat dan zien dat je praatjes waar zijn. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het voorstel staat nog steeds, kom maar in PM. Tot die tijd ben je niks anders dan een lachwekkende faalhaas.
Zodat jij je salarisstrookje kan shoppen bedoel je? Zo`n droeftoeter zie ik je nog wel voor aan namelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat beweert wordt is dat je 3x zoveel per maand verdient. Goed, laat maar zien wat je verdient dan.
Nope. Al sluit ik het van jouw kant niet uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodat jij je salarisstrookje kan shoppen bedoel je? Zo`n droeftoeter zie ik je nog wel voor aan namelijk
Hij is wel tantoe lelijk, gezien zijn post history in R&P.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef Catch22- het volgende:
TS, je komt bijzonder intelligent over. Ben jij soms een professor?
TS houdt wel van voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk verdient TS inderdaad veel omdat hij Jetro Willems is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk verdient TS inderdaad veel omdat hij Jetro Willems is.
[ afbeelding ]
Ben je op je teentjes getrapt omdat je PoHi uitwijst dat je een droeftoeter eerste klas bent ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:56 schreef Halcon het volgende:
Ha, een stalker.
Wel triest om niet gewoon even je praatjes waar te maken, maar in plaats van boter bij de vis, maar als een gefrustreerd stalkertje de posthistory door te akkeren.
Nee hoor, stalkertjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je op je teentjes getrapt omdat je PoHi uitwijst dat je een droeftoeter eerste klas bent ja?
Ik zou nog meer haten en een nog grotere bakkes opzetten, dat helpt je namelijk zo goed in dit topic.quote:
Dat vroeg ik me ook al af. In plaats daarvan zijn ze begonnen aan een loopbaan als stalker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
Worden er hier nog salarisstrookjes gepost of niet?
TS is welkom in PM. Tot nu toe doodse stilte. Trek hier zelf je conclusie uit. TS gaat geen salarisstrookje posten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
Worden er hier nog salarisstrookjes gepost of niet?
Maak je praatjes eens waar!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is welkom in PM. Tot nu toe doodse stilte. Trek hier zelf je conclusie uit. TS gaat geen salarisstrookje posten.
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom maar in PM dan? Waarom is het zo lastig voor je om te beginnen?Heb je iets te verbergen?
Oh TS begint nu met ziektes in DM te smijtenquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pot-ketel-pikzwart.
Ik wacht wel even af waar je mee komt.
Die DM was al een half uur geleden verstuurd, schele.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh TS begint nu met ziektes in DM te smijtendat zijn geen salarisstrookjes vriend.
Dat was voor jouw "meeting".quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Lol, ik heb even een meeting, en die tijd zijn er blijkbaar DMs mrt ziektes verstuurd ja?![]()
Stoer man. Not.
Raar he, dat mensen meetings kunnen hebben. Iets met referentiekaders en zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was voor jouw "meeting".
Ik wacht nog steeds overigens.
De zaken niet omdraaien a.u.b. Kom gewoon met bewijs voor je stelling. Ik wacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Raar he, dat mensen meetings kunnen hebben. Iets met referentiekaders en zo.
Nou aangezien jij de nogal boude bewering deed dat die kans 0,0000001% was, en ik alleen maar heb gezegd dat scorpie best wel eens gelijk zou kunnen hebben, lijkt het mij dat jij de bewering doet en jij dat dus moet onderbouwen?
of wil je een welles/nietes spelletje spelen? is ook prima hoor.
Welke stelling? ik heb niet gezegd dat het zo is, ik heb alleen maar gezegd dat hij gelijk ZOU KUNNEN hebben. Jij komt met een % aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De zaken niet omdraaien a.u.b. Kom gewoon met bewijs voor je stelling. Ik wacht.
Ik wacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welke stelling? ik heb niet gezegd dat het zo is, ik heb alleen maar gezegd dat hij gelijk ZOU KUNNEN hebben. Jij komt met een % aan.
Maar goed, je wil dus een welles/nietes spelletje spelen. Helemaal prima.
De PM staat open voor je, heb je hem al ingescanned? Of ben jij er zo`n 1tje die wacht totdat de ander klaar is met plassen voordat hij zijn gulp open doet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, wachten we samen tot je holmaat over de brug komt met z'n strookje.
Ik wacht nog steeds tot je je praatjes eens waar weet te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De PM staat open voor je, heb je hem al ingescanned? Of ben jij er zo`n 1tje die wacht totdat de ander klaar is met plassen voordat hij zijn gulp open doet?
Oh maar IK ken dat strookje al. Ik heb hetzelfde strookje. Alleen voor jou is t nog een mysterie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, wachten we samen tot je holmaat over de brug komt met z'n strookje.
Ik wachtquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maar IK ken dat strookje al. Ik heb hetzelfde strookje. Alleen voor jou is t nog een mysterie.
Deze man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
Kom op dan met je bewijs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das idd wel een beetje het enige wat je doet he, ouwehoeren en geen actie ondernemen.
Abject en infaam, je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden tegen een dikke kk loser in een voetgangersgebied..quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das idd wel een beetje het enige wat je doet he, ouwehoeren en geen actie ondernemen.
Lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Abject en infaam, je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden tegen een dikke kk loser in een voetgangersgebied..
Hardop gelachen. Zie je TS met zijn lelijke harses op de mountainbike zitten en dan een 'dikke kk loser' voorbij gaan? Mooi man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Abject en infaam, je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden tegen een dikke kk loser in een voetgangersgebied..
Jouw stoere praatjes op het net. Stoer man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Zie je TS met zijn lelijke harses op de mountainbike zitten en dan een 'dikke kk loser' voorbij gaan? Mooi man.
Stoerder dan een verhaaltje over fietsjes en zo, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw stoere praatjes op het net. Stoer man.
Was jij toevallig die "dikke kk loser"?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Stoerder dan een verhaaltje over fietsjes en zo, dat dan weer wel.
Alsof ik ga fietsen als ik leasebak + tankpas hebquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was jij toevallig die "dikke kk loser"?
Jij knalt met je leasebak en tankpas door een voetgangersgebied?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof ik ga fietsen als ik leasebak + tankpas heb
dikzakquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof ik ga fietsen als ik leasebak + tankpas heb
Vind je dat ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef Catch22- het volgende:
TS, je komt bijzonder intelligent over. Ben jij soms een professor?
Wat klopt er niet dan volgens jou aan:quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt he?
tegen een dikke kk loserquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:27 schreef Halcon het volgende:
en schiet tussen die chocoladetaart en een paaltje door richting de finish
quote:knalt die dikke mongool die achter me fietst vol op dat paaltje.
in een voetgangersgebied..quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij knalt met je leasebak en tankpas door een voetgangersgebied?
Wedstrijden is 'meervoud' en begrijp de context ook even.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:14 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan volgens jou aan:
je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden
[..]
tegen een dikke kk loser
[..]
[..]
in een voetgangersgebied..
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij knalt met je leasebak en tankpas door een voetgangersgebied?
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?quote:
Omdat een beetje beweging goed voor je is, papzakje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?
Helaas jongen. Ik snap dat je graag wil dat t waar is, maar nee.quote:
No shit.. Doet weinig af aan het behalen van je proeve van bekwaamheid in falen.quote:
Contextquote:en begrijp de context ook even.
Jij bent echt kk dom.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
No shit.. Doet weinig af aan het behalen van je proeve van bekwaamheid in falen.
[..]
Context
Daarom train ik ook 6x in de week.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat een beetje beweging goed voor je is, papzakje.
En tot de tijd dat je je praatjes hebt bewezen, hoef je niet zo groot te doen. Komt een beetje zwakzinnig over namelijk.
Dat is dus de vraag en die vraag blijft onbeantwoord zolang jij je praatjes niet waar weet te maken, speklap.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarom train ik ook 6x in de week.
Ik hoef aan jou helemaal niks te bewijzen, simpele ziel. Het enige wat interessant is is dat t waar is, of jij dat kunt uitstaan of niet.
CG een papzak noemen lol. Die gozer heeft meer muscle in zijn rechtervoet dan jij in je hele lichaam.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat een beetje beweging goed voor je is, papzakje.
En tot de tijd dat je je praatjes hebt bewezen, hoef je niet zo groot te doen. Komt een beetje zwakzinnig over namelijk.
Blijven jullie nu elkaar veren in de reet steken? Beter maak je eens wat van je praatjes waar of ga je via de PM met je holmaatje veertjes steken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CG een papzak noemen lol. Die gozer heeft meer muscle in zijn rechtervoet dan jij in je hele lichaam.
Wat heb jij tegen homo's trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijven jullie nu elkaar veren in de reet steken? Beter maak je eens wat van je praatjes waar of ga je via de PM met je holmaatje veertjes steken.
Nee dat is VOOR JOU de vraag. Ik weet t antwoord al hoor, net als iedereen die me irl kent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag en die vraag blijft onbeantwoord zolang jij je praatjes niet waar weet te maken, speklap.
Je bent wel een beetje anaal geobsedeerd he? Als ik een scan van je hdd zou doen, wat zou ik dan aantreffen? Ik vermoed een flink portie virtuele kontenbonk sex tussen groot geschapen mannen. Daar hou jij wel van denk ik zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijven jullie nu elkaar veren in de reet steken? Beter maak je eens wat van je praatjes waar of ga je via de PM met je holmaatje veertjes steken.
Draai de zaken nu niet om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is VOOR JOU de vraag. Ik weet t antwoord al hoor, net als iedereen die me irl kent.
Jij begint hier met homopraatjes, dus denk dat jij last hebt van een dergelijke obsessie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje anaal geobsedeerd he? Als ik een scan van je hdd zou doen, wat zou ik dan aantreffen? Ik vermoed een flink portie virtuele kontenbonk sex tussen groot geschapen mannen. Daar hou jij wel van denk ik zo.
Laat nou gaan. Hij roeptoetert maar wat, is toch vermakelijk man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CG een papzak noemen lol. Die gozer heeft meer muscle in zijn rechtervoet dan jij in je hele lichaam.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij begint hier met homopraatjes, dus denk dat jij last hebt van een dergelijke obsessie.
Ja, ik was het die begon, ontzettende druif dat je er bent.quote:
Hij heeft nog nooit een gym van de binnenkant gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat nou gaan. Hij roeptoetert maar wat, is toch vermakelijk man.
Ja, met je virtuele kontenbonksex en de rest van die nichtenpraat van je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik was het die begon, ontzettende druif dat je er bent.
Gast...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een gym van de binnenkant gezien.
Je praat weer eens poep, zoals gewoonlijk, bilmaat-obsessieveling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, met je virtuele kontenbonksex en de rest van die nichtenpraat van je.
Dat is jouw mening, verder niet relevant. Jij roert poep, poepstampertje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je praat weer eens poep, zoals gewoonlijk, bilmaat-obsessieveling.
Straks wil je ook nog foto's van de secretaresse zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, verder ben je niet relevant.
Conclusie: allemaal kletspraatjes. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's van de secretaresse zeker?whats next, een foto van t horloge dat ik om heb omdat jij t anders niet wil geloven? kom nou. De realiteit is de realiteit, los van of jij dat wil accepteren of niet.
Whatever helps you sleep at night.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conclusie: allemaal kletspraatjes. Weten we dat ook weer.
Duurde even maar je geeft het dan toch toe: kletspraatjes. Behalve dat je in poep roert, praat je het ook, dik papzakje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Whatever helps you sleep at night.
Wat zijn exact kletspraatjes knul? dat mensen het beter voor elkaar hebben dan jij? want ik geef helemaal niks toe, of wil je nou echt van alles fotootjes hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duurde even maar je geeft het dan toch toe: kletspraatjes. Behalve dat je in poep roert, praat je het ook, dik papzakje.
Dat zijn de kletspraatjes ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat zijn exact kletspraatjes knul? dat mensen het beter voor elkaar hebben dan jij? want ik geef helemaal niks toe, of wil je nou echt van alles fotootjes hebben?
Ach zo. Dus als ik bv zeg dat ik een horloge van 5k om heb dan is dat een kletspraatje tot dat jij daar een foto van hebt gezien ofzo? tot die tijd is de realiteit dat ik die niet om heb? of wat?quote:
omdat je honger hebtquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ach zo. Dus als ik bv zeg dat ik een horloge van 5k om heb dan is dat een kletspraatje tot dat jij daar een foto van hebt gezien ofzo? tot die tijd is de realiteit dat ik die niet om heb? of wat?
Ja, of omdat er geen foto van de slettenkop van je zogenaamde secretaresse op je ID-kaart moet staan.quote:
Dan ken je CG niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.
Laat hem joh hij is tantoe gek in zijn hoofd ahahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.
Ik kan daar ook wel wat klokjes posten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.
Nee, dat kan je niet. Mensen zouden die onzin van je namaakhorloges namelijk zo spotten, mafklapper dat je er bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel wat klokjes posten.
Gastquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Mensen zouden die onzin van je namaakhorloges namelijk zo spotten, mafklapper dat je er bent.
Kun je dat niet alleen beslissen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Scorpie? zal ik de moeite nemen om een foto te maken met een briefje met HALCON erbij of zal ik t gewoon laten gaan?
quote:
Doe maar doen, even die TS op zijn nummer zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Scorpie? zal ik de moeite nemen om een foto te maken met een briefje met HALCON erbij of zal ik t gewoon laten gaan?
Hohohohoquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe maar doen, even die TS op zijn nummer zetten.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's een kermisklokje, geen strookje.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaat toch nooit toegeven. Want waar is dan t einde? Is t wel mijn loonstrookje, is t niet geshopt? etc. Maar zoals ik al zei. Realiteit is realiteit. Helaas voor jou.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vocabulaire is wel beperkt hé? Wanneer komt het busje voorrijden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's ook geen strookje. Ik wacht nog steeds, papzakje.
Realiteit is realiteit, maar jouw praatjes zijn vooralsnog geen realiteit, maar gewoon ordinaire kletspraatjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij gaat toch nooit toegeven. Want waar is dan t einde? Is t wel mijn loonstrookje, is t niet geshopt? etc. Maar zoals ik al zei. Realiteit is realiteit. Helaas voor jou.
Zo, da's goed gevonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vocabulaire is wel beperkt hé? Wanneer komt het busje voorrijden?
Een nieuw woord gespot! Je krijgt een sticker!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo, da's goed gevonden.![]()
Je blijft maar draaien he, speklap.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Realiteit is realiteit, maar jouw praatjes zijn vooralsnog geen realiteit, maar gewoon ordinaire kletspraatjes.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een nieuw woord gespot! Je krijgt een sticker!
Conclusie: kletspraatjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]realiteit is realiteit, of dat aan jou of aan wie dan ook bewezen wordt doet niks af aan dat het toch realiteit is. Als je dat niet snapt dan kan ik er ook niks aan doen.
Conclusie: je hebt het weer eens mis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Conclusie: je bent een stikjaloers mannetje.
Conclusie: helaas voor jou is alles wat ik gezegd heb keihard waar. Kun je nog heel veel roepen en proberen maar het is en blijft waar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conclusie: je hebt het weer eens mis.
Jij veel plezier met je vadsige bilmaat en je kletspraatjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Conclusie: helaas voor jou is alles wat ik gezegd heb keihard waar. Kun je nog heel veel roepen en proberen maar het is en blijft waar.
Veel plezier met andere fietsertjes inhalen.
Gadver.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu zin in speklappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |