Conclusie: allemaal kletspraatjes. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's van de secretaresse zeker?whats next, een foto van t horloge dat ik om heb omdat jij t anders niet wil geloven? kom nou. De realiteit is de realiteit, los van of jij dat wil accepteren of niet.
Whatever helps you sleep at night.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conclusie: allemaal kletspraatjes. Weten we dat ook weer.
Duurde even maar je geeft het dan toch toe: kletspraatjes. Behalve dat je in poep roert, praat je het ook, dik papzakje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Whatever helps you sleep at night.
Wat zijn exact kletspraatjes knul? dat mensen het beter voor elkaar hebben dan jij? want ik geef helemaal niks toe, of wil je nou echt van alles fotootjes hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duurde even maar je geeft het dan toch toe: kletspraatjes. Behalve dat je in poep roert, praat je het ook, dik papzakje.
Dat zijn de kletspraatjes ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat zijn exact kletspraatjes knul? dat mensen het beter voor elkaar hebben dan jij? want ik geef helemaal niks toe, of wil je nou echt van alles fotootjes hebben?
Ach zo. Dus als ik bv zeg dat ik een horloge van 5k om heb dan is dat een kletspraatje tot dat jij daar een foto van hebt gezien ofzo? tot die tijd is de realiteit dat ik die niet om heb? of wat?quote:
omdat je honger hebtquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ach zo. Dus als ik bv zeg dat ik een horloge van 5k om heb dan is dat een kletspraatje tot dat jij daar een foto van hebt gezien ofzo? tot die tijd is de realiteit dat ik die niet om heb? of wat?
Ja, of omdat er geen foto van de slettenkop van je zogenaamde secretaresse op je ID-kaart moet staan.quote:
Dan ken je CG niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.
Laat hem joh hij is tantoe gek in zijn hoofd ahahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.
Ik kan daar ook wel wat klokjes posten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.
Nee, dat kan je niet. Mensen zouden die onzin van je namaakhorloges namelijk zo spotten, mafklapper dat je er bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel wat klokjes posten.
Gastquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Mensen zouden die onzin van je namaakhorloges namelijk zo spotten, mafklapper dat je er bent.
Kun je dat niet alleen beslissen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Scorpie? zal ik de moeite nemen om een foto te maken met een briefje met HALCON erbij of zal ik t gewoon laten gaan?
quote:
Doe maar doen, even die TS op zijn nummer zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Scorpie? zal ik de moeite nemen om een foto te maken met een briefje met HALCON erbij of zal ik t gewoon laten gaan?
Hohohohoquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe maar doen, even die TS op zijn nummer zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |