TS houdt wel van voetbalquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk verdient TS inderdaad veel omdat hij Jetro Willems is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarschijnlijk verdient TS inderdaad veel omdat hij Jetro Willems is.
[ afbeelding ]
Ben je op je teentjes getrapt omdat je PoHi uitwijst dat je een droeftoeter eerste klas bent ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:56 schreef Halcon het volgende:
Ha, een stalker.
Wel triest om niet gewoon even je praatjes waar te maken, maar in plaats van boter bij de vis, maar als een gefrustreerd stalkertje de posthistory door te akkeren.
Nee hoor, stalkertjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je op je teentjes getrapt omdat je PoHi uitwijst dat je een droeftoeter eerste klas bent ja?
Ik zou nog meer haten en een nog grotere bakkes opzetten, dat helpt je namelijk zo goed in dit topic.quote:
Dat vroeg ik me ook al af. In plaats daarvan zijn ze begonnen aan een loopbaan als stalker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
Worden er hier nog salarisstrookjes gepost of niet?
TS is welkom in PM. Tot nu toe doodse stilte. Trek hier zelf je conclusie uit. TS gaat geen salarisstrookje posten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
Worden er hier nog salarisstrookjes gepost of niet?
Maak je praatjes eens waar!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is welkom in PM. Tot nu toe doodse stilte. Trek hier zelf je conclusie uit. TS gaat geen salarisstrookje posten.
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom maar in PM dan? Waarom is het zo lastig voor je om te beginnen?Heb je iets te verbergen?
Oh TS begint nu met ziektes in DM te smijtenquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pot-ketel-pikzwart.
Ik wacht wel even af waar je mee komt.
Die DM was al een half uur geleden verstuurd, schele.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh TS begint nu met ziektes in DM te smijtendat zijn geen salarisstrookjes vriend.
Dat was voor jouw "meeting".quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
Lol, ik heb even een meeting, en die tijd zijn er blijkbaar DMs mrt ziektes verstuurd ja?![]()
Stoer man. Not.
Raar he, dat mensen meetings kunnen hebben. Iets met referentiekaders en zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat was voor jouw "meeting".
Ik wacht nog steeds overigens.
De zaken niet omdraaien a.u.b. Kom gewoon met bewijs voor je stelling. Ik wacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Raar he, dat mensen meetings kunnen hebben. Iets met referentiekaders en zo.
Nou aangezien jij de nogal boude bewering deed dat die kans 0,0000001% was, en ik alleen maar heb gezegd dat scorpie best wel eens gelijk zou kunnen hebben, lijkt het mij dat jij de bewering doet en jij dat dus moet onderbouwen?
of wil je een welles/nietes spelletje spelen? is ook prima hoor.
Welke stelling? ik heb niet gezegd dat het zo is, ik heb alleen maar gezegd dat hij gelijk ZOU KUNNEN hebben. Jij komt met een % aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
De zaken niet omdraaien a.u.b. Kom gewoon met bewijs voor je stelling. Ik wacht.
Ik wacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welke stelling? ik heb niet gezegd dat het zo is, ik heb alleen maar gezegd dat hij gelijk ZOU KUNNEN hebben. Jij komt met een % aan.
Maar goed, je wil dus een welles/nietes spelletje spelen. Helemaal prima.
De PM staat open voor je, heb je hem al ingescanned? Of ben jij er zo`n 1tje die wacht totdat de ander klaar is met plassen voordat hij zijn gulp open doet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, wachten we samen tot je holmaat over de brug komt met z'n strookje.
Ik wacht nog steeds tot je je praatjes eens waar weet te maken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De PM staat open voor je, heb je hem al ingescanned? Of ben jij er zo`n 1tje die wacht totdat de ander klaar is met plassen voordat hij zijn gulp open doet?
Oh maar IK ken dat strookje al. Ik heb hetzelfde strookje. Alleen voor jou is t nog een mysterie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, wachten we samen tot je holmaat over de brug komt met z'n strookje.
Ik wachtquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maar IK ken dat strookje al. Ik heb hetzelfde strookje. Alleen voor jou is t nog een mysterie.
Deze man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:51 schreef Deshain het volgende:
[..]
En daar schaar jij jezelf onder?![]()
Aangezien jij op een werkdag door/naar de winkelstraat een 'wedstrijd' houdt (en wint () met een dikke 'kk loser' en hier een topic over opent heb je al geen krediet.
Kom op dan met je bewijs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das idd wel een beetje het enige wat je doet he, ouwehoeren en geen actie ondernemen.
Abject en infaam, je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden tegen een dikke kk loser in een voetgangersgebied..quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Das idd wel een beetje het enige wat je doet he, ouwehoeren en geen actie ondernemen.
Lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Abject en infaam, je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden tegen een dikke kk loser in een voetgangersgebied..
Hardop gelachen. Zie je TS met zijn lelijke harses op de mountainbike zitten en dan een 'dikke kk loser' voorbij gaan? Mooi man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Abject en infaam, je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden tegen een dikke kk loser in een voetgangersgebied..
Jouw stoere praatjes op het net. Stoer man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Zie je TS met zijn lelijke harses op de mountainbike zitten en dan een 'dikke kk loser' voorbij gaan? Mooi man.
Stoerder dan een verhaaltje over fietsjes en zo, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw stoere praatjes op het net. Stoer man.
Was jij toevallig die "dikke kk loser"?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Stoerder dan een verhaaltje over fietsjes en zo, dat dan weer wel.
Alsof ik ga fietsen als ik leasebak + tankpas hebquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Was jij toevallig die "dikke kk loser"?
Jij knalt met je leasebak en tankpas door een voetgangersgebied?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof ik ga fietsen als ik leasebak + tankpas heb
dikzakquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alsof ik ga fietsen als ik leasebak + tankpas heb
Vind je dat ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef Catch22- het volgende:
TS, je komt bijzonder intelligent over. Ben jij soms een professor?
Wat klopt er niet dan volgens jou aan:quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt he?
tegen een dikke kk loserquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:27 schreef Halcon het volgende:
en schiet tussen die chocoladetaart en een paaltje door richting de finish
quote:knalt die dikke mongool die achter me fietst vol op dat paaltje.
in een voetgangersgebied..quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij knalt met je leasebak en tankpas door een voetgangersgebied?
Wedstrijden is 'meervoud' en begrijp de context ook even.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:14 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan volgens jou aan:
je gaat geheel voorbij aan het houden van fietswedstrijden
[..]
tegen een dikke kk loser
[..]
[..]
in een voetgangersgebied..
[..]
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij knalt met je leasebak en tankpas door een voetgangersgebied?
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |