Pauze is ook geen werktijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, dat kan ja, maar als ik thuis werk zorg ik dat ik niet onder werkuren even de winkelstraat in hoef om gauw iets te halen, want dat heb ik dan gewoon in huis. Boodschappen doe ik niet onder werktijd.
Je lult, als je pauze houdt als onderdeel ziet van een werkdag bij thuiswerken snap je het concept niet helemaal, oh wacht, helemaal niet..quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:11 schreef Halcon het volgende:
Thuis werken.... nooit van gehoord zeker? Bij een beetje ontwikkelde werkgever kan dat tegenwoordig gewoon.
Pauze kun je altijd nemen, is geen werktijd. Ik snap dat dat moeilijk te begrijpen is voor josti's, maar probeer het toch maar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:16 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je lult, als je pauze houdt als onderdeel ziet van een werkdag bij thuiswerken snap je het concept niet helemaal, oh wacht, helemaal niet..
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:57 schreef Halcon het volgende:
En een pauze is onderdeel van een werkdag.
Je bent aan t draaien om maar t laatste woord te hebben maar je verhaal rammelt aan alle kanten en dat weet je zelf ook.quote:
Verhaal rammelt nergens of lopende band werk / asperges steken moet jouw enige referentiekader zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent aan t draaien om maar t laatste woord te hebben maar je verhaal rammelt aan alle kanten en dat weet je zelf ook.
Maak je nou maar niet druk over mijn referentiekader, maak je maar druk over je fietsavonturen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verhaal rammelt nergens of lopende band werk / asperges steken moet jouw enige referentiekader zijn.
Ga jij dan ergens anders de josti uithangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak je nou maar niet druk over mijn referentiekader, maak je maar druk over je fietsavonturen.
Heb je wel een stoere racefiets? Met kraaltjes aan de spaken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met de auto door een grotendeels voetgangersgebied lukt niet echt he
Nee, heb jij ze wel op je roze fietsje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel een stoere racefiets? Met kraaltjes aan de spaken?
Nee, want in de echte wereld bepaal jij niet voor alle andere mensen wat zij doen, zekerrvoor mij niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga jij dan ergens anders de josti uithangen.
Nee, er passen geen kraaltjes op de velgen van mijn autoquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, heb jij ze wel op je roze fietsje?
Zegt een losertje die de hele dag achter z'n computertje stoer zit te doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, want in de echte wereld bepaal jij niet voor alle andere mensen wat zij doen, zekerrvoor mij niet.
Daarnaast is het wel amusant om te zien aan wat voor futiliteiten het plebs zich klaarblijkelijk stoort.
Zonde. Het zou je afgetrapte Fiat Panda een meerwaarde geven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, er passen geen kraaltjes op de velgen van mijn auto
En daar gewoon 3x zoveel mee verdient dan de pisvlek die jij bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zegt een losertje die de hele dag achter z'n computertje stoer zit te doen.
Vind ik ook wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonde. Het zou je Jaguar xf een meerwaarde geven.
Droom lekker verder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar gewoon 3x zoveel mee verdient dan de pisvlek die jij bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |