Omdat een beetje beweging goed voor je is, papzakje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?
Helaas jongen. Ik snap dat je graag wil dat t waar is, maar nee.quote:
No shit.. Doet weinig af aan het behalen van je proeve van bekwaamheid in falen.quote:
Contextquote:en begrijp de context ook even.
Jij bent echt kk dom.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
No shit.. Doet weinig af aan het behalen van je proeve van bekwaamheid in falen.
[..]
Context
Daarom train ik ook 6x in de week.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat een beetje beweging goed voor je is, papzakje.
En tot de tijd dat je je praatjes hebt bewezen, hoef je niet zo groot te doen. Komt een beetje zwakzinnig over namelijk.
Dat is dus de vraag en die vraag blijft onbeantwoord zolang jij je praatjes niet waar weet te maken, speklap.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarom train ik ook 6x in de week.
Ik hoef aan jou helemaal niks te bewijzen, simpele ziel. Het enige wat interessant is is dat t waar is, of jij dat kunt uitstaan of niet.
CG een papzak noemen lol. Die gozer heeft meer muscle in zijn rechtervoet dan jij in je hele lichaam.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat een beetje beweging goed voor je is, papzakje.
En tot de tijd dat je je praatjes hebt bewezen, hoef je niet zo groot te doen. Komt een beetje zwakzinnig over namelijk.
Blijven jullie nu elkaar veren in de reet steken? Beter maak je eens wat van je praatjes waar of ga je via de PM met je holmaatje veertjes steken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CG een papzak noemen lol. Die gozer heeft meer muscle in zijn rechtervoet dan jij in je hele lichaam.
Wat heb jij tegen homo's trouwens?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijven jullie nu elkaar veren in de reet steken? Beter maak je eens wat van je praatjes waar of ga je via de PM met je holmaatje veertjes steken.
Nee dat is VOOR JOU de vraag. Ik weet t antwoord al hoor, net als iedereen die me irl kent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag en die vraag blijft onbeantwoord zolang jij je praatjes niet waar weet te maken, speklap.
Je bent wel een beetje anaal geobsedeerd he? Als ik een scan van je hdd zou doen, wat zou ik dan aantreffen? Ik vermoed een flink portie virtuele kontenbonk sex tussen groot geschapen mannen. Daar hou jij wel van denk ik zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Blijven jullie nu elkaar veren in de reet steken? Beter maak je eens wat van je praatjes waar of ga je via de PM met je holmaatje veertjes steken.
Draai de zaken nu niet om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee dat is VOOR JOU de vraag. Ik weet t antwoord al hoor, net als iedereen die me irl kent.
Jij begint hier met homopraatjes, dus denk dat jij last hebt van een dergelijke obsessie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje anaal geobsedeerd he? Als ik een scan van je hdd zou doen, wat zou ik dan aantreffen? Ik vermoed een flink portie virtuele kontenbonk sex tussen groot geschapen mannen. Daar hou jij wel van denk ik zo.
Laat nou gaan. Hij roeptoetert maar wat, is toch vermakelijk man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
CG een papzak noemen lol. Die gozer heeft meer muscle in zijn rechtervoet dan jij in je hele lichaam.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij begint hier met homopraatjes, dus denk dat jij last hebt van een dergelijke obsessie.
Ja, ik was het die begon, ontzettende druif dat je er bent.quote:
Hij heeft nog nooit een gym van de binnenkant gezien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Laat nou gaan. Hij roeptoetert maar wat, is toch vermakelijk man.
Ja, met je virtuele kontenbonksex en de rest van die nichtenpraat van je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik was het die begon, ontzettende druif dat je er bent.
Gast...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een gym van de binnenkant gezien.
Je praat weer eens poep, zoals gewoonlijk, bilmaat-obsessieveling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, met je virtuele kontenbonksex en de rest van die nichtenpraat van je.
Dat is jouw mening, verder niet relevant. Jij roert poep, poepstampertje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je praat weer eens poep, zoals gewoonlijk, bilmaat-obsessieveling.
Straks wil je ook nog foto's van de secretaresse zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, verder ben je niet relevant.
Conclusie: allemaal kletspraatjes. Weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog foto's van de secretaresse zeker?whats next, een foto van t horloge dat ik om heb omdat jij t anders niet wil geloven? kom nou. De realiteit is de realiteit, los van of jij dat wil accepteren of niet.
Whatever helps you sleep at night.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conclusie: allemaal kletspraatjes. Weten we dat ook weer.
Duurde even maar je geeft het dan toch toe: kletspraatjes. Behalve dat je in poep roert, praat je het ook, dik papzakje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Whatever helps you sleep at night.
Wat zijn exact kletspraatjes knul? dat mensen het beter voor elkaar hebben dan jij? want ik geef helemaal niks toe, of wil je nou echt van alles fotootjes hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duurde even maar je geeft het dan toch toe: kletspraatjes. Behalve dat je in poep roert, praat je het ook, dik papzakje.
Dat zijn de kletspraatjes ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat zijn exact kletspraatjes knul? dat mensen het beter voor elkaar hebben dan jij? want ik geef helemaal niks toe, of wil je nou echt van alles fotootjes hebben?
Ach zo. Dus als ik bv zeg dat ik een horloge van 5k om heb dan is dat een kletspraatje tot dat jij daar een foto van hebt gezien ofzo? tot die tijd is de realiteit dat ik die niet om heb? of wat?quote:
omdat je honger hebtquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen als ik een leaseauto heb? Waarom zou ik tijdens werkuren in een voetgangersgebied 'even gauw iets halen' als ik ook de secretaresse kan sturen?
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ach zo. Dus als ik bv zeg dat ik een horloge van 5k om heb dan is dat een kletspraatje tot dat jij daar een foto van hebt gezien ofzo? tot die tijd is de realiteit dat ik die niet om heb? of wat?
Ja, of omdat er geen foto van de slettenkop van je zogenaamde secretaresse op je ID-kaart moet staan.quote:
Dan ken je CG niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tot die tijd is het i.e.g. niets meer dan grootspraak / kletspraat. Zeker in jouw geval.
Laat hem joh hij is tantoe gek in zijn hoofd ahahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.
Ik kan daar ook wel wat klokjes posten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat terwijl al mn horloges toch gewoon in t horloge topic gepost staan.
Nee, dat kan je niet. Mensen zouden die onzin van je namaakhorloges namelijk zo spotten, mafklapper dat je er bent.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel wat klokjes posten.
Gastquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet. Mensen zouden die onzin van je namaakhorloges namelijk zo spotten, mafklapper dat je er bent.
Kun je dat niet alleen beslissen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Scorpie? zal ik de moeite nemen om een foto te maken met een briefje met HALCON erbij of zal ik t gewoon laten gaan?
quote:
Doe maar doen, even die TS op zijn nummer zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Scorpie? zal ik de moeite nemen om een foto te maken met een briefje met HALCON erbij of zal ik t gewoon laten gaan?
Hohohohoquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe maar doen, even die TS op zijn nummer zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |