Laat maar zien of je stoere praatjes waar zijn... Dat doe je niet, dus over jezelf onsterfelijk belachelijk maken gesproken...quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij komt toch niet over de brug met je praatjes, waarom zou ikje hebt jezelf al onsterfelijk belachelijk gemaakt, ik hoef dat niet verder in te peperen.
Degene die beweert, bewijs. Dus degene die beweerde 3 keer meer te verdienen mag het even laten zien of houdt voortaan zijn mond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je mag nog steeds zelf eerst over de brug komen met je praatjes, makker.
PM maar even je salarisstrook, PM ik de mijne terug.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Degene die beweert, bewijs. Dus degene die beweerde 3 keer meer te verdienen mag het even laten zien of houdt voortaan zijn mond.
En CG mag scheidsrechter zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
PM maar even je salarisstrook, PM ik de mijne terug.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Halcon het volgende:
Welk deel van "wie beweert, bewijs" begrijp je niet?
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Scorpie het volgende:
En nu is het wachten op de volgende smoes
Kun je het niet af zonder je bilmaatje CoolGay ? Maak gewoon je praatjes waar, dan praten we daarna wel verder.quote:
Maak gewoon je praatjes waar man, bitch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg iklul nog slapper gast.
Het voorstel staat nog steeds met je kutsmoesjes. Durf je het niet aan jongen? Geeft niet, ik begrijp het wel, je bent niet de eerste die met zijn grote bakkes moet inbinden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je het niet af zonder je bilmaatje CoolGay ? Maak gewoon je praatjes waar, dan praten we daarna wel verder.
Kk josti.
Kom maar PM naar mij en CG met je strookje jongen. Durf je toch nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maak gewoon je praatjes waar man, bitch.
Jij doet toch een bewering? nl dat die kans kleiner dan 0,0000001% is? ik vraag je nota bene nog hoe je die uitspraak kunt doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:48 schreef Halcon het volgende:
Welk deel van "wie beweert, bewijs" begrijp je niet?
Ja, zo werkt het. Praatjes doen = praatjes waar maken. Daarna mag je weer verder gaan met stoer doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, gewoon te snel met een of ander kutsmoesje komen om je strookje niet te hoeven overhandigen, royal sadness![]()
'huhuhuh wie eist bewijst huhuhuhuh' Hardop gelachen om die druif van een TS.
Het voorstel staat nog steeds, kom maar in PM. Tot die tijd ben je niks anders dan een lachwekkende faalhaas met je Amerika avatar, druif.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het. Praatjes doen = praatjes waar maken. Daarna mag je weer verder gaan met stoer doen.
Wat beweert wordt is dat je 3x zoveel per maand verdient. Goed, laat maar zien wat je verdient dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij doet toch een bewering? nl dat die kans kleiner dan 0,0000001% is? ik vraag je nota bene nog hoe je die uitspraak kunt doenhet enige wat ik zei was dat hij zomaar eens gelijk zou kunnen hebben. Ik begin niet over kansen en zo, dat doe je zelf.
Laat dan zien dat je praatjes waar zijn. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het voorstel staat nog steeds, kom maar in PM. Tot die tijd ben je niks anders dan een lachwekkende faalhaas.
Zodat jij je salarisstrookje kan shoppen bedoel je? Zo`n droeftoeter zie ik je nog wel voor aan namelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat beweert wordt is dat je 3x zoveel per maand verdient. Goed, laat maar zien wat je verdient dan.
Nope. Al sluit ik het van jouw kant niet uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zodat jij je salarisstrookje kan shoppen bedoel je? Zo`n droeftoeter zie ik je nog wel voor aan namelijk
Hij is wel tantoe lelijk, gezien zijn post history in R&P.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:52 schreef Catch22- het volgende:
TS, je komt bijzonder intelligent over. Ben jij soms een professor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |