quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's een kermisklokje, geen strookje.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij gaat toch nooit toegeven. Want waar is dan t einde? Is t wel mijn loonstrookje, is t niet geshopt? etc. Maar zoals ik al zei. Realiteit is realiteit. Helaas voor jou.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vocabulaire is wel beperkt hé? Wanneer komt het busje voorrijden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's ook geen strookje. Ik wacht nog steeds, papzakje.
Realiteit is realiteit, maar jouw praatjes zijn vooralsnog geen realiteit, maar gewoon ordinaire kletspraatjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij gaat toch nooit toegeven. Want waar is dan t einde? Is t wel mijn loonstrookje, is t niet geshopt? etc. Maar zoals ik al zei. Realiteit is realiteit. Helaas voor jou.
Zo, da's goed gevonden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vocabulaire is wel beperkt hé? Wanneer komt het busje voorrijden?
Een nieuw woord gespot! Je krijgt een sticker!quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo, da's goed gevonden.![]()
Je blijft maar draaien he, speklap.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Realiteit is realiteit, maar jouw praatjes zijn vooralsnog geen realiteit, maar gewoon ordinaire kletspraatjes.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een nieuw woord gespot! Je krijgt een sticker!
Conclusie: kletspraatjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]realiteit is realiteit, of dat aan jou of aan wie dan ook bewezen wordt doet niks af aan dat het toch realiteit is. Als je dat niet snapt dan kan ik er ook niks aan doen.
Conclusie: je hebt het weer eens mis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Conclusie: je bent een stikjaloers mannetje.
Conclusie: helaas voor jou is alles wat ik gezegd heb keihard waar. Kun je nog heel veel roepen en proberen maar het is en blijft waar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conclusie: je hebt het weer eens mis.
Jij veel plezier met je vadsige bilmaat en je kletspraatjes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Conclusie: helaas voor jou is alles wat ik gezegd heb keihard waar. Kun je nog heel veel roepen en proberen maar het is en blijft waar.
Veel plezier met andere fietsertjes inhalen.
Gadver.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu zin in speklappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |