Ik denk dat ik hem nog eventjes hou, tot ik die nieuwe heb gevondenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Motor in de gracht gooien en nieuwe kopen
Ach, het eerste deukje is mooi. Dan heb je bij de volgende deuk/kras niet zoveel pijnquote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nog eventjes hou, tot ik die nieuwe heb gevonden't Is niet de grootste kras die erop zit, dus ik kan er mee leven
passen die bougies ook op mijn diesel?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand toevallig nog baat bij een bougies, olie- en luchtfilter voor een GS500?
Hij is einschtein nietquote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Motor in de gracht gooien en nieuwe kopen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:02 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb er inmiddels maar even wat nagellak overheen gedaanVond het idee van blootliggend metaal toch niet zo fijn
Prima oplossing hoor. Snel, kan er weer af en geen roest.quote:
Maar nagellak? ik zou dan toch eerder vaseline gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima oplossing hoor. Snel, kan er weer af en geen roest.
Ja, ik moest wat hé. Plus, het is gewoon bijna precies dezelfde kleurquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar nagellak? ik zou dan toch eerder vaseline gebruiken.
Oh nog gekleurde nagellak ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, ik moest wat hé. Plus, het is gewoon bijna precies dezelfde kleur
Zit het dan ook in het frame?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef BlackLining het volgende:
Nog één dagje carnaval, morgen het motorblok weer starten
KERELquote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand toevallig nog baat bij een bougies, olie- en luchtfilter voor een GS500?
Altijd handig om in huis te hebben voor een volgende beurtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
KEREL
Dit heb ik vorige week net allemaal besteld :p
Mij verrast dat laatste trouwens ook allerminstquote:Aantal verongelukte motorrijders halveert
De trend van een daling van het aantal verkeersslachtoffers onder motorrijders, die is ingezet vanaf 2002, zet door. Onder de overige categorieën verkeersdeelnemers gaat de daling minder snel. Vergeleken met 2020 (102 slachtoffers), is het aantal afgenomen met 46%.
Daarmee loopt Nederland in de pas met de ons omringende landen. De daling wordt vooral toegeschreven aan veiligheidsvoorzieningen op motoren ( zoals ABS) en kleding (betere bescherming en zichtbaarheid). De trend doet zich ook voor in onze buurlanden.
In Zuid-Europa gaat de daling van het aantal slachtoffers minder snel dan in Noord-Europa. Hekkensluiter is Griekenland. Tegen alle trends in, stijgt daar het aantal verkeerslachtoffers onder motorrijders. Niet meegenomen in de cijfers is het aan tal afgelegde motorkilometers. Dat kan in geval van Griekeland een vertekend beeld geven.
mooie fiets zeg. Ik wou dat we hier zoiets hadden..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even 2 keer kijken.
dat is toch Russisch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even 2 keer kijken.
Misschien als ik een Goldwing zou hebben, lekker warm bij de ingebouwde open haardquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef Yreal het volgende:
durven jullie het al aan in een doorwaai jas?
Zomers muziekje erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien als ik een Goldwing zou hebben, lekker warm bij de ingebouwde open haard
Hahahaha. Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef Yreal het volgende:
durven jullie het al aan in een doorwaai jas?
Uit je 7.1 speakerset van de Goldwingquote:
Dolby Surround, subwoovertje. Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef whY... het volgende:
[..]
Uit je 7.1 speakerset van de Goldwing
Nog niet eruit gesloopt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef Freezer het volgende:
Heb je helaas geen goudenvleugel voor nodig... de oosterburen hebben ook modellen uitgebracht met radio...![]()
Mietje. Ik heb nog geen winterhandschoenen aan gehad sinds afgelopen zomer! (naja, 1 keertje dan..)quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef Yreal het volgende:
De doorwaai handschoenen waren inderdaad al wat enthousiast.
Oh, ook niet echt. Maar je hebt zomerhandschoentjes en doorwaai he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mietje. Ik heb nog geen winterhandschoenen aan gehad sinds afgelopen zomer! (naja, 1 keertje dan..)
GS 1200quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
De Alp heeft kuren. De problemen begonnen bij versnellen in een hoge versnelling vanaf ca. 3000-3500 toeren, daarna vrij snel in alle versnellingen: bij het gas geven in eerste instantie weinig tot geen reactie, daarna opeens een gasreactie die wat loom aanvoelt.
Vervolgens heb ik hem naast de weg gezet en stationair laten draaien, toen sloeg hij af. Bij het starten sloeg hij weer af, alleen met de choke open wilde hij starten, en toen ging hij meteen richting de 4000 toeren.
Verder gereden, toen sloeg hij onder het rijden af! Toen ik thuis was nog eens gestart, toen startte hij normaal zonder choke. Toen ik na het starten de choke open zette sloeg hij af. Met choke startte hij ook niet...
Dus. Dan maar een R1200GS met bijbehorende fluorhelm en niet-afneembare koffers kopen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh, ook niet echt. Maar je hebt zomerhandschoentjes en doorwaai he.
Soms is het beter om verder te kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
De Alp heeft kuren. De problemen begonnen bij versnellen in een hoge versnelling vanaf ca. 3000-3500 toeren, daarna vrij snel in alle versnellingen: bij het gas geven in eerste instantie weinig tot geen reactie, daarna opeens een gasreactie die wat loom aanvoelt.
Vervolgens heb ik hem naast de weg gezet en stationair laten draaien, toen sloeg hij af. Bij het starten sloeg hij weer af, alleen met de choke open wilde hij starten, en toen ging hij meteen richting de 4000 toeren.
Verder gereden, toen sloeg hij onder het rijden af! Toen ik thuis was nog eens gestart, toen startte hij normaal zonder choke. Toen ik na het starten de choke open zette sloeg hij af. Met choke startte hij ook niet...
Dus. Dan maar een R1200GS met bijbehorende fluorhelm en niet-afneembare koffers kopen?
ik zou eerder de tiger explorer kopen of de KTMquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Stiekum zou jij er ook 1 wil hebben!
Mja.. daar heb je ook weer een punt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou eerder de tiger explorer kopen of de KTM
Ik dacht meteen aan de CDI's, dat zou nogal kut zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]ik snap doen he.
[..]
Soms is het beter om verder te kijkenAls je nog wat wil met de alp zou ik de carbs en benzinefilter eens nakijken, vervolgens de ontsteking. Heb jij de mod op de cdi's trouwens?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:00 schreef Salatrel het volgende:
of die tiger 800xc se die op de beurs stond![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je enigzins in de buurt woont kunnen we cdi's wisselen om te testen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan de CDI's, dat zou nogal kut zijn. Net een beurt gehad, krijg je dit.
Ik ben er nog niet achter of er een dichte bak onder zit. Anders heb ik alleen maar een beetje gewicht verlies, maar nog geen afsluitbare bergruimte. Behalve in de koffers die in de garage achterblijven.quote:
1 à 1,5 uur rijden, maar bedankt voor het aanbod. Ik zal de stekkers morgen eens omwisselen, het schijnt dat dan de toerenteller niks meer doet als er een CDI kapot is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je enigzins in de buurt woont kunnen we cdi's wisselen om te testen.
Idd effe omwisselen. 1 van de cdi's stuurt ook de toerenteller aan, de ander pakt meen ik de switch van de standaard mee maar das verschillend qua bouwjaar. Met een nieuwe vervangen is het plug and play, maar je kan ook dit overwegen mocht die kapot zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
1 à 1,5 uur rijden, maar bedankt voor het aanbod. Ik zal de stekkers morgen eens omwisselen, het schijnt dat dan de toerenteller niks meer doet als er een CDI kapot is.
Is dat een beetje te doen, die dingen zelf vervangen?
Ik zal eens gaan knutselen, bedankt. Ook eens kijken of ze gemakkelijk liggend te monteren zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd effe omwisselen. 1 van de cdi's stuurt ook de toerenteller aan, de ander pakt meen ik de switch van de standaard mee maar das verschillend qua bouwjaar. Met een nieuwe vervangen is het plug and play, maar je kan ook dit overwegen mocht die kapot zijn
VTR? vinnie wil die van hem weer verkopen toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef Geerd het volgende:
Dat werkt niet helemaal vtr keer een 2 cilinder
Zo een gaat de volgende worden, als ik er op pas althansMisschien eind van het jaar. Even kijken hoe ik uit kom.
Honda heeft een mod daarvoor zodat de cdi's liggen. Maar jij hebt ze dus nog staand?? Was vroeger een terugroep actie voor dus als jij de ouwe nog hebt zou ik toch maar effe langs de dealert gaan voor nieuwe! Met een bitje mazzel krijg je ze gratisquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan knutselen, bedankt. Ook eens kijken of ze gemakkelijk liggend te monteren zijn.
Wel lekker, ik wilde begin volgende week eigenlijk op vakantie met de motor.
Ik zal eens kijken morgen of ik ze inderdaad staand heb. Waar was de terugroepactie dan precies voor bedoeld? Voor de houders waar de CDI's in moeten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Honda heeft een mod daarvoor zodat de cdi's liggen. Maar jij hebt ze dus nog staand?? Was vroeger een terugroep actie voor dus als jij de ouwe nog hebt zou ik toch maar effe langs de dealert gaan voor nieuwe! Met een bitje mazzel krijg je ze gratisDaarentegen denk ik dat de cdi's nu wel gaar zijn.. duur grapje
De houders idd. De cdi's moeten liggend geplaatst worden ipv staand. Doordat de cdi's staan drukt het zadel tegen de connectoren aan waardoor ze kapot gaan. Ze moeten dus zo staan: http://www.xrv.org.uk/for(...)nsalp-project-2.htmlquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken morgen of ik ze inderdaad staand heb. Waar was de terugroepactie dan precies voor bedoeld? Voor de houders waar de CDI's in moeten?
Geen ideequote:Op woensdag 5 maart 2014 17:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
VTR? vinnie wil die van hem weer verkopen toch?
Klinkt als ontsteking. Check of alle pitjes werken, en anders inderdaad carbs danwel CDI.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
De Alp heeft kuren. De problemen begonnen bij versnellen in een hoge versnelling vanaf ca. 3000-3500 toeren, daarna vrij snel in alle versnellingen: bij het gas geven in eerste instantie weinig tot geen reactie, daarna opeens een gasreactie die wat loom aanvoelt.
Vervolgens heb ik hem naast de weg gezet en stationair laten draaien, toen sloeg hij af. Bij het starten sloeg hij weer af, alleen met de choke open wilde hij starten, en toen ging hij meteen richting de 4000 toeren.
Verder gereden, toen sloeg hij onder het rijden af! Toen ik thuis was nog eens gestart, toen startte hij normaal zonder choke. Toen ik na het starten de choke open zette sloeg hij af. Met choke startte hij ook niet...
Dus. Dan maar een R1200GS met bijbehorende fluorhelm en niet-afneembare koffers kopen?
Voor de juiste prijs mag die wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef Geerd het volgende:
Dat werkt niet helemaal vtr keer een 2 cilinder
Zo een gaat de volgende worden, als ik er op pas althansMisschien eind van het jaar. Even kijken hoe ik uit kom.
Beetje antibiotica, and you're good to go!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt als ontsteking. Check of alle pitjes werken, en anders inderdaad carbs danwel CDI.
Nu is het eerder een gebrek aan ontstekingquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Beetje antibiotica, and you're good to go!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt als ontsteking. Check of alle pitjes werken, en anders inderdaad carbs danwel CDI.
Ik heb een paar dagen geleden een 12V-stekker aangesloten op de accu. Zou dat iets te maken kunnen hebben met dit probleem?quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]ik snap doen he.
[..]
Soms is het beter om verder te kijkenAls je nog wat wil met de alp zou ik de carbs en benzinefilter eens nakijken, vervolgens de ontsteking. Heb jij de mod op de cdi's trouwens?
Alles kan maar meten is weten gissen is missenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een paar dagen geleden een 12V-stekker aangesloten op de accu. Zou dat iets te maken kunnen hebben met dit probleem?
Onderschat een Alp niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt mij gewoon een verstopt sproeiertje hoor. Ontsteking kan wel, maar is *vaak* een kwestie van gewoon wel of niet lopen, en niet zo halve bak.
Wat komt ervoor terug?quote:
Nog niet helemaal over uit, spelen verschillende ideeën in mijn hoofd.quote:
mstx heeft er ook net één. Ik speur een trend!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien een SM, misschien wat anders.
Als je de dure autozooi koopt zit er zooi in die met je koppelingsplaten kan gaan kloten. Als je goedkope oeroeboeroe olie hebt (die die zooi niet erin heb zitten) gaat het prima.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef klawie het volgende:
Jongens een vraagje zit er verschil tussen brommer olie 10w40 en die voor een auto?
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet helemaal over uit, spelen verschillende ideeën in mijn hoofd.
Misschien een SM, misschien wat anders.
Het is tenminste een echte BMW, beide zijspannen zijn leeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Maegrim het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Het moet in pizza brommertjes dus wordt zowiezo goedkopen olie lolquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je de dure autozooi koopt zit er zooi in die met je koppelingsplaten kan gaan kloten. Als je goedkope oeroeboeroe olie hebt (die die zooi niet erin heb zitten) gaat het prima.
Althans, met de Alp geen problemen gehad als ik 'm bijvulde met auto-olie.
Dit idee speelt al langerquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
mstx heeft er ook net één. Ik speur een trend!
Wtfquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Maegrim het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Ik heb alleen deze pic:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.72k km
MIG uitlaten
Prijs: wat de gek ervoor geeft
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze pic:ik bied een alpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.72k km
MIG uitlaten
Prijs: wat de gek ervoor geeft
In een pizza brommer zitten toch geen koppelingsplaten?! Of er moet wat veranderd zijn!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Het moet in pizza brommertjes dus wordt zowiezo goedkopen olie lol
72k mwja ziet er netjes uit op het eerste gezicht, hou hem in gedachten,quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ga een SM of iets anders kopen
[..]
Da's toch bij lange na niet hetzelfde
Ja, een hoop km's, maar hij loopt nog prima!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
72k mwja ziet er netjes uit op het eerste gezicht, hou hem in gedachten,
Maar eerst nog met de cbr naar Zwitserland in mei
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, een hoop km's, maar hij loopt nog prima!
Vorig jaar nog mee naar Italië geweest.
Och, mensen staren zich altijd blind op km's, onderhoudspapieren erbij?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, een hoop km's, maar hij loopt nog prima!
Vorig jaar nog mee naar Italië geweest.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Braaap.Op die smurfenkleur na vind ik die sm alp best tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I are Baboon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |