Misschien als ik een Goldwing zou hebben, lekker warm bij de ingebouwde open haardquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef Yreal het volgende:
durven jullie het al aan in een doorwaai jas?
Zomers muziekje erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Misschien als ik een Goldwing zou hebben, lekker warm bij de ingebouwde open haard
Hahahaha. Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef Yreal het volgende:
durven jullie het al aan in een doorwaai jas?
Uit je 7.1 speakerset van de Goldwingquote:
Dolby Surround, subwoovertje. Niks mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef whY... het volgende:
[..]
Uit je 7.1 speakerset van de Goldwing
Nog niet eruit gesloopt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef Freezer het volgende:
Heb je helaas geen goudenvleugel voor nodig... de oosterburen hebben ook modellen uitgebracht met radio...![]()
Mietje. Ik heb nog geen winterhandschoenen aan gehad sinds afgelopen zomer! (naja, 1 keertje dan..)quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:59 schreef Yreal het volgende:
De doorwaai handschoenen waren inderdaad al wat enthousiast.
Oh, ook niet echt. Maar je hebt zomerhandschoentjes en doorwaai he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mietje. Ik heb nog geen winterhandschoenen aan gehad sinds afgelopen zomer! (naja, 1 keertje dan..)
GS 1200quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
De Alp heeft kuren. De problemen begonnen bij versnellen in een hoge versnelling vanaf ca. 3000-3500 toeren, daarna vrij snel in alle versnellingen: bij het gas geven in eerste instantie weinig tot geen reactie, daarna opeens een gasreactie die wat loom aanvoelt.
Vervolgens heb ik hem naast de weg gezet en stationair laten draaien, toen sloeg hij af. Bij het starten sloeg hij weer af, alleen met de choke open wilde hij starten, en toen ging hij meteen richting de 4000 toeren.
Verder gereden, toen sloeg hij onder het rijden af! Toen ik thuis was nog eens gestart, toen startte hij normaal zonder choke. Toen ik na het starten de choke open zette sloeg hij af. Met choke startte hij ook niet...
Dus. Dan maar een R1200GS met bijbehorende fluorhelm en niet-afneembare koffers kopen?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh, ook niet echt. Maar je hebt zomerhandschoentjes en doorwaai he.
Soms is het beter om verder te kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:35 schreef Sloggi het volgende:
De Alp heeft kuren. De problemen begonnen bij versnellen in een hoge versnelling vanaf ca. 3000-3500 toeren, daarna vrij snel in alle versnellingen: bij het gas geven in eerste instantie weinig tot geen reactie, daarna opeens een gasreactie die wat loom aanvoelt.
Vervolgens heb ik hem naast de weg gezet en stationair laten draaien, toen sloeg hij af. Bij het starten sloeg hij weer af, alleen met de choke open wilde hij starten, en toen ging hij meteen richting de 4000 toeren.
Verder gereden, toen sloeg hij onder het rijden af! Toen ik thuis was nog eens gestart, toen startte hij normaal zonder choke. Toen ik na het starten de choke open zette sloeg hij af. Met choke startte hij ook niet...
Dus. Dan maar een R1200GS met bijbehorende fluorhelm en niet-afneembare koffers kopen?
ik zou eerder de tiger explorer kopen of de KTMquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Stiekum zou jij er ook 1 wil hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |