Ik denk dat ik hem nog eventjes hou, tot ik die nieuwe heb gevondenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Motor in de gracht gooien en nieuwe kopen
Ach, het eerste deukje is mooi. Dan heb je bij de volgende deuk/kras niet zoveel pijnquote:Op maandag 3 maart 2014 11:35 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nog eventjes hou, tot ik die nieuwe heb gevonden't Is niet de grootste kras die erop zit, dus ik kan er mee leven
passen die bougies ook op mijn diesel?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand toevallig nog baat bij een bougies, olie- en luchtfilter voor een GS500?
Hij is einschtein nietquote:Op maandag 3 maart 2014 11:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Motor in de gracht gooien en nieuwe kopen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:02 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb er inmiddels maar even wat nagellak overheen gedaanVond het idee van blootliggend metaal toch niet zo fijn
Prima oplossing hoor. Snel, kan er weer af en geen roest.quote:
Maar nagellak? ik zou dan toch eerder vaseline gebruiken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima oplossing hoor. Snel, kan er weer af en geen roest.
Ja, ik moest wat hé. Plus, het is gewoon bijna precies dezelfde kleurquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar nagellak? ik zou dan toch eerder vaseline gebruiken.
Oh nog gekleurde nagellak ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:50 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, ik moest wat hé. Plus, het is gewoon bijna precies dezelfde kleur
Zit het dan ook in het frame?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef BlackLining het volgende:
Nog één dagje carnaval, morgen het motorblok weer starten
KERELquote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand toevallig nog baat bij een bougies, olie- en luchtfilter voor een GS500?
Altijd handig om in huis te hebben voor een volgende beurtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
KEREL
Dit heb ik vorige week net allemaal besteld :p
Mij verrast dat laatste trouwens ook allerminstquote:Aantal verongelukte motorrijders halveert
De trend van een daling van het aantal verkeersslachtoffers onder motorrijders, die is ingezet vanaf 2002, zet door. Onder de overige categorieën verkeersdeelnemers gaat de daling minder snel. Vergeleken met 2020 (102 slachtoffers), is het aantal afgenomen met 46%.
Daarmee loopt Nederland in de pas met de ons omringende landen. De daling wordt vooral toegeschreven aan veiligheidsvoorzieningen op motoren ( zoals ABS) en kleding (betere bescherming en zichtbaarheid). De trend doet zich ook voor in onze buurlanden.
In Zuid-Europa gaat de daling van het aantal slachtoffers minder snel dan in Noord-Europa. Hekkensluiter is Griekenland. Tegen alle trends in, stijgt daar het aantal verkeerslachtoffers onder motorrijders. Niet meegenomen in de cijfers is het aan tal afgelegde motorkilometers. Dat kan in geval van Griekeland een vertekend beeld geven.
mooie fiets zeg. Ik wou dat we hier zoiets hadden..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even 2 keer kijken.
dat is toch Russisch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even 2 keer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |