dat wil ik alleen bij jouquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien wil Etsu wel een subtiele massage verzorgen
Ja, met een kleine aanpassing in de TT voor iemandquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:43 schreef Chizu het volgende:
Stu je weet dat er anderen zijn die ook topics willen openen toch?
Ik heb heul geen tarzanquote:
Ik heb geen ervaring met de opwarmkunsten van Paxcon of jou, dus ik kan dat niet zo beoordelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je opwarmen? Ik kan dat beter dan Paxcon.
Duw zo'n handenwarmer naar binnenquote:
Kun je aub ophouden met mijn naam in al je bagger te verwerken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik je opwarmen? Ik kan dat beter dan Paxcon.
Ik moest wel anders krijgen we weer zo'n gay OPquote:
Welke bagger?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je aub ophouden met mijn naam in al je bagger te verwerken?
3x hetzelfde plaatje in de OP is ook niet geweldig Stuquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest wel anders krijgen we weer zo'n gay OP
Goed punt. Ik sta open voor elke suggestiequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3x hetzelfde plaatje in de OP is ook niet geweldig Stu
Ik had eens met een vriendin bedacht toen we een paar mooie stenen hadden gevonden dat dat wel leuke handenwarmers zouden kunnen zijn. Dus toen kwamen we met het briljante idee om de stenen in de magnetron te doen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duw zo'n handenwarmer naar binnen
The fuck hoequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
Geachte heer Etsu,
Wij hebben uw aanvraag voor 'Geld terug bij vertraging' met als reisdatum 14 februari 2014 ontvangen en geregistreerd onder claimnummer 40555157. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.
U heeft recht op een terugbetaling van ¤ 4,54. Wij zullen dit binnen twee weken overmaken op uw rekeningnummer (IBAN) NLX
omg ik krijg 4,54 euro voor vertraging oplopen
Oh shit dat moet ik ook nog terugvragen van laatst. Goed ideequote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
Geachte heer Etsu,
Wij hebben uw aanvraag voor 'Geld terug bij vertraging' met als reisdatum 14 februari 2014 ontvangen en geregistreerd onder claimnummer 40555157. Onze excuses voor de vertraging die u heeft opgelopen.
U heeft recht op een terugbetaling van ¤ 4,54. Wij zullen dit binnen twee weken overmaken op uw rekeningnummer (IBAN) NLX
omg ik krijg 4,54 euro voor vertraging oplopen
Wow, bizarquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had eens met een vriendin bedacht toen we een paar mooie stenen hadden gevonden dat dat wel leuke handenwarmers zouden kunnen zijn. Dus toen kwamen we met het briljante idee om de stenen in de magnetron te doen.
Helaas waren het nogal poreuze stenen. Dus die ontploften in de magnetron
Mijn Shiny Deoxys.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed punt. Ik sta open voor elke suggestie
Aanvraag indienen voor een paar euro'squote:
Ik ben te goed voor de wereld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit dat moet ik ook nog terugvragen van laatst. Goed idee
Jij kost 2,27 euro per uurquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op 14 feb ging ik de trein pakken en deed ik 4,5 uur over ipv gebruikelijke 2,5 uur.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:49 schreef AldoTheApache het volgende:
voor 4,54 kom ik mijn bed nog niet eens uit
Wat was nou met je rug?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga proberen te slapen, hier hebben jullie mijn slaap liedje dag.
Vergeet de notulen met daarin alle grappen verwerkt morgenochtend niet door te sturen
Je moet inloggen, dan naar je reishistorie, daar staat het kopje 'Geld terugvragen' ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:52 schreef essnhills het volgende:
ik snap niks van die NS-site![]()
Veel te ingewikkeld voor 1 uur 's nachts dit
Weet niet. Van mijn schouder tot middenrug kan ik mij niet normaal bewegen. Geen idee waarvan.quote:
Sterkte ermee. Ik ga er ook vandoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet. Van mijn schouder tot middenrug kan ik mij niet normaal bewegen. Geen idee waarvan.
Neem een warme douche, dan ontspannen je spieren en dan lekker slapen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet. Van mijn schouder tot middenrug kan ik mij niet normaal bewegen. Geen idee waarvan.
Welterustenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Ik ga er ook vandoor
Doagg
Ja, maar ik moet eerst ineens mijn kaart koppelen, terwijl ik gewoon een NS-abo erop heb staanquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet inloggen, dan naar je reishistorie, daar staat het kopje 'Geld terugvragen' ofzo.
Oh, dat hele shit, heb ik ook gehad, snapte toen ook niet veel van, maar toch goedgekomenquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst ineens mijn kaart koppelen, terwijl ik gewoon een NS-abo erop heb staanEn daarvoor moet ik eerst een activeringscode aanvragen. En die krijg ik dan in de mail. Maar die mail komt niet binnen. En daarna moet ik de activeringscode bij een NS-automaat aan mijn kaart koppelen enzo..
En dan weet ik nog niet eens of dat werkt wat ik heb net sinds vorige week een nieuwe OV-chipkaart dus ik betwijfel of de reishistorie mijn vorige kaart wel meeneemt dan
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterkte ermee. Ik ga er ook vandoor
Doagg
Ja, maar ik heb die vorige kaart nooit toegevoegd (als ik een abo aan mijn kaart koppel ga ik er eigenlijk vanuit dat mijn kaart ook aan mijn abo is gekoppeld. Ja stom natuurlijk, hoe kun je zoiets nou verwachten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dat hele shit, heb ik ook gehad, snapte toen ook niet veel van, maar toch goedgekomen
En die nieuwe OV kaart, lijkt me wel, want je abo gaat toch gewoon over?
Slaap lekker Stuwiequote:
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die vorige kaart nooit toegevoegd (als ik een abo aan mijn kaart koppel ga ik er eigenlijk vanuit dat mijn kaart ook aan mijn abo is gekoppeld. Ja stom natuurlijk, hoe kun je zoiets nou verwachten?) en ik zie ze er wel voor aan dat ik dan alleen de reizen kan inzien die ik met deze kaart heb gemaakt.. En niet met mijn vorige kaart omdat ik die nooit gekoppeld heb..
Helaas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
Ennnnnn inderdaad.. ik kan alleen de reizen zien die ik met DEZE kaart heb gemaakt..
Zoals ik al verwachtte dusquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte dus![]()
En ik heb geen idee waar mijn oude kaart is..
Lange leve NS.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
Sowieso vind ik dat hele chipkaart gedoe maar belachelijk.. Zij verplichten mij zo'n kaart te nemen.. Vervolgens bepalen zij na hoeveel tijd die kaart verloopt.. Dan moet ik vervolgens betalen voor een nieuwe kaart en het geld dat op die andere staat krijg ik pas na 30 dagen terug![]()
En waarom wordt zoiets niet automatisch gekoppeld?Als ik een abo aan mijn kaart koppel, verwacht ik ook dat mijn kaart aan mijn abo wordt gekoppeld..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Lange leve NS.
Maargoed, ik ga ook slapen, trusten.
ga slapen, als je het op dat tijdstip koud hebt...quote:
Ik was alleen nog niet moequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga slapen, als je het op dat tijdstip koud hebt...
Jimmyboy! Je bent er nog! Spannend, ga je het volhouden tot vanavond?quote:
Blijkbaar wel, anders krijg je het niet zomaar koud... tenzij je in de vriezer zat zonder koltrui...quote:
Ik krijg het overdag ook wel eens zomaar koud. Heeft vrij weinig met het tijdstip te maken. Dat ik uiteindelijk naar bed ging heb ik nog een uur liggen woelen omdat ik de slaap niet kon vatten omdat ik nog niet moe genoeg wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders krijg je het niet zomaar koud... tenzij je in de vriezer zat zonder koltrui...
Owja, je bent de koudbloedige es...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg het overdag ook wel eens zomaar koud. Heeft vrij weinig met het tijdstip te maken. Dat ik uiteindelijk naar bed ging heb ik nog een uur liggen woelen omdat ik de slaap niet kon vatten omdat ik nog niet moe genoeg was
Ik denk hetquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, je bent de koudbloedige es...
Misschien had je je slaaptrein gemist
Oh vast wel, maar kleine kans dat ik morgen vol mee ga posten. Als ik eerlijk ben heb ik er eigenlijk helemaal geen zin inquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimmyboy! Je bent er nog! Spannend, ga je het volhouden tot vanavond?
Ik moet ook nog maar zien hoelang ik aanwezig ben hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar kleine kans dat ik morgen vol mee ga posten. Als ik eerlijk ben heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in
Wat zijn we toch hardcore hequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien hoelang ik aanwezig ben hoor
Iedereen heeft zin in de GRTD chatquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar kleine kans dat ik morgen vol mee ga posten. Als ik eerlijk ben heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maak mij trots.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien hoelang ik aanwezig ben hoor
Het gaat nu over de ibood hunt en bijbehorende SCquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef Chizu het volgende:
[..]
Iedereen heeft zin in de GRTD chat
dat is een wet
ik heb mn monk op lvl 60, en ik heb gister het ubers event op MP10 gecomplete.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat nu over de ibood hunt en bijbehorende SC
Niet dat we zin hebben in grtdquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat nu over de ibood hunt en bijbehorende SC
Als ik er ben toch wel?quote:
Ja, maar dat heeft andere motievenquote:
Ik was ook ooit newbie.. over wie gaat het?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
;') !
U bent gearresteerd vanwege overtreding van Artikel 31 Sectie B in het Chizu wetboekquote:
Ohja. Heeft weinig met zin in GRTD te maken natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft andere motieven
Als top 10 poster van deze reeks verklaar ik dit wetsartikel ongeldig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Chizu het volgende:
[..]
U bent gearresteerd vanwege overtreding van Artikel 31 Sectie B in het Chizu wetboek
"Altijd zin hebben in de GRTD chat"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als top 10 poster van deze reeks verklaar ik dit wetsartikel ongeldig.
al forum oudste vind ik jullie allebei stom nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verklaring afgewezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al forum oudste vind ik jullie allebei stom nu![]()
Nee, jij dient bij mij een bezwaar in te dienen voor het ongeldig verklaren van het betreffende wetsartikel.quote:
Alsof jij mij ooit stom kan vindenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al forum oudste vind ik jullie allebei stom nu![]()
Goed bezig, ik ben na een blessure ook weer aan het opbouwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik ga binnenkort weer proberen te beginnen met hardlopenHeel voorzichtig, op minimalistische schoenen, nadat ik me realiseerde dat ik vroeger altijd op blote voeten sportte en pas blessures begon te krijgen toen ik overging op sportschoenen. Uiteraard heel langzaam opbouwen en goed luisteren naar m'n lichaam. Maar eerst maar hopen dat ik die schoenen pas
truequote:Op woensdag 26 februari 2014 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit stom kan vinden
Even laten weten dat ik daar te lui voor benquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, jij dient bij mij een bezwaar in te dienen voor het ongeldig verklaren van het betreffende wetsartikel.
Iedereen loopt natuurlijk andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben na een blessure ook weer aan het opbouwen
Ik las het ja, netjes hoorVoor mij: hoe meer demping hoe beter
quote:
omg hihi xDXD qqquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef d4v1d het volgende:
Haha. Er staat piemel in de TT xD XD XD :p :p
Spannendquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef d4v1d het volgende:
Haha. Er staat piemel in de TT xD XD XD :p :p
Ja ehh, dat is natuurlijk niet mijn probleem, ik verzin de regels niet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef Chizu het volgende:
[..]
Even laten weten dat ik daar te lui voor ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehh, dat is natuurlijk niet mijn probleem, ik verzin de regels niet!GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier met die kaas.
quote:
Welke schoenen heb je besteld?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen loopt natuurlijk andersAls ik naar het verleden kijkt werkt bij mij de demping van schoenen juist averechts omdat ik mijn lichaam dan anders gebruik, en gaat het dus juist beter als ik alleen de dempingsmechanismen van mijn lichaam gebruik
![]()
Maar goed, ik heb gister dus schoenen besteld, eerst over ingelezen en reviews van de betreffende schoenen opgezocht. Ik lees overal dat ze klein vallen dus ik hoop dat die 36 inderdaad past![]()
![]()
![]()
En dan ga ik eerst maar eens gewoon erop wandelen denk ik, en dan of beginnen met Evy oid, of nog rustiger aan, dat moet ik nog maar even bekijken
You're not the boss of mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier met die kaas.
Lr is een gelukkig man dat hij je af en toe mag zienquote:
Zodra het ergens kan trek ik al m'n schoenen uit. Al hou ik dan vaak wel m'n sokken aan natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je besteld?
Ik zou gewoon met Evy beginnen en daarnaast dan ook zoveel mogelijk op blote voeten lopen, dan went je lijf er het snelst aan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
You're not the boss of me
you're newer hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
14.gifquote:
Lekker buiten met niets anders dan je eigen gedachten die je even fijn kunt ordenen op het ritme van je eigen lopenquote:
Jij hebt geen invloed op de staat van mijn borsten.quote:
ga iets nuttigs doen met je tijd ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker buiten met niets anders dan je eigen gedachten die je even fijn kunt ordenen op het ritme van je eigen lopen
Zegt ie op FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga iets nuttigs doen met je tijd ofzo
Netjes hoor, denk dat je sokken niet zoveel verschil maken eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodra het ergens kan trek ik al m'n schoenen uit. Al hou ik dan vaak wel m'n sokken aan natuurlijkDat zal vast al wel wat schelen
Dat ik toen bij de sportfysio was merkte hij ook op dat ondanks alles wél sterke voetspieren had. Dat zal vast oa door die gewoonte komen
Ik heb deze besteld http://www.anyonesrunshop(...)anyones-running.html
touchéquote:
Nee dat denk ik ook niet. Een sok meer een omhulsel om je voeten warm te houden dan dat het enige vorm van steun biedt..quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes hoor, denk dat je sokken niet zoveel verschil maken eerlijk gezegd...
Oh nee?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt geen invloed op de staat van mijn borsten.
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Een sok meer een omhulsel om je voeten warm te houden dan dat het enige vorm van steun biedt..
Ik hoop dat ze vandaag verstuurd worden en morgen binnen komen. En dan hoop ik dat ze dus inderdaad klein vallen en dus goed passen
Daar hoef je niet voor hard te lopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker buiten met niets anders dan je eigen gedachten die je even fijn kunt ordenen op het ritme van je eigen lopen
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
We zullen het zienquote:
Maar dat maakt het hardlopen wel fijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor hard te lopenAl overweeg ik best even naar buiten te gaan, strak blauwe lucht.
Jep, gelukkig mag ik vanavond weerquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen het zien
[..]
Maar dat maakt het hardlopen wel fijn
En natuurlijk net als met andere sporten voel je je daarna zo lekker omdat je lichamelijk lekker bezig bent geweest.
Een pyramide loopje?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, gelukkig mag ik vanavond weerEen pyramide loopje
Ga je mee golfen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor hard te lopenAl overweeg ik best even naar buiten te gaan, strak blauwe lucht.
Zelf niet in ieder geval. Mijn nek/schouder zijn oprecht naar de tering.quote:
Ik twijfel nog even waar ik ga, Gezien ik overal de driving range wel kan pakken en niet verwacht dat ik de baan op ga, denk ik dat ik lokaal blijf en naar capelle ga.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf niet in ieder geval. Mijn nek/schouder zijn oprecht naar de tering.
Waar ga jij golfen dan. Bij Rotterdam/The Hague airport?
Hoiquote:
Goed, alles onder controle enzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst
[..]
Hoi
Hoe gaat het hierzo?
Mooizoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, alles onder controle enzo
Jij bent een bijzonder individu. Zeg eens wat spannends.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:39 schreef Chizu het volgende:
[..]
Die rustige UI van Taex en dan jaag jij m weg met je wilde UI
heerlijk
Why thank youquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder individu. Zeg eens wat spannends.
Jaquote:
Spannend manquote:
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de burenquote:
Ja, 2 min op een bepaald tempo, even rust, 3 minuten op een sneller tempo, even rust, 4 minuten op een nog sneller tempo, even rust, dan weer 3 min, rust, dan weer 2 min en klaar...quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de buren
Alleen een beetje saai, vind het niets als ik alleen thuis benzo stil en rustig
Ohzo! Tofquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, 2 min op een bepaald tempo, even rust, 3 minuten op een sneller tempo, even rust, 4 minuten op een nog sneller tempo, even rust, dan weer 3 min, rust, dan weer 2 min en klaar...
Ja, beetje voor de afwisselingquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]Achja.. Nu moet je opeens jezelf vermaken..
[..]
Ohzo! Tof
Heb jij überhaupt wel hobby's? want volgens mij zit jij gewoon alleen maar op fok als je niet hoeft te werken of je vriendin er niet isquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de buren
Kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]Achja.. Nu moet je opeens jezelf vermaken..
[..]
Ohzo! Tof
Ik zit sws altijd op FOK! dusjaquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel hobby's? want volgens mij zit jij gewoon alleen maar op fok als je niet hoeft te werken of je vriendin er niet is
Hier heb je 37 minuten liedjes over de Joegoslavische oorlog. Ook een soort terrorisme.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja als je om half 6 nog op fok te vinden bent weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken neequote:
Ben meer een beetje achter wat achtergrond informatie over de schoenbom aan het gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je 37 minuten liedjes over de Joegoslavische oorlog. Ook een soort terrorisme.
Roki Vulović weet het zo mooi te verwoorden.
Tien voor 6quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je om half 6 nog op fok te vinden bent weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken nee
Ik wilde vannacht serietjes gaan kijken maar het ging niet door omdat ik alweer in slaap vielquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:57 schreef Chizu het volgende:
[..]
Tien voor 6je weet dat ik geen leven heb
Ben je niet hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde vannacht serietjes gaan kijken maar het ging niet door omdat ik alweer in slaap vielik voel me een ouwe lul
Hallo. Waarom heeft je vriendlief zich vrijwillig verwijderd van den foks?quote:
Wie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo. Waarom heeft je vriendlief zich vrijwillig verwijderd van den foks?
kedvesemquote:
wowquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo. Waarom heeft je vriendlief zich vrijwillig verwijderd van den foks?
Hoiquote:
Ja maar geen idee hoelangquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef xcachet het volgende:
Fokkie hij heeft toch gewoon een ban?
Oh dat valt wel meequote:
Ik zal maar doen alsof je "Japans" en "anime" zeiquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
hallo
heb jij ook al zijn obsessie voor Chinees?En die tekeningetjes?
Ja ik had 2 weken. Maar dat is omdat Yvonne mij haat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meeook raar, meestal krijg je wel wat langer voor naakt
ook goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ik zal maar doen alsof je "Japans" en "anime" zei
Nice.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef xcachet het volgende:
Ik heb trouwens erg goed nieuws.
Mijn rij-instructeur gaat volgende week praktijk examen voor de auto aanvragen
Ja denk het wel. Weet nog nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice.
En dan voor autootje sparen?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef xcachet het volgende:
Ik heb trouwens erg goed nieuws.
Mijn rij-instructeur gaat volgende week praktijk examen voor de auto aanvragen
Hou je bek achterlijke hipster.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef Chizu het volgende:
[..]
Geen trends beginnen die toch nooit wat worden schat
Cachet, hallo. Zal ik een tosti maken of een ei bakken. Zoveel keuzes.quote:
Ben je al minder kreupel of moeten we zo langzamerhand aan een hernia gaan denken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cachet, hallo. Zal ik een tosti maken of een ei bakken. Zoveel keuzes.
En bij voorbaat succes met afrijden
Is inmiddels doorgezet naar de nek. Ik acht de kans aanwezig dat ik morgen invalide ben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al minder kreupel of moeten we zo langzamerhand aan een hernia gaan denken?
Ei bakken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is inmiddels doorgezet naar de nek. Ik acht de kans aanwezig dat ik morgen invalide ben.
Tosti maken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doei Fokkiequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Niet ruzie maken schatten.
Ik ga van het zonnetje genieten, doei
Hoiquote:
Ouderdom he. Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.quote:
Gewoon rebels zijn en weigeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ja dag![]()
Ik heb eindelijk m'n normale laptop weer hier, en ik doe net voor het eerst m'n nieuwe koptelefoon erin, zegt ie dat ik mijn laptop opnieuw moet opstarten om de wijzigingen op te slaan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ja dag![]()
Ik heb eindelijk m'n normale laptop weer hier, en ik doe net voor het eerst m'n nieuwe koptelefoon erin, zegt ie dat ik mijn laptop opnieuw moet opstarten om de wijzigingen op te slaan
Dat heb ik uiteraard gedaan. Hij heeft maar te accepteren dat ik een nieuwe koptelefoon heb.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ouderdom he. Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.
[..]
Gewoon rebels zijn en weigeren.
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ouderdom he. Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.
[..]
Gewoon rebels zijn en weigeren.
Nu niet meer dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.
kom wp we gaan tetten pics postenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb jij je speciale vitamine wel genomen?
heb ik niet nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb jij je speciale vitamine wel genomen?
Nu jij er bent al helemaal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Chizu het volgende:
SC loopt vandaag niet echt lekker, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucille Werner ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Chizu het volgende:
SC loopt vandaag niet echt lekker, of wel?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu jij er bent al helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme jullie allebeiquote:
Hier met die kaas.
Stopquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Het leven kan raar lopen'' - Lucille Werner
quote:
op www.jemoeder.nl/fokstatisticsquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef Chizu het volgende:
Waar zie je eigenlijk die statistieken voor topics?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op www.jemoeder.nl/fokstatistics
Valt wel mee, deze grap is gewoon minderquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent al behoorlijk verzuurd voor een 14 jarige
en je hebt geen gevoel voor humorquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:51 schreef Chizu het volgende:
[..]
Valt wel mee, deze grap is gewoon minder
Het was fijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes, ik verwacht straks wel een uitgebreid verslag
quote:
vanaf dat moment kan het alleen maar bergopwaarts zijn gegaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
Op t moment dat ik daarop klikte maybe?
Je bent de PI vergeten, dat maakt me verdrietigquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vanaf dat moment kan het alleen maar bergopwaarts zijn gegaan
ik gebruik alleen pi's om mijn autisme te uittenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Chizu het volgende:
[..]
Je bent de PI vergeten, dat maakt me verdrietig
Uiten*quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik alleen pi's om mijn autisme te uitten
jesperboiquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik alleen pi's om mijn autisme te uitten
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
wel met condoom hoorde dat hij tien soa's heeft
Jezusquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hjb ik heb autisme
wat jij doet is pesten
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jebroer
[..]
Toto liegt nooit toch
Ja. Het gaat over Jhali.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
iemand hier is obsessed met jhali en denkt dat alles over jhali gaat
Dank.quote:
Neequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
Chizu kun je stoppen met stom reageren op alles wat ik zeg?
Bedankt
Je hebt helemaal geen bewijs, je kunt mijn hersenen niet uitlezen flapdrolquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
Ha. Ik heb bewijs:
[..]
Ja. Het gaat over Jhali.
[..]
Dank.
Groet.
Oh, dan weet jij meer dan Jesper zelf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen bewijs, je kunt mijn hersenen niet uitlezen flapdrol
Hierdoor gaat het wel stoppen jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
Chizu kun je stoppen met stom reageren op alles wat ik zeg?
Bedankt
Zo, sterk weerwoord jongen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan weet jij meer dan Jesper zelf.Debiel.
Bedankt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, sterk weerwoord jongen.
Tof jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |