Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die vorige kaart nooit toegevoegd (als ik een abo aan mijn kaart koppel ga ik er eigenlijk vanuit dat mijn kaart ook aan mijn abo is gekoppeld. Ja stom natuurlijk, hoe kun je zoiets nou verwachten?) en ik zie ze er wel voor aan dat ik dan alleen de reizen kan inzien die ik met deze kaart heb gemaakt.. En niet met mijn vorige kaart omdat ik die nooit gekoppeld heb..
Helaas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
Ennnnnn inderdaad.. ik kan alleen de reizen zien die ik met DEZE kaart heb gemaakt..
Zoals ik al verwachtte dusquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoals ik al verwachtte dus![]()
En ik heb geen idee waar mijn oude kaart is..
Lange leve NS.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:00 schreef essnhills het volgende:
Sowieso vind ik dat hele chipkaart gedoe maar belachelijk.. Zij verplichten mij zo'n kaart te nemen.. Vervolgens bepalen zij na hoeveel tijd die kaart verloopt.. Dan moet ik vervolgens betalen voor een nieuwe kaart en het geld dat op die andere staat krijg ik pas na 30 dagen terug![]()
En waarom wordt zoiets niet automatisch gekoppeld?Als ik een abo aan mijn kaart koppel, verwacht ik ook dat mijn kaart aan mijn abo wordt gekoppeld..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Lange leve NS.
Maargoed, ik ga ook slapen, trusten.
ga slapen, als je het op dat tijdstip koud hebt...quote:
Ik was alleen nog niet moequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga slapen, als je het op dat tijdstip koud hebt...
Jimmyboy! Je bent er nog! Spannend, ga je het volhouden tot vanavond?quote:
Blijkbaar wel, anders krijg je het niet zomaar koud... tenzij je in de vriezer zat zonder koltrui...quote:
Ik krijg het overdag ook wel eens zomaar koud. Heeft vrij weinig met het tijdstip te maken. Dat ik uiteindelijk naar bed ging heb ik nog een uur liggen woelen omdat ik de slaap niet kon vatten omdat ik nog niet moe genoeg wasquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders krijg je het niet zomaar koud... tenzij je in de vriezer zat zonder koltrui...
Owja, je bent de koudbloedige es...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg het overdag ook wel eens zomaar koud. Heeft vrij weinig met het tijdstip te maken. Dat ik uiteindelijk naar bed ging heb ik nog een uur liggen woelen omdat ik de slaap niet kon vatten omdat ik nog niet moe genoeg was
Ik denk hetquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owja, je bent de koudbloedige es...
Misschien had je je slaaptrein gemist
Oh vast wel, maar kleine kans dat ik morgen vol mee ga posten. Als ik eerlijk ben heb ik er eigenlijk helemaal geen zin inquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimmyboy! Je bent er nog! Spannend, ga je het volhouden tot vanavond?
Ik moet ook nog maar zien hoelang ik aanwezig ben hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar kleine kans dat ik morgen vol mee ga posten. Als ik eerlijk ben heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in
Wat zijn we toch hardcore hequote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien hoelang ik aanwezig ben hoor
Iedereen heeft zin in de GRTD chatquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar kleine kans dat ik morgen vol mee ga posten. Als ik eerlijk ben heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maak mij trots.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet ook nog maar zien hoelang ik aanwezig ben hoor
Het gaat nu over de ibood hunt en bijbehorende SCquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef Chizu het volgende:
[..]
Iedereen heeft zin in de GRTD chat
dat is een wet
ik heb mn monk op lvl 60, en ik heb gister het ubers event op MP10 gecomplete.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat nu over de ibood hunt en bijbehorende SC
Niet dat we zin hebben in grtdquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat nu over de ibood hunt en bijbehorende SC
Als ik er ben toch wel?quote:
Ja, maar dat heeft andere motievenquote:
Ik was ook ooit newbie.. over wie gaat het?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
;') !
U bent gearresteerd vanwege overtreding van Artikel 31 Sectie B in het Chizu wetboekquote:
Ohja. Heeft weinig met zin in GRTD te maken natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft andere motieven
Als top 10 poster van deze reeks verklaar ik dit wetsartikel ongeldig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Chizu het volgende:
[..]
U bent gearresteerd vanwege overtreding van Artikel 31 Sectie B in het Chizu wetboek
"Altijd zin hebben in de GRTD chat"
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als top 10 poster van deze reeks verklaar ik dit wetsartikel ongeldig.
al forum oudste vind ik jullie allebei stom nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verklaring afgewezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al forum oudste vind ik jullie allebei stom nu![]()
Nee, jij dient bij mij een bezwaar in te dienen voor het ongeldig verklaren van het betreffende wetsartikel.quote:
Alsof jij mij ooit stom kan vindenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al forum oudste vind ik jullie allebei stom nu![]()
Goed bezig, ik ben na een blessure ook weer aan het opbouwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik ga binnenkort weer proberen te beginnen met hardlopenHeel voorzichtig, op minimalistische schoenen, nadat ik me realiseerde dat ik vroeger altijd op blote voeten sportte en pas blessures begon te krijgen toen ik overging op sportschoenen. Uiteraard heel langzaam opbouwen en goed luisteren naar m'n lichaam. Maar eerst maar hopen dat ik die schoenen pas
truequote:Op woensdag 26 februari 2014 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsof jij mij ooit stom kan vinden
Even laten weten dat ik daar te lui voor benquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, jij dient bij mij een bezwaar in te dienen voor het ongeldig verklaren van het betreffende wetsartikel.
Iedereen loopt natuurlijk andersquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, ik ben na een blessure ook weer aan het opbouwen
Ik las het ja, netjes hoorVoor mij: hoe meer demping hoe beter
quote:
omg hihi xDXD qqquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef d4v1d het volgende:
Haha. Er staat piemel in de TT xD XD XD :p :p
Spannendquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef d4v1d het volgende:
Haha. Er staat piemel in de TT xD XD XD :p :p
Ja ehh, dat is natuurlijk niet mijn probleem, ik verzin de regels niet!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef Chizu het volgende:
[..]
Even laten weten dat ik daar te lui voor ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |