Hier heb je 37 minuten liedjes over de Joegoslavische oorlog. Ook een soort terrorisme.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de buren
Alleen een beetje saai, vind het niets als ik alleen thuis benzo stil en rustig
Ja als je om half 6 nog op fok te vinden bent weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken neequote:
Ben meer een beetje achter wat achtergrond informatie over de schoenbom aan het gaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je 37 minuten liedjes over de Joegoslavische oorlog. Ook een soort terrorisme.
Roki Vulović weet het zo mooi te verwoorden.
Tien voor 6quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je om half 6 nog op fok te vinden bent weet ik ook niet wat ik daarvan moet denken nee
Ik wilde vannacht serietjes gaan kijken maar het ging niet door omdat ik alweer in slaap vielquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:57 schreef Chizu het volgende:
[..]
Tien voor 6je weet dat ik geen leven heb
Ben je niet hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde vannacht serietjes gaan kijken maar het ging niet door omdat ik alweer in slaap vielik voel me een ouwe lul
Hallo. Waarom heeft je vriendlief zich vrijwillig verwijderd van den foks?quote:
Wie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo. Waarom heeft je vriendlief zich vrijwillig verwijderd van den foks?
kedvesemquote:
wowquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo. Waarom heeft je vriendlief zich vrijwillig verwijderd van den foks?
Hoiquote:
Ja maar geen idee hoelangquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef xcachet het volgende:
Fokkie hij heeft toch gewoon een ban?
Oh dat valt wel meequote:
Ik zal maar doen alsof je "Japans" en "anime" zeiquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
hallo
heb jij ook al zijn obsessie voor Chinees?En die tekeningetjes?
Ja ik had 2 weken. Maar dat is omdat Yvonne mij haat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meeook raar, meestal krijg je wel wat langer voor naakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |