Een pyramide loopje?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, gelukkig mag ik vanavond weerEen pyramide loopje
Ga je mee golfen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor hard te lopenAl overweeg ik best even naar buiten te gaan, strak blauwe lucht.
Zelf niet in ieder geval. Mijn nek/schouder zijn oprecht naar de tering.quote:
Ik twijfel nog even waar ik ga, Gezien ik overal de driving range wel kan pakken en niet verwacht dat ik de baan op ga, denk ik dat ik lokaal blijf en naar capelle ga.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf niet in ieder geval. Mijn nek/schouder zijn oprecht naar de tering.
Waar ga jij golfen dan. Bij Rotterdam/The Hague airport?
Hoiquote:
Goed, alles onder controle enzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Psst
[..]
Hoi
Hoe gaat het hierzo?
Mooizoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, alles onder controle enzo
Jij bent een bijzonder individu. Zeg eens wat spannends.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:39 schreef Chizu het volgende:
[..]
Die rustige UI van Taex en dan jaag jij m weg met je wilde UI
heerlijk
Why thank youquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder individu. Zeg eens wat spannends.
Jaquote:
Spannend manquote:
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de burenquote:
Ja, 2 min op een bepaald tempo, even rust, 3 minuten op een sneller tempo, even rust, 4 minuten op een nog sneller tempo, even rust, dan weer 3 min, rust, dan weer 2 min en klaar...quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de buren
Alleen een beetje saai, vind het niets als ik alleen thuis benzo stil en rustig
Ohzo! Tofquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, 2 min op een bepaald tempo, even rust, 3 minuten op een sneller tempo, even rust, 4 minuten op een nog sneller tempo, even rust, dan weer 3 min, rust, dan weer 2 min en klaar...
Ja, beetje voor de afwisselingquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]Achja.. Nu moet je opeens jezelf vermaken..
[..]
Ohzo! Tof
Heb jij überhaupt wel hobby's? want volgens mij zit jij gewoon alleen maar op fok als je niet hoeft te werken of je vriendin er niet isquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rustig, 2 dagen vrij eindelijk en wacht op een pakketje dus heb geen zin om mijn woning te verlaten want anders ligt het straks weer een week bij de buren
Alleen een beetje saai, vind het niets als ik alleen thuis benzo stil en rustig
Kloptquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]Achja.. Nu moet je opeens jezelf vermaken..
[..]
Ohzo! Tof
Ik zit sws altijd op FOK! dusjaquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel hobby's? want volgens mij zit jij gewoon alleen maar op fok als je niet hoeft te werken of je vriendin er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |