quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehh, dat is natuurlijk niet mijn probleem, ik verzin de regels niet!GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier met die kaas.
quote:
Welke schoenen heb je besteld?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen loopt natuurlijk andersAls ik naar het verleden kijkt werkt bij mij de demping van schoenen juist averechts omdat ik mijn lichaam dan anders gebruik, en gaat het dus juist beter als ik alleen de dempingsmechanismen van mijn lichaam gebruik
![]()
Maar goed, ik heb gister dus schoenen besteld, eerst over ingelezen en reviews van de betreffende schoenen opgezocht. Ik lees overal dat ze klein vallen dus ik hoop dat die 36 inderdaad past![]()
![]()
![]()
En dan ga ik eerst maar eens gewoon erop wandelen denk ik, en dan of beginnen met Evy oid, of nog rustiger aan, dat moet ik nog maar even bekijken
You're not the boss of mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier met die kaas.
Lr is een gelukkig man dat hij je af en toe mag zienquote:
Zodra het ergens kan trek ik al m'n schoenen uit. Al hou ik dan vaak wel m'n sokken aan natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welke schoenen heb je besteld?
Ik zou gewoon met Evy beginnen en daarnaast dan ook zoveel mogelijk op blote voeten lopen, dan went je lijf er het snelst aan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
You're not the boss of me
you're newer hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
14.gifquote:
Lekker buiten met niets anders dan je eigen gedachten die je even fijn kunt ordenen op het ritme van je eigen lopenquote:
Jij hebt geen invloed op de staat van mijn borsten.quote:
ga iets nuttigs doen met je tijd ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker buiten met niets anders dan je eigen gedachten die je even fijn kunt ordenen op het ritme van je eigen lopen
Zegt ie op FOK!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga iets nuttigs doen met je tijd ofzo
Netjes hoor, denk dat je sokken niet zoveel verschil maken eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodra het ergens kan trek ik al m'n schoenen uit. Al hou ik dan vaak wel m'n sokken aan natuurlijkDat zal vast al wel wat schelen
Dat ik toen bij de sportfysio was merkte hij ook op dat ondanks alles wél sterke voetspieren had. Dat zal vast oa door die gewoonte komen
Ik heb deze besteld http://www.anyonesrunshop(...)anyones-running.html
touchéquote:
Nee dat denk ik ook niet. Een sok meer een omhulsel om je voeten warm te houden dan dat het enige vorm van steun biedt..quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes hoor, denk dat je sokken niet zoveel verschil maken eerlijk gezegd...
Oh nee?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt geen invloed op de staat van mijn borsten.
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Een sok meer een omhulsel om je voeten warm te houden dan dat het enige vorm van steun biedt..
Ik hoop dat ze vandaag verstuurd worden en morgen binnen komen. En dan hoop ik dat ze dus inderdaad klein vallen en dus goed passen
Daar hoef je niet voor hard te lopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker buiten met niets anders dan je eigen gedachten die je even fijn kunt ordenen op het ritme van je eigen lopen
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
We zullen het zienquote:
Maar dat maakt het hardlopen wel fijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor hard te lopenAl overweeg ik best even naar buiten te gaan, strak blauwe lucht.
Jep, gelukkig mag ik vanavond weerquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen het zien
[..]
Maar dat maakt het hardlopen wel fijn
En natuurlijk net als met andere sporten voel je je daarna zo lekker omdat je lichamelijk lekker bezig bent geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |