Doei Fokkiequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Niet ruzie maken schatten.
Ik ga van het zonnetje genieten, doei
Hoiquote:
Ouderdom he. Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.quote:
Gewoon rebels zijn en weigeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ja dag![]()
Ik heb eindelijk m'n normale laptop weer hier, en ik doe net voor het eerst m'n nieuwe koptelefoon erin, zegt ie dat ik mijn laptop opnieuw moet opstarten om de wijzigingen op te slaan
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
Ja dag![]()
Ik heb eindelijk m'n normale laptop weer hier, en ik doe net voor het eerst m'n nieuwe koptelefoon erin, zegt ie dat ik mijn laptop opnieuw moet opstarten om de wijzigingen op te slaan
Dat heb ik uiteraard gedaan. Hij heeft maar te accepteren dat ik een nieuwe koptelefoon heb.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ouderdom he. Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.
[..]
Gewoon rebels zijn en weigeren.
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ouderdom he. Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.
[..]
Gewoon rebels zijn en weigeren.
Nu niet meer dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij weet als enige in deze chat dat ik al bijna grijs ben.
kom wp we gaan tetten pics postenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb jij je speciale vitamine wel genomen?
heb ik niet nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
heb jij je speciale vitamine wel genomen?
Nu jij er bent al helemaal niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Chizu het volgende:
SC loopt vandaag niet echt lekker, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucille Werner ook nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Chizu het volgende:
SC loopt vandaag niet echt lekker, of wel?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu jij er bent al helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme jullie allebeiquote:
Hier met die kaas.
Stopquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Het leven kan raar lopen'' - Lucille Werner
quote:
op www.jemoeder.nl/fokstatisticsquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef Chizu het volgende:
Waar zie je eigenlijk die statistieken voor topics?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op www.jemoeder.nl/fokstatistics
Valt wel mee, deze grap is gewoon minderquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent al behoorlijk verzuurd voor een 14 jarige
en je hebt geen gevoel voor humorquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:51 schreef Chizu het volgende:
[..]
Valt wel mee, deze grap is gewoon minder
Het was fijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes, ik verwacht straks wel een uitgebreid verslag
quote:
vanaf dat moment kan het alleen maar bergopwaarts zijn gegaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef Chizu het volgende:
[..]
Op t moment dat ik daarop klikte maybe?
Je bent de PI vergeten, dat maakt me verdrietigquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vanaf dat moment kan het alleen maar bergopwaarts zijn gegaan
ik gebruik alleen pi's om mijn autisme te uittenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:11 schreef Chizu het volgende:
[..]
Je bent de PI vergeten, dat maakt me verdrietig
Uiten*quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik alleen pi's om mijn autisme te uitten
jesperboiquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik gebruik alleen pi's om mijn autisme te uitten
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:18 schreef Toto69 het volgende:
wel met condoom hoorde dat hij tien soa's heeft
Jezusquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hjb ik heb autisme
wat jij doet is pesten
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jebroer
[..]
Toto liegt nooit toch
Ja. Het gaat over Jhali.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
iemand hier is obsessed met jhali en denkt dat alles over jhali gaat
Dank.quote:
Neequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
Chizu kun je stoppen met stom reageren op alles wat ik zeg?
Bedankt
Je hebt helemaal geen bewijs, je kunt mijn hersenen niet uitlezen flapdrolquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
Ha. Ik heb bewijs:
[..]
Ja. Het gaat over Jhali.
[..]
Dank.
Groet.
Oh, dan weet jij meer dan Jesper zelf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen bewijs, je kunt mijn hersenen niet uitlezen flapdrol
Hierdoor gaat het wel stoppen jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
Chizu kun je stoppen met stom reageren op alles wat ik zeg?
Bedankt
Zo, sterk weerwoord jongen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan weet jij meer dan Jesper zelf.Debiel.
Bedankt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo, sterk weerwoord jongen.
Tof jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |