Of hij bedoelt met dad je vader en impliceert dat je pa een transgender isquote:
Het is tegenwoordig behoorlijk treurig ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:11 schreef Stuart het volgende:
Nu snap ik wel waarom het hier zo rustig is
Ja, net zo dik als de world wide webquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, net zo dik als de world wide web![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Hallo daarquote:
Hoi Fokkiequote:
Hoe is het?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Zat ik serieus een half uur in een dicht topic te wachten op nieuwe berichten.._!
Helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig behoorlijk treurig ja.
Stiekem ben ik ook best wel grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen
Goed hoorquote:
Ohja, dat doe ik ook weleensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Zat ik serieus een half uur in een dicht topic te wachten op nieuwe berichten.._!
Ja ook hoor. Maar beetje saai hierquote:
Hoi Stuwiequote:
Vrouwen met humor altijd een pluspuntquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook best wel grappig
Ben hier al een tijdje niet geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook hoor. Maar beetje saai hierstraks maar even serietje kijken ofzo
Ik enkel om te klagen, en jou gedag te zeggen vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben hier al een tijdje niet geweest
Ik heb wel meer pluspuntenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen met humor altijd een pluspunt
Ik zal je lijden verzachten met mijn straling. Als je even voor het raam gaat staan dan straal ik mijn helende krachten even Delft inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik aids in mijn schouder. Ik ben aan het lijden.
Uitgeweest in Groningen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik aids in mijn schouder. Ik ben aan het lijden.
[..]
Ik enkel om te klagen, en jou gedag te zeggen vanzelfsprekend
Hoi LRquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik enkel om te klagen, en jou gedag te zeggen vanzelfsprekend
2 nog zekerquote:
Ik sta er voor open. Ondertussen overweeg ik er bijna door aan de alcohol te gaan. Ik verdenk mijn knuffel aan Tjacka als schuldige.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je lijden verzachten met mijn straling. Als je even voor het raam gaat staan dan straal ik mijn helende krachten even Delft in
Ik ga dit beantwoorden met 'minstens'quote:
Spannend. Wel goede achtergrond info, wetende uit welk dorp Tjackie komt zal ik even mijn helende straling aanpassen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta er voor open. Ondertussen overweeg ik er bijna door aan de alcohol te gaan. Ik verdenk mijn knuffel aan Tjacka als schuldige.
Een erectie had ik al.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Wel goede achtergrond info, wetende uit welk dorp Tjackie komt zal ik even mijn helende straling aanpassen.
Voel je al wat?
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een erectie had ik al.
Sorry, deze moest worden ingekopt.
Nikkieeeeeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
esssssssieeee lekker dinggggg![]()
waar was je al die tijd.. k heb je gemist
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkieeeeee![]()
![]()
![]()
Ik was bezig met een leven enzo![]()
![]()
Ik heb nieuwe hardloopschoenen besteld
ik ga morgen nieuwe kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkieeeeee![]()
![]()
![]()
Ik was bezig met een leven enzo![]()
![]()
Ik heb nieuwe hardloopschoenen besteld
Ik om en omquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik ga morgen nieuwe kopenik doe ze tegelijk.. leven leiden en fokken...
Ik ben eraan gewend dat ik hier geliefd benquote:
Dat dacht ik alquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je sekse icoontje helpt altijd mee. Al is de adoratie volledig terecht natuurlijk.
Ronde trappen, ronde tv's, ronde ramen, ronde dobbelstenenquote:
Ook je sterretje?quote:
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het met het leed in je schouder? Helpt mijn helende straling al?
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ronde trappen, ronde tv's, ronde ramen, ronde dobbelstenen![]()
![]()
Godverdomme.quote:
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NeeIk ga het maar anders oplossen denk ik,
Misschien is God ook wel tonnetje rond jaquote:
Neequote:
LBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
warom ben jij eigenlijk geen baas meer
Ze heeft ineens een leven enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
warom ben jij eigenlijk geen baas meer
Aangenaamquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
![]()
Hoi, ik ben essEn ik ben hier geliefd
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
LB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ze is gegroeid, nu is ze geen zwarte smurf meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je was eerst blauw in plaats van zwart wat is er gebeurt
Over een leven hebben gesproken.. toen een tijdje terug toen ik je ging helpen met je outfit uitkiezen en je toen uiteindelijk naar je zus luisterde..quote:
Ik bleek geen smurf te zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je was eerst blauw in plaats van zwart wat is er gebeurt
damnit wpquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is gegroeid, nu is ze geen zwarte smurf meer
ben je ontslagen met racismequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bleek geen smurf te zijn
Gelukkig wel nog klein en fijn, net zoals ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bleek geen smurf te zijn
Ging uiteindelijk niet doorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een leven hebben gesproken.. toen een tijdje terug toen ik je ging helpen met je outfit uitkiezen en je toen uiteindelijk naar je zus luisterde..Hoe is dat afgelopen?
hoiquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is gegroeid, nu is ze geen zwarte smurf meer
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ging uiteindelijk niet door!
Ja manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ben je ontslagen met racisme
Ik zou ze aanklagenquote:
Ik Heb Een Leven Gekregen, OmgevallenFlat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar Waarom Ben Je Nou Eigenlijk Echt Onslagen, LB?
je moet FOK! zien als een achtbaan waar je een bepaalde lengte voor moet hebben, en LB is nog geen 1,60quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar Waarom Ben Je Nou Eigenlijk Echt Onslagen, LB?
Heb Je Die Gekochtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik Heb Een Leven Gekregen, OmgevallenFlat.
Spannendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik Heb Een Leven Gekregen, OmgevallenFlat.
Al gedaanquote:
Nee, gekregen, dat staat er toch. Was een cadeautjequote:
Goed zoquote:
Ja, Was In De Aanbieding Bij De Haage Hogeschool.quote:
Waarom worden mijn grapjes 'altijd' gejat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet FOK! zien als een achtbaan waar je een bepaalde lengte voor moet hebben, en LB is nog geen 1,60
Wordtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik Heb Besloten Dat Ik De Nieuwe Baas Wordt!
Dat kan niet. Ik neem LB's spot al overquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Word je toch niet. Misschien baas van de kneuzen ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat Is Hoge School Is Dat Foor Hoog Geleidenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, Was In De Aanbieding Bij De Haage Hogeschool.
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat Is Hoge School Is Dat Foor Hoog Geleiden
Baas van Je Moeders Onderstequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Word je toch niet. Misschien baas van de kneuzen ja.
waar heb jij dat grapje gemaakt dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom worden mijn grapjes 'altijd' gejat.
po-pu-lairrrrquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik ook weleensMaar meestal ben ik dan ondertussen wel door iemand gequote van waar of ik ineens ben gebleven oid
Ja je kan LB onder hoge spanning zetten en dan geleidt ze dat primaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat Is Hoge School Is Dat Foor Hoog Geleiden
240 voltquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je kan LB onder hoge spanning zetten en dan geleidt ze dat prima
Jaquote:
Ik vroeg aan LB vorig jaar of ze wel in de Python mocht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar heb jij dat grapje gemaakt dan?
Ja sorry, dat effect heb ik wel vaker.quote:
Date?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry, dat effect heb ik wel vaker.
Die had iedereen kunnen makenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg aan LB vorig jaar of ze wel in de Python mocht.
Geen idee, ik heb niet getest hoeveel spanning ze aan kan. Maar vast wel meer dan jijquote:
En je meende hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg aan LB vorig jaar of ze wel in de Python mocht.
Okéquote:
''Goede begrijp van taal''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik Stem Voor OF Als Leider VOor Deze General Chat
Reden: Hij Is 1 Rechtvaardig, Aardig, Goede mensen, Goede begrijp van taal, Geweldig.nl .
Graag of niet hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkéTrek maar een nummertje en ga achterin de rij staan
Typ eens normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Reden: Hij Is 1 Rechtvaardig, Aardig, Goede mensen, Goede begrijp van taal, Geweldig.nl .
Anti-reden 1: Hij geleidt spanning slechtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben de eerstvolgende, ess. Dus wanneer komt die date nou?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkéTrek maar een nummertje en ga achterin de rij staan
Ik Was Nooit geëlektrocuteerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet getest hoeveel spanning ze aan kan. Maar vast wel meer dan jij
Loserquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik Was Nooit geëlektrocuteerd
Ja dat kwam omdat het ook echt een lengte-grens heeftquote:
Ja ehh jij constateert eerst dat ik populair ben en wil vervolgens gelijk op datequote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat kwam omdat het ook echt een lengte-grens heeftik dacht dat dat 1.55 was ofzo
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehh jij constateert eerst dat ik populair ben en wil vervolgens gelijk op dateDie graag of traag (eigenlijk beide dus
) geldt dus meer voor jou eigenlijk
Door de spoiler brak mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GegroetEn altijd het laatste woord.
Nog even snel voordat m'n vriend terugkomt maar dan. Straks wordt ie jaloersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben de eerstvolgende, ess. Dus wanneer komt die date nou?
Wattjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik Was Nooit geëlektrocuteerd
Niet eens geëlektrocuteerd zijnquote:
Dumpen danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even snel voordat m'n vriend terugkomt maar dan. Straks wordt ie jaloers
Etsuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ik werd zaterdag opgewonden nadat ik zag hoe LB de producten scande.
Had je kunnen weten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Door de spoiler brak mijn hart.
Gegroet
Ik ben stiekem een beetje zenuwachtigquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je kunnen weten natuurlijk
1 seks partner in 7.5 jaar tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
En altijd het laatste woord.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je kunnen weten natuurlijk
Ess mijn haar ruikt lekker en is lang genoeg om het zelf te kunnen ruiken. Is dit wel conform mijn overeenkomst met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1 seks partner in 7.5 jaar tijd?Als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Jongens met halflang haarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess mijn haar ruikt lekker en is lang genoeg om het zelf te kunnen ruiken. Is dit wel conform mijn overeenkomst met je?
quote:
Omdat niemand weet wie of wat een subtiele isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
Waarom reageren jullie niet op mijn subtiele grap
Jouw penis is subtielquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat niemand weet wie of wat een subtiele is
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat weet alleen jij nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.quote:
Ja dat zal welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Diesloeg natuurlijk op mijn hersenen
HAHAHAHAJAHABAHAHAHAHAH ZO GRAPPIG HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat weet alleen jij niet
Oké, ik herhaal hem wel met een lichte verduidelijking
Wattje
Obama heeft mij verkozen voor deze rol dus niet zeurenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Chizu het volgende:
Kan OF eindelijk eens ophouden met de leider te spelen
mod wannabe
Ik denk dat we hem wel aankunnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Chizu het volgende:
Kan OF eindelijk eens ophouden met de leider te spelen
mod wannabe
Goed idee, ga ik ook doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.De straling begint aan te slaan in combinatie met wat andere middelen.
Nu ga ik proefkonijnen van maandag terugkijken.
Oké gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.De straling begint aan te slaan in combinatie met wat andere middelen.
Nu ga ik proefkonijnen van maandag terugkijken.
Ik dacht dat je gewoon een typefoutje had gemaaktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat weet alleen jij niet
Oké, ik herhaal hem wel met een lichte verduidelijking
Wattje
Ik vond hem wel subtiel grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAJAHABAHAHAHAHAH ZO GRAPPIG HAHAHAHAHA
Nee het was expres.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een typefoutje had gemaakt
Ik vergeef het jequote:
quote:
Was niet echt verstoptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu achter, Je kan goed woorden verstoppen iig.
Daarom zojuist even de subtiele verduidelijking van mijn subtiele grap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu achter, Je kan goed woorden verstoppen iig.
Thanks OFquote:
Maar jij snapt mij dan ook gewoon natuurlijkquote:
Je had de grap moeten verwerken in een context denk ik. Nu lag het teveel voor de hand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond hem wel subtiel grappig
Snapte hem gelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij snapt mij dan ook gewoon natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem wel aankunnen
Je ex CRE-collega heeft zijn afscheid gevierd met het expres halen van een ban. Al kwam dat mogelijk door mijn toedoen buiten FOK.quote:
Dat ik de grap maakte was het in de context van onder spanning staan en geëlektrocuteerd worden. Helaas viel die context bij de herhaling weg inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had de grap moeten verwerken in een context denk ik. Nu lag het teveel voor de hand.
Maar goed gevonden hoor. Het is dat ik op het moment van inzetten niet aanwezig was.
Uiteraardquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ex CRE-collega heeft zijn afscheid gevierd met het expres halen van een ban. Al kwam dat mogelijk door mijn toedoen buiten FOK.
Wijquote:
quote:
Het lukt aardig tot nu toe 8-quote:
Dat zijn meneer Watt, meneer Hertz en meneer Morse.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wie is dat lijkt wel beetje op mark rutte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |