Anti-reden 1: Hij geleidt spanning slechtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik Stem Voor OF Als Leider VOor Deze General Chat
Reden: Hij Is 1 Rechtvaardig, Aardig, Goede mensen, Goede begrijp van taal, Geweldig.nl .
Ik ben de eerstvolgende, ess. Dus wanneer komt die date nou?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkéTrek maar een nummertje en ga achterin de rij staan
Ik Was Nooit geëlektrocuteerdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet getest hoeveel spanning ze aan kan. Maar vast wel meer dan jij
Loserquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik Was Nooit geëlektrocuteerd
Ja dat kwam omdat het ook echt een lengte-grens heeftquote:
Ja ehh jij constateert eerst dat ik populair ben en wil vervolgens gelijk op datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat kwam omdat het ook echt een lengte-grens heeftik dacht dat dat 1.55 was ofzo
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehh jij constateert eerst dat ik populair ben en wil vervolgens gelijk op dateDie graag of traag (eigenlijk beide dus
) geldt dus meer voor jou eigenlijk
Door de spoiler brak mijn hart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GegroetEn altijd het laatste woord.
Nog even snel voordat m'n vriend terugkomt maar dan. Straks wordt ie jaloersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben de eerstvolgende, ess. Dus wanneer komt die date nou?
Wattjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik Was Nooit geëlektrocuteerd
Niet eens geëlektrocuteerd zijnquote:
Dumpen danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog even snel voordat m'n vriend terugkomt maar dan. Straks wordt ie jaloers
Etsuquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
Ik werd zaterdag opgewonden nadat ik zag hoe LB de producten scande.
Had je kunnen weten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Door de spoiler brak mijn hart.
Gegroet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben stiekem een beetje zenuwachtigquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je kunnen weten natuurlijk
1 seks partner in 7.5 jaar tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
En altijd het laatste woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |