Ja, Was In De Aanbieding Bij De Haage Hogeschool.quote:
Waarom worden mijn grapjes 'altijd' gejat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet FOK! zien als een achtbaan waar je een bepaalde lengte voor moet hebben, en LB is nog geen 1,60
Wordtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik Heb Besloten Dat Ik De Nieuwe Baas Wordt!
Dat kan niet. Ik neem LB's spot al overquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Word je toch niet. Misschien baas van de kneuzen ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat Is Hoge School Is Dat Foor Hoog Geleidenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, Was In De Aanbieding Bij De Haage Hogeschool.
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat Is Hoge School Is Dat Foor Hoog Geleiden
Baas van Je Moeders Onderstequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Word je toch niet. Misschien baas van de kneuzen ja.
waar heb jij dat grapje gemaakt dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom worden mijn grapjes 'altijd' gejat.
po-pu-lairrrrquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik ook weleensMaar meestal ben ik dan ondertussen wel door iemand gequote van waar of ik ineens ben gebleven oid
Ja je kan LB onder hoge spanning zetten en dan geleidt ze dat primaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat Is Hoge School Is Dat Foor Hoog Geleiden
240 voltquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je kan LB onder hoge spanning zetten en dan geleidt ze dat prima
Jaquote:
Ik vroeg aan LB vorig jaar of ze wel in de Python mocht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar heb jij dat grapje gemaakt dan?
Ja sorry, dat effect heb ik wel vaker.quote:
Date?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry, dat effect heb ik wel vaker.
Die had iedereen kunnen makenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg aan LB vorig jaar of ze wel in de Python mocht.
Geen idee, ik heb niet getest hoeveel spanning ze aan kan. Maar vast wel meer dan jijquote:
En je meende hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg aan LB vorig jaar of ze wel in de Python mocht.
Okéquote:
''Goede begrijp van taal''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik Stem Voor OF Als Leider VOor Deze General Chat
Reden: Hij Is 1 Rechtvaardig, Aardig, Goede mensen, Goede begrijp van taal, Geweldig.nl .
Graag of niet hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkéTrek maar een nummertje en ga achterin de rij staan
Typ eens normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik Stem Voor OF Als Leider VOor Deze General Chat
Reden: Hij Is 1 Rechtvaardig, Aardig, Goede mensen, Goede begrijp van taal, Geweldig.nl .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |