Aangenaamquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
![]()
Hoi, ik ben essEn ik ben hier geliefd
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
LB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ze is gegroeid, nu is ze geen zwarte smurf meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je was eerst blauw in plaats van zwart wat is er gebeurt
Over een leven hebben gesproken.. toen een tijdje terug toen ik je ging helpen met je outfit uitkiezen en je toen uiteindelijk naar je zus luisterde..quote:
Ik bleek geen smurf te zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
je was eerst blauw in plaats van zwart wat is er gebeurt
damnit wpquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is gegroeid, nu is ze geen zwarte smurf meer
ben je ontslagen met racismequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bleek geen smurf te zijn
Gelukkig wel nog klein en fijn, net zoals ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik bleek geen smurf te zijn
Ging uiteindelijk niet doorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een leven hebben gesproken.. toen een tijdje terug toen ik je ging helpen met je outfit uitkiezen en je toen uiteindelijk naar je zus luisterde..Hoe is dat afgelopen?
hoiquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze is gegroeid, nu is ze geen zwarte smurf meer
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ging uiteindelijk niet door!
Ja manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ben je ontslagen met racisme
Ik zou ze aanklagenquote:
Ik Heb Een Leven Gekregen, OmgevallenFlat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar Waarom Ben Je Nou Eigenlijk Echt Onslagen, LB?
je moet FOK! zien als een achtbaan waar je een bepaalde lengte voor moet hebben, en LB is nog geen 1,60quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar Waarom Ben Je Nou Eigenlijk Echt Onslagen, LB?
Heb Je Die Gekochtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik Heb Een Leven Gekregen, OmgevallenFlat.
Spannendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik Heb Een Leven Gekregen, OmgevallenFlat.
Al gedaanquote:
Nee, gekregen, dat staat er toch. Was een cadeautjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |