Ik vergeef het jequote:
quote:
Was niet echt verstoptquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu achter, Je kan goed woorden verstoppen iig.
Daarom zojuist even de subtiele verduidelijking van mijn subtiele grap.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu achter, Je kan goed woorden verstoppen iig.
Thanks OFquote:
Maar jij snapt mij dan ook gewoon natuurlijkquote:
Je had de grap moeten verwerken in een context denk ik. Nu lag het teveel voor de hand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond hem wel subtiel grappig
Snapte hem gelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar jij snapt mij dan ook gewoon natuurlijk
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem wel aankunnen
Je ex CRE-collega heeft zijn afscheid gevierd met het expres halen van een ban. Al kwam dat mogelijk door mijn toedoen buiten FOK.quote:
Dat ik de grap maakte was het in de context van onder spanning staan en geëlektrocuteerd worden. Helaas viel die context bij de herhaling weg inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had de grap moeten verwerken in een context denk ik. Nu lag het teveel voor de hand.
Maar goed gevonden hoor. Het is dat ik op het moment van inzetten niet aanwezig was.
Uiteraardquote:
Wie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je ex CRE-collega heeft zijn afscheid gevierd met het expres halen van een ban. Al kwam dat mogelijk door mijn toedoen buiten FOK.
Wijquote:
quote:
Het lukt aardig tot nu toe 8-quote:
Dat zijn meneer Watt, meneer Hertz en meneer Morse.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wie is dat lijkt wel beetje op mark rutte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |