Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je kunnen weten natuurlijk
Ess mijn haar ruikt lekker en is lang genoeg om het zelf te kunnen ruiken. Is dit wel conform mijn overeenkomst met je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1 seks partner in 7.5 jaar tijd?Als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Jongens met halflang haarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess mijn haar ruikt lekker en is lang genoeg om het zelf te kunnen ruiken. Is dit wel conform mijn overeenkomst met je?
quote:
Omdat niemand weet wie of wat een subtiele isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
Waarom reageren jullie niet op mijn subtiele grap
Jouw penis is subtielquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat niemand weet wie of wat een subtiele is
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee dat weet alleen jij nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.quote:
Ja dat zal welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Diesloeg natuurlijk op mijn hersenen
HAHAHAHAJAHABAHAHAHAHAH ZO GRAPPIG HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat weet alleen jij niet
Oké, ik herhaal hem wel met een lichte verduidelijking
Wattje
Obama heeft mij verkozen voor deze rol dus niet zeurenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Chizu het volgende:
Kan OF eindelijk eens ophouden met de leider te spelen
mod wannabe
Ik denk dat we hem wel aankunnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Chizu het volgende:
Kan OF eindelijk eens ophouden met de leider te spelen
mod wannabe
Goed idee, ga ik ook doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.De straling begint aan te slaan in combinatie met wat andere middelen.
Nu ga ik proefkonijnen van maandag terugkijken.
Oké gelukkigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.De straling begint aan te slaan in combinatie met wat andere middelen.
Nu ga ik proefkonijnen van maandag terugkijken.
Ik dacht dat je gewoon een typefoutje had gemaaktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat weet alleen jij niet
Oké, ik herhaal hem wel met een lichte verduidelijking
Wattje
Ik vond hem wel subtiel grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAHAHAJAHABAHAHAHAHAH ZO GRAPPIG HAHAHAHAHA
Nee het was expres.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een typefoutje had gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |