Of hij bedoelt met dad je vader en impliceert dat je pa een transgender isquote:
Het is tegenwoordig behoorlijk treurig ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:11 schreef Stuart het volgende:
Nu snap ik wel waarom het hier zo rustig is
Ja, net zo dik als de world wide webquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, net zo dik als de world wide web![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Hallo daarquote:
Hoi Fokkiequote:
Hoe is het?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Zat ik serieus een half uur in een dicht topic te wachten op nieuwe berichten.._!
Helaasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig behoorlijk treurig ja.
Stiekem ben ik ook best wel grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moest stiekem een beetje lachen
Goed hoorquote:
Ohja, dat doe ik ook weleensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Zat ik serieus een half uur in een dicht topic te wachten op nieuwe berichten.._!
Ja ook hoor. Maar beetje saai hierquote:
Hoi Stuwiequote:
Vrouwen met humor altijd een pluspuntquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook best wel grappig
Ben hier al een tijdje niet geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ook hoor. Maar beetje saai hierstraks maar even serietje kijken ofzo
Ik enkel om te klagen, en jou gedag te zeggen vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben hier al een tijdje niet geweest
Ik heb wel meer pluspuntenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrouwen met humor altijd een pluspunt
Ik zal je lijden verzachten met mijn straling. Als je even voor het raam gaat staan dan straal ik mijn helende krachten even Delft inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik aids in mijn schouder. Ik ben aan het lijden.
Uitgeweest in Groningen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heb ik aids in mijn schouder. Ik ben aan het lijden.
[..]
Ik enkel om te klagen, en jou gedag te zeggen vanzelfsprekend
Hoi LRquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik enkel om te klagen, en jou gedag te zeggen vanzelfsprekend
2 nog zekerquote:
Ik sta er voor open. Ondertussen overweeg ik er bijna door aan de alcohol te gaan. Ik verdenk mijn knuffel aan Tjacka als schuldige.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je lijden verzachten met mijn straling. Als je even voor het raam gaat staan dan straal ik mijn helende krachten even Delft in
Ik ga dit beantwoorden met 'minstens'quote:
Spannend. Wel goede achtergrond info, wetende uit welk dorp Tjackie komt zal ik even mijn helende straling aanpassen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta er voor open. Ondertussen overweeg ik er bijna door aan de alcohol te gaan. Ik verdenk mijn knuffel aan Tjacka als schuldige.
Een erectie had ik al.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spannend. Wel goede achtergrond info, wetende uit welk dorp Tjackie komt zal ik even mijn helende straling aanpassen.
Voel je al wat?
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een erectie had ik al.
Sorry, deze moest worden ingekopt.
Nikkieeeeeequote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
esssssssieeee lekker dinggggg![]()
waar was je al die tijd.. k heb je gemist
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkieeeeee![]()
![]()
![]()
Ik was bezig met een leven enzo![]()
![]()
Ik heb nieuwe hardloopschoenen besteld
ik ga morgen nieuwe kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkieeeeee![]()
![]()
![]()
Ik was bezig met een leven enzo![]()
![]()
Ik heb nieuwe hardloopschoenen besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |