Ah ja, de meest handige plek inderdaad hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Mooie foto's, caught in the act!
Onze kat is al wat ouder en niet zo heel mobiel (kan bijv. niet zo hoog springen). Enige wat ze wel eens doet wat ik minder geslaagd vind, is kotsen achter de houtkachel.![]()
Bizar!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef VaderVanJezus het volgende:
Ooit eens de rattenkooi open laten staan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht, ik? Ik kijk alleen maar![]()
![]()
Deze!quote:
Hahahahaha das ook een goeie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 03:49 schreef riek87 het volgende:
Oh deze foto's en de teksten erbij zijn geweldig. verhalen over was van het droogrek afhalen en erop gaan liggen slapen zijn ook heel bekend hier.
gekste wat ik ooit heb meegemaakt was mijn poezel die in de openstaande droger die net klaar was kroop en het teveel aan kleding eruit gooide tot ze fijn lag...
hahahaha....ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef Jula123 het volgende:
Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt met mijn kat was misschien niet direct stout, maar meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ik ging de badkamer verven, en omdat mijn kat altijd wil zijn waar ik ben moest ik de deur goed dichthouden en lag hij op de loer te wachten tot hij naar binnen kon schieten.
Ik had de bak met verf op de wasmachine gezet en was lekker bezig, totdat de deur openging omdat mijn vriend iets wou vragen. Ik zag gelijk de kat binnenkomen en richting wasmachine lopen en aanstalten maken om te springen. Als in slow-motion probeerde ik hem af te weren met de roller, en riep een vertraagde 'noooooooooooo!!' Maar het ging te snel.
Natuurlijk belandde hij MIDDEN in de verfbak, waar hij zo van schrok dat hij probeerde te draaien en eraf te springen, wat niet lukte omdat zijn pootjes glibberig waren van de verf, waardoor hij uitgleed en plat op zijn buik in de verfbak lag.
Vervolgens sprong hij eraf, waarop ik nog probeerde de deur dicht te trekken, maar wederom te laat, waarop kat als een bezetene de trap op rende naar de zolder, met de verfspatten in het rond vliegend.
Nah, dat gaf best wat troep... Echt de hele trap en zolder onder de verf en witte kattenpootjes.
Ik moest er eigenlijk gelijk vreselijk om lachen, vriend vond het iets minder, kat was ook wat minder blij, vooral toen hij daarna door mij gedoucht en gewassen werd.![]()
Helaas geen foto's van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Bluezz het volgende:
![]()
*por*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus ga je maar uitgebreid foto's maken?quote:Op maandag 3 maart 2014 12:23 schreef Prego het volgende:
dit mag eigenlijk ook niet:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik nu al van jullie kat houd!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
heb geen stoute foto's, maar mevrouw hier is dol op water. hebben weleens per ongeluyk 's nachts de theekan (met water erin) laten staan, dat was een zwembad de volgende dag. ze probeert m open te meppen en dan landt ie op de grond.
toen ze nog maar een paar maanden was zat ze een keer in de oude kan, aardewerken waterkan, te hengelen, en vriend probeerde haar eraf te duwen. dat was dus kan met kat op de grond, kapot, natte boel
ze heeft ook wel eens tijdens t ontbijt/lunch rosbief van t brood van mn vriend afgekaapt, en ze hangt aan de keukenkastjes
Er gebeuren redelijk vaak ongelukken met katten in combinatie met dat soort klapramen, daarom is er een soort raambeschermer beschikbaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Niet echt stout, vooral eng:
[ afbeelding ]
Soms hangt ze half buiten, vind het iedere keer doodeng, bang dat ze valt. Ze doet dit al vanaf het begin...eerste keer een hartverzakking...![]()
![]()
Thx! eens in verdiepen, al zal ze mij dat niet in dank afnemen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Er gebeuren redelijk vaak ongelukken met katten in combinatie met dat soort klapramen, daarom is er een soort raambeschermer beschikbaar.
http://t.zooplus.nl/shop/(...)/kiepraambescherming
Google maar eens op 'kat tussen kiepraam', niet leuke foto'squote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:11 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Thx! eens in verdiepen, al zal ze mij dat niet in dank afnemen...
Keukenkastjes, check! Die staan regelmatig open hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:47 schreef kwakz0r het volgende:
heb geen stoute foto's, maar mevrouw hier is dol op water. hebben weleens per ongeluyk 's nachts de theekan (met water erin) laten staan, dat was een zwembad de volgende dag. ze probeert m open te meppen en dan landt ie op de grond.
toen ze nog maar een paar maanden was zat ze een keer in de oude kan, aardewerken waterkan, te hengelen, en vriend probeerde haar eraf te duwen. dat was dus kan met kat op de grond, kapot, natte boel
ze heeft ook wel eens tijdens t ontbijt/lunch rosbief van t brood van mn vriend afgekaapt, en ze hangt aan de keukenkastjes
Dat zou ik zeker even doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:11 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Thx! eens in verdiepen, al zal ze mij dat niet in dank afnemen...
Auwwwwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:08 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet direct stout, Senna was op de deur gesprongen voor de eerste keer (gebeurd ondertussen regelmatig). Hij was al een tijd aan het jammeren omdat hij er niet vanaf durfde springen.
Toen ik even voorbij de deur moest, twijfelde hij dan ook niet om te springen.
Met dit resultaat.:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:27 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker even doenZe ziet er overigens wel schattig en tevreden uit daar, lekker hoog
Ahh gossie, t beessiequote:Op woensdag 12 maart 2014 06:37 schreef kwakz0r het volgende:
Hier was de baas gisteren stout.Mijn vriend had in haast de kattenbak geleegd en was naar zijn werk gerend, vergeten om er grit in te doen (legen was onderdeel van rondje vuilnis verzamelen en snel buiten zetten voor de wagen kwam).
Arme poes heeft de hele dag dr plasjes in een kartonnen doos die er toevallig ook stond gedaan en dr poepies opgehouden
Niemand wat gemerkt tot s avonds want ze kwam ook niet zeuren ofzo. En nu er weet Een dikke laag lekker grit ligt doet ze t weer netjes op de bak.toppoes!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
Jaar of 5 geleden. De arme dame is inmiddels al een kleine 4 jaar heengegaan. Door dit topic wil ik nog liever graag weer een kat.
Hahaha ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:05 schreef Dragonberry het volgende:
Haha stilte is altijd verdacht als je dieren in huis hebt
Hahaha ja klopt.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef superkimmi het volgende:
bij katten heb je sowieso nooit de broek aan.. ik heb er zo eentje die dan op de bank begint te krabben, dan zeg je er 1x wat van, gaat ze door.. zeg je er 2x wat van kijkt ze je uitdagend aan en gaat ze langzamer krabben. bij de derde keer gaat ze half liggen maar nog steeds krabben en pas als je aanstalten maakt om naar haar toe te komen rent ze weg.. xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:24 schreef missbehavin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Nee dat hok kwam om hem/haar af natuurlijk! Dat snap jij toch ook wel!! WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
bij onze katten kan ik prima bloemen en planten in huis halenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:43 schreef Poeke het volgende:
Ook leuk was toen ik jarig was en familie (met duidelijk geen katten als huisdier) met een mooie bos bloemen kwamen.... De volgende ochtend mogen dweilen en 3 maanden later vond ik nog een verloren roos achter het dressoir.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |