Wut, hoe check je dan of je biceps al voldoende swoll zijn voor een selfie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
In jou geval kan ik het nog begrijpen, nice fysiek (no homo)
Maar als ik even naar mezelf kijk, train altijd tot de max en lekker boeien hoe je eruit ziet.
Chicks regel je wel met uitgaan
[..]
Er is niet eens een spiegel waar ik train
Bijna iedereen hier draagt een tanktop. Maar volgens mij zijn zelfs de kleinste ventjes hier aan de AAS, zien er allemaal erg opgepomt uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon rammen idd, ik bedoelde ook metdat ik een tanktop zelf niet zo snel zou dragen, ik vind persoonlijk een tshirt fijner zitten en ik voel me er ook groter in
Gewoon effe pompen en dan snel een selfie nemen. Kan in een shirt ook prima, kijk maar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wut, hoe check je dan of je biceps al voldoende swoll zijn voor een selfie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto trouwens. :p
Ik ben gewoon natty hoor gvdquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier draagt een tanktop. Maar volgens mij zijn zelfs de kleinste ventjes hier aan de AAS, zien er allemaal erg opgepomt uit.![]()
Het is hier dan ook nog niet zo lang verboden.
Ik draag beiden, ligt er aan wat er bovenop de stapel ligt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon effe pompen en dan snel een selfie nemen. Kan in een shirt ook prima, kijk maar.goeie foto goeie peakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto trouwens. :p
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon effe pompen en dan snel een selfie nemen. Kan in een shirt ook prima, kijk maar.Dat is wel een goed idee. Ik moet sowieso al m'n selfies snel nemen, zodat de grote jongens in de gym me niet zien en uitlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto trouwens. :p![]()
Je kan een debit card maken op Paypal, daarmee kan je wel op Amazon betalen. Paypal kan je koppelen aan je Nederlandse bankrekening dus je hebt dan geen credit card nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Hiatus het volgende:
Waar kan ik starting strength kopen ? bol.com staat ie niet , en op amazon moet je creditcard hebben geloof ik.
Iemand anders nog tips voor boeken?
http://www.c-of-c.de/shop(...)ing-3rd-edition.htmlquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Heb de pdf al via torrent, maar ik lees niet graag al te veel tekst op de computer.
Whehe, hele dag bands pull aparts zeker?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef dreamerbulk het volgende:
smolov 7x5 110kg vanavond op bench voelde echt lightweight lol, laatste set paused reps .. vloog echt omhoog .. had denk ik wel meer dan dubbele kunnen doen.
schouders voelen nog healthy
ja hele dag mobiliteit aan het doen idd ... bands zijn echt een blessingquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Whehe, hele dag bands pull aparts zeker?![]()
Ik ga het later dit jaar doen, eerst 531 BBB wat ik begin zodra ik terug ben in NL.
Ik doe weer triples en singels en ben ook begonnen aan mobiliteit oefeningen. Scheelt een stuk, ik kan nog gewoon op m´n zij slapen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja hele dag mobiliteit aan het doen idd ... bands zijn echt een blessing
haha ja , niet op je zij kunnen slapen is echt zuurquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe weer triples en singels en ben ook begonnen aan mobiliteit oefeningen. Scheelt een stuk, ik kan nog gewoon op m´n zij slapen.
jup weet ik, titel is gewoon verkeerd, iemand anders uploade zijn filmpjequote:Op donderdag 27 februari 2014 00:21 schreef star_gazer het volgende:
Alle respect hoor, maar dat is een push press.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tijdens de eerste dagen kan je bar weinig doen behalve het RICE principe toepassen (Rest, Ice, Compression, Elevation).
Daarnaast genoeg calorieën, eiwitten, mineralen en vitamines nuttigen. Wat je moet vermijden is roken.
Mocht je er meer over willen lezen check dan deze bron:
http://www.betterbones.com/bonefracture/speedhealing.pdf
Blaren of eelt? Eelt is normaal, bij blaren is er toch een probleem. Ik weet niet of handschoentjes daartegen helpen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:27 schreef Keshet het volgende:
![]()
Ik ben sinds kort bezig met krachttraining. Inmiddels heb ik blaren op mijn handen.![]()
Ik gok dat ik te hard knijp, maar zouden handschoenen misschien handig zijn?
En zo ja: Welke raden jullie aan?
Vooralsnog blaren. Wordt vanzelf eelt natuurlijk. Maar dat wil ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Blaren of eelt? Eelt is normaal, bij blaren is er toch een probleem. Ik weet niet of handschoentjes daartegen helpen.
Gewoon handschoenen gebruiken, als je dat fijn vindt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
Vooralsnog blaren. Wordt vanzelf eelt natuurlijk. Maar dat wil ik eigenlijk niet.
Handschoenen voorkomen eelt en/of blaren niet. Je moet de oorzaak proberen aan te pakken en dat ligt aan de manier waarop je de bar beetpakt. Zie het filmpje hierboven voor tips.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
Vooralsnog blaren. Wordt vanzelf eelt natuurlijk. Maar dat wil ik eigenlijk niet.
ik heb er niet veel verstand van, maar ziet er goed uit vind ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:16 schreef stoeltafel het volgende:
Split Jerk - 60 kg
https://vimeo.com/87751984
Wat vinden jullie dat beter kan? Gisteren tijdje met deze oefening bezig geweest.
Ging al een stuk beter maar het moet nog veel beter.
Je doet een verijdelde pushpress. Bij een split is het echt de bedoeling dat je onder het gewicht springt, hier is dit minimaal het geval. Probeer je split wat te vergroten en probeer onder het gewicht te komen in plaats van het gewicht boven jou te laten komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:16 schreef stoeltafel het volgende:
Split Jerk - 60 kg
https://vimeo.com/87751984
Wat vinden jullie dat beter kan? Gisteren tijdje met deze oefening bezig geweest.
Ging al een stuk beter maar het moet nog veel beter.
Thmx, uitvoering is redelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb er niet veel verstand van, maar ziet er goed uit vind ik
Hier ga ik aan werken komende tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je doet een verijdelde pushpress. Bij een split is het echt de bedoeling dat je onder het gewicht springt, hier is dit minimaal het geval. Probeer je split wat te vergroten en probeer onder het gewicht te komen in plaats van het gewicht boven jou te laten komen.
Het is altijd wat lastig oordelen met een video maar het lijkt erop alsof je focust op het springen. Probeer je te focussen om onder het gewicht te komen, het sprongetje zal vanzelf gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Thmx, uitvoering is redelijk.
[..]
Hier ga ik aan werken komende tijd.
Ja, dat is ook de kritiek van de trainer. Dat vind ik nog aardig lastig maar het ging al iets beter. Moet voor mijn gevoel echt minder (hoog) springen. Verder achterste voet meer naar achteren.
Thnx voor de feedback, beide
je moet gewoon lekker eelt bouwen ... mijn hand is helemaal aangepast op de vorm van de barbell.. nooit meer ergens last van heb je dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:29 schreef Keshet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet gewoon lekker eelt bouwen ... mijn hand is helemaal aangepast op de vorm van de barbell.. nooit meer ergens last van heb je dan.
[ afbeelding ]
normaliter heb ik meer eelt, maar na wat chirurgisch werk met een stanleymes en puimsteen beperk ik het tot een "minimum". Maar als vrouw wil je misschien niet zo'n hand hebbendan zou ik handschoenen aanraden of op juiste manier grippen zoals Beach zegt.
En ja ik zal iig nooit hand model worden lol
lol die onderste rij die is pas later ontstaan, maar ik moet soms wel wat eelt weghalen ..anders scheurt het af... en dat is echt heel pijnlijk als die diep afscheurt brrrquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht dat ik veel eelt had
Haha geen last van gelukkig, behalve bij deadlift, dan brand het wel ffquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol die onderste rij die is pas later ontstaan, maar ik moet soms wel wat eelt weghalen ..anders scheurt het af... en dat is echt heel pijnlijk als die diep afscheurt brrr
Helemaal top, volgende week weer proberen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
Voor mensen die moeite hebben met ATG squats, probeer een goblet squats met een kettlebell. Hierdoor is het balanspunt geen issue meer en kan je je volledig focussen op de diepte van je squat.
Zie ook: SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
[..]
Het is altijd wat lastig oordelen met een video maar het lijkt erop alsof je focust op het springen. Probeer je te focussen om onder het gewicht te komen, het sprongetje zal vanzelf gaan.
Gebruik je magnesium of mag dat niet bij F4F? Welke trainschema gebruik jij nu?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je moet gewoon lekker eelt bouwen ... mijn hand is helemaal aangepast op de vorm van de barbell.. nooit meer ergens last van heb je dan.
[ afbeelding ]
normaliter heb ik meer eelt, maar na wat chirurgisch werk met een stanleymes en puimsteen beperk ik het tot een "minimum". Maar als vrouw wil je misschien niet zo'n hand hebbendan zou ik handschoenen aanraden of op juiste manier grippen zoals Beach zegt(alleen hou je eelt niet tegen na jarenlang barbell work).
ik gebruik magnesium bij F4F voor deadlifts, het was me verboden nadat mensen gingen klagen over "vlekken" op hun kleding na het pakken van de schijven waar wat magnesium op zatquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:02 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Helemaal top, volgende week weer proberen.
[..]
Gebruik je magnesium of mag dat niet bij F4F? Welke trainschema gebruik jij nu?
Werkt ook net zo gemakkelijk met een dumbbell als iemand geen kettlebell tot zijn beschikking heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
Voor mensen die moeite hebben met ATG squats, probeer een goblet squats met een kettlebell. Hierdoor is het balanspunt geen issue meer en kan je je volledig focussen op de diepte van je squat.
Zie ook: SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
normaliter heb ik meer eelt, maar na wat chirurgisch werk met een stanleymes en puimsteen beperk ik het tot een "minimum". Maar als vrouw wil je misschien niet zo'n hand hebbendan zou ik handschoenen aanraden of op juiste manier grippen zoals Beach zegt(alleen hou je eelt niet tegen na jarenlang barbell work).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:21 schreef Keshet het volgende:
[..]
haha bedankt voor de tip, maar ze moeten natuurlijk niet te zacht worden .. anders krijg ik straks mijn deadlift niet meer omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |