Dat is meer moeite, ik worstel me er wel doorheen.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Installeer hem in het engels/nederlands en pas na afloop de taal aan?
Als je geen Duits kan, probeer het dan ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
verrückte Sweinhund!!!!!!!!!!!!!
Ditquote:Op maandag 24 februari 2014 15:15 schreef Sauslepel het volgende:
Nou nou, moeilijk zeg.
3 keer nächste klikken
1 keer "Ich akzeptiere die Nutzungsbedingungen" aankikken
Nog 12 keer nächste klikken
Een keer OK klikken.
3 kwartier koffie drinken/kaffee trinken
Klaar[ afbeelding ]
Repariert.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:15 schreef Sauslepel het volgende:
Nou nou, moeilijk zeg.
3 keer nächste klikken
Een keer OK klikken.
3 kwartier koffie drinken/kaffee trinken/wurst fressen/bier trinken
Klaar[ afbeelding ]
Don't mention ze war!quote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef Innisdemon het volgende:
Godwinnen in je eigen startpost, altijd -1, daarom: Faal en onterechte klacht
Ja, als je om een Köpfe kaffee vraagt zullen ze je waarschijnlijk vreemd aanstaren.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit![]()
En "eine Tasse" is geen tas, maar een kopje... - goed om te weten.
Klopt.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:17 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, als je om een Köpfe kaffee vraagt zullen ze je waarschijnlijk vreemd aanstaren.
Het is op zich niet moeilijk maar het blijftquote:Op maandag 24 februari 2014 15:15 schreef Sauslepel het volgende:
Nou nou, moeilijk zeg.
3 keer nächste klikken
Een keer OK klikken.
3 kwartier koffie drinken/kaffee trinken
Klaar[ afbeelding ]
Ik ben al lang klaar en het ging inderdaad zo als sauslepel schreef.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat TS trouwens even deze spoedcursus moet volgen, zodat hij goed voorbereid aan zijn klus begint:
Verrassend, als je woorden op een agressieve manier schreeuwt komen ze niet mooi/lief over.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk dat TS trouwens even deze spoedcursus moet volgen, zodat hij goed voorbereid aan zijn klus begint:
Dat ist ja doch ein bisschen ein anticlimaxquote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben al lang klaar en het ging inderdaad zo als sauslepel schreef.
Maar dequote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Verrassend, als je woorden op een agressieve manier schreeuwt komen ze niet mooi/lief over.
Saucenlöffelquote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Verrassend, als je woorden op een agressieve manier schreeuwt komen ze niet mooi/lief over.
Die installaties worden opzettelijk makkelijk gemaakt, Heb wel eens arabische software geinstalleerd, geen enkel probleem.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben al lang klaar en het ging inderdaad zo als sauslepel schreef.
Ein Gegen Orgasmus !!!1quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Alles op computergebied, telefoons weet ik het moet gewoon in het Engels, elke vertaling is debiel en onnnatuurlijk.
Het is "herunterladen" of "saugen"quote:
Sja, weinig aan te doen hier natuurlijkquote:
Sich einen runterhohlen.quote:
Ik ook, stoort me op FOK! overigens niet. Elders wel, al die baggervertalingen. Hoewel ik vroeger -toen ik nog een kleine Sauslepel was- wel altijd verbaasd was waarom ik op file moest klikken. Dat was immers een lange rij met auto'squote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, weinig aan te doen hier natuurlijk. Maar voor de rest mijn PC/laptop, telefoon, TV, gameconsoles etc zijn allemaal in het Engels.
Laat me toch lekker met m'n Steinkohlendeutsch.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is "herunterladen" of "saugen"
Vertel mij liever eens hoe je een zoete guacamole maakt ipv altijd maar pittigquote:
1 kilo suiker erdoor?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vertel mij liever eens hoe je een zoete guacamole maakt ipv altijd maar pittig
Barbaarquote:
Mja, je had niet gezegd dat het ook nog lekker moet zijn...quote:
En waarom zou je dat in godesnaam willenquote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel superrijpe avocado, een rijpe tomaat, beetje limoensap, sjalotje, weinig rode peper.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus je hebt in Duitsland tienermeisjes die Justin Bieber "saugen"... ?quote:Op maandag 24 februari 2014 15:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is "herunterladen" of "saugen"
Omdat ik die gisteren heb gehad en die was orgasmisch lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom zou je dat in godesnaam willen.
Wacht maar tot ze "blasen"..quote:Op maandag 24 februari 2014 16:19 schreef Homijn het volgende:
Dus je hebt in Duitsland tienermeisjes die Justin Bieber "saugen"... ?
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
In Duitsland heb je honden die bellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze "blasen"..
Negerkussquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:33 schreef Homijn het volgende:
Ik kwam toevallig dit plaatje op Facebook tegen. Ik moest meteen weer aan dit topic denken.
[ afbeelding ]
Niet haten op de Duitse taalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 08:55 schreef HSG het volgende:
Haten op Duitsland en het Duits.Kutpauper.
Vuile NSB'er.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet haten op de Duitse taal. Smerige landverrader
.
Nu moet je het niet gaan omdraaien, heb je te veel braadworsten ingebracht?quote:
Nee Bockworsten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu moet je het niet gaan omdraaien, heb je te veel braadworsten ingebracht?.
Ja Hitler.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] BOCKWURST [ afbeelding ] bedoel je?
Je hebt wel een toepasselijke avatar voor dit topic.quote:
Don't mention the war!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt wel een toepasselijke avatar voor dit topic.
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraanquote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kutkickalertquote:Op maandag 13 april 2015 05:30 schreef Plukdester het volgende:
[..]
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraan
quote:
Spreek je echt Japans en Chinees of is het Google Translate?quote:
Muschianschubsungsaufmerksammacherquote:
Wollen Sie den Totalen Pfläumenstoß ?quote:
Idd Nederland kan niet zonder Duitsland maar Duitsers kunnen rustig doorgaan zonder Nederland.quote:
Dan had ik het topic wel in DIGquote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als TS een beetje normale op had gemaakt had ik hem gewoon geholpen
Motherfucker.quote:Op maandag 13 april 2015 05:30 schreef Plukdester het volgende:
[..]
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraan
Ik heb ze net terugquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
kan deze mod zijn modrechten worden afgepakt?
Niet ideaal. Er zijn dan altijd wel drivers en hulpprogramma's die niet mee veranderen, waardoor je met een mix van talen blijft zitten,quote:Op maandag 13 april 2015 09:45 schreef nightsleeper het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? Eerst installeren in het Engels en als alles klaar is de taal veranderen naar Duits.
Op Duitsland hatenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef jogy het volgende:
En het is ook niet moeilijk hoor, het is gewoon alsof er een bejaarde in mijn ogen loopt te kotsen als ik duits lees.
Het land en de mensen zijn verder best geschikt hoor, als ze maar gewoon hun mond houden.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Op Duitsland hatenLoop de goelag in en snel een beetje.
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Het land en de mensen zijn verder best geschikt hoor, als ze maar gewoon hun mond houden.ons geld niet KLAUTEN en andere landen de les willen lezen.
Het gaat ook niet om de moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Ope het volgende:
Ook in het duits hoef je alleen maar op enter te drukken om een PC te installeren
Wat lees jij niet altijd de gehele licentieovereenkomst? Onbekende woorden in de overeenkomst zoek jij niet op in het woordenboek?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Ope het volgende:
Ook in het duits hoef je alleen maar op enter te drukken om een PC te installeren
Nou ja, dit is Duitsland's minst geweldadige poging tot het creëren van een Rijk tot nu toe, welke is het? Nummertje 4?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:56 schreef vaduz het volgende:
[..] en andere landen de les willen lezen.
En daarom moeten we het maar accepteren. Boycotten die Duitsers!quote:Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou ja, dit is Duitsland's minst geweldadige poging tot het creëren van een Rijk tot nu toe, welke is het? Nummertje 4?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
kan deze mod zijn modrechten worden afgepakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |