Ja Hitler.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] BOCKWURST [ afbeelding ] bedoel je?
Je hebt wel een toepasselijke avatar voor dit topic.quote:
Don't mention the war!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt wel een toepasselijke avatar voor dit topic.
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraanquote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vertel mij liever eens hoe je een zoete guacamole maakt ipv altijd maar pittig
Kutkickalertquote:Op maandag 13 april 2015 05:30 schreef Plukdester het volgende:
[..]
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraan
quote:
Spreek je echt Japans en Chinees of is het Google Translate?quote:
Muschianschubsungsaufmerksammacherquote:
Wollen Sie den Totalen Pfläumenstoß ?quote:
Idd Nederland kan niet zonder Duitsland maar Duitsers kunnen rustig doorgaan zonder Nederland.quote:
Dan had ik het topic wel in DIGquote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als TS een beetje normale op had gemaakt had ik hem gewoon geholpen
Motherfucker.quote:Op maandag 13 april 2015 05:30 schreef Plukdester het volgende:
[..]
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraan
Ik heb ze net terugquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
kan deze mod zijn modrechten worden afgepakt?
Niet ideaal. Er zijn dan altijd wel drivers en hulpprogramma's die niet mee veranderen, waardoor je met een mix van talen blijft zitten,quote:Op maandag 13 april 2015 09:45 schreef nightsleeper het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? Eerst installeren in het Engels en als alles klaar is de taal veranderen naar Duits.
Op Duitsland hatenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef jogy het volgende:
En het is ook niet moeilijk hoor, het is gewoon alsof er een bejaarde in mijn ogen loopt te kotsen als ik duits lees.
Het land en de mensen zijn verder best geschikt hoor, als ze maar gewoon hun mond houden.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Op Duitsland hatenLoop de goelag in en snel een beetje.
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Het land en de mensen zijn verder best geschikt hoor, als ze maar gewoon hun mond houden.ons geld niet KLAUTEN en andere landen de les willen lezen.
Het gaat ook niet om de moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Ope het volgende:
Ook in het duits hoef je alleen maar op enter te drukken om een PC te installeren
Wat lees jij niet altijd de gehele licentieovereenkomst? Onbekende woorden in de overeenkomst zoek jij niet op in het woordenboek?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:55 schreef Ope het volgende:
Ook in het duits hoef je alleen maar op enter te drukken om een PC te installeren
Nou ja, dit is Duitsland's minst geweldadige poging tot het creëren van een Rijk tot nu toe, welke is het? Nummertje 4?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:56 schreef vaduz het volgende:
[..] en andere landen de les willen lezen.
En daarom moeten we het maar accepteren. Boycotten die Duitsers!quote:Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou ja, dit is Duitsland's minst geweldadige poging tot het creëren van een Rijk tot nu toe, welke is het? Nummertje 4?
quote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
kan deze mod zijn modrechten worden afgepakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |