Ja Hitler.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef jogy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] BOCKWURST [ afbeelding ] bedoel je?
Je hebt wel een toepasselijke avatar voor dit topic.quote:
Don't mention the war!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt wel een toepasselijke avatar voor dit topic.
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraanquote:Op maandag 24 februari 2014 16:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vertel mij liever eens hoe je een zoete guacamole maakt ipv altijd maar pittig
Kutkickalertquote:Op maandag 13 april 2015 05:30 schreef Plukdester het volgende:
[..]
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraan
quote:
Spreek je echt Japans en Chinees of is het Google Translate?quote:
Muschianschubsungsaufmerksammacherquote:
Wollen Sie den Totalen Pfläumenstoß ?quote:
Idd Nederland kan niet zonder Duitsland maar Duitsers kunnen rustig doorgaan zonder Nederland.quote:
Dan had ik het topic wel in DIGquote:Op maandag 13 april 2015 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als TS een beetje normale op had gemaakt had ik hem gewoon geholpen
Motherfucker.quote:Op maandag 13 april 2015 05:30 schreef Plukdester het volgende:
[..]
ui tomaat knoflook zout peper avacado en saffraan
Ik heb ze net terugquote:Op dinsdag 14 april 2015 22:45 schreef Eenskijken het volgende:
kan deze mod zijn modrechten worden afgepakt?
Niet ideaal. Er zijn dan altijd wel drivers en hulpprogramma's die niet mee veranderen, waardoor je met een mix van talen blijft zitten,quote:Op maandag 13 april 2015 09:45 schreef nightsleeper het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? Eerst installeren in het Engels en als alles klaar is de taal veranderen naar Duits.
Op Duitsland hatenquote:Op donderdag 16 april 2015 16:52 schreef jogy het volgende:
En het is ook niet moeilijk hoor, het is gewoon alsof er een bejaarde in mijn ogen loopt te kotsen als ik duits lees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |