Hier verder!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:36 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een Bazenland is dat zeg! rond de 80 miljoen inwoners , deelstaten en nog eens de grootste economie van Europa! met niet te vergeten de prachtige stad München waar het oktoberfest wordt gehouden deze maand.
Volkslied
Duitse auto's![]()
Duitse vrouwen in Zuid-Duitsland![]()
![]()
Klacht : Mensen die haten op Duitsland
Mee eensquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef john-hert het volgende:
Duitse auto's![]()
Duitse vrouwen![]()
Duitse taal
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef john-hert het volgende:
Duitse auto's![]()
Duitse vrouwen![]()
Duitse taal
Hey Rezania, tijdje geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Rezania het volgende:
Niks mis met Duitsland, dat ze maar weer snel mogen binnenvallen.
Amerikanen daarentegen.
Vlaanderen en Luxemburg mogen er ook wel bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 99.000.000 inwoners.
Gewoon heel Europa onder Duitse vlag, zal die luie mensen in het zuiden leren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vlaanderen en Luxemburg mogen er ook wel bij.
Ik kan geen Duits sprekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Kapitalistquote:
Met België, Luxemburg, Frankrijk, Engeland en Scandinavië erbij. Gewoon één groot reich.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel pak em beet 80+ miljoen germanen bijquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland moet zo spoedig mogelijk een Duitse deelrepubliek worden. Eindelijk een goed en eenduidig beleid en onze schulden kunnen ook direct worden opgevangen.
Ik zou mij vrijwillig aanbieden mocht er een revolutieplaats vinden. Ik sterf met liefde voor het terugbrengen van een groot Germaans rijk
En ja een grootschalige zuivering staat wel te wachten. Immigranten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |