abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137090395
Dit topic zette me aan het denken.

SEX / In hoeverre is de penislengte en -omtrek belangrijk voor de vrouw?

Aangezien je altijd toch best veel hoort over penislengte, hoe je weinig over de vagina hoort, over wat daar nu het belangrijkste aan is.
Is krapper altijd beter of ligt het ook aan de persoon, bestaan er echt vrouwen met een vagina zo wijd dat je echt niks meer voelt?

En praten mannen ook over de vagina als ze met hun vrienden hun seksuele avontuurtjes bespreken Zoals vrouwen over de penislengte?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137090604
Volgens mij is het meer 'hoe droger de vagina, hoe nauwer het voelt'. Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die met een meetlatje de boel daarbinnen opmeten.
pi_137090631
Zo lang het niet voelt alsof je een frikandel in een gang gooit, is het allemaal ok.

En nee, mannen houden daar geen theekransjes over.
pi_137090702
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij is het meer 'hoe droger de vagina, hoe nauwer het voelt'. Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die met een meetlatje de boel daarbinnen opmeten.
:D

Ik denk ook dat een penis meer gespreksstof met zich mee brengt aangezien ze nogal van maat en dikte kunnen verschillen.
Een vagina is gewoon .... een vagina :)
pi_137090750
quote:
Dat is het hem, ik heb er eigenlijk ook nog nooit echt over nagedacht, behalve na de bevallingen oefeningen gedaan maar dan lees je op internet dat een bevalling geen invloed heeft op strakheid, dat alles weer terug gaat in de normale staat na een aantal maanden.
Maar over penislengte lees je enorm veel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137090919
Tvp
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137091076
quote:
Ik krijg hier een MI bij wat volgens mij niet gezond is
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_137091319
Geen idee, niet heel veel verstand van. Vriendin heeft een best grote volgensmij. Op 'n goeie dag gaan er gemakkelijk 3/4 vingers tegelijk in.
pi_137091408
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is het hem, ik heb er eigenlijk ook nog nooit echt over nagedacht, behalve na de bevallingen oefeningen gedaan maar dan lees je op internet dat een bevalling geen invloed heeft op strakheid, dat alles weer terug gaat in de normale staat na een aantal maanden.
Maar over penislengte lees je enorm veel.
Nu weet ik niet hoe de mannen het doen waarmee je het bed deelt, maar zonder wat attributen is de diepte en nauwte niet in cm's te bepalen, in tegenstelling tot een penis waarvan toch vrijwel meteen de maten redelijk duidelijk zijn.

Ook kan nauwte afhangen van stemming en daarnaast kun je tijdens de daad als vrouw een boel doen met bepaalde spiergroepen waardoor het een en ander wat strakker gaat aanvoelen. Dus de fysieke afmetingen zijn ook niet echt heel belangrijk, tenzij de eerder genoemde frikandel in een gang aan bod komt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137092087
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:54 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Geen idee, niet heel veel verstand van. Vriendin heeft een best grote volgensmij. Op 'n goeie dag gaan er gemakkelijk 3/4 vingers tegelijk in.
Dat is inderdaad wel erg groot. 3/4 vingers!! Djeezz, waar laat ze het?!

:')
pi_137092334
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:19 schreef Sekhmet het volgende:
Dat is inderdaad wel erg groot. 3/4 vingers!! Djeezz, waar laat ze het?!

Het is dat ik een ex heb, anders had ik waarschijnlijk gedacht dat het een normale afmeting was.

Ben trouwens vergeten te vermelden dat ze 1.81 is en uit een piepklein dorp waardoor ze dus veel boeren/arbeidersbloed heeft. Grote handen en voeten heeft ze ook :P
pi_137092378
Niet belangrijk voor mij.. Hoe natter hoe beter, dat dan weer wel..
  maandag 24 februari 2014 @ 15:32:27 #13
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_137092505
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Het is dat ik een ex heb, anders had ik waarschijnlijk gedacht dat het een normale afmeting was.

Ben trouwens vergeten te vermelden dat ze 1.81 is en uit een piepklein dorp waardoor ze dus veel boeren/arbeidersbloed heeft. Grote handen en voeten heeft ze ook :P
Wauw 3 hele vingers, phoe he :')
pi_137092532
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:26 schreef snakelady het volgende:
Dit topic zette me aan het denken.

SEX / In hoeverre is de penislengte en -omtrek belangrijk voor de vrouw?

Aangezien je altijd toch best veel hoort over penislengte, hoe je weinig over de vagina hoort, over wat daar nu het belangrijkste aan is.
Is krapper altijd beter of ligt het ook aan de persoon, bestaan er echt vrouwen met een vagina zo wijd dat je echt niks meer voelt?

En praten mannen ook over de vagina als ze met hun vrienden hun seksuele avontuurtjes bespreken Zoals vrouwen over de penislengte?
als t te krap is doet t gwn pijn :{
pi_137092550
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Het is ook een normale afmeting.

Lengte, voet en hand maat maakt weinig uit. Het gaat er meer om hoe ontspannen ze is en hoe nat.
Wie weet wat er dan in gaat op een goede dag ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137092638
toch wel wat.
Het verschil is duidelijk te merken tussen echt strak en ruim.
Te strak is niet fijn (voorzichtig moeten zijn, pijn, gedoe) en te ruim zorgt uiteraard voor minder gevoel.
Zoals vrouwen (meestal) niet veel te groot of veel te klein willen, willen mannen ook niet veel te ruim of veel te krap.

Goed topic btw, de focus lijkt altijd op de man gericht (hij heeft een kleine/grote lul dat is goed of slecht, hij kreeg me niet eens nat, hij kreeg m niet eens omhoog) maar vrouwen lijken nooit de schuld te krijgen (ze had een kut als de Marianentrog, ze kon me niet eens hard maken)

raar eigenlijk. :')

[ Bericht 39% gewijzigd door Murdera op 24-02-2014 15:41:32 ]
  maandag 24 februari 2014 @ 15:40:35 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137092792
:') :')

natuurlijk is dat belangrijk :')
pi_137092799
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
toch wel wat.
Het verschil is duidelijk te merken tussen echt strak en ruim.
Te strak is niet fijn (voorzichtig moeten zijn, pijn, gedoe) en te ruim zorgt uiteraard voor minder gevoel.
Zoals vrouwen (meestal) niet veel te groot of veel te klein willen, willen mannen ook niet veel te ruim of veel te krap.
Dat heeft bij een vrouw volgens mij toch meer met vochtigheid en gespannenheid te maken. Of heb je werkelijk kunnen meten of de één ruimer was dan de ander?
pi_137092915
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat heeft bij een vrouw volgens mij toch meer met vochtigheid en gespannenheid te maken. Of heb je werkelijk kunnen meten of de één ruimer was dan de ander?
gespannenheid wellicht, maar een ruime kut neukt niet beter als hij droog is hoor. :') (tevens, hoe lang kan jij die spieren aanspannen? red je dat de volledige tijd dat je neukt?)
en daadwerkelijk kunnen meten, wat denk je dat ik voor tools bij de hand heb tijdens de seks? :')

punt is, ruimer of nauwer, je merkt het verschil wel degelijk heel goed, en erg ruim is gewoon een stuk minder lekker.
pi_137092928
nog nooit over na gedacht, puickend topique
Doe mij maar een cm of 20diep en 15 in omtrek

Nah ff serieus, ik heb er nog nooit over nagedacht dus niet echt belangrijk(voor mij dan) Heb het nog niet meegemaakt dat het te strak was of te wijd.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_137092967
En hoe gaat het met je chick?

'Het is een lieve meid hoor, maar die uitgewoonde flamoes'

Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_137093123
De wijdte en diepte is heel belangrijk. Te wijd is natuurlijk niet lekker omdat je er dan niks van voelt, al heb ik dat zelf niet meegemaakt. Te krap is ook niet prettig, omdat je de dame in kwestie dan snel pijn doet. Zelf heb ik een vriendin gehad waar ik echt eerst 10 minuten rustig de boel moest oprekken als we begonnen voordat ik echt kon doorhalen, en dan moest ik nog voorzichtig zijn. Dat is voor geen van beiden prettig.

De diepte is ook van belang. Is je partner niet diep genoeg, kun je dus nooit lekker doorstoten omdat ze dan pijn heeft. En op den duur gaat het wel storen als je nooit meer dan 70% erin kan omdat je ook weleens gewoon lekker diep wil. Voor haar zit je al diep natuurlijk, maar voor jezelf heb je net het koppie erin voor je gevoel.

Naar mijn ervaring kun je aan een vrouw niet zien hoe ruim ze van onder is. Lengte en gewicht zeggen hier niks over.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137093284
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als je met een vrouw 50 keer het bed deelt in verschillende staten van natheid en ontspanning heb je echt wel een beeld van "hoe diep" ze is. Niet in centimeters, maar je weet wel of je pener er helemaal of maar voor 50% in past.

En natheid en ontspanning heeft denk ik nog wel invloed op omtrek, of in ieder geval het gevoel van de omtrek maar niet op de diepte.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137093394
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

gespannenheid wellicht, maar een ruime kut neukt niet beter als hij droog is hoor. :') (tevens, hoe lang kan jij die spieren aanspannen? red je dat de volledige tijd dat je neukt?)
en daadwerkelijk kunnen meten, wat denk je dat ik voor tools bij de hand heb tijdens de seks? :')

punt is, ruimer of nauwer, je merkt het verschil wel degelijk heel goed, en erg ruim is gewoon een stuk minder lekker.
Serieuze vraag, maar hoe merk je dat dan?
Zit je in een holle ruimte ofzo?

Die spieren hoef je niet altijd zelf aan te spannen...onbewust kunnen die al meer gespannen of ontspannen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De wijdte en diepte is heel belangrijk. Te wijd is natuurlijk niet lekker omdat je er dan niks van voelt, al heb ik dat zelf niet meegemaakt. Te krap is ook niet prettig, omdat je de dame in kwestie dan snel pijn doet. Zelf heb ik een vriendin gehad waar ik echt eerst 10 minuten rustig de boel moest oprekken als we begonnen voordat ik echt kon doorhalen, en dan moest ik nog voorzichtig zijn. Dat is voor geen van beiden prettig.

De diepte is ook van belang. Is je partner niet diep genoeg, kun je dus nooit lekker doorstoten omdat ze dan pijn heeft. En op den duur gaat het wel storen als je nooit meer dan 70% erin kan omdat je ook weleens gewoon lekker diep wil. Voor haar zit je al diep natuurlijk, maar voor jezelf heb je net het koppie erin voor je gevoel.

Naar mijn ervaring kun je aan een vrouw niet zien hoe ruim ze van onder is. Lengte en gewicht zeggen hier niks over.
Dat oprekken is eigenlijk het wachten tot je vriendin ontspannen genoeg is en vochtig genoeg.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je met een vrouw 50 keer het bed deelt in verschillende staten van natheid en ontspanning heb je echt wel een beeld van "hoe diep" ze is. Niet in centimeters, maar je weet wel of je pener er helemaal of maar voor 50% in past.

En natheid en ontspanning heeft denk ik nog wel invloed op omtrek, of in ieder geval het gevoel van de omtrek maar niet op de diepte.
Diepte ben ik het wel mee eens. Dat is eerder door een ander standje te verbeteren.
Ik heb het ook meer over omtrek. Dat is toch in principe wat er meeestal bedoeld wordt met een nauwe vagina?!
pi_137093413
Een slappe en uitgerekte kut lijkt me helemaal niets!
pi_137093482
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die spieren hoef je niet altijd zelf aan te spannen...onbewust kunnen die al meer gespannen of ontspannen zijn.
steek je vinger eens in je andere vuist, en doe dan het zelfde maar hou je vuist was losser.
Dat verschil merk je.
Het is niet zozeer de spanningen, want je merkt bij het orgasme van de vrouw altijd wel hoe het is als het echt gespannen staat. :9

Ik snap niet echt waarom je ons wil overtuigen dat je geen verschil merkt bij een ruimere kut, dat lijkt me namelijk nogal obvious.
pi_137093744
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

heel simpel. stop je vinger in een gat van 5 cm doorsnee en beweeg hem heen en weer. Voel je iets? nee. Zo werkt het met een penis dus ook. Als ze te ruim is, heb je het gevoel dat je in de lucht aan het stoten bent. Je voelt niks.

quote:
Dat oprekken is eigenlijk het wachten tot je vriendin ontspannen genoeg is en vochtig genoeg.

ben ik niet met je eens. Tijdens de seks rekt iedere vrouw iets op, dat trekt daarna wel weer in model, maar je wordt altijd iets ruimer. De wijdte van mijn ex was gewoon niet iets te krap in de standaard stand. Had met natheid en ontspanning niets te maken. Dat was het probeem niet

quote:
Diepte ben ik het wel mee eens. Dat is eerder door een ander standje te verbeteren.
Ik heb het ook meer over omtrek. Dat is toch in principe wat er meeestal bedoeld wordt met een nauwe vagina?!
Ja, dat klopt.

Maar als je een penis van 20cm + in een vagina van 15 cm diep steekt dan hou je dus lengte over. Gevolg: je kan nooit echt hard doorhalen want je doet haar heel veel pijn.

Dus ook de diepte is van invloed op de seks.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:09:41 #28
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137093794
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat een penis meer gespreksstof met zich mee brengt aangezien ze nogal van maat en dikte kunnen verschillen.
Dat denken veel vrouwen ook, maar dan omgekeerd ;)
pi_137093842
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef aequus het volgende:

[..]

Dat denken veel vrouwen ook, maar dan omgekeerd ;)
Ik vind toch dat er behoorlijk wat verschil zit in een vagina hoor. Die zien er echt allemaal anders uit.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:11:57 #30
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137093899
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind toch dat er behoorlijk wat verschil zit in een vagina hoor. Die zien er echt allemaal anders uit.
Dat zeg ik ook juist, diegene die ik quote zegt dat het niet zo is
pi_137093913
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

steek je vinger eens in je andere vuist, en doe dan het zelfde maar hou je vuist was losser.
Dat verschil merk je.
Het is niet zozeer de spanningen, want je merkt bij het orgasme van de vrouw altijd wel hoe het is als het echt gespannen staat. :9

Ik snap niet echt waarom je ons wil overtuigen dat je geen verschil merkt bij een ruimere kut, dat lijkt me namelijk nogal obvious.
Ik probeer niemand te overtuigen. Verschil moet er wezen ^O^

Alleen zeg je het zelf al...bij het orgasme weet je hoe het is als de vrouw echt gespannen staat. Dat geeft dan toch aan dat spierspanning wel degelijk van invloed is.

Maar goed, ik zal het aan de mannen overlaten om dit verschil te bespreken....ter compensatie van het hele penislengte en omtrek gedoe.
pi_137093987
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Alleen zeg je het zelf al...bij het orgasme weet je hoe het is als de vrouw echt gespannen staat. Dat geeft dan toch aan dat spierspanning wel degelijk van invloed is.

Maar goed, ik zal het aan de mannen overlaten om dit verschil te bespreken....ter compensatie van het hele penislengte en omtrek gedoe.
Je kwam over alsof je echt wilde weten wat mannen ervaarden, en daarna alsof je weigerde te geloven dat een kut echt wijder kan zijn. Wat opmerkelijk.
Eigenlijk als een Fok!ker die niet wil toegeven dat hij een kleine penis heeft.

en ik zeg dat spanning kan helpen ja, een een wijde kut is een wijde kut, niet een "extreem ontspannen kut". maar red jij het om de gehele neukbeurt je kut gespannen te houden? Nee, dat dacht ik ook niet.
pi_137094096
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar het is toch heel logisch dat als je penissen in verschillende afmetingen hebt dat je ook vagina's in verschillende afmetingen hebt?

En met die wetenschap lijkt het me ook heel eenvoudig te concluderen dat de afmeting ook van invloed is op het gevoel?

Ga voor jezelf maar na. Voor jou maakt het ook een verschil of iemand zijn pink erin steekt of zijn vuist.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:26:02 #34
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137094336
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef aequus het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook juist, diegene die ik quote zegt dat het niet zo is
Ja de buitenkant ja. Maar TS heeft het meer over de binnenkant eigenlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_137094350
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kwam over alsof je echt wilde weten wat mannen ervaarden, en daarna alsof je weigerde te geloven dat een kut echt wijder kan zijn. Wat opmerkelijk.
Eigenlijk als een Fok!ker die niet wil toegeven dat hij een kleine penis heeft.

en ik zeg dat spanning kan helpen ja, een een wijde kut is een wijde kut, niet een "extreem ontspannen kut". maar red jij het om de gehele neukbeurt je kut gespannen te houden? Nee, dat dacht ik ook niet.
Het hele voorbeeld van je vinger in een vuist steken slaat toch ook werkelijk nergens op. Ook daar zeg je...hou je vuist wat losser....
Dan zeg ik dus, span je vuist aan. En nogmaals dat hoeft niet bewust te gaan.

Ik voel zelf namelijk heel duidelijk het verschil tussen wanneer ik wat meer gespannen of ontspannen en wanneer ik zeiknat of minder nat ben. En mijn vriend voelt dat verschil ook, naar zijn zeggen in hoe nauw/ruim het voelt.

En ik ben ook wel benieuwd naar hoe mannen het ervaren, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.
Jij jou mening, ik de mijne...

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar het is toch heel logisch dat als je penissen in verschillende afmetingen hebt dat je ook vagina's in verschillende afmetingen hebt?

En met die wetenschap lijkt het me ook heel eenvoudig te concluderen dat de afmeting ook van invloed is op het gevoel?

Ga voor jezelf maar na. Voor jou maakt het ook een verschil of iemand zijn pink erin steekt of zijn vuist.
Vast wel, en je hoort mij ook niet zeggen dat er geen verschil in kan zitten. Alleen zijn vochtigheid en gespannenheid wel heel erg bepalend.
Een pink (tampon bijv) kan heel vervelend zijn om in te brengen wanneer je droog bent en bijv niet al te ontspannen zit. Een vuist (alhoewel ik hier niet uit ervaring spreek) kan weer prima passen op het moment dat je geil en ontspannen in bed ligt.
pi_137094501
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef Sekhmet het volgende:
En ik ben ook wel benieuwd naar hoe mannen het ervaren, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.
Het gaat niet echt over meningen.
Maar als je wil geloven dat het enkel gaat om gespannenheid dan mag dat natuurlijk.

verder lijk je mijn post niet echt te begrijpen.
gespannen of niet gespannen heeft natuurlijk invloed, maar leg 2 volledig ontspannen doorweekte vrouwen naast elkaar en je merkt verschil in nauwheid. Maar als je wil geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat natuurlijk.
pi_137094518
Ja, maar je kan toch een andere ruststand hebben, als vrouw? En mijn hand kan ik nog zo ontspannen, ik heb nu eenmaal een kleine hand en mijn bovenarm zal ik er nooit mee kunnen omvatten.

Natuurlijk moet je ontspannen en nat en weet ik het zijn, maar eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit 'dat er altijd een baby doorheen past'. De relevante waarde is de wijdte/diepte van de vagina tijdens de seks, gemiddeld genomen. Waar dat door komt is een heel andere discussie, toch?
Your opinion of me is none of my business.
pi_137094526
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar als je wil geloven dat het enkel gaat om gespannenheid dan mag dat natuurlijk.

gespannen of niet gespannen heeft natuurlijk invloed, maar leg 2 volledig ontspannen doorweekte vrouwen naast elkaar en je merkt verschil in nauwheid. Maar als je wil geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat natuurlijk.
Ik denk dan nog dat je die vrouwen kunt ''oprekken'' hell, er past ook een baby doorheen als het goed is.
Der ''normaal'' stand is allicht wel even iets anders :)
Rustig aan.
pi_137094532
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het hele voorbeeld van je vinger in een vuist steken slaat toch ook werkelijk nergens op. Ook daar zeg je...hou je vuist wat losser....
Dan zeg ik dus, span je vuist aan. En nogmaals dat hoeft niet bewust te gaan.

Ik voel zelf namelijk heel duidelijk het verschil tussen wanneer ik wat meer gespannen of ontspannen en wanneer ik zeiknat of minder nat ben. En mijn vriend voelt dat verschil ook, naar zijn zeggen in hoe nauw/ruim het voelt.

[..]

Vast wel, en je hoort mij ook niet zeggen dat er geen verschil in kan zitten. Alleen zijn vochtigheid en gespannenheid wel heel erg bepalend.
Een pink (tampon bijv) kan heel vervelend zijn om in te brengen wanneer je droog bent en bijv niet al te ontspannen zit. Een vuist (alhoewel ik hier niet uit ervaring spreek) kan weer prima passen op het moment dat je geil en ontspannen in bed ligt.
Prima. Jij je zin. Het ligt aan de natheid en de ontspanning.

Je neemt toch niks aan van een ander.

Maar dat werkt dan twee kanten op. Als iemand een klein piemeltje heeft dan ligt dat niet aan de piemel dat je er niks van voelt. Dan moet je maar wat minder nat zijn en je spieren een beetje aanspannen.

En als iemand jou met een lul van 26 cm en 15 cm omtrek eens keihard neukt, dan ligt het aan jou als het pijn doet, dan moet je maar wat meer ontspannen.
pi_137094560
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Sarasi het volgende:
Ja, maar je kan toch een andere ruststand hebben, als vrouw? En mijn hand kan ik nog zo ontspannen, ik heb nu eenmaal een kleine hand en mijn bovenarm zal ik er nooit mee kunnen omvatten.
Dit ja. :)
  maandag 24 februari 2014 @ 16:35:34 #41
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137094637
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja de buitenkant ja. Maar TS heeft het meer over de binnenkant eigenlijk.
Daar zit ook verschil in
pi_137094670
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar dat werkt dan twee kanten op. Als iemand een klein piemeltje heeft dan ligt dat niet aan de piemel dat je er niks van voelt. Dan moet je maar wat minder nat zijn en je spieren een beetje aanspannen.
Moest lachen bij de gedachte aan een kerel met een kleine piemel die dan altijd maar een mes op de keel van de dame zet om de gespannenheid te bevorderen. :') :D
  maandag 24 februari 2014 @ 16:37:30 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137094688
Ik kan beide standpunten wel begrijpen, normaal gezien als ik niet opgewonden ben kan ik er 1 vinger in stoppen en dan is het nog omringt zeg maar, maar ben ik opgewonden wordt het echt wel ruimer maar als ik het dan aanspan weer strakker.

Maar er zullen neem aan best vrouwen zijn die in niet opgewonden status er wat meer vingers in kwijt kunnen, of het dan ook zo is dat het in opgewonden status ook echt veel ruimer is weet ik niet.

Daarnaast hebben sommige vrouwen slappe bodembekken spieren, dus bij die vrouwen zal het ook slapper/ruimer aanvoelen.
Voor die vrouwe raad ik Kegels aan. :P
pi_137094740
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan begrijp jij mij ook niet goed. Ik zeg niet dat het enkel gespannenheid is, maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
Maar same here...als jij wilt geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat ook natuurlijk.
pi_137094770
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima. Jij je zin. Het ligt aan de natheid en de ontspanning.

Je neemt toch niks aan van een ander.

En als iemand jou met een lul van 26 cm en 15 cm omtrek eens keihard neukt, dan ligt het aan jou als het pijn doet, dan moet je maar wat meer ontspannen.
^O^

Daar kan ik mij wel in vinden :Y
pi_137094886
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan begrijp jij mij ook niet goed. Ik zeg niet dat het enkel gespannenheid is, maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
Maar same here...als jij wilt geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat ook natuurlijk.
Dat zie ik, maar je doet het overkomen alsof basis nauwheid totaal geen rol speelt, en dat doet het zeer zeker wel, sterker nog, dat vind ik juist belangrijker.
En wederom beantwoord je mijn vraag niet.
Hoe lang kan jij je aanspannen, of ben je altijd zwaar gespannen tijdens seks?
pi_137094935
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
kan beide standpunten wel begrijpen, normaal gezien als ik niet opgewonden ben kan ik er 1 vinger in stoppen en dan is het nog omringt zeg maar, maar ben ik opgewonden wordt het echt wel ruimer maar als ik het dan aanspan weer strakker.
maar dat is met een penis net zo.

Die is ook niet altijd exact even groot. Als ik meer opgewonden ben, of een tijdje droog sta is hij net wat groter en klopt meer dan wanneer ik me al heel de week sufne*k.

ik begrijp nietw aar de weerstand bij de vrouwen vandaan komt dat ook de omvang van de vagina van invloed is op de seks. Dat is toch heel normaal?
  maandag 24 februari 2014 @ 16:45:38 #48
416020 K44S
The bearded man
pi_137094936
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef MrV het volgende:
Niet belangrijk voor mij.. Hoe natter hoe beter, dat dan weer wel..
Jup.

En zoals één eerdere reageurder zegt : zolang je geen grot hebt, is het prima ( grot klinkt zo uitgewoond ) .
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_137094957
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

maar dat is met een penis net zo.

Die is ook niet altijd exact even groot. Als ik meer opgewonden ben, of een tijdje droog sta is hij net wat groter en klopt meer dan wanneer ik me al heel de week sufne*k.

ik begrijp nietw aar de weerstand bij de vrouwen vandaan komt dat ook de omvang van de vagina van invloed is op de seks. Dat is toch heel normaal?
Waarheden.
pi_137095028
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef Sekhmet het volgende:
maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
En waar baseer jij die kennis op?

Hoeveel vagina's ben jij precies met je penis binnengegaan dat jij hier zonder met je ogen te knipperen kunt stellen dat natheid en ontspanning "het belangrijkste is waarin het verschil merkbaar is" en niet de afmeting?
pi_137095146
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoeveel vagina's ben jij precies met je penis binnengegaan dat jij hier zonder met je ogen te knipperen kunt stellen dat natheid en ontspanning "het belangrijkste is waarin het verschil merkbaar is" en niet de afmeting?
Och, put it to the test, glibber na een paar stoten een liter glijmiddel over je lul en probeer het nog eens.
Rustig aan.
pi_137095194
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat zie ik, maar je doet het overkomen alsof basis nauwheid totaal geen rol speelt, en dat doet het zeer zeker wel, sterker nog, dat vind ik juist belangrijker.
Basis nauwheid?

Antwoord op je vraag; niet lang achter elkaar door, maar wel met regelmaat (stootjes zeg maar).
En nee, ben bijna nooit zwaar gespannen tijdens de seks. Wel kan ik in een houding staan/liggen waardoor ik mij niet volledig kan ontspannen (of juist expres wat aanspan zoals mijn benen). Dat is ook daar merkbaar en kan voor mijn vriend juist even heel lekker voelen omdat het dan wat nauwer voelt.
Wordt meestal ook snel zeiknat. Voor de afwisseling voelt het voor hem dan ook wel eens veel nauwer om er al in te gaan wanneer ik nog niet zo nat ben.

Geen idee wat mijn basis nauwheid is, maar in opgewonden, geile staat zal ik zeker niet zeer nauw voelen.
pi_137095327
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef Sekhmet het volgende:
Geen idee wat mijn basis nauwheid is, maar in opgewonden, geile staat zal ik zeker niet zeer nauw voelen.
laat ik het anders stellen.

Acht jij het mogelijk dat er vrouwen bestaan die in opgewonden geile staat nauwer of minder nauw aanvoelen dan jij?
pi_137095339
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Basis nauwheid?

Antwoord op je vraag; niet lang achter elkaar door, maar wel met regelmaat (stootjes zeg maar).
En nee, ben bijna nooit zwaar gespannen tijdens de seks. Wel kan ik in een houding staan/liggen waardoor ik mij niet volledig kan ontspannen (of juist expres wat aanspan zoals mijn benen). Dat is ook daar merkbaar en kan voor mijn vriend juist even heel lekker voelen omdat het dan wat nauwer voelt.
Wordt meestal ook snel zeiknat. Voor de afwisseling voelt het voor hem dan ook wel eens veel nauwer om er al in te gaan wanneer ik nog niet zo nat ben.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Sarasi het volgende:

Natuurlijk moet je ontspannen en nat en weet ik het zijn, maar eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit 'dat er altijd een baby doorheen past'. De relevante waarde is de wijdte/diepte van de vagina tijdens de seks, gemiddeld genomen. Waar dat door komt is een heel andere discussie, toch?
Dit leek me een goede uitleg over wat ik met "basis nauwheid" bedoel.

Ok, dus met stootjes of je moet een ongemakkelijke houding aannemen. lijkt me dan juist een goede reden om basis nauwheid veel en veel belangrijker te vinden. :')
pi_137095365
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Och, put it to the test, glibber na een paar stoten een liter glijmiddel over je lul en probeer het nog eens.
Dat het met glijmiddel beter glijdt is het punt niet. Het punt is dat een krappe vrouw anders voelt dan een ruime vrouw. Met of zonder glijmiddel.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:01:33 #56
358523 IkStampOpTacos
pi_137095439
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef aequus het volgende:

[..]

Daar zit ook verschil in
Dat is dus de vraag.
-
pi_137095479
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kom jij maar een met bronnen over afmetingen van de vagina. Vermoedelijk vind je vooral dat de afmeting variabel is afhankelijk van de staat van opwinding, de cyclus en nog veel meer. Echte literatuur is er niet over te vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

laat ik het anders stellen.

Acht jij het mogelijk dat er vrouwen bestaan die in opgewonden geile staat nauwer of minder nauw aanvoelen dan jij?
Vast wel...in dezelfde staat van opgewondenheid en met dezelfde productie aan vocht, Je hoort mij niet zeggen dat elke vagina hetzelfde is.
pi_137095523
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Ok, dus met stootjes of je moet een ongemakkelijke houding aannemen. lijkt me dan juist een goede reden om basis nauwheid veel en veel belangrijker te vinden. :')
Vreemd hoor.

Het is algemeen geacceepteerd dat de grootte van de penis invloed heeft op het gevoel van de vrouw. Dat de grootte van de vagina invloed heeft willen ze dan weer niet aan.

En jouw laatste zin is natuurlijk de spijker op z'n kop.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:04:36 #59
358523 IkStampOpTacos
pi_137095546
quote:

Een vagina is ook maar zo lang. Op een gegeven moment sta je gewoon op de deur van de baarmoeder te kloppen.

Meende dat een vagina iets van 12 centimeter diep is gemiddeld, zal vast niet 25cm plus zijn. Kan je toch vertellen dat je je lul van 26 cm waarschijnlijk niet tot de wortel in dat gat kan pompen zonder dat dat pijn gaat doen, en dat heeft niks met het al dan niet 'ontspannen van spieren' te maken.
-
pi_137095567
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kom jij maar een met bronnen over afmetingen van de vagina. Vermoedelijk vind je vooral dat de afmeting variabel is afhankelijk van de staat van opwinding, de cyclus en nog veel meer. Echte literatuur is er niet over te vinden.

[..]

Vast wel...in dezelfde staat van opgewondenheid en met dezelfde productie aan vocht, Je hoort mij niet zeggen dat elke vagina hetzelfde is.
Wauw. :') Echt keihard die irrationele ontkenningsmodus in. zit je er zo erg mee dat je een grote kut hebt?
pi_137095704
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

"De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden."
http://mens-en-gezondheid(...)etjes-de-vagina.html

gemiddeld 8 cm x 2 in staat van opwinding = 16 cm diep. (dan past mijn penis er dus al niet in_

12 cm x 2 in staat van opwinding = 24 cm diep (hier kan ik wel mee uit de voeten)

Een verschil van 8 cm, en met uitzonderingen dus nog meer.

quote:
Dus is de afmeting van invloed op het gevoel.Dan zijn we er toch>?
pi_137095721
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Snap echt niet wat basis nauwheid (wat bedoel je er in vredesnaam mee?) hier nou over zegt.
Heb het over aanspannen van spieren. Die van de vagina zelf kan ik met stoten bewust aanspannen. Door in een ongemakkelijke houding te liggen bijv. spannen bepaalde spieren zich automatisch aan zonder dat ik daar controle over heb. En door mijn benen te klemmen gebruik ik spieren die in die omgeving liggen waardoor het nauwer aan kan voelen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wauw. :') Echt keihard die irrationele ontkenningsmodus in. zit je er zo erg mee dat je een grote kut hebt?
Moet je horen wie het zegt.

En nee, daar zit ik niet mee. Past een grote pener prima in, dus ik ben dik tevreden ^O^
pi_137095755
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Een vagina is ook maar zo lang. Op een gegeven moment sta je gewoon op de deur van de baarmoeder te kloppen.

Meende dat een vagina iets van 12 centimeter diep is gemiddeld, zal vast niet 25cm plus zijn. Kan je toch vertellen dat je je lul van 26 cm waarschijnlijk niet tot de wortel in dat gat kan pompen zonder dat dat pijn gaat doen, en dat heeft niks met het al dan niet 'ontspannen van spieren' te maken.
Nou ik heb geen 26 cm dus dat scheelt. Ik ben wel wat forser dan gemiddeld. En ja, bij de ene vrouw stamp ik hem er tot de wortel in, bij de andere hou ik wel 7 cm over.

En dat voelt toch echt verschillend.
pi_137095760
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Snap echt niet wat basis nauwheid (wat bedoel je er in vredesnaam mee?) hier nou over zegt.
Heb het over aanspannen van spieren. Die van de vagina zelf kan ik met stoten bewust aanspannen. Door in een ongemakkelijke houding te liggen bijv. spannen bepaalde spieren zich automatisch aan zonder dat ik daar controle over heb. En door mijn benen te klemmen gebruik ik spieren die in die omgeving liggen waardoor het nauwer aan kan voelen.
Lees die post eens, zo moeilijk is het niet hoor :')
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
Moet je horen wie het zegt.

En nee, daar zit ik niet mee. Past een grote pener prima in, dus ik ben dik tevreden ^O^
Waarom? :') Wat zie je mij ontkennen? :')
pi_137095789
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

"De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden."
http://mens-en-gezondheid(...)etjes-de-vagina.html

gemiddeld 8 cm x 2 in staat van opwinding = 16 cm diep. (dan past mijn penis er dus al niet in_

12 cm x 2 in staat van opwinding = 24 cm diep (hier kan ik wel mee uit de voeten)

Een verschil van 8 cm, en met uitzonderingen dus nog meer.

[..]

Dus is de afmeting van invloed op het gevoel.Dan zijn we er toch>?
En de staat van opgewondenheid. Prima, dan zijn we er inderdaad uit w/
pi_137095862
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En de staat van opgewondenheid. Prima, dan zijn we er inderdaad uit w/
Zucht....

het ene meisje heeft in opgewonden toestand 16 cm diepte, de ander 24 cm diepte.

stel jij hebt een lul van 22 cm. Wie neuk je liever? Een opgewonden meisje dat 16 cm diep is, of een iets minder opgewonden meisje dat 22 cm diep is ipv de 24 die ze in maximale toestand kan zijn?
pi_137096027
Zolang je niet in je handen kan klappen als je die er alle 2 in hebt zitten, hoor je niet 1 man klagen.
pi_137096084
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef m1st1g het volgende:
Zolang je niet in je handen kan klappen als je die er alle 2 in hebt zitten, hoor je niet 1 man klagen.
Als je 2 handen nog strak tegen elkaar aan zitten ist wel prima ja.
Rustig aan.
pi_137096097
Een hele hand. ;( Pijnlijk om te lezen alleen al.
pi_137096184
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht....

het ene meisje heeft in opgewonden toestand 16 cm diepte, de ander 24 cm diepte.

stel jij hebt een lul van 22 cm. Wie neuk je liever? Een opgewonden meisje dat 16 cm diep is, of een iets minder opgewonden meisje dat 22 cm diep is ipv de 24 die ze in maximale toestand kan zijn?
Zucht idd....

Volgens mij begrijp jij je eigen bron niet helemaal.
Dit gaat overigens weer over diepte en ik heb het meer over omtrek.
pi_137096317
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef Sarasi het volgende:
Een hele hand. ;( Pijnlijk om te lezen alleen al.
Zolang er een kinderkopje uit kan komen, kan een hand geen probleem zijn. (beetje grof maar wel de waarheid).
pi_137096325
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:24 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zucht idd....

maar je geloofd wel dat er verschillen in kunnen zitten bij 2 vrouwen in exact gelijke mate van ontspanning?
pi_137096344
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:24 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zucht idd....

Wat kapitein scheurbuik volgens mij alleen maar probeert te zeggen maar op de een of andere manier niet bij je aankomt, is dat als je vrouw a en vrouw b in maximaal opgewonden staat naast elkaar legt, dat het kan dat vrouw a in die staat wijder is dan vrouw b vanwege een bepaalde bouw/aanleg. Kortom, factoren zoals opgewondenheid, wellicht zelfs cyclus e.d. zullen zeker van invloed zijn, maar daarnáást is de ene vrouw van nature wellicht wel wijder in opgewonden staat dan de andere.

En ik denk dat ie daar gelijk in heeft.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_137096362
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

maar je geloofd wel dat er verschillen in kunnen zitten bij 2 vrouwen in exact gelijke mate van ontspanning?
Definieer mate van ontspanning.
Ik gok dat die spier anatomisch wel redelijk gelijk zal zijn bij alle vrouwen en dat hij nooit volledig ontspannen is, maar dat bij de ene vrouw het veel sneller neigt naar die volledige ontspanning dan bij de ander.
Rustig aan.
pi_137096371
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Definieer mate van ontspanning.
KT pls :')
pi_137096375
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zolang er een kinderkopje uit kan komen, kan een hand geen probleem zijn. (beetje grof maar wel de waarheid).
Oh ja, want een bevalling is ook prettig en absoluut niet pijnlijk. :')

Sowieso, bij sommige vrouwen rekt het hymen niet op, blijft het stug. Dan is de vagina echt 'te nauw' en kan een verwijdingsoperatie overwogen worden.
pi_137096403
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

KT pls :')
Ik heb hem genuanceerd, serieus, wat versta jij daaronder? Psychologisch? Fysiek?
Rustig aan.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:30:49 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096404
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Maar een kinderkopje is ook geen prettig gevoel hoor, we hebben het wel eens geprobeerd een vuist/hand (gewoon nieuwsgierigheid), maar dat lukte toch echt niet en toen was ik toch echt enorm nat en opgewonden. Maar het begon op een gegeven moment wel pijn te doen.

Nu ben ook ook met beide bevallingen uitgescheurd dus... :X

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 24-02-2014 17:36:07 ]
pi_137096408
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh ja, want een bevalling is ook prettig en absoluut niet pijnlijk. :')

Sowieso, bij sommige vrouwen rekt het hymen niet op, blijft het stug. Dan is de vagina echt 'te nauw' en kan een verwijdingsoperatie overwogen worden.
Zonder verder in details te treden, mijn ex had er geen moeite mee.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:32:27 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096461
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Wat kapitein scheurbuik volgens mij alleen maar probeert te zeggen maar op de een of andere manier niet bij je aankomt, is dat als je vrouw a en vrouw b in maximaal opgewonden staat naast elkaar legt, dat het kan dat vrouw a in die staat wijder is dan vrouw b vanwege een bepaalde bouw/aanleg. Kortom, factoren zoals opgewondenheid, wellicht zelfs cyclus e.d. zullen zeker van invloed zijn, maar daarnáást is de ene vrouw van nature wellicht wel wijder in opgewonden staat dan de andere.

Ja, dat weet ik wel zeker, van wat ik van mijn vriend hoor is zijn ex nauwer maar was dat niet prettig ivm voorzichtigheid en het was ongemakkelijk.
Nu weet ik niet of ze ook droger is dan ik ben normaal gezien, zo ver heb ik niet doorgevraagd. :P

Ik denk dat ik dus gewoon eigenlijk heel gemiddeld ben.
pi_137096485
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb hem genuanceerd, serieus, wat versta jij daaronder?
beter, maar gewoon helemaal ontspannen, dan is er daadwerkelijk verschil te merken. de ene vrouw heeft grotere borsten, een grotere mond, een wijdere anus, waarom is het zo moeilijk om te geloven dat kutten ook verschillend zijn?
pi_137096519
liever geen knoepert
  maandag 24 februari 2014 @ 17:34:51 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137096537
Goed topic. Heb het met veel genot gelezen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 februari 2014 @ 17:35:10 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096545
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed topic. Heb het met veel genot gelezen.
En ook nog iets toe te voegen? :P
pi_137096546
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zonder verder in details te treden, mijn ex had er geen moeite mee.
Ik ben dan ook niet jouw ex, en ik moet er niet aan denken.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:35:32 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096562
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ook niet. :N
pi_137096564
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat is moeilijk meetbaar te maken.

quote:

[..]

Dat is precies wat ik ook zeg. Het verschil zit hem alleen in dat naar mijn idee de staat van opgewondenheid en vochtigheid (cyclus, hormonen ed) een grotere rol speelt dan de 'basis nauwheid' zoals Murdera het noemt.
pi_137096625
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

Dat is precies wat ik ook zeg. Het verschil zit hem alleen in dat naar mijn idee de staat van opgewondenheid en vochtigheid (cyclus, hormonen ed) een grotere rol speelt dan de 'basis nauwheid' zoals Murdera het noemt.
Maar nu zeg je in principe dat sommige vrouwen die dus ''nauw'' zijn gewoon allemaal niet vochtig genoeg / opgewonden genoeg zijn.
Rustig aan.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:37:29 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137096629
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

En ook nog iets toe te voegen? :P
Nee, ben het met Murdera eens.
Er is een duidelijk verschil te merken in vrouwen. De één is nauwer, de ander is ruimer. Te nauw en te ruim zijn niet lekker. Zowel voor man als vrouw niet.

Ik nam eigenlijk wel aan dat dit algemeen geaccepteerd was. In ieder geval onder mannen die met meer dan 1 vrouw seks hebben gehad.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:38:09 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096645
quote:

[..]

[..]

Er is een test voor, door middel van Kegel ballen.
Dat zijn een soort ballen met een gewichtje in diverse groottes, kan je bv de kleine makkelijk inhouden ben je dus strakker dan een vrouw waarbij de grootste er uit valt.
Dit heeft wel meer met spieren te maken maar ook met hoe je van nature bent.

Overigens wel een interessant stukje over dit onderwerp.

http://www.psychologytoda(...)ight-and-loose-women
pi_137096687
Hormonen bij de bevalling zorgen voor verwijding van het geboortekanaal. Dat het op dat moment past, heeft niks te maken met de rest van en vrouw haar seksleven. En zelfs dan past het niet altijd.

Maar je kan wel wennen aan een grotere lul. Ik heb eens een flink ruim geschapen partner gehad en de eerste paar keer deed dat zeer, moest alles voorzichtig, flink veel voorspel en zelfs dan rustig aan en sommige standjes helemaal niet. Na een paar weken kon hij hem er zo inrammen tot de wortel. Na een paar maanden geen seks kan hij dat absoluut niet meer bij mij zonder dat het weer zeer doet.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_137096743
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef Xaryna het volgende:
Hormonen bij de bevalling zorgen voor verwijding van het geboortekanaal. Dat het op dat moment past, heeft niks te maken met de rest van en vrouw haar seksleven. En zelfs dan past het niet altijd.

Maar je kan wel wennen aan een grotere lul. Ik heb eens een flink ruim geschapen partner gehad en de eerste paar keer deed dat zeer, moest alles voorzichtig, flink veel voorspel en zelfs dan rustig aan en sommige standjes helemaal niet. Na een paar weken kon hij hem er zo inrammen tot de wortel. Na een paar maanden geen seks kan hij dat absoluut niet meer bij mij zonder dat het weer zeer doet.
Ook interessant.

Hoe snel ging dat? / die gewenning en ontwenning.
Rustig aan.
pi_137096744
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De discussie was of de diepte en wijdte van belang was voor een man. Ik gaf een voorbeeld hoe relatief je dat moet zien. Mijn ex kon een vuistje hebben maar tijdens het neuken was ze strak genoeg. M.a.w. een schede is zeer elastisch en vormt zich zeer goed naar hetgeen dat penetreert. Daarnaast is de vochtigheid zeer belangrijk.
pi_137096753
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar nu zeg je in principe dat sommige vrouwen die dus ''nauw'' zijn gewoon allemaal niet vochtig genoeg / opgewonden genoeg zijn.
Ik bedoel het juist omgekeerd. Wanneer je niet vochtig of opgewonden bent, voel je nauwer.
pi_137096762
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook interessant.

Hoe snel gaat dat?
Geen idee, bij ons was een paar weken, maar we zagen elkaar alleen in het weekend. En elke keer was er verbetering. :D En ontwenning ook geen idee, niet alsof ik regelmatig er dingen in stak om te kijken.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_137096785
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Geen idee, bij ons was een paar weken, maar we zagen elkaar alleen in het weekend. En elke keer was er verbetering. :D En ontwenning ook geen idee, niet alsof ik regelmatig er dingen in stak om te kijken.
Alles voor de wetenschap toch?
Rustig aan.
pi_137096802
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef m1st1g het volgende:

[..]

De discussie was of de diepte en wijdte van belang was voor een man. Ik gaf een voorbeeld hoe relatief je dat moet zien. Mijn ex kon een vuistje hebben maar tijdens het neuken was ze strak genoeg. M.a.w. een schede is zeer elastisch en vormt zich zeer goed naar hetgeen dat penetreert. Daarnaast is de vochtigheid zeer belangrijk.
Dit is wat ik bedoel inderdaad.
pi_137096810
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alles voor de wetenschap toch?
Probeer het bij je vriendin dan. O-)
Chocoladetaartjes.
pi_137096848
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Bij mij gaat er denk ik not een vuistje in passen, ik heb ook nog altijd regelmatig moeite met mijn vriend. Ondanks alle oefeningen om de bekkenbodemspieren te laten ontspannen, blijf ik gewoon strak, hoe nat en ontspannen ik ook ben.
pi_137096853
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik bedoel het juist omgekeerd. Wanneer je niet vochtig of opgewonden bent, voel je nauwer.
dat is dus exact wat kt zegt
pi_137096855
quote:

[..]

precies dit inderdaad.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:44:49 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137096859
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ow snap!
pi_137096894
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bij mij gaat er denk ik not een vuistje in passen, ik heb ook nog altijd regelmatig moeite met mijn vriend. Ondanks alle oefeningen om de bekkenbodemspieren te laten ontspannen, blijf ik gewoon strak, hoe nat en ontspannen ik ook ben.
Ik moet er wel bij vertellen dat de dame in kwestie al 2 kinderen had gebaard.
pi_137096943
quote:

[..]

[..]

op basis van ervaring denk Ik dat basisnauwheid de belangrijkste factor is.
pi_137096959
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Xaryna het volgende:

[..]

A, die heb ik niet
B, dan een beetje moedwillig geheelonthouden zeker? :{w
Rustig aan.
pi_137096994
als je kinderen heb gehad wil dat niet zeggen dat je als vrouw zijnde gelijk een diep gappend gat hebt. daar vergissen mannen zich nogal eens in ;)
pi_137097023
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef Xaryna het volgende:

dat had ik ook met mijn ex. Een tijdje geen seks was weer opnieuw langzaam oprekken.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:01:20 #108
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137097374
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag.
en dat is dus het antwoord
  maandag 24 februari 2014 @ 18:02:29 #109
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137097405
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Ik moet er wel bij vertellen dat de dame in kwestie al 2 kinderen had gebaard.
Dat zegt helemaal niks,

"The vagina stretches a great deal during childbirth, like an accordion opened all the way. Post-partum does it re-tighten completely? Yes, usually, at least in young women, that is, women in their late teens and early twenties. Within six months after delivery, the typical young woman's vagina feels pretty much how it was before she gave birth.

maandag 24 februari 2014 @ 18:05:24 #110
358523 IkStampOpTacos
pi_137097487
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:01 schreef aequus het volgende:

[..]

en dat is dus het antwoord
Ik heb het idee dat er nog enigszins gediscussieerd wordt. :)
-
pi_137097513
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
als je kinderen heb gehad wil dat niet zeggen dat je als vrouw zijnde gelijk een diep gappend gat hebt. daar vergissen mannen zich nogal eens in ;)
Maar als ze met 5 negers aan de haal is geweest. :o
Rustig aan.
pi_137097518
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niks,

"The vagina stretches a great deal during childbirth, like an accordion opened all the way. Post-partum does it re-tighten completely? Yes, usually, at least in young women, that is, women in their late teens and early twenties. Within six months after delivery, the typical young woman's vagina feels pretty much how it was before she gave birth.

Now for the two exceptions. If you stretch elastic a great deal, over time, it fatigues and no longer snaps back entirely. That can happen to the vaginas of young women after multiple births. Their vaginal muscles fatigue and no longer fully contract. In addition, aging fatigues vaginal muscle. Whether or not women have given birth, as they grow older, they may complain of looseness."

Mijn ex was 36 toen ze nummer 2 kreeg. Of dat jong of oud is mag je zelf bepalen.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:06:52 #113
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137097523
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat er nog enigszins gediscussieerd wordt. :)
Elke vagijn is anders en er is wel zeker verschil in diepte en gevoel.

Moet ik verder nog wat uitleggen? tenzij mijn penis mij bedriegt natuurlijk
  maandag 24 februari 2014 @ 18:09:26 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137097609
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Mijn ex was 36 toen ze nummer 2 kreeg. Of dat jong of oud is mag je zelf bepalen.
Dat is redelijk op leeftijd, maar nogmaals, kan goed zijn dat ze voor haar zwangerschappen ook al wijder was.
Er zijn meiden die 20 en maagd zijn en die losser zijn dan 40 jarige vrouwen die altijd een actief seksleven hebben gehad.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:14:51 #115
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_137097746
TYP 1 ALS JE EEN STRAK KUTJE HEBT
  maandag 24 februari 2014 @ 18:16:06 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137097788
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:14 schreef hugecooll het volgende:
TYP 1 ALS JE EEN STRAK KUTJE HEBT
Jij eerst. :P
pi_137097799
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is redelijk op leeftijd, maar nogmaals, kan goed zijn dat ze voor haar zwangerschappen ook al wijder was.
Er zijn meiden die 20 en maagd zijn en die losser zijn dan 40 jarige vrouwen die altijd een actief seksleven hebben gehad.
Hoe weet je dat? Ik heb er echt geen idee van hoe strak strak is en hoe wijd wijd is....

Ook gewoon nooit over nagedacht ook eerlijk gezegd :P
pi_137097892
quote:
De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep, heel wat minder dan de meesten denken dus. Maar als een vrouw opgewonden is, kan daar wel de helft bijkomen. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Eigenlijk is het vergelijkbaar met een erectie van de penis bij mannen. Hierdoor zal een penis bijna nooit 'te klein' zijn om aan de achterkant van de vagina te komen. Moest dit nu wel zo zijn, maakt dat op zich weinig uit. De voorste delen van de vagina zijn immers de gevoeligste.
De breedte van een vagina echter, kan wel enorm variëren. Dit gaat van nul centimeter in rusttoestand, dan kleven de wanden aan elkaar, tot wel 10 centimeter als een vrouw aan het bevallen is. Een vagina is dus enorm rekbaar, dat merk je wanneer een man penetreert tijdens een vrijpartie. Maar net omdat ze zo rekbaar is, zal een vagina de penis mooi omsluiten tijdens seks, zodat het voor zowel de man als vrouw aangenaam is. Je moet de vagina als een orgaan en niet als een statische koker zien. Ze krimpt en zet uit als de situatie daar om vraagt dankzij omringende spieren.
Zij legt het wel goed uit naar mijn idee...

Daarbij ook nog even de kanttekening dat ik bepaalde aandoeningen dus niet mee tel zoals vaginisme.

quote:
Verkrampte of nauwe vagina

Een te nauwe vagina heeft bijna nooit een lichamelijke oorzaak. In veel gevallen is er sprake van vaginisme. Een zogenaamde vaginistische reactie betekent dat de spieren rond de vagina verkrampen. Hierdoor lukt het niet om iets in de vagina in te brengen. Vaak wil een vrouw wel, maar heeft ze geen controle over haar lichamelijke reactie.

Vaginisme komt in verschillende vormen voor. Soms is penetratie met de penis niet mogelijk, maar het inbrengen van een vinger of tampon wel. In andere gevallen is de opening van de schede helemaal afgesloten door de samentrekking van de spieren. Vaginisme kan pijn doen, maar het hoeft niet. Het probleem kan verbonden zijn aan een bepaalde situatie. Het kan bijvoorbeeld ineens optreden bij een medisch vaginaal onderzoek met een eendenbek.
Er is wel een verschil tussen een te nauwe ingang en een nauwe vagina.

Wat in de bovenste quote ook staat, het is geen koker, maar sluit altijd om de penis heen. De vochtigheid en hoe ontspannen het weefsel is geeft naar mijn idee het gevoel van nauwheid. Maar het weefsel sluit hoe dan ook altijd aan.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:19:54 #119
179075 hugecooll
pi_137097895
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij eerst. :P
Ik heb geen vagijn :o
Maar ik kan me best voorstellen dat als soms de pen0r te groot is voor de vagina, dat het andersom ook wel eens zo is. Uiteraard is dan de piem0l te klein ipv de vagina te groot, maar da's maar net hoe je ernaar kijkt, hè.
Alst past ist goe
  maandag 24 februari 2014 @ 18:21:01 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137097925
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Ik heb er echt geen idee van hoe strak strak is en hoe wijd wijd is....

Ook gewoon nooit over nagedacht ook eerlijk gezegd :P
Daar is blijkbaar onderzoek over gedaan kwam in na wat googlen achter. :p

Vaak zijn maagden heel erg gespannen voor de eerste keer, dat maakt het dat ze zo strak aanvoelen, heeft dus niks met vaginawijdte te maken maar met wat er zich tussen de oren afspeelt.
pi_137097975
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar als ze met 5 negers aan de haal is geweest. :o
ja dat weet ik niet maar het lijkt mij dat na een tijdje de boel toch echt weer dichtslipt.
en als een vrouw een tijd geen sex heeft gehad dan wil dat ook weer niet zeggen dat er spinnewebben voorzitten hahaha die hoor ik ook zo vaak
  maandag 24 februari 2014 @ 18:24:57 #122
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137098035
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

ja dat weet ik niet maar het lijkt mij dat na een tijdje de boel toch echt weer dichtslipt.
en als een vrouw een tijd geen sex heeft gehad dan wil dat ook weer niet zeggen dat er spinnewebben voorzitten hahaha die hoor ik ook zo vaak
En waarom denken veel mannen dat als een vrouwe seksueel actief is geweest met meerdere mannen ze een grot heeft, maar als ze bv iedere dag seks heeft met haar vaste partner dan niet? :')

Dat heb ik altijd zo vreemd gevonden.
pi_137098081
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

En waarom denken veel mannen dat als een vrouwe seksueel actief is geweest met meerdere mannen ze een grot heeft, maar als ze bv iedere dag seks heeft met haar vaste partner dan niet? :')

hahaha ja de kromheid en onwetendheid van een man. soms erg grappig :P
  maandag 24 februari 2014 @ 18:26:39 #124
179075 hugecooll
pi_137098088
quote:

[..]

Dan ook
pi_137098095
quote:

[..]

Tzijn allemaal stereotypes joh...
Losbandigheid wordt doorgetrokken naar ''uitgewoond'' en uitgewoond naar een grot.
Je lieve partner is veel te lief natuurlijk daarvoor.
Rustig aan.
pi_137098116
quote:

[..]

het aantal sekspartners en de hoeveelheid seks kan ik in mijn ervaring ook niet linken aan wijdheid. Sletten lijken ook niet per definitie wijder oid
pi_137098117
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Dus die spinnenrag kan ik thuislaten op date?
Rustig aan.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:28:26 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137098145
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Als ik zou zeggen dat een penis zou krimpen als een man seks heeft met veel verschillende vrouwen omdat hij dan harder slijt zullen ze me ook terecht voor gek verklaren. ;)
  maandag 24 februari 2014 @ 18:29:08 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137098171
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

het aantal sekspartners en de hoeveelheid seks kan ik in mijn ervaring ook niet linken aan wijdheid. Sletten lijken ook niet per definitie wijder oid
In mijn ervaring zijn de vrouwen die het meeste seks hebben gehad (ook meeste partners) wel wijder dan de minder ervarenen.
Maar goed, mijn samplesize is lang niet zo groot als de jouwe.
pi_137098207
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus die spinnenrag kan ik thuislaten op date?
hahaha ja dat mag je thuislaten als je date
pi_137098233
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als ik zou zeggen dat een penis zou krimpen als een man seks heeft met veel verschillende vrouwen omdat hij dan harder slijt zullen ze me ook terecht voor gek verklaren. ;)
_O- _O_ die is echt briljant, ik denk dat wij vrouwen dat maar vaak moeten gaan roepen, misschien schrikken ze dan hahaha
pi_137098931
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zij legt het wel goed uit naar mijn idee...

Daarbij ook nog even de kanttekening dat ik bepaalde aandoeningen dus niet mee tel zoals vaginisme.

[..]

Er is wel een verschil tussen een te nauwe ingang en een nauwe vagina.

Wat in de bovenste quote ook staat, het is geen koker, maar sluit altijd om de penis heen. De vochtigheid en hoe ontspannen het weefsel is geeft naar mijn idee het gevoel van nauwheid. Maar het weefsel sluit hoe dan ook altijd aan.
Het is ook niet de discussie of het wel of niet aansluit. Het gaat om hoe strak het aansluit. Sluit de vagina er losjes omheen of knelt het een beetje?
pi_137099127
quote:

[..]

nee dat vind ik ook.

Lengte zegt ook niks. Ik heb meiden gehad van 1.60 waar ik maar half naar binnen kon en een meisje van 1.58 die me zonder moeite in zijn geheel verwelkomt.
pi_137099855
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat aan de diepte ligt, maar aan de persoonlijke gevoeligheid van de baarmoedermond. Als ik namelijk een niet buigbaar speeltje(gewoon hard, geen "rubber" ofzo) gebruik dan blijkt dat het helemaal niet zo heel erg diep is(er kan dan echt geen 20 cm in), maar als ik met een man neuk kan hij met die 20 cm zo hard neuken als hij wil, doet me echt geen pijn. Hij heeft het gevoel geheel naar binnen te kunnen, maar ik denk dat dat vooral komt omdat dat alles wel buigzaam is.

Ik ben dan ook niet echt (pijnlijk) gevoelig op mijn baarmoedermond, sommige andere vrouwen zijn dat wel, daarin zit gewoon variatie, niet alleen per vrouw, maar ook per moment.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_137100624
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Met een gezonde bekkenbodem kan je erg lang aanspannen en kan je makkelijk ontspannen. Helaas is het zo dat in deze wereld met veel zittend werk de bekkenbodem niet altijd even goed in balans is, dat geeft ruimheid, of stugheid, beide niet ok.

Ik raad iedereen, vrouw en man, het aan om de bekkenbodem te trainen en dan vooral niet blind te staren op "strakheid", dat vooral voor vrouwen die een ik moet strak zijn syndroom hebben. Ontspanning is net zo belangrijk namelijk.
Maak je niet zo druk om hoe strak je je bent, als je goed geniet wisselt het van zichzelf en dat maakt het juist heerlijk, ook kan je er mooi mee spelen als het goed in balans is. Nog nooit een man meegemaakt die niet heel erg blij werd van "melken" namelijk ;)

Een gezonde bekkenbodem, die goed in balans is, die makkelijk aangespannen kan worden en makkelijk ontspannen kan worden zorgt voor een goed seksleven. Het maakt dat orgasme's uitgesteld en opgewekt kunnen worden, het intensiveert genot.

Ik zou willen zeggen dat de vraag strak of wijd losgelaten moet worden, het enige wat van belang is is genot, de rest is allemaal onzin.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_137100747
quote:

[..]

Niet met een penis, wel met vingers, waar het soms begon met amper een vinger erin kunnen doen en op goede dagen eindigde met een hand erin kunnen laten glijden.
Natheid en mate van ontspanning zijn enorme factoren hiervoor.
pi_137101019
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht....

24 cm, dat is meer dan uitzonderlijk, in opgewonden staat is het zo dat verreweg de meeste vrouwen niet verder komen dan een cm of 12.

Ik zou zo zeggen, probeer het eens uit. Koop een hard, niet buigzaam speeltje(hard plastick, glas, steen, zoek wat leuks uit) en kijk eens hoe diep dat komt, het zal je verbazen hoe "ondiep" dat is terwijl je het gevoel hebt dat je penis(wel buigzaam, net als de vagina ruimte biedt voor dat buigen) er wel helemaal in kan.

Nogmaals, dit heeft veel meer met de gevoeligheid van de baarmoedermond te maken dan met werkelijk diepteverschil.
  maandag 24 februari 2014 @ 19:40:19 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137101214
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef erodome het volgende:

[..]

24 cm, dat is meer dan uitzonderlijk, in opgewonden staat is het zo dat verreweg de meeste vrouwen niet verder komen dan een cm of 12.

Ik zou zo zeggen, probeer het eens uit. Koop een hard, niet buigzaam speeltje(hard plastick, glas, steen, zoek wat leuks uit) en kijk eens hoe diep dat komt, het zal je verbazen hoe "ondiep" dat is terwijl je het gevoel hebt dat je penis(wel buigzaam, net als de vagina ruimte biedt voor dat buigen) er wel helemaal in kan.

Nogmaals, dit heeft veel meer met de gevoeligheid van de baarmoedermond te maken dan met werkelijk diepteverschil.
Ik merkte op een gegeven moment dat het ook aan de tijd van de maand ligt, na de menstruatie ligt de baarmoedermond lager en is het dus ook gevoeliger, dus dan bepaalde standjes waarbij je niet zo diep kan gaan.

Maar dat is mijn ervaring. ;)
pi_137101336
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Met een gezonde bekkenbodem kan je erg lang aanspannen en kan je makkelijk ontspannen. Helaas is het zo dat in deze wereld met veel zittend werk de bekkenbodem niet altijd even goed in balans is, dat geeft ruimheid, of stugheid, beide niet ok.

Ik raad iedereen, vrouw en man, het aan om de bekkenbodem te trainen en dan vooral niet blind te staren op "strakheid", dat vooral voor vrouwen die een ik moet strak zijn syndroom hebben. Ontspanning is net zo belangrijk namelijk.
Maak je niet zo druk om hoe strak je je bent, als je goed geniet wisselt het van zichzelf en dat maakt het juist heerlijk, ook kan je er mooi mee spelen als het goed in balans is. Nog nooit een man meegemaakt die niet heel erg blij werd van "melken" namelijk ;)

Een gezonde bekkenbodem, die goed in balans is, die makkelijk aangespannen kan worden en makkelijk ontspannen kan worden zorgt voor een goed seksleven. Het maakt dat orgasme's uitgesteld en opgewekt kunnen worden, het intensiveert genot.

Ik zou willen zeggen dat de vraag strak of wijd losgelaten moet worden, het enige wat van belang is is genot, de rest is allemaal onzin.
maar de hoeveelheid genot wordt mede bepaald door de strakheid. Of jullie vrouwen dat nu willen of niet.
pi_137101537
quote:

[..]

Het is dan ook een rare gedachte aangezien de "strakheid" wordt bepaald door een spier. Ik ken geen spieren die los worden door ze te gebruiken ;)
Wil je ze echt permanent los krijgen dan gaat het om een beschadigde spier, littekenweefsel, bindweefsel dat zich vormt. Nu mogen sommige mannen denken dat ze een geweldige pener hebben, maar dat krijgen ze daarmee niet voor elkaar. Het kan wel gebeuren bij een bevalling. Hoeft echt niet, meestal komt het allemaal goed, maar het kan wel.
pi_137101580
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef erodome het volgende:

[..]

ik heb het in mijn leven al duizenden malen uitgeprobeerd met mijn penis en het kan me niet schelen waardoor ik er bij de ene vrouw helemaal in kan een bij de andere niet. Feit is dat ik er bij de ene in kan en bij de andere niet. En of dat komt omdat de ene flexibel is of groot of klein geschapen doet er niet toe het verandert namelijk niks aan het feit dat je bij de ene kan doorstoten en bij de ander niet.

Ik heb wel het idee dat deze discussie een heleboel gevoelige snaren raakt. Niet specifiek bij jou.
pi_137101680
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik merkte op een gegeven moment dat het ook aan de tijd van de maand ligt, na de menstruatie ligt de baarmoedermond lager en is het dus ook gevoeliger, dus dan bepaalde standjes waarbij je niet zo diep kan gaan.

Maar dat is mijn ervaring. ;)
Klopt!
pi_137101909
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

maar de hoeveelheid genot wordt mede bepaald door de strakheid. Of jullie vrouwen dat nu willen of niet.
En die strakheid zit wel goed bij een bekkenbodem die goed in balans is. Als er teveel gericht wordt op die strakheid dan krijg je een verkrampte of stugge bekkenbodem en dan heb je een meisje die niet klaar kan komen, of heel erg moeilijk klaar kan komen. Leuk dat jij je pik er dan in moet persen, maar het doet haar snel pijn en erg lekker zal ze het niet vinden.

Bij een bekkenbodem die goed in balans is zal het soms wat strakker zijn en soms iets losser, maar nooit problematisch. De dame in kwestie zal genieten waardoor het gevoel om je pik heen niet statisch is, maar wisselt. Waardoor je als man ook optimaal gestimuleerd wordt.
Heb je als man zijnde je bekkenbodem in goede balans dan kan je op het juiste moment net even wat meer "stijfheid" erin leggen, kan je je orgasme uitstellen of oproepen, kan je gevoel intensiever maken.

Het is niet alleen de vrouw waar dit over gaat, als jouw bekkenbodem als man slappe hap is zal je ook minder "voelen".
pi_137101990
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

ik heb het in mijn leven al duizenden malen uitgeprobeerd met mijn penis en het kan me niet schelen waardoor ik er bij de ene vrouw helemaal in kan een bij de andere niet. Feit is dat ik er bij de ene in kan en bij de andere niet. En of dat komt omdat de ene flexibel is of groot of klein geschapen doet er niet toe het verandert namelijk niks aan het feit dat je bij de ene kan doorstoten en bij de ander niet.

Ik heb wel het idee dat deze discussie een heleboel gevoelige snaren raakt. Niet specifiek bij jou.
Het raakt geen gevoelige snaar, ik denk gewoon dat dat niet aan de diepte ligt, maar aan de gevoeligheid van de baarmoedermond.
Ik hou zelf erg van hard en diep geneukt worden, maar ik ben niet significant dieper dan de vrouwen die ik in bed heb gehad en die daar niet van hielden.

Daarom zeg ik, probeer het eens met een onbuigzaam speeltje.
  maandag 24 februari 2014 @ 19:59:24 #145
179075 hugecooll
pi_137102202
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Toepasselijke naam wel :7
pi_137103872
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk allemaal wel lekker, sommige zijn in het begin té lekker, dat je zo je best moet doen om het lang vol te houden. Maar dat went vrij snel. Wel ken ik twee dames die na heel behoorlijk lang neuken dan opeens nog eens een heel stuk weker werden, dat je denkt van, als ik zou willen plompzakken is dit het moment. Herkent iemand dat?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:35:58 #147
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137104045
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk allemaal wel lekker, sommige zijn in het begin té lekker, dat je zo je best moet doen om het lang vol te houden. Maar dat went vrij snel. Wel ken ik twee dames die na heel behoorlijk lang neuken dan opeens nog eens een heel stuk weker werden, dat je denkt van, als ik zou willen plompzakken is dit het moment. Herkent iemand dat?
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.
Maar dat ik echt denk van , nu voel je toch niks meer, zo nat en week dat het daar is, maar blijkbaar is dat geen probleem aangezien hij het altijd wel zonder hulp af kan maken.
pi_137104467
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.
Maar dat ik echt denk van , nu voel je toch niks meer, zo nat en week dat het daar is, maar blijkbaar is dat geen probleem aangezien hij het altijd wel zonder hulp af kan maken.
Maar komt dat dan bij jou ook zo plotseling, is dat iets wat na een orgasmetje tussendoor komt of zo? Want voor mij voelt dat niet als gewoon nog wat natter en opener, maar alsof er toch nog een of ander spiertje ineens volledig ontspant en het daardoor een grote plumpudding wordt.

Ik vind het wel lekker, maar dat is meer omdat ik lang neuken lekker vindt maar daarvoor mijn orgasme moet tegenhouden. En dan valt er opeens wat wrijving weg en dan kan het verstand wel op nul, dat is ook wel eens leuk.
pi_137104554
Als er een echo terug komt hou ik het voor gezien.
A mind with a heart of it's own
pi_137104867
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Herkenbaar, heb ik ook en maak ik me ook wel eens druk om. Al moet ik zeggen dat ik idd vrijwel nooit heb ervaren dat de man in kwestie niet meer in me kon komen.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 24 februari 2014 @ 20:52:42 #151
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137105009
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar komt dat dan bij jou ook zo plotseling, is dat iets wat na een orgasmetje tussendoor komt of zo? Want voor mij voelt dat niet als gewoon nog wat natter en opener, maar alsof er toch nog een of ander spiertje ineens volledig ontspant en het daardoor een grote plumpudding wordt.

Ik vind het wel lekker, maar dat is meer omdat ik lang neuken lekker vindt maar daarvoor mijn orgasme moet tegenhouden. En dan valt er opeens wat wrijving weg en dan kan het verstand wel op nul, dat is ook wel eens leuk.
Meestal na een heftig orgasme. ;)
pi_137105142
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Heb ik soms na lang neuken en vooral na wat stevige (vaginale) orgasme's, dan voelt het echt heel wijdt. Maakte me daar jaren geleden weleens zorgen over, maar aangezien zowel mijn eigen partner als anderen nooit geklaagd hebben(en ook op directe vragen nooit gezegd hebben dat dat "minder" zou zijn) maak ik me daar geen zorgen om. Kan wel zijn dat ik zelf liever over ga op anaal daarna voor wat extra frictie, maar dat wil mijn partner niet altijd dan, of hij wil weer terug na een korte tijd.

Kan wel aanspannen als ik wil trouwens, maar daar heb ik niet altijd zin in, gewoon gedachteloos bezig zijn is ook wel prettig.
pi_137106105
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Meestal na een heftig orgasme. ;)
Dat kan best hoor, maar het waren allebei vrouwen die mij niet echt deelgenoot maakten van het moment van hun orgasmes. Dus ook niet fysiek, zoals je bij sommigen het onmiskenbaar voelt door contracties of het duidelijk te zien of te horen is, waren zij allebei binnenvetters zeg maar. Wel duidelijk genietend maar niet dat je het verloop van het genot ook kunt volgen. Ik vraag daar ook nooit zo naar, ik ben best verbaal en wil overal wel over praten en alles vragen, maar het moet geen controlemomentje worden.

Zou je daarin verschillende types hebben? Dus dat er bepaalde patronen in zitten, en dat bepaalde fysieke reacties gepaard gaan met bepaalde andere fysieke reacties terwijl andere vrouwen dan weer schokkend en samentrekkend klaarkomen en dat dan ook vanzelf meer laten merken, en daarna is het afgelopen en kunnen ze niks meer hebben, zeker niet dat ik het verstand op nul zet en nog even flink tekeer ga?
  maandag 24 februari 2014 @ 21:23:33 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137106748
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat kan best hoor, maar het waren allebei vrouwen die mij niet echt deelgenoot maakten van het moment van hun orgasmes. Dus ook niet fysiek, zoals je bij sommigen het onmiskenbaar voelt door contracties of het duidelijk te zien of te horen is, waren zij allebei binnenvetters zeg maar. Wel duidelijk genietend maar niet dat je het verloop van het genot ook kunt volgen. Ik vraag daar ook nooit zo naar, ik ben best verbaal en wil overal wel over praten en alles vragen, maar het moet geen controlemomentje worden.

Zou je daarin verschillende types hebben? Dus dat er bepaalde patronen in zitten, en dat bepaalde fysieke reacties gepaard gaan met bepaalde andere fysieke reacties terwijl andere vrouwen dan weer schokkend en samentrekkend klaarkomen en dat dan ook vanzelf meer laten merken, en daarna is het afgelopen en kunnen ze niks meer hebben, zeker niet dat ik het verstand op nul zet en nog even flink tekeer ga?
Volgens mijn vriend is het bij mij overduidelijk wanneer ik een orgasme krijg en heb, zeker als het een heftige is ben ik gewoon even echt van de wereld zeg maar, daarnaast kan hij het voelen, dan spant alles extra aan van binnen.
Maar soms heb ik ook andere "rare" dingen, zoals mijn benen die oncontroleerbaar beginnen te trillen of er komt gewoon extra vocht mee als ik een orgasme heb ;)
En ik ben redelijk vocaal aangelegd. :P

Dus tja, ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, ik herken het in ieder geval niet.
pi_137106907
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar valt geen zinnig woord over te zeggen, de een komt overduidelijk stuiptrekkend klaar en kan gewoon door, de ander komt stilletjes klaar en kan niets meer hebben en andersom en alles daartussen in.

Net zoals bij mannen, bij de een voel je overduidelijk een orgasme, bij de ander merk je niets. De een kan zo doorneuken, de ander heeft echt een half uur nodig voordat er misschien weer wat kan gebeuren, dat hangt ook niet samen met of het duidelijk voelbaar is of niet.
pi_137156516
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Volgens mijn vriend is het bij mij overduidelijk wanneer ik een orgasme krijg en heb, zeker als het een heftige is ben ik gewoon even echt van de wereld zeg maar, daarnaast kan hij het voelen, dan spant alles extra aan van binnen.
Maar soms heb ik ook andere "rare" dingen, zoals mijn benen die oncontroleerbaar beginnen te trillen of er komt gewoon extra vocht mee als ik een orgasme heb ;)
En ik ben redelijk vocaal aangelegd. :P

Dus tja, ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft, ik herken het in ieder geval niet.
Iedereen is ook anders en dat is natuurlijk leuk, en mijn 'sample' is niet groot genoeg om tot significante correlaties te komen, maar ik zie toch wel patronen. Als je zo'n vrouw hebt die je lul er bijna afknijpt dan is het daarna meestal wel helemaal gebeurd. Veel te gevoelig voor meer dan de allerlichtste aanraking, of gewoon klaar maar in ieder geval zonder die verweking waar je dan hard tegenin moet neuken. En van die vrouwen die van het ene orgasmetje in het andere rollen afgewisseld met grotere krijg ik meestal niet zo duidelijk mee wat er allemaal in hun lichaam omgaat.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:26 schreef erodome het volgende:

Net zoals bij mannen, bij de een voel je overduidelijk een orgasme, bij de ander merk je niets. De een kan zo doorneuken, de ander heeft echt een half uur nodig voordat er misschien weer wat kan gebeuren, dat hangt ook niet samen met of het duidelijk voelbaar is of niet.
Ook daar zitten volgens mij wel patronen in. Mannen die neigen naar snel klaarkomen neigen vaak naar snel weer paraat staan.
pi_137162827
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb ik soms na lang neuken en vooral na wat stevige (vaginale) orgasme's, dan voelt het echt heel wijdt. Maakte me daar jaren geleden weleens zorgen over, maar aangezien zowel mijn eigen partner als anderen nooit geklaagd hebben(en ook op directe vragen nooit gezegd hebben dat dat "minder" zou zijn) maak ik me daar geen zorgen om. Kan wel zijn dat ik zelf liever over ga op anaal daarna voor wat extra frictie, maar dat wil mijn partner niet altijd dan, of hij wil weer terug na een korte tijd.

Kan wel aanspannen als ik wil trouwens, maar daar heb ik niet altijd zin in, gewoon gedachteloos bezig zijn is ook wel prettig.
Grote dildo naast het bed :o
Of misschien maakt dat je partner onzeker.. :P
Rustig aan.
pi_137163939
Ik heb nog nooit last gehad van een te wijde vagina.
Wel van te natte of droge vagina's.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137164665
Goed topic.
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:35:44 #160
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_137194946
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Iedere kut is hetzelfde? Dan moet je toch wat beter opletten als je down under gaat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:27:04 #161
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137196602
Hoe natter de vrouw hoe minder je eigenlijk voelt als man. Maar ik heb er nooit echt bij stilgestaan of dit iets met nauwheid te maken heeft :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:36:20 #162
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_137196923
Het moet in ieder geval niet losser zijn dan de anus.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_137212736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van een te wijde vagina.
Wel van te natte of droge vagina's.

SPOILER
Te nat? Is dat net zoiets als een te harde erectie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')