abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137090395
Dit topic zette me aan het denken.

SEX / In hoeverre is de penislengte en -omtrek belangrijk voor de vrouw?

Aangezien je altijd toch best veel hoort over penislengte, hoe je weinig over de vagina hoort, over wat daar nu het belangrijkste aan is.
Is krapper altijd beter of ligt het ook aan de persoon, bestaan er echt vrouwen met een vagina zo wijd dat je echt niks meer voelt?

En praten mannen ook over de vagina als ze met hun vrienden hun seksuele avontuurtjes bespreken Zoals vrouwen over de penislengte?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137090604
Volgens mij is het meer 'hoe droger de vagina, hoe nauwer het voelt'. Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die met een meetlatje de boel daarbinnen opmeten.
pi_137090631
Zo lang het niet voelt alsof je een frikandel in een gang gooit, is het allemaal ok.

En nee, mannen houden daar geen theekransjes over.
pi_137090702
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:32 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij is het meer 'hoe droger de vagina, hoe nauwer het voelt'. Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die met een meetlatje de boel daarbinnen opmeten.
:D

Ik denk ook dat een penis meer gespreksstof met zich mee brengt aangezien ze nogal van maat en dikte kunnen verschillen.
Een vagina is gewoon .... een vagina :)
pi_137090750
quote:
Dat is het hem, ik heb er eigenlijk ook nog nooit echt over nagedacht, behalve na de bevallingen oefeningen gedaan maar dan lees je op internet dat een bevalling geen invloed heeft op strakheid, dat alles weer terug gaat in de normale staat na een aantal maanden.
Maar over penislengte lees je enorm veel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137090919
Tvp
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137091076
quote:
Ik krijg hier een MI bij wat volgens mij niet gezond is
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_137091319
Geen idee, niet heel veel verstand van. Vriendin heeft een best grote volgensmij. Op 'n goeie dag gaan er gemakkelijk 3/4 vingers tegelijk in.
pi_137091408
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is het hem, ik heb er eigenlijk ook nog nooit echt over nagedacht, behalve na de bevallingen oefeningen gedaan maar dan lees je op internet dat een bevalling geen invloed heeft op strakheid, dat alles weer terug gaat in de normale staat na een aantal maanden.
Maar over penislengte lees je enorm veel.
Nu weet ik niet hoe de mannen het doen waarmee je het bed deelt, maar zonder wat attributen is de diepte en nauwte niet in cm's te bepalen, in tegenstelling tot een penis waarvan toch vrijwel meteen de maten redelijk duidelijk zijn.

Ook kan nauwte afhangen van stemming en daarnaast kun je tijdens de daad als vrouw een boel doen met bepaalde spiergroepen waardoor het een en ander wat strakker gaat aanvoelen. Dus de fysieke afmetingen zijn ook niet echt heel belangrijk, tenzij de eerder genoemde frikandel in een gang aan bod komt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137092087
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:54 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
Geen idee, niet heel veel verstand van. Vriendin heeft een best grote volgensmij. Op 'n goeie dag gaan er gemakkelijk 3/4 vingers tegelijk in.
Dat is inderdaad wel erg groot. 3/4 vingers!! Djeezz, waar laat ze het?!

:')
pi_137092334
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:19 schreef Sekhmet het volgende:
Dat is inderdaad wel erg groot. 3/4 vingers!! Djeezz, waar laat ze het?!

Het is dat ik een ex heb, anders had ik waarschijnlijk gedacht dat het een normale afmeting was.

Ben trouwens vergeten te vermelden dat ze 1.81 is en uit een piepklein dorp waardoor ze dus veel boeren/arbeidersbloed heeft. Grote handen en voeten heeft ze ook :P
pi_137092378
Niet belangrijk voor mij.. Hoe natter hoe beter, dat dan weer wel..
  maandag 24 februari 2014 @ 15:32:27 #13
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_137092505
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Het is dat ik een ex heb, anders had ik waarschijnlijk gedacht dat het een normale afmeting was.

Ben trouwens vergeten te vermelden dat ze 1.81 is en uit een piepklein dorp waardoor ze dus veel boeren/arbeidersbloed heeft. Grote handen en voeten heeft ze ook :P
Wauw 3 hele vingers, phoe he :')
pi_137092532
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:26 schreef snakelady het volgende:
Dit topic zette me aan het denken.

SEX / In hoeverre is de penislengte en -omtrek belangrijk voor de vrouw?

Aangezien je altijd toch best veel hoort over penislengte, hoe je weinig over de vagina hoort, over wat daar nu het belangrijkste aan is.
Is krapper altijd beter of ligt het ook aan de persoon, bestaan er echt vrouwen met een vagina zo wijd dat je echt niks meer voelt?

En praten mannen ook over de vagina als ze met hun vrienden hun seksuele avontuurtjes bespreken Zoals vrouwen over de penislengte?
als t te krap is doet t gwn pijn :{
pi_137092550
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:26 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:

[..]

Het is ook een normale afmeting.

Lengte, voet en hand maat maakt weinig uit. Het gaat er meer om hoe ontspannen ze is en hoe nat.
Wie weet wat er dan in gaat op een goede dag ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137092638
toch wel wat.
Het verschil is duidelijk te merken tussen echt strak en ruim.
Te strak is niet fijn (voorzichtig moeten zijn, pijn, gedoe) en te ruim zorgt uiteraard voor minder gevoel.
Zoals vrouwen (meestal) niet veel te groot of veel te klein willen, willen mannen ook niet veel te ruim of veel te krap.

Goed topic btw, de focus lijkt altijd op de man gericht (hij heeft een kleine/grote lul dat is goed of slecht, hij kreeg me niet eens nat, hij kreeg m niet eens omhoog) maar vrouwen lijken nooit de schuld te krijgen (ze had een kut als de Marianentrog, ze kon me niet eens hard maken)

raar eigenlijk. :')

[ Bericht 39% gewijzigd door Murdera op 24-02-2014 15:41:32 ]
  maandag 24 februari 2014 @ 15:40:35 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137092792
:') :')

natuurlijk is dat belangrijk :')
pi_137092799
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
toch wel wat.
Het verschil is duidelijk te merken tussen echt strak en ruim.
Te strak is niet fijn (voorzichtig moeten zijn, pijn, gedoe) en te ruim zorgt uiteraard voor minder gevoel.
Zoals vrouwen (meestal) niet veel te groot of veel te klein willen, willen mannen ook niet veel te ruim of veel te krap.
Dat heeft bij een vrouw volgens mij toch meer met vochtigheid en gespannenheid te maken. Of heb je werkelijk kunnen meten of de één ruimer was dan de ander?
pi_137092915
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat heeft bij een vrouw volgens mij toch meer met vochtigheid en gespannenheid te maken. Of heb je werkelijk kunnen meten of de één ruimer was dan de ander?
gespannenheid wellicht, maar een ruime kut neukt niet beter als hij droog is hoor. :') (tevens, hoe lang kan jij die spieren aanspannen? red je dat de volledige tijd dat je neukt?)
en daadwerkelijk kunnen meten, wat denk je dat ik voor tools bij de hand heb tijdens de seks? :')

punt is, ruimer of nauwer, je merkt het verschil wel degelijk heel goed, en erg ruim is gewoon een stuk minder lekker.
pi_137092928
nog nooit over na gedacht, puickend topique
Doe mij maar een cm of 20diep en 15 in omtrek

Nah ff serieus, ik heb er nog nooit over nagedacht dus niet echt belangrijk(voor mij dan) Heb het nog niet meegemaakt dat het te strak was of te wijd.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_137092967
En hoe gaat het met je chick?

'Het is een lieve meid hoor, maar die uitgewoonde flamoes'

Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_137093123
De wijdte en diepte is heel belangrijk. Te wijd is natuurlijk niet lekker omdat je er dan niks van voelt, al heb ik dat zelf niet meegemaakt. Te krap is ook niet prettig, omdat je de dame in kwestie dan snel pijn doet. Zelf heb ik een vriendin gehad waar ik echt eerst 10 minuten rustig de boel moest oprekken als we begonnen voordat ik echt kon doorhalen, en dan moest ik nog voorzichtig zijn. Dat is voor geen van beiden prettig.

De diepte is ook van belang. Is je partner niet diep genoeg, kun je dus nooit lekker doorstoten omdat ze dan pijn heeft. En op den duur gaat het wel storen als je nooit meer dan 70% erin kan omdat je ook weleens gewoon lekker diep wil. Voor haar zit je al diep natuurlijk, maar voor jezelf heb je net het koppie erin voor je gevoel.

Naar mijn ervaring kun je aan een vrouw niet zien hoe ruim ze van onder is. Lengte en gewicht zeggen hier niks over.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137093284
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Als je met een vrouw 50 keer het bed deelt in verschillende staten van natheid en ontspanning heb je echt wel een beeld van "hoe diep" ze is. Niet in centimeters, maar je weet wel of je pener er helemaal of maar voor 50% in past.

En natheid en ontspanning heeft denk ik nog wel invloed op omtrek, of in ieder geval het gevoel van de omtrek maar niet op de diepte.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137093394
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

gespannenheid wellicht, maar een ruime kut neukt niet beter als hij droog is hoor. :') (tevens, hoe lang kan jij die spieren aanspannen? red je dat de volledige tijd dat je neukt?)
en daadwerkelijk kunnen meten, wat denk je dat ik voor tools bij de hand heb tijdens de seks? :')

punt is, ruimer of nauwer, je merkt het verschil wel degelijk heel goed, en erg ruim is gewoon een stuk minder lekker.
Serieuze vraag, maar hoe merk je dat dan?
Zit je in een holle ruimte ofzo?

Die spieren hoef je niet altijd zelf aan te spannen...onbewust kunnen die al meer gespannen of ontspannen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De wijdte en diepte is heel belangrijk. Te wijd is natuurlijk niet lekker omdat je er dan niks van voelt, al heb ik dat zelf niet meegemaakt. Te krap is ook niet prettig, omdat je de dame in kwestie dan snel pijn doet. Zelf heb ik een vriendin gehad waar ik echt eerst 10 minuten rustig de boel moest oprekken als we begonnen voordat ik echt kon doorhalen, en dan moest ik nog voorzichtig zijn. Dat is voor geen van beiden prettig.

De diepte is ook van belang. Is je partner niet diep genoeg, kun je dus nooit lekker doorstoten omdat ze dan pijn heeft. En op den duur gaat het wel storen als je nooit meer dan 70% erin kan omdat je ook weleens gewoon lekker diep wil. Voor haar zit je al diep natuurlijk, maar voor jezelf heb je net het koppie erin voor je gevoel.

Naar mijn ervaring kun je aan een vrouw niet zien hoe ruim ze van onder is. Lengte en gewicht zeggen hier niks over.
Dat oprekken is eigenlijk het wachten tot je vriendin ontspannen genoeg is en vochtig genoeg.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als je met een vrouw 50 keer het bed deelt in verschillende staten van natheid en ontspanning heb je echt wel een beeld van "hoe diep" ze is. Niet in centimeters, maar je weet wel of je pener er helemaal of maar voor 50% in past.

En natheid en ontspanning heeft denk ik nog wel invloed op omtrek, of in ieder geval het gevoel van de omtrek maar niet op de diepte.
Diepte ben ik het wel mee eens. Dat is eerder door een ander standje te verbeteren.
Ik heb het ook meer over omtrek. Dat is toch in principe wat er meeestal bedoeld wordt met een nauwe vagina?!
pi_137093413
Een slappe en uitgerekte kut lijkt me helemaal niets!
pi_137093482
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die spieren hoef je niet altijd zelf aan te spannen...onbewust kunnen die al meer gespannen of ontspannen zijn.
steek je vinger eens in je andere vuist, en doe dan het zelfde maar hou je vuist was losser.
Dat verschil merk je.
Het is niet zozeer de spanningen, want je merkt bij het orgasme van de vrouw altijd wel hoe het is als het echt gespannen staat. :9

Ik snap niet echt waarom je ons wil overtuigen dat je geen verschil merkt bij een ruimere kut, dat lijkt me namelijk nogal obvious.
pi_137093744
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

heel simpel. stop je vinger in een gat van 5 cm doorsnee en beweeg hem heen en weer. Voel je iets? nee. Zo werkt het met een penis dus ook. Als ze te ruim is, heb je het gevoel dat je in de lucht aan het stoten bent. Je voelt niks.

quote:
Dat oprekken is eigenlijk het wachten tot je vriendin ontspannen genoeg is en vochtig genoeg.

ben ik niet met je eens. Tijdens de seks rekt iedere vrouw iets op, dat trekt daarna wel weer in model, maar je wordt altijd iets ruimer. De wijdte van mijn ex was gewoon niet iets te krap in de standaard stand. Had met natheid en ontspanning niets te maken. Dat was het probeem niet

quote:
Diepte ben ik het wel mee eens. Dat is eerder door een ander standje te verbeteren.
Ik heb het ook meer over omtrek. Dat is toch in principe wat er meeestal bedoeld wordt met een nauwe vagina?!
Ja, dat klopt.

Maar als je een penis van 20cm + in een vagina van 15 cm diep steekt dan hou je dus lengte over. Gevolg: je kan nooit echt hard doorhalen want je doet haar heel veel pijn.

Dus ook de diepte is van invloed op de seks.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:09:41 #28
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137093794
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:D

Ik denk ook dat een penis meer gespreksstof met zich mee brengt aangezien ze nogal van maat en dikte kunnen verschillen.
Een vagina is gewoon .... een vagina :)
Dat denken veel vrouwen ook, maar dan omgekeerd ;)
pi_137093842
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:09 schreef aequus het volgende:

[..]

Dat denken veel vrouwen ook, maar dan omgekeerd ;)
Ik vind toch dat er behoorlijk wat verschil zit in een vagina hoor. Die zien er echt allemaal anders uit.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:11:57 #30
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137093899
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind toch dat er behoorlijk wat verschil zit in een vagina hoor. Die zien er echt allemaal anders uit.
Dat zeg ik ook juist, diegene die ik quote zegt dat het niet zo is
pi_137093913
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:00 schreef Murdera het volgende:

[..]

steek je vinger eens in je andere vuist, en doe dan het zelfde maar hou je vuist was losser.
Dat verschil merk je.
Het is niet zozeer de spanningen, want je merkt bij het orgasme van de vrouw altijd wel hoe het is als het echt gespannen staat. :9

Ik snap niet echt waarom je ons wil overtuigen dat je geen verschil merkt bij een ruimere kut, dat lijkt me namelijk nogal obvious.
Ik probeer niemand te overtuigen. Verschil moet er wezen ^O^

Alleen zeg je het zelf al...bij het orgasme weet je hoe het is als de vrouw echt gespannen staat. Dat geeft dan toch aan dat spierspanning wel degelijk van invloed is.

Maar goed, ik zal het aan de mannen overlaten om dit verschil te bespreken....ter compensatie van het hele penislengte en omtrek gedoe.
pi_137093987
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Alleen zeg je het zelf al...bij het orgasme weet je hoe het is als de vrouw echt gespannen staat. Dat geeft dan toch aan dat spierspanning wel degelijk van invloed is.

Maar goed, ik zal het aan de mannen overlaten om dit verschil te bespreken....ter compensatie van het hele penislengte en omtrek gedoe.
Je kwam over alsof je echt wilde weten wat mannen ervaarden, en daarna alsof je weigerde te geloven dat een kut echt wijder kan zijn. Wat opmerkelijk.
Eigenlijk als een Fok!ker die niet wil toegeven dat hij een kleine penis heeft.

en ik zeg dat spanning kan helpen ja, een een wijde kut is een wijde kut, niet een "extreem ontspannen kut". maar red jij het om de gehele neukbeurt je kut gespannen te houden? Nee, dat dacht ik ook niet.
pi_137094096
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar het is toch heel logisch dat als je penissen in verschillende afmetingen hebt dat je ook vagina's in verschillende afmetingen hebt?

En met die wetenschap lijkt het me ook heel eenvoudig te concluderen dat de afmeting ook van invloed is op het gevoel?

Ga voor jezelf maar na. Voor jou maakt het ook een verschil of iemand zijn pink erin steekt of zijn vuist.
  maandag 24 februari 2014 @ 16:26:02 #34
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137094336
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:11 schreef aequus het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook juist, diegene die ik quote zegt dat het niet zo is
Ja de buitenkant ja. Maar TS heeft het meer over de binnenkant eigenlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_137094350
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kwam over alsof je echt wilde weten wat mannen ervaarden, en daarna alsof je weigerde te geloven dat een kut echt wijder kan zijn. Wat opmerkelijk.
Eigenlijk als een Fok!ker die niet wil toegeven dat hij een kleine penis heeft.

en ik zeg dat spanning kan helpen ja, een een wijde kut is een wijde kut, niet een "extreem ontspannen kut". maar red jij het om de gehele neukbeurt je kut gespannen te houden? Nee, dat dacht ik ook niet.
Het hele voorbeeld van je vinger in een vuist steken slaat toch ook werkelijk nergens op. Ook daar zeg je...hou je vuist wat losser....
Dan zeg ik dus, span je vuist aan. En nogmaals dat hoeft niet bewust te gaan.

Ik voel zelf namelijk heel duidelijk het verschil tussen wanneer ik wat meer gespannen of ontspannen en wanneer ik zeiknat of minder nat ben. En mijn vriend voelt dat verschil ook, naar zijn zeggen in hoe nauw/ruim het voelt.

En ik ben ook wel benieuwd naar hoe mannen het ervaren, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.
Jij jou mening, ik de mijne...

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar het is toch heel logisch dat als je penissen in verschillende afmetingen hebt dat je ook vagina's in verschillende afmetingen hebt?

En met die wetenschap lijkt het me ook heel eenvoudig te concluderen dat de afmeting ook van invloed is op het gevoel?

Ga voor jezelf maar na. Voor jou maakt het ook een verschil of iemand zijn pink erin steekt of zijn vuist.
Vast wel, en je hoort mij ook niet zeggen dat er geen verschil in kan zitten. Alleen zijn vochtigheid en gespannenheid wel heel erg bepalend.
Een pink (tampon bijv) kan heel vervelend zijn om in te brengen wanneer je droog bent en bijv niet al te ontspannen zit. Een vuist (alhoewel ik hier niet uit ervaring spreek) kan weer prima passen op het moment dat je geil en ontspannen in bed ligt.
pi_137094501
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef Sekhmet het volgende:
En ik ben ook wel benieuwd naar hoe mannen het ervaren, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.
Het gaat niet echt over meningen.
Maar als je wil geloven dat het enkel gaat om gespannenheid dan mag dat natuurlijk.

verder lijk je mijn post niet echt te begrijpen.
gespannen of niet gespannen heeft natuurlijk invloed, maar leg 2 volledig ontspannen doorweekte vrouwen naast elkaar en je merkt verschil in nauwheid. Maar als je wil geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat natuurlijk.
pi_137094518
Ja, maar je kan toch een andere ruststand hebben, als vrouw? En mijn hand kan ik nog zo ontspannen, ik heb nu eenmaal een kleine hand en mijn bovenarm zal ik er nooit mee kunnen omvatten.

Natuurlijk moet je ontspannen en nat en weet ik het zijn, maar eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit 'dat er altijd een baby doorheen past'. De relevante waarde is de wijdte/diepte van de vagina tijdens de seks, gemiddeld genomen. Waar dat door komt is een heel andere discussie, toch?
Your opinion of me is none of my business.
pi_137094526
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar als je wil geloven dat het enkel gaat om gespannenheid dan mag dat natuurlijk.

gespannen of niet gespannen heeft natuurlijk invloed, maar leg 2 volledig ontspannen doorweekte vrouwen naast elkaar en je merkt verschil in nauwheid. Maar als je wil geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat natuurlijk.
Ik denk dan nog dat je die vrouwen kunt ''oprekken'' hell, er past ook een baby doorheen als het goed is.
Der ''normaal'' stand is allicht wel even iets anders :)
Rustig aan.
pi_137094532
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het hele voorbeeld van je vinger in een vuist steken slaat toch ook werkelijk nergens op. Ook daar zeg je...hou je vuist wat losser....
Dan zeg ik dus, span je vuist aan. En nogmaals dat hoeft niet bewust te gaan.

Ik voel zelf namelijk heel duidelijk het verschil tussen wanneer ik wat meer gespannen of ontspannen en wanneer ik zeiknat of minder nat ben. En mijn vriend voelt dat verschil ook, naar zijn zeggen in hoe nauw/ruim het voelt.

[..]

Vast wel, en je hoort mij ook niet zeggen dat er geen verschil in kan zitten. Alleen zijn vochtigheid en gespannenheid wel heel erg bepalend.
Een pink (tampon bijv) kan heel vervelend zijn om in te brengen wanneer je droog bent en bijv niet al te ontspannen zit. Een vuist (alhoewel ik hier niet uit ervaring spreek) kan weer prima passen op het moment dat je geil en ontspannen in bed ligt.
Prima. Jij je zin. Het ligt aan de natheid en de ontspanning.

Je neemt toch niks aan van een ander.

Maar dat werkt dan twee kanten op. Als iemand een klein piemeltje heeft dan ligt dat niet aan de piemel dat je er niks van voelt. Dan moet je maar wat minder nat zijn en je spieren een beetje aanspannen.

En als iemand jou met een lul van 26 cm en 15 cm omtrek eens keihard neukt, dan ligt het aan jou als het pijn doet, dan moet je maar wat meer ontspannen.
pi_137094560
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Sarasi het volgende:
Ja, maar je kan toch een andere ruststand hebben, als vrouw? En mijn hand kan ik nog zo ontspannen, ik heb nu eenmaal een kleine hand en mijn bovenarm zal ik er nooit mee kunnen omvatten.
Dit ja. :)
  maandag 24 februari 2014 @ 16:35:34 #41
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137094637
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja de buitenkant ja. Maar TS heeft het meer over de binnenkant eigenlijk.
Daar zit ook verschil in
pi_137094670
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar dat werkt dan twee kanten op. Als iemand een klein piemeltje heeft dan ligt dat niet aan de piemel dat je er niks van voelt. Dan moet je maar wat minder nat zijn en je spieren een beetje aanspannen.
Moest lachen bij de gedachte aan een kerel met een kleine piemel die dan altijd maar een mes op de keel van de dame zet om de gespannenheid te bevorderen. :') :D
  maandag 24 februari 2014 @ 16:37:30 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137094688
Ik kan beide standpunten wel begrijpen, normaal gezien als ik niet opgewonden ben kan ik er 1 vinger in stoppen en dan is het nog omringt zeg maar, maar ben ik opgewonden wordt het echt wel ruimer maar als ik het dan aanspan weer strakker.

Maar er zullen neem aan best vrouwen zijn die in niet opgewonden status er wat meer vingers in kwijt kunnen, of het dan ook zo is dat het in opgewonden status ook echt veel ruimer is weet ik niet.

Daarnaast hebben sommige vrouwen slappe bodembekken spieren, dus bij die vrouwen zal het ook slapper/ruimer aanvoelen.
Voor die vrouwe raad ik Kegels aan. :P
pi_137094740
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan begrijp jij mij ook niet goed. Ik zeg niet dat het enkel gespannenheid is, maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
Maar same here...als jij wilt geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat ook natuurlijk.
pi_137094770
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima. Jij je zin. Het ligt aan de natheid en de ontspanning.

Je neemt toch niks aan van een ander.

En als iemand jou met een lul van 26 cm en 15 cm omtrek eens keihard neukt, dan ligt het aan jou als het pijn doet, dan moet je maar wat meer ontspannen.
^O^

Daar kan ik mij wel in vinden :Y
pi_137094886
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan begrijp jij mij ook niet goed. Ik zeg niet dat het enkel gespannenheid is, maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
Maar same here...als jij wilt geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat ook natuurlijk.
Dat zie ik, maar je doet het overkomen alsof basis nauwheid totaal geen rol speelt, en dat doet het zeer zeker wel, sterker nog, dat vind ik juist belangrijker.
En wederom beantwoord je mijn vraag niet.
Hoe lang kan jij je aanspannen, of ben je altijd zwaar gespannen tijdens seks?
pi_137094935
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
kan beide standpunten wel begrijpen, normaal gezien als ik niet opgewonden ben kan ik er 1 vinger in stoppen en dan is het nog omringt zeg maar, maar ben ik opgewonden wordt het echt wel ruimer maar als ik het dan aanspan weer strakker.
maar dat is met een penis net zo.

Die is ook niet altijd exact even groot. Als ik meer opgewonden ben, of een tijdje droog sta is hij net wat groter en klopt meer dan wanneer ik me al heel de week sufne*k.

ik begrijp nietw aar de weerstand bij de vrouwen vandaan komt dat ook de omvang van de vagina van invloed is op de seks. Dat is toch heel normaal?
  maandag 24 februari 2014 @ 16:45:38 #48
416020 K44S
The bearded man
pi_137094936
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef MrV het volgende:
Niet belangrijk voor mij.. Hoe natter hoe beter, dat dan weer wel..
Jup.

En zoals één eerdere reageurder zegt : zolang je geen grot hebt, is het prima ( grot klinkt zo uitgewoond ) .
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_137094957
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

maar dat is met een penis net zo.

Die is ook niet altijd exact even groot. Als ik meer opgewonden ben, of een tijdje droog sta is hij net wat groter en klopt meer dan wanneer ik me al heel de week sufne*k.

ik begrijp nietw aar de weerstand bij de vrouwen vandaan komt dat ook de omvang van de vagina van invloed is op de seks. Dat is toch heel normaal?
Waarheden.
pi_137095028
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef Sekhmet het volgende:
maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
En waar baseer jij die kennis op?

Hoeveel vagina's ben jij precies met je penis binnengegaan dat jij hier zonder met je ogen te knipperen kunt stellen dat natheid en ontspanning "het belangrijkste is waarin het verschil merkbaar is" en niet de afmeting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')