precies dit inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Wat kapitein scheurbuik volgens mij alleen maar probeert te zeggen maar op de een of andere manier niet bij je aankomt, is dat als je vrouw a en vrouw b in maximaal opgewonden staat naast elkaar legt, dat het kan dat vrouw a in die staat wijder is dan vrouw b vanwege een bepaalde bouw/aanleg. Kortom, factoren zoals opgewondenheid, wellicht zelfs cyclus e.d. zullen zeker van invloed zijn, maar daarnáást is de ene vrouw van nature wellicht wel wijder in opgewonden staat dan de andere.
En ik denk dat ie daar gelijk in heeft.
Ik moet er wel bij vertellen dat de dame in kwestie al 2 kinderen had gebaard.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bij mij gaat er denk ik not een vuistje in passen, ik heb ook nog altijd regelmatig moeite met mijn vriend. Ondanks alle oefeningen om de bekkenbodemspieren te laten ontspannen, blijf ik gewoon strak, hoe nat en ontspannen ik ook ben.
op basis van ervaring denk Ik dat basisnauwheid de belangrijkste factor is.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat is moeilijk meetbaar te maken.
[..]
Dat is precies wat ik ook zeg. Het verschil zit hem alleen in dat naar mijn idee de staat van opgewondenheid en vochtigheid (cyclus, hormonen ed) een grotere rol speelt dan de 'basis nauwheid' zoals Murdera het noemt.
dat had ik ook met mijn ex. Een tijdje geen seks was weer opnieuw langzaam oprekken.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef Xaryna het volgende:
Hormonen bij de bevalling zorgen voor verwijding van het geboortekanaal. Dat het op dat moment past, heeft niks te maken met de rest van en vrouw haar seksleven. En zelfs dan past het niet altijd.
Maar je kan wel wennen aan een grotere lul. Ik heb eens een flink ruim geschapen partner gehad en de eerste paar keer deed dat zeer, moest alles voorzichtig, flink veel voorspel en zelfs dan rustig aan en sommige standjes helemaal niet. Na een paar weken kon hij hem er zo inrammen tot de wortel. Na een paar maanden geen seks kan hij dat absoluut niet meer bij mij zonder dat het weer zeer doet.
Dat zegt helemaal niks,quote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vertellen dat de dame in kwestie al 2 kinderen had gebaard.
Ik heb het idee dat er nog enigszins gediscussieerd wordt.quote:
Maar als ze met 5 negers aan de haal is geweest.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
als je kinderen heb gehad wil dat niet zeggen dat je als vrouw zijnde gelijk een diep gappend gat hebt. daar vergissen mannen zich nogal eens in
Mijn ex was 36 toen ze nummer 2 kreeg. Of dat jong of oud is mag je zelf bepalen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks,
"The vagina stretches a great deal during childbirth, like an accordion opened all the way. Post-partum does it re-tighten completely? Yes, usually, at least in young women, that is, women in their late teens and early twenties. Within six months after delivery, the typical young woman's vagina feels pretty much how it was before she gave birth.
Now for the two exceptions. If you stretch elastic a great deal, over time, it fatigues and no longer snaps back entirely. That can happen to the vaginas of young women after multiple births. Their vaginal muscles fatigue and no longer fully contract. In addition, aging fatigues vaginal muscle. Whether or not women have given birth, as they grow older, they may complain of looseness."
http://www.psychologytoda(...)ight-and-loose-women
Elke vagijn is anders en er is wel zeker verschil in diepte en gevoel.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er nog enigszins gediscussieerd wordt.
Dat is redelijk op leeftijd, maar nogmaals, kan goed zijn dat ze voor haar zwangerschappen ook al wijder was.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn ex was 36 toen ze nummer 2 kreeg. Of dat jong of oud is mag je zelf bepalen.
Jij eerst.quote:
Hoe weet je dat? Ik heb er echt geen idee van hoe strak strak is en hoe wijd wijd is....quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is redelijk op leeftijd, maar nogmaals, kan goed zijn dat ze voor haar zwangerschappen ook al wijder was.
Er zijn meiden die 20 en maagd zijn en die losser zijn dan 40 jarige vrouwen die altijd een actief seksleven hebben gehad.
Zij legt het wel goed uit naar mijn idee...quote:De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep, heel wat minder dan de meesten denken dus. Maar als een vrouw opgewonden is, kan daar wel de helft bijkomen. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Eigenlijk is het vergelijkbaar met een erectie van de penis bij mannen. Hierdoor zal een penis bijna nooit 'te klein' zijn om aan de achterkant van de vagina te komen. Moest dit nu wel zo zijn, maakt dat op zich weinig uit. De voorste delen van de vagina zijn immers de gevoeligste.
De breedte van een vagina echter, kan wel enorm variëren. Dit gaat van nul centimeter in rusttoestand, dan kleven de wanden aan elkaar, tot wel 10 centimeter als een vrouw aan het bevallen is. Een vagina is dus enorm rekbaar, dat merk je wanneer een man penetreert tijdens een vrijpartie. Maar net omdat ze zo rekbaar is, zal een vagina de penis mooi omsluiten tijdens seks, zodat het voor zowel de man als vrouw aangenaam is. Je moet de vagina als een orgaan en niet als een statische koker zien. Ze krimpt en zet uit als de situatie daar om vraagt dankzij omringende spieren.
Er is wel een verschil tussen een te nauwe ingang en een nauwe vagina.quote:Verkrampte of nauwe vagina
Een te nauwe vagina heeft bijna nooit een lichamelijke oorzaak. In veel gevallen is er sprake van vaginisme. Een zogenaamde vaginistische reactie betekent dat de spieren rond de vagina verkrampen. Hierdoor lukt het niet om iets in de vagina in te brengen. Vaak wil een vrouw wel, maar heeft ze geen controle over haar lichamelijke reactie.
Vaginisme komt in verschillende vormen voor. Soms is penetratie met de penis niet mogelijk, maar het inbrengen van een vinger of tampon wel. In andere gevallen is de opening van de schede helemaal afgesloten door de samentrekking van de spieren. Vaginisme kan pijn doen, maar het hoeft niet. Het probleem kan verbonden zijn aan een bepaalde situatie. Het kan bijvoorbeeld ineens optreden bij een medisch vaginaal onderzoek met een eendenbek.
Ik heb geen vagijnquote:
Daar is blijkbaar onderzoek over gedaan kwam in na wat googlen achter. :pquote:Op maandag 24 februari 2014 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik heb er echt geen idee van hoe strak strak is en hoe wijd wijd is....
Ook gewoon nooit over nagedacht ook eerlijk gezegd
ja dat weet ik niet maar het lijkt mij dat na een tijdje de boel toch echt weer dichtslipt.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar als ze met 5 negers aan de haal is geweest.
En waarom denken veel mannen dat als een vrouwe seksueel actief is geweest met meerdere mannen ze een grot heeft, maar als ze bv iedere dag seks heeft met haar vaste partner dan niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet maar het lijkt mij dat na een tijdje de boel toch echt weer dichtslipt.
en als een vrouw een tijd geen sex heeft gehad dan wil dat ook weer niet zeggen dat er spinnewebben voorzitten hahaha die hoor ik ook zo vaak
hahaha ja de kromheid en onwetendheid van een man. soms erg grappigquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
En waarom denken veel mannen dat als een vrouwe seksueel actief is geweest met meerdere mannen ze een grot heeft, maar als ze bv iedere dag seks heeft met haar vaste partner dan niet?![]()
Dat heb ik altijd zo vreemd gevonden.
Dan ookquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
En waarom denken veel mannen dat als een vrouwe seksueel actief is geweest met meerdere mannen ze een grot heeft, maar als ze bv iedere dag seks heeft met haar vaste partner dan niet?![]()
Tzijn allemaal stereotypes joh...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |