abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137096375
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zolang er een kinderkopje uit kan komen, kan een hand geen probleem zijn. (beetje grof maar wel de waarheid).
Oh ja, want een bevalling is ook prettig en absoluut niet pijnlijk. :')

Sowieso, bij sommige vrouwen rekt het hymen niet op, blijft het stug. Dan is de vagina echt 'te nauw' en kan een verwijdingsoperatie overwogen worden.
Your opinion of me is none of my business.
pi_137096403
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

KT pls :')
Ik heb hem genuanceerd, serieus, wat versta jij daaronder? Psychologisch? Fysiek?
Rustig aan.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:30:49 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096404
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:27 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zolang er een kinderkopje uit kan komen, kan een hand geen probleem zijn. (beetje grof maar wel de waarheid).
Maar een kinderkopje is ook geen prettig gevoel hoor, we hebben het wel eens geprobeerd een vuist/hand (gewoon nieuwsgierigheid), maar dat lukte toch echt niet en toen was ik toch echt enorm nat en opgewonden. Maar het begon op een gegeven moment wel pijn te doen.

Nu ben ook ook met beide bevallingen uitgescheurd dus... :X

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 24-02-2014 17:36:07 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137096408
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oh ja, want een bevalling is ook prettig en absoluut niet pijnlijk. :')

Sowieso, bij sommige vrouwen rekt het hymen niet op, blijft het stug. Dan is de vagina echt 'te nauw' en kan een verwijdingsoperatie overwogen worden.
Zonder verder in details te treden, mijn ex had er geen moeite mee.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:32:27 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096461
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Wat kapitein scheurbuik volgens mij alleen maar probeert te zeggen maar op de een of andere manier niet bij je aankomt, is dat als je vrouw a en vrouw b in maximaal opgewonden staat naast elkaar legt, dat het kan dat vrouw a in die staat wijder is dan vrouw b vanwege een bepaalde bouw/aanleg. Kortom, factoren zoals opgewondenheid, wellicht zelfs cyclus e.d. zullen zeker van invloed zijn, maar daarnįįst is de ene vrouw van nature wellicht wel wijder in opgewonden staat dan de andere.

En ik denk dat ie daar gelijk in heeft.
Ja, dat weet ik wel zeker, van wat ik van mijn vriend hoor is zijn ex nauwer maar was dat niet prettig ivm voorzichtigheid en het was ongemakkelijk.
Nu weet ik niet of ze ook droger is dan ik ben normaal gezien, zo ver heb ik niet doorgevraagd. :P

Ik denk dat ik dus gewoon eigenlijk heel gemiddeld ben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137096485
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb hem genuanceerd, serieus, wat versta jij daaronder?
beter, maar gewoon helemaal ontspannen, dan is er daadwerkelijk verschil te merken. de ene vrouw heeft grotere borsten, een grotere mond, een wijdere anus, waarom is het zo moeilijk om te geloven dat kutten ook verschillend zijn?
pi_137096519
liever geen knoepert
  maandag 24 februari 2014 @ 17:34:51 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137096537
Goed topic. Heb het met veel genot gelezen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 februari 2014 @ 17:35:10 #84
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096545
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed topic. Heb het met veel genot gelezen.
En ook nog iets toe te voegen? :P
pi_137096546
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Zonder verder in details te treden, mijn ex had er geen moeite mee.
Ik ben dan ook niet jouw ex, en ik moet er niet aan denken.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:35:32 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096562
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik ook niet. :N
pi_137096564
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

maar je geloofd wel dat er verschillen in kunnen zitten bij 2 vrouwen in exact gelijke mate van ontspanning?
Vast wel, maar dat is moeilijk meetbaar te maken.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Wat kapitein scheurbuik volgens mij alleen maar probeert te zeggen maar op de een of andere manier niet bij je aankomt, is dat als je vrouw a en vrouw b in maximaal opgewonden staat naast elkaar legt, dat het kan dat vrouw a in die staat wijder is dan vrouw b vanwege een bepaalde bouw/aanleg. Kortom, factoren zoals opgewondenheid, wellicht zelfs cyclus e.d. zullen zeker van invloed zijn, maar daarnįįst is de ene vrouw van nature wellicht wel wijder in opgewonden staat dan de andere.

En ik denk dat ie daar gelijk in heeft.
Dat is precies wat ik ook zeg. Het verschil zit hem alleen in dat naar mijn idee de staat van opgewondenheid en vochtigheid (cyclus, hormonen ed) een grotere rol speelt dan de 'basis nauwheid' zoals Murdera het noemt.
pi_137096625
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

Dat is precies wat ik ook zeg. Het verschil zit hem alleen in dat naar mijn idee de staat van opgewondenheid en vochtigheid (cyclus, hormonen ed) een grotere rol speelt dan de 'basis nauwheid' zoals Murdera het noemt.
Maar nu zeg je in principe dat sommige vrouwen die dus ''nauw'' zijn gewoon allemaal niet vochtig genoeg / opgewonden genoeg zijn.
Rustig aan.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:37:29 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137096629
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

En ook nog iets toe te voegen? :P
Nee, ben het met Murdera eens.
Er is een duidelijk verschil te merken in vrouwen. De één is nauwer, de ander is ruimer. Te nauw en te ruim zijn niet lekker. Zowel voor man als vrouw niet.

Ik nam eigenlijk wel aan dat dit algemeen geaccepteerd was. In ieder geval onder mannen die met meer dan 1 vrouw seks hebben gehad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 24 februari 2014 @ 17:38:09 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137096645
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

[..]

Er is een test voor, door middel van Kegel ballen.
Dat zijn een soort ballen met een gewichtje in diverse groottes, kan je bv de kleine makkelijk inhouden ben je dus strakker dan een vrouw waarbij de grootste er uit valt.
Dit heeft wel meer met spieren te maken maar ook met hoe je van nature bent.

Overigens wel een interessant stukje over dit onderwerp.

http://www.psychologytoda(...)ight-and-loose-women
pi_137096687
Hormonen bij de bevalling zorgen voor verwijding van het geboortekanaal. Dat het op dat moment past, heeft niks te maken met de rest van en vrouw haar seksleven. En zelfs dan past het niet altijd.

Maar je kan wel wennen aan een grotere lul. Ik heb eens een flink ruim geschapen partner gehad en de eerste paar keer deed dat zeer, moest alles voorzichtig, flink veel voorspel en zelfs dan rustig aan en sommige standjes helemaal niet. Na een paar weken kon hij hem er zo inrammen tot de wortel. Na een paar maanden geen seks kan hij dat absoluut niet meer bij mij zonder dat het weer zeer doet.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_137096743
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:39 schreef Xaryna het volgende:
Hormonen bij de bevalling zorgen voor verwijding van het geboortekanaal. Dat het op dat moment past, heeft niks te maken met de rest van en vrouw haar seksleven. En zelfs dan past het niet altijd.

Maar je kan wel wennen aan een grotere lul. Ik heb eens een flink ruim geschapen partner gehad en de eerste paar keer deed dat zeer, moest alles voorzichtig, flink veel voorspel en zelfs dan rustig aan en sommige standjes helemaal niet. Na een paar weken kon hij hem er zo inrammen tot de wortel. Na een paar maanden geen seks kan hij dat absoluut niet meer bij mij zonder dat het weer zeer doet.
Ook interessant.

Hoe snel ging dat? / die gewenning en ontwenning.
Rustig aan.
pi_137096744
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De discussie was of de diepte en wijdte van belang was voor een man. Ik gaf een voorbeeld hoe relatief je dat moet zien. Mijn ex kon een vuistje hebben maar tijdens het neuken was ze strak genoeg. M.a.w. een schede is zeer elastisch en vormt zich zeer goed naar hetgeen dat penetreert. Daarnaast is de vochtigheid zeer belangrijk.
pi_137096753
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar nu zeg je in principe dat sommige vrouwen die dus ''nauw'' zijn gewoon allemaal niet vochtig genoeg / opgewonden genoeg zijn.
Ik bedoel het juist omgekeerd. Wanneer je niet vochtig of opgewonden bent, voel je nauwer.
pi_137096762
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook interessant.

Hoe snel gaat dat?
Geen idee, bij ons was een paar weken, maar we zagen elkaar alleen in het weekend. En elke keer was er verbetering. :D En ontwenning ook geen idee, niet alsof ik regelmatig er dingen in stak om te kijken.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_137096785
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Geen idee, bij ons was een paar weken, maar we zagen elkaar alleen in het weekend. En elke keer was er verbetering. :D En ontwenning ook geen idee, niet alsof ik regelmatig er dingen in stak om te kijken.
Alles voor de wetenschap toch?
Rustig aan.
pi_137096802
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef m1st1g het volgende:

[..]

De discussie was of de diepte en wijdte van belang was voor een man. Ik gaf een voorbeeld hoe relatief je dat moet zien. Mijn ex kon een vuistje hebben maar tijdens het neuken was ze strak genoeg. M.a.w. een schede is zeer elastisch en vormt zich zeer goed naar hetgeen dat penetreert. Daarnaast is de vochtigheid zeer belangrijk.
Dit is wat ik bedoel inderdaad.
pi_137096810
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Alles voor de wetenschap toch?
Probeer het bij je vriendin dan. O-)
Chocoladetaartjes.
pi_137096848
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Bij mij gaat er denk ik not een vuistje in passen, ik heb ook nog altijd regelmatig moeite met mijn vriend. Ondanks alle oefeningen om de bekkenbodemspieren te laten ontspannen, blijf ik gewoon strak, hoe nat en ontspannen ik ook ben.
pi_137096853
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik bedoel het juist omgekeerd. Wanneer je niet vochtig of opgewonden bent, voel je nauwer.
dat is dus exact wat kt zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')