abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137094518
Ja, maar je kan toch een andere ruststand hebben, als vrouw? En mijn hand kan ik nog zo ontspannen, ik heb nu eenmaal een kleine hand en mijn bovenarm zal ik er nooit mee kunnen omvatten.

Natuurlijk moet je ontspannen en nat en weet ik het zijn, maar eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit 'dat er altijd een baby doorheen past'. De relevante waarde is de wijdte/diepte van de vagina tijdens de seks, gemiddeld genomen. Waar dat door komt is een heel andere discussie, toch?
Your opinion of me is none of my business.
pi_137094526
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het gaat niet echt over meningen.
Maar als je wil geloven dat het enkel gaat om gespannenheid dan mag dat natuurlijk.

verder lijk je mijn post niet echt te begrijpen.
gespannen of niet gespannen heeft natuurlijk invloed, maar leg 2 volledig ontspannen doorweekte vrouwen naast elkaar en je merkt verschil in nauwheid. Maar als je wil geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat natuurlijk.
Ik denk dan nog dat je die vrouwen kunt ''oprekken'' hell, er past ook een baby doorheen als het goed is.
Der ''normaal'' stand is allicht wel even iets anders :)
Rustig aan.
pi_137094532
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het hele voorbeeld van je vinger in een vuist steken slaat toch ook werkelijk nergens op. Ook daar zeg je...hou je vuist wat losser....
Dan zeg ik dus, span je vuist aan. En nogmaals dat hoeft niet bewust te gaan.

Ik voel zelf namelijk heel duidelijk het verschil tussen wanneer ik wat meer gespannen of ontspannen en wanneer ik zeiknat of minder nat ben. En mijn vriend voelt dat verschil ook, naar zijn zeggen in hoe nauw/ruim het voelt.

En ik ben ook wel benieuwd naar hoe mannen het ervaren, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.
Jij jou mening, ik de mijne...

[..]

Vast wel, en je hoort mij ook niet zeggen dat er geen verschil in kan zitten. Alleen zijn vochtigheid en gespannenheid wel heel erg bepalend.
Een pink (tampon bijv) kan heel vervelend zijn om in te brengen wanneer je droog bent en bijv niet al te ontspannen zit. Een vuist (alhoewel ik hier niet uit ervaring spreek) kan weer prima passen op het moment dat je geil en ontspannen in bed ligt.
Prima. Jij je zin. Het ligt aan de natheid en de ontspanning.

Je neemt toch niks aan van een ander.

Maar dat werkt dan twee kanten op. Als iemand een klein piemeltje heeft dan ligt dat niet aan de piemel dat je er niks van voelt. Dan moet je maar wat minder nat zijn en je spieren een beetje aanspannen.

En als iemand jou met een lul van 26 cm en 15 cm omtrek eens keihard neukt, dan ligt het aan jou als het pijn doet, dan moet je maar wat meer ontspannen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137094560
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Sarasi het volgende:
Ja, maar je kan toch een andere ruststand hebben, als vrouw? En mijn hand kan ik nog zo ontspannen, ik heb nu eenmaal een kleine hand en mijn bovenarm zal ik er nooit mee kunnen omvatten.
Dit ja. :)
  maandag 24 februari 2014 @ 16:35:34 #41
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_137094637
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja de buitenkant ja. Maar TS heeft het meer over de binnenkant eigenlijk.
Daar zit ook verschil in
pi_137094670
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Maar dat werkt dan twee kanten op. Als iemand een klein piemeltje heeft dan ligt dat niet aan de piemel dat je er niks van voelt. Dan moet je maar wat minder nat zijn en je spieren een beetje aanspannen.
Moest lachen bij de gedachte aan een kerel met een kleine piemel die dan altijd maar een mes op de keel van de dame zet om de gespannenheid te bevorderen. :') :D
  maandag 24 februari 2014 @ 16:37:30 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_137094688
Ik kan beide standpunten wel begrijpen, normaal gezien als ik niet opgewonden ben kan ik er 1 vinger in stoppen en dan is het nog omringt zeg maar, maar ben ik opgewonden wordt het echt wel ruimer maar als ik het dan aanspan weer strakker.

Maar er zullen neem aan best vrouwen zijn die in niet opgewonden status er wat meer vingers in kwijt kunnen, of het dan ook zo is dat het in opgewonden status ook echt veel ruimer is weet ik niet.

Daarnaast hebben sommige vrouwen slappe bodembekken spieren, dus bij die vrouwen zal het ook slapper/ruimer aanvoelen.
Voor die vrouwe raad ik Kegels aan. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_137094740
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:31 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het gaat niet echt over meningen.
Maar als je wil geloven dat het enkel gaat om gespannenheid dan mag dat natuurlijk.

verder lijk je mijn post niet echt te begrijpen.
gespannen of niet gespannen heeft natuurlijk invloed, maar leg 2 volledig ontspannen doorweekte vrouwen naast elkaar en je merkt verschil in nauwheid. Maar als je wil geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat natuurlijk.
Dan begrijp jij mij ook niet goed. Ik zeg niet dat het enkel gespannenheid is, maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
Maar same here...als jij wilt geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat ook natuurlijk.
pi_137094770
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima. Jij je zin. Het ligt aan de natheid en de ontspanning.

Je neemt toch niks aan van een ander.

En als iemand jou met een lul van 26 cm en 15 cm omtrek eens keihard neukt, dan ligt het aan jou als het pijn doet, dan moet je maar wat meer ontspannen.
^O^

Daar kan ik mij wel in vinden :Y
pi_137094886
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dan begrijp jij mij ook niet goed. Ik zeg niet dat het enkel gespannenheid is, maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
Maar same here...als jij wilt geloven dat ik uit mijn nek lul dan mag dat ook natuurlijk.
Dat zie ik, maar je doet het overkomen alsof basis nauwheid totaal geen rol speelt, en dat doet het zeer zeker wel, sterker nog, dat vind ik juist belangrijker.
En wederom beantwoord je mijn vraag niet.
Hoe lang kan jij je aanspannen, of ben je altijd zwaar gespannen tijdens seks?
pi_137094935
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:37 schreef snakelady het volgende:
kan beide standpunten wel begrijpen, normaal gezien als ik niet opgewonden ben kan ik er 1 vinger in stoppen en dan is het nog omringt zeg maar, maar ben ik opgewonden wordt het echt wel ruimer maar als ik het dan aanspan weer strakker.
maar dat is met een penis net zo.

Die is ook niet altijd exact even groot. Als ik meer opgewonden ben, of een tijdje droog sta is hij net wat groter en klopt meer dan wanneer ik me al heel de week sufne*k.

ik begrijp nietw aar de weerstand bij de vrouwen vandaan komt dat ook de omvang van de vagina van invloed is op de seks. Dat is toch heel normaal?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 24 februari 2014 @ 16:45:38 #48
416020 K44S
The bearded man
pi_137094936
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:28 schreef MrV het volgende:
Niet belangrijk voor mij.. Hoe natter hoe beter, dat dan weer wel..
Jup.

En zoals één eerdere reageurder zegt : zolang je geen grot hebt, is het prima ( grot klinkt zo uitgewoond ) .
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_137094957
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

maar dat is met een penis net zo.

Die is ook niet altijd exact even groot. Als ik meer opgewonden ben, of een tijdje droog sta is hij net wat groter en klopt meer dan wanneer ik me al heel de week sufne*k.

ik begrijp nietw aar de weerstand bij de vrouwen vandaan komt dat ook de omvang van de vagina van invloed is op de seks. Dat is toch heel normaal?
Waarheden.
pi_137095028
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:39 schreef Sekhmet het volgende:
maar dat is wel het belangrijkste waarin het verschil merkbaar is (en vochtigheid).
En waar baseer jij die kennis op?

Hoeveel vagina's ben jij precies met je penis binnengegaan dat jij hier zonder met je ogen te knipperen kunt stellen dat natheid en ontspanning "het belangrijkste is waarin het verschil merkbaar is" en niet de afmeting?
pi_137095146
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoeveel vagina's ben jij precies met je penis binnengegaan dat jij hier zonder met je ogen te knipperen kunt stellen dat natheid en ontspanning "het belangrijkste is waarin het verschil merkbaar is" en niet de afmeting?
Och, put it to the test, glibber na een paar stoten een liter glijmiddel over je lul en probeer het nog eens.
Rustig aan.
pi_137095194
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat zie ik, maar je doet het overkomen alsof basis nauwheid totaal geen rol speelt, en dat doet het zeer zeker wel, sterker nog, dat vind ik juist belangrijker.
En wederom beantwoord je mijn vraag niet.
Hoe lang kan jij je aanspannen, of ben je altijd zwaar gespannen tijdens seks?
Basis nauwheid?

Antwoord op je vraag; niet lang achter elkaar door, maar wel met regelmaat (stootjes zeg maar).
En nee, ben bijna nooit zwaar gespannen tijdens de seks. Wel kan ik in een houding staan/liggen waardoor ik mij niet volledig kan ontspannen (of juist expres wat aanspan zoals mijn benen). Dat is ook daar merkbaar en kan voor mijn vriend juist even heel lekker voelen omdat het dan wat nauwer voelt.
Wordt meestal ook snel zeiknat. Voor de afwisseling voelt het voor hem dan ook wel eens veel nauwer om er al in te gaan wanneer ik nog niet zo nat ben.

Geen idee wat mijn basis nauwheid is, maar in opgewonden, geile staat zal ik zeker niet zeer nauw voelen.
pi_137095327
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef Sekhmet het volgende:
Geen idee wat mijn basis nauwheid is, maar in opgewonden, geile staat zal ik zeker niet zeer nauw voelen.
laat ik het anders stellen.

Acht jij het mogelijk dat er vrouwen bestaan die in opgewonden geile staat nauwer of minder nauw aanvoelen dan jij?
pi_137095339
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Basis nauwheid?

Antwoord op je vraag; niet lang achter elkaar door, maar wel met regelmaat (stootjes zeg maar).
En nee, ben bijna nooit zwaar gespannen tijdens de seks. Wel kan ik in een houding staan/liggen waardoor ik mij niet volledig kan ontspannen (of juist expres wat aanspan zoals mijn benen). Dat is ook daar merkbaar en kan voor mijn vriend juist even heel lekker voelen omdat het dan wat nauwer voelt.
Wordt meestal ook snel zeiknat. Voor de afwisseling voelt het voor hem dan ook wel eens veel nauwer om er al in te gaan wanneer ik nog niet zo nat ben.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:32 schreef Sarasi het volgende:

Natuurlijk moet je ontspannen en nat en weet ik het zijn, maar eigenlijk maakt het toch helemaal niet uit 'dat er altijd een baby doorheen past'. De relevante waarde is de wijdte/diepte van de vagina tijdens de seks, gemiddeld genomen. Waar dat door komt is een heel andere discussie, toch?
Dit leek me een goede uitleg over wat ik met "basis nauwheid" bedoel.

Ok, dus met stootjes of je moet een ongemakkelijke houding aannemen. lijkt me dan juist een goede reden om basis nauwheid veel en veel belangrijker te vinden. :')
pi_137095365
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Och, put it to the test, glibber na een paar stoten een liter glijmiddel over je lul en probeer het nog eens.
Dat het met glijmiddel beter glijdt is het punt niet. Het punt is dat een krappe vrouw anders voelt dan een ruime vrouw. Met of zonder glijmiddel.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:01:33 #56
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137095439
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:35 schreef aequus het volgende:

[..]

Daar zit ook verschil in
Dat is dus de vraag.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_137095479
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kom jij maar een met bronnen over afmetingen van de vagina. Vermoedelijk vind je vooral dat de afmeting variabel is afhankelijk van de staat van opwinding, de cyclus en nog veel meer. Echte literatuur is er niet over te vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

laat ik het anders stellen.

Acht jij het mogelijk dat er vrouwen bestaan die in opgewonden geile staat nauwer of minder nauw aanvoelen dan jij?
Vast wel...in dezelfde staat van opgewondenheid en met dezelfde productie aan vocht, Je hoort mij niet zeggen dat elke vagina hetzelfde is.
pi_137095523
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Ok, dus met stootjes of je moet een ongemakkelijke houding aannemen. lijkt me dan juist een goede reden om basis nauwheid veel en veel belangrijker te vinden. :')
Vreemd hoor.

Het is algemeen geacceepteerd dat de grootte van de penis invloed heeft op het gevoel van de vrouw. Dat de grootte van de vagina invloed heeft willen ze dan weer niet aan.

En jouw laatste zin is natuurlijk de spijker op z'n kop.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:04:36 #59
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137095546
quote:
:')

Een vagina is ook maar zo lang. Op een gegeven moment sta je gewoon op de deur van de baarmoeder te kloppen.

Meende dat een vagina iets van 12 centimeter diep is gemiddeld, zal vast niet 25cm plus zijn. Kan je toch vertellen dat je je lul van 26 cm waarschijnlijk niet tot de wortel in dat gat kan pompen zonder dat dat pijn gaat doen, en dat heeft niks met het al dan niet 'ontspannen van spieren' te maken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_137095567
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Kom jij maar een met bronnen over afmetingen van de vagina. Vermoedelijk vind je vooral dat de afmeting variabel is afhankelijk van de staat van opwinding, de cyclus en nog veel meer. Echte literatuur is er niet over te vinden.

[..]

Vast wel...in dezelfde staat van opgewondenheid en met dezelfde productie aan vocht, Je hoort mij niet zeggen dat elke vagina hetzelfde is.
Wauw. :') Echt keihard die irrationele ontkenningsmodus in. zit je er zo erg mee dat je een grote kut hebt?
pi_137095704
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

"De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden."
http://mens-en-gezondheid(...)etjes-de-vagina.html

gemiddeld 8 cm x 2 in staat van opwinding = 16 cm diep. (dan past mijn penis er dus al niet in_

12 cm x 2 in staat van opwinding = 24 cm diep (hier kan ik wel mee uit de voeten)

Een verschil van 8 cm, en met uitzonderingen dus nog meer.

quote:
Dus is de afmeting van invloed op het gevoel.Dan zijn we er toch>?
pi_137095721
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Snap echt niet wat basis nauwheid (wat bedoel je er in vredesnaam mee?) hier nou over zegt.
Heb het over aanspannen van spieren. Die van de vagina zelf kan ik met stoten bewust aanspannen. Door in een ongemakkelijke houding te liggen bijv. spannen bepaalde spieren zich automatisch aan zonder dat ik daar controle over heb. En door mijn benen te klemmen gebruik ik spieren die in die omgeving liggen waardoor het nauwer aan kan voelen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wauw. :') Echt keihard die irrationele ontkenningsmodus in. zit je er zo erg mee dat je een grote kut hebt?
Moet je horen wie het zegt.

En nee, daar zit ik niet mee. Past een grote pener prima in, dus ik ben dik tevreden ^O^
pi_137095755
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

:')

Een vagina is ook maar zo lang. Op een gegeven moment sta je gewoon op de deur van de baarmoeder te kloppen.

Meende dat een vagina iets van 12 centimeter diep is gemiddeld, zal vast niet 25cm plus zijn. Kan je toch vertellen dat je je lul van 26 cm waarschijnlijk niet tot de wortel in dat gat kan pompen zonder dat dat pijn gaat doen, en dat heeft niks met het al dan niet 'ontspannen van spieren' te maken.
Nou ik heb geen 26 cm dus dat scheelt. Ik ben wel wat forser dan gemiddeld. En ja, bij de ene vrouw stamp ik hem er tot de wortel in, bij de andere hou ik wel 7 cm over.

En dat voelt toch echt verschillend.
pi_137095760
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Snap echt niet wat basis nauwheid (wat bedoel je er in vredesnaam mee?) hier nou over zegt.
Heb het over aanspannen van spieren. Die van de vagina zelf kan ik met stoten bewust aanspannen. Door in een ongemakkelijke houding te liggen bijv. spannen bepaalde spieren zich automatisch aan zonder dat ik daar controle over heb. En door mijn benen te klemmen gebruik ik spieren die in die omgeving liggen waardoor het nauwer aan kan voelen.
Lees die post eens, zo moeilijk is het niet hoor :')
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:09 schreef Sekhmet het volgende:
Moet je horen wie het zegt.

En nee, daar zit ik niet mee. Past een grote pener prima in, dus ik ben dik tevreden ^O^
Waarom? :') Wat zie je mij ontkennen? :')
pi_137095789
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

"De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden."
http://mens-en-gezondheid(...)etjes-de-vagina.html

gemiddeld 8 cm x 2 in staat van opwinding = 16 cm diep. (dan past mijn penis er dus al niet in_

12 cm x 2 in staat van opwinding = 24 cm diep (hier kan ik wel mee uit de voeten)

Een verschil van 8 cm, en met uitzonderingen dus nog meer.

[..]

Dus is de afmeting van invloed op het gevoel.Dan zijn we er toch>?
En de staat van opgewondenheid. Prima, dan zijn we er inderdaad uit w/
pi_137095862
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En de staat van opgewondenheid. Prima, dan zijn we er inderdaad uit w/
Zucht....

het ene meisje heeft in opgewonden toestand 16 cm diepte, de ander 24 cm diepte.

stel jij hebt een lul van 22 cm. Wie neuk je liever? Een opgewonden meisje dat 16 cm diep is, of een iets minder opgewonden meisje dat 22 cm diep is ipv de 24 die ze in maximale toestand kan zijn?
pi_137096027
Zolang je niet in je handen kan klappen als je die er alle 2 in hebt zitten, hoor je niet 1 man klagen.
pi_137096084
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef m1st1g het volgende:
Zolang je niet in je handen kan klappen als je die er alle 2 in hebt zitten, hoor je niet 1 man klagen.
Als je 2 handen nog strak tegen elkaar aan zitten ist wel prima ja.
Rustig aan.
pi_137096097
Een hele hand. ;( Pijnlijk om te lezen alleen al.
Your opinion of me is none of my business.
pi_137096184
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zucht....

het ene meisje heeft in opgewonden toestand 16 cm diepte, de ander 24 cm diepte.

stel jij hebt een lul van 22 cm. Wie neuk je liever? Een opgewonden meisje dat 16 cm diep is, of een iets minder opgewonden meisje dat 22 cm diep is ipv de 24 die ze in maximale toestand kan zijn?
Zucht idd....

Volgens mij begrijp jij je eigen bron niet helemaal.
Dit gaat overigens weer over diepte en ik heb het meer over omtrek.
pi_137096317
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef Sarasi het volgende:
Een hele hand. ;( Pijnlijk om te lezen alleen al.
Zolang er een kinderkopje uit kan komen, kan een hand geen probleem zijn. (beetje grof maar wel de waarheid).
pi_137096325
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:24 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zucht idd....

Volgens mij begrijp jij je eigen bron niet helemaal.
Dit gaat overigens weer over diepte en ik heb het meer over omtrek.
maar je geloofd wel dat er verschillen in kunnen zitten bij 2 vrouwen in exact gelijke mate van ontspanning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')