het aantal sekspartners en de hoeveelheid seks kan ik in mijn ervaring ook niet linken aan wijdheid. Sletten lijken ook niet per definitie wijder oidquote:Op maandag 24 februari 2014 18:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
En waarom denken veel mannen dat als een vrouwe seksueel actief is geweest met meerdere mannen ze een grot heeft, maar als ze bv iedere dag seks heeft met haar vaste partner dan niet?![]()
Dat heb ik altijd zo vreemd gevonden.
Dus die spinnenrag kan ik thuislaten op date?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha ja de kromheid en onwetendheid van een man. soms erg grappig
Als ik zou zeggen dat een penis zou krimpen als een man seks heeft met veel verschillende vrouwen omdat hij dan harder slijt zullen ze me ook terecht voor gek verklaren.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha ja de kromheid en onwetendheid van een man. soms erg grappig
In mijn ervaring zijn de vrouwen die het meeste seks hebben gehad (ook meeste partners) wel wijder dan de minder ervarenen.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
het aantal sekspartners en de hoeveelheid seks kan ik in mijn ervaring ook niet linken aan wijdheid. Sletten lijken ook niet per definitie wijder oid
hahaha ja dat mag je thuislaten als je datequote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus die spinnenrag kan ik thuislaten op date?
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat een penis zou krimpen als een man seks heeft met veel verschillende vrouwen omdat hij dan harder slijt zullen ze me ook terecht voor gek verklaren.
Het is ook niet de discussie of het wel of niet aansluit. Het gaat om hoe strak het aansluit. Sluit de vagina er losjes omheen of knelt het een beetje?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zij legt het wel goed uit naar mijn idee...
Daarbij ook nog even de kanttekening dat ik bepaalde aandoeningen dus niet mee tel zoals vaginisme.
[..]
Er is wel een verschil tussen een te nauwe ingang en een nauwe vagina.
Wat in de bovenste quote ook staat, het is geen koker, maar sluit altijd om de penis heen. De vochtigheid en hoe ontspannen het weefsel is geeft naar mijn idee het gevoel van nauwheid. Maar het weefsel sluit hoe dan ook altijd aan.
nee dat vind ik ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
het aantal sekspartners en de hoeveelheid seks kan ik in mijn ervaring ook niet linken aan wijdheid. Sletten lijken ook niet per definitie wijder oid
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat aan de diepte ligt, maar aan de persoonlijke gevoeligheid van de baarmoedermond. Als ik namelijk een niet buigbaar speeltje(gewoon hard, geen "rubber" ofzo) gebruik dan blijkt dat het helemaal niet zo heel erg diep is(er kan dan echt geen 20 cm in), maar als ik met een man neuk kan hij met die 20 cm zo hard neuken als hij wil, doet me echt geen pijn. Hij heeft het gevoel geheel naar binnen te kunnen, maar ik denk dat dat vooral komt omdat dat alles wel buigzaam is.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De wijdte en diepte is heel belangrijk. Te wijd is natuurlijk niet lekker omdat je er dan niks van voelt, al heb ik dat zelf niet meegemaakt. Te krap is ook niet prettig, omdat je de dame in kwestie dan snel pijn doet. Zelf heb ik een vriendin gehad waar ik echt eerst 10 minuten rustig de boel moest oprekken als we begonnen voordat ik echt kon doorhalen, en dan moest ik nog voorzichtig zijn. Dat is voor geen van beiden prettig.
De diepte is ook van belang. Is je partner niet diep genoeg, kun je dus nooit lekker doorstoten omdat ze dan pijn heeft. En op den duur gaat het wel storen als je nooit meer dan 70% erin kan omdat je ook weleens gewoon lekker diep wil. Voor haar zit je al diep natuurlijk, maar voor jezelf heb je net het koppie erin voor je gevoel.
Naar mijn ervaring kun je aan een vrouw niet zien hoe ruim ze van onder is. Lengte en gewicht zeggen hier niks over.
Met een gezonde bekkenbodem kan je erg lang aanspannen en kan je makkelijk ontspannen. Helaas is het zo dat in deze wereld met veel zittend werk de bekkenbodem niet altijd even goed in balans is, dat geeft ruimheid, of stugheid, beide niet ok.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar je doet het overkomen alsof basis nauwheid totaal geen rol speelt, en dat doet het zeer zeker wel, sterker nog, dat vind ik juist belangrijker.
En wederom beantwoord je mijn vraag niet.
Hoe lang kan jij je aanspannen, of ben je altijd zwaar gespannen tijdens seks?
Niet met een penis, wel met vingers, waar het soms begon met amper een vinger erin kunnen doen en op goede dagen eindigde met een hand erin kunnen laten glijden.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En waar baseer jij die kennis op?
Hoeveel vagina's ben jij precies met je penis binnengegaan dat jij hier zonder met je ogen te knipperen kunt stellen dat natheid en ontspanning "het belangrijkste is waarin het verschil merkbaar is" en niet de afmeting?
24 cm, dat is meer dan uitzonderlijk, in opgewonden staat is het zo dat verreweg de meeste vrouwen niet verder komen dan een cm of 12.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zucht....
het ene meisje heeft in opgewonden toestand 16 cm diepte, de ander 24 cm diepte.
stel jij hebt een lul van 22 cm. Wie neuk je liever? Een opgewonden meisje dat 16 cm diep is, of een iets minder opgewonden meisje dat 22 cm diep is ipv de 24 die ze in maximale toestand kan zijn?
Ik merkte op een gegeven moment dat het ook aan de tijd van de maand ligt, na de menstruatie ligt de baarmoedermond lager en is het dus ook gevoeliger, dus dan bepaalde standjes waarbij je niet zo diep kan gaan.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
24 cm, dat is meer dan uitzonderlijk, in opgewonden staat is het zo dat verreweg de meeste vrouwen niet verder komen dan een cm of 12.
Ik zou zo zeggen, probeer het eens uit. Koop een hard, niet buigzaam speeltje(hard plastick, glas, steen, zoek wat leuks uit) en kijk eens hoe diep dat komt, het zal je verbazen hoe "ondiep" dat is terwijl je het gevoel hebt dat je penis(wel buigzaam, net als de vagina ruimte biedt voor dat buigen) er wel helemaal in kan.
Nogmaals, dit heeft veel meer met de gevoeligheid van de baarmoedermond te maken dan met werkelijk diepteverschil.
maar de hoeveelheid genot wordt mede bepaald door de strakheid. Of jullie vrouwen dat nu willen of niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Met een gezonde bekkenbodem kan je erg lang aanspannen en kan je makkelijk ontspannen. Helaas is het zo dat in deze wereld met veel zittend werk de bekkenbodem niet altijd even goed in balans is, dat geeft ruimheid, of stugheid, beide niet ok.
Ik raad iedereen, vrouw en man, het aan om de bekkenbodem te trainen en dan vooral niet blind te staren op "strakheid", dat vooral voor vrouwen die een ik moet strak zijn syndroom hebben. Ontspanning is net zo belangrijk namelijk.
Maak je niet zo druk om hoe strak je je bent, als je goed geniet wisselt het van zichzelf en dat maakt het juist heerlijk, ook kan je er mooi mee spelen als het goed in balans is. Nog nooit een man meegemaakt die niet heel erg blij werd van "melken" namelijk
Een gezonde bekkenbodem, die goed in balans is, die makkelijk aangespannen kan worden en makkelijk ontspannen kan worden zorgt voor een goed seksleven. Het maakt dat orgasme's uitgesteld en opgewekt kunnen worden, het intensiveert genot.
Ik zou willen zeggen dat de vraag strak of wijd losgelaten moet worden, het enige wat van belang is is genot, de rest is allemaal onzin.
Het is dan ook een rare gedachte aangezien de "strakheid" wordt bepaald door een spier. Ik ken geen spieren die los worden door ze te gebruikenquote:Op maandag 24 februari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het in mijn leven al duizenden malen uitgeprobeerd met mijn penis en het kan me niet schelen waardoor ik er bij de ene vrouw helemaal in kan een bij de andere niet. Feit is dat ik er bij de ene in kan en bij de andere niet. En of dat komt omdat de ene flexibel is of groot of klein geschapen doet er niet toe het verandert namelijk niks aan het feit dat je bij de ene kan doorstoten en bij de ander niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
24 cm, dat is meer dan uitzonderlijk, in opgewonden staat is het zo dat verreweg de meeste vrouwen niet verder komen dan een cm of 12.
Ik zou zo zeggen, probeer het eens uit. Koop een hard, niet buigzaam speeltje(hard plastick, glas, steen, zoek wat leuks uit) en kijk eens hoe diep dat komt, het zal je verbazen hoe "ondiep" dat is terwijl je het gevoel hebt dat je penis(wel buigzaam, net als de vagina ruimte biedt voor dat buigen) er wel helemaal in kan.
Nogmaals, dit heeft veel meer met de gevoeligheid van de baarmoedermond te maken dan met werkelijk diepteverschil.
Klopt!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik merkte op een gegeven moment dat het ook aan de tijd van de maand ligt, na de menstruatie ligt de baarmoedermond lager en is het dus ook gevoeliger, dus dan bepaalde standjes waarbij je niet zo diep kan gaan.
Maar dat is mijn ervaring.
En die strakheid zit wel goed bij een bekkenbodem die goed in balans is. Als er teveel gericht wordt op die strakheid dan krijg je een verkrampte of stugge bekkenbodem en dan heb je een meisje die niet klaar kan komen, of heel erg moeilijk klaar kan komen. Leuk dat jij je pik er dan in moet persen, maar het doet haar snel pijn en erg lekker zal ze het niet vinden.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
maar de hoeveelheid genot wordt mede bepaald door de strakheid. Of jullie vrouwen dat nu willen of niet.
Het raakt geen gevoelige snaar, ik denk gewoon dat dat niet aan de diepte ligt, maar aan de gevoeligheid van de baarmoedermond.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb het in mijn leven al duizenden malen uitgeprobeerd met mijn penis en het kan me niet schelen waardoor ik er bij de ene vrouw helemaal in kan een bij de andere niet. Feit is dat ik er bij de ene in kan en bij de andere niet. En of dat komt omdat de ene flexibel is of groot of klein geschapen doet er niet toe het verandert namelijk niks aan het feit dat je bij de ene kan doorstoten en bij de ander niet.
Ik heb wel het idee dat deze discussie een heleboel gevoelige snaren raakt. Niet specifiek bij jou.
Toepasselijke naam welquote:Op maandag 24 februari 2014 19:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb het in mijn leven al duizenden malen uitgeprobeerd met mijn penis en het kan me niet schelen waardoor ik er bij de ene vrouw helemaal in kan een bij de andere niet. Feit is dat ik er bij de ene in kan en bij de andere niet. En of dat komt omdat de ene flexibel is of groot of klein geschapen doet er niet toe het verandert namelijk niks aan het feit dat je bij de ene kan doorstoten en bij de ander niet.
Ik heb wel het idee dat deze discussie een heleboel gevoelige snaren raakt. Niet specifiek bij jou.
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind ze tot nu toe eigenlijk allemaal wel lekker, sommige zijn in het begin té lekker, dat je zo je best moet doen om het lang vol te houden. Maar dat went vrij snel. Wel ken ik twee dames die na heel behoorlijk lang neuken dan opeens nog eens een heel stuk weker werden, dat je denkt van, als ik zou willen plompzakken is dit het moment. Herkent iemand dat?
Maar komt dat dan bij jou ook zo plotseling, is dat iets wat na een orgasmetje tussendoor komt of zo? Want voor mij voelt dat niet als gewoon nog wat natter en opener, maar alsof er toch nog een of ander spiertje ineens volledig ontspant en het daardoor een grote plumpudding wordt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.
Maar dat ik echt denk van , nu voel je toch niks meer, zo nat en week dat het daar is, maar blijkbaar is dat geen probleem aangezien hij het altijd wel zonder hulp af kan maken.
Herkenbaar, heb ik ook en maak ik me ook wel eens druk om. Al moet ik zeggen dat ik idd vrijwel nooit heb ervaren dat de man in kwestie niet meer in me kon komen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets waar ik me soms "zorgen" om maak, niet echt zorgen aangezien er andere manieren zijn om het af te maken.
Maar dat ik echt denk van , nu voel je toch niks meer, zo nat en week dat het daar is, maar blijkbaar is dat geen probleem aangezien hij het altijd wel zonder hulp af kan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |